Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Imi place extrem de mult poloNIC'ul tau daca ii pot spune asa , plus de asta este si gri! Sa il stapanesti sanatos fara evenimente si ca o paranteza mica sunt invidios pe tine :icon_bounce:  e grav interiorul :slap:

Link către comentariu

Pentru mine, interiorul, in zilele mele bune, cand sunt binedispus, arata oarecum la fel cum arata cel al Scirocco-ului la care am visat eu multa vreme: scaune cu alcantara, RCD510, pedale cu aspect de aluminiu ...

Modificat de Dun
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Hm ... n-am mai scris de mult pe aici. In mare masura si pentru ca nu am mai avut ce.

Eram dator cu prezentarea butoanelor cromate.

post-4613-0-59532900-1361451270_thumb.jp

 

In alta ordine de idei, daca nu saptamana asta, sigur saptamana viitoare o sa imi vina suspensia - Bilstein B14. Am sa o montez cat de repede posibil, chiar daca inca sunt pe rotile de iarna. In sensul asta accept informatii despre posibilele variante pentru motarea suspensiei si pentru geometrie.

 

Cu sway-bar-urile sunt in impas pentru ca as fi vrut varianta APR Australia, dar nu prea are cine sa mi-o aduca. Asa ca si aici accept sfaturi.

 

Nu m-am hotarat inca la jantele de 17. In continuare cea mai sigura varianta este OZ Superturismo LM. Dupa care va urma o alta incercare: cauciucurile. Vreau ceva aderent, chiar cu riscul de a se toci mai repede decat e cazul. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 nu se fac pe dimensiunea 215/40 R17. Asa ca ma gandeam la Pirelli P Zero Nero. Dar ... inca nu este nimic batut in cuie.

 

In principiu renunt la ideea schimbarii, anul asta, a clusterului cu cel de pe GTI. Dar dau ca sigura inlocuirea barii spate cu una de GTI si construirea unei evacuari similare celei de pe modelul de imprumut al acestei bari. In final vreau sa ajung la rezultatul obtinut de Fredy. Voi urmarii ebay-ul dupa o astfel de bara, dar ii rog si pe cei care mai orbecaie pe acolo sa fie atenti si la modelul cautat de mine si ma anunte in caz ca apare ceva.

Link către comentariu

Ai rezolvat ceva cu lantul sau inca nu au auzit cei de la PBV?

 

Felicitari pt suspensie, de abia astept sa vad cum sta masina :icon_thumleft:

La cauciucuri poti incerca Michelin Pilot Sport 3. Au un pret destul de mare, dar iti ofera aderenta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

E deja wow masina,iti dai seama cand pui suspensia cum va fi ? Daca renunti si la folia de pe stopuri.....

Link către comentariu

Daca renunti si la folia de pe stopuri.....

 

 

+1

 

O sa fie fenomen cu suspensia. :D

Modificat de mike.
Link către comentariu

Am discutat de vreo doua ori cu Fusco despre treaba asta, dar nu am ajuns la nici o concluzie.

Tinand cont de ceea ce am vazut pe masina lui sunt hotarat sa ridic fata la maxim si sa fac spatele astfel incat sa fie cam la acelasi nivel cu fata.

 

Am sa masor masina inainte si dupa montarea suspensiei. Care suspensie a venit, chiar mai devreme decat anticipasem eu, dar exact atunci cand a zis Zeno.

post-4613-0-93937300-1361476111_thumb.jp

 

Foarte frumoasa masina australianului. Daca aveam sange in oua puneam si eu folie ca a lui pe geamuri. Imi place cum a vopsit emblema. Si imi place ce a facut cu plafonul.

Si da, imi plac stopurile lui. Daca mi le-ar face cineva cadou le-as monta pe masina.

 

Ca sa ma incadrez in nota data de Fredy si de Circo am sa mai fac o remarca: singurul minus la aspectul exterior al acestei masini este ca are prea multe usi.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Bravo nene. Acu dupa ce montezi jucariile tre sa punem de-o intalnire si sa ma dai o tura ca sunt curios cum se simte.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si mai este o treaba pe care am remarcat-o la albiorul ala: are catadioptrii vopsiti alb. Si da foarte bine, dupa parerea mea.

PS: oare chiar o fi GTI ?

Link către comentariu

Poate chiar shaved. Adica scosi, pus material in loc si revopsita bara de nici nu zici ca au fost vreodata catadioptrii acolo.

Link către comentariu

Acum am vazut poza full size. In cazul asta nu mi se pare ca arata asa de bine. Se vede ca sunt vopsiti, parca are si alta textura vopseaua.

 

Mai fain este clean look:

CopyofIMG_0834.jpg

Este o bara de G6. DIn pacate nu am gasit de Polo 6R.

Link către comentariu

Fiecare cu cel il doare. Eu deocamdata ma frec cu rotile de 17" pe care as vrea sa le fac anul asta.

 

Legat de LM-uri, acum caut ceva poze facute in lungul masinii, ca sa vad cum arata in realitate. Din pozele astea facute din profil, pare ca rotile vin sub aripi.

post-4613-0-86205600-1362334224_thumb.jp  post-4613-0-36927600-1362334242_thumb.jp

 

Am fost astazi cu Sorin intr-o implimbare de duminca - uau, cat de misto a fost azi afara - sa vedem niste jante OZ Hydra 8x17 ET 35 cu cauciucuri 235/45 R17, cu protectie pentru  janta. Si am si montat una dintre ele pe masina rezultatul fiind hidos pentru ca rotile ieseau mult inafara. Aspectele remarcate de mine cu ocazia acestei probe sunt urmatoarele:

post-4613-0-04270000-1362334651_thumb.jp  post-4613-0-61573200-1362334663_thumb.jp  post-4613-0-20061700-1362334675_thumb.jp

 

 - din punctul meu de vedere, cauciucurile la dimensiunea asta veneau perfect pe aceste jante. Rotile astea aveau aceleasi proportii pe care le au si rotile mele de 16 - jante 7x16 si cauciucuri 215/40 R16. Asa as vrea sa arate si rotile pe care le voi face eu. Gandindu-ma la LM-uri, care au o latime de 7.5" cred ca latimea potrivita pentru cauciucul care ar trebui pus pe ea ar fi 225. Insa, ca sa pastrez roata in parametrii similari celor originale, ar trebui ca talonul sa fie 40% din latime. Doar ca nu se prea fabrica aceasta dimensiune 225/40 R 17.

 - avand in vedere cat de mult iesea inafara aceasta roata cred ca LM-urile la dimensiunea 7.5x17 ET 35 vor fi si ele prea inafara pentru gustul meu. Desi din pozele cu GTI-ul ala alb nu prea pare ca ar iesi afara.

Fata de originalul de pe GTI 7x17 ET 42 LM-urile sunt mai inafara cu 13.5 mm - ma refer strict la janta, nu la roata cu tot cu cauciuc pe ea - in timp ce Hydra mai sus amintite sunt mai inafara cu 19.7 mm. Fara sa masor inca nimic, estimez ca limita decentei pentru Polo 6R ar fi pe undeva sub 10 mm masurati la fata jantei. Asta inseamna fie jante de 7" cu un ET cel mult de 32, fie jante de 7.5" cu un ET de cel mult 38.

Marea majoritate a jantelor pe care le-am vazut sunt 7" ET 38 sau 7.5" ET 35. Doar cateva sunt 7" ET35.

 

Si asta nu este tot. Oricat de determinat sunt eu sa fac rotile astea nu pot sa nu tin cont si de un alt aspect, extrem de important: greutatea rotilor. Daca am cantarit bine in toamna, rotile de 16" cu care a venit masina (jante Mistral si cauciucuri Dunlop Sp Sport Maxx) au 14.7 kg. Cum LM-urile au 10.76 kg, iar un cauciuc 215/40 R17 are in jur de 10 kg, rezulta ca noile mele roti de 17" vor avea undeva pe la vreo 21 kg. Diferenta este enorma. Astept acum in primavara sa cantareasca Circo rotile lui.

 

Pe latura idealista a proiectului, saptamana trecuta am mai dat de niste jante care par sa fie o solutie buna, atat din punctul de vedere al aspectului estetic cat si din punctul de vedere al dimensiunilor. Seamana destul de bine cu cele montate pe o masina pe langa care trec zilnic si despre ale carei jante pot sa spun ca le ador. Din pacate nu cred ca astea la care ma uit eu sunt de o calitate remarcabile. Si nici nu stiu ce ET sunt.

post-4613-0-48282800-1362335121_thumb.jp  post-4613-0-02412500-1362335132_thumb.jp  post-4613-0-23317800-1362335143_thumb.jp  post-4613-0-70585700-1362335180_thumb.jp

 

Legat de cauciucuri, iata o neconcordanta. Daca te uiti pe site la Pirelli zici ca ai aflat dimensiunile la care se fabrica un anumit model, dara daca insisti cu cautarea si pe alte site-uri constati ca s-ar putea sa se mai faca si pe alte dimensiuni.

post-4613-0-51413100-1362336070_thumb.jp  post-4613-0-84746700-1362336769_thumb.jp  post-4613-0-92868000-1362336096_thumb.jp

Modificat de Dun
Link către comentariu

Mai mult ca sigur exista LM si ET 45, daca nu are nimeni in stoc se aduc pe comanda.

Cat despre greutate... cam acolo sunt toate, cele OEM sunt ceva mai grele chiar...

Link către comentariu

Jantele mele de 18" au 11kg si nu sunt printre cele mai usoare. Ma surprinde ca LM-urile 17" au aproape 11.

Master_blaster a masurat Seattle-urile 17" si nu mai stiu cat i-a iesit. Oricum cele oem de obicei au mult, sa te astepti la peste 12kg de la Detroit-urile lui Razvan.

 

In ideea de 5 spite duble si oem 17" + 5x100, ce zici de Long Beach? Am citit ca ar fi facute de BBS.

longbeach004cb0.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@Rave - care-i treaba cu ET45? LM-urile 5x100 sunt DOAR 7.5x17 ET 35. Dimensiunea aia de care spui tu este specifica platformei Golf-ului. La Polo nu exista asa ceva.

La rotile de 17" ET-ul original este 42 si nu vad motive pentru care cineva ar dori unul mai mare de atat.

 

@ Ego - mi-ar placea ca jantele mele de 17 sa aiba un profil concav. In nici un caz convex, asa cum sunt cele de care spui tu. :vaidecapulmeu: Ce de pretentii si pe mine.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Jante concave cu 7.5 gasesti foarte rar. De obicei sunt de la 8 in sus :(

 

Sunt foarte misto LM-urile. In combinatie cu suspensia cred ca vor fi senzatie  :icon_thumleft:

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ihi. Asa zic si eu.

Dar, s-o mai urni saracutul meu de Polac din loc cand i-oi turna atata plumb in picioare? Sau o sa pun rotile astea doar pentru sedintele foto ?

Modificat de Dun
Link către comentariu

Oricum jantele mai intra sub masina cu cat o cobori, tine de geometria ei, asa ca poate nu o fi atat de rau ET 35 in loc de 42...

Zic sa cauti o janta cu aceleasi dimensiuni ca LM-urile, indiferent daca e 5x100, x112 etc, si sa o pui pe butuc sa vezi cat de "afara / inauntru" e.

Link către comentariu

Ce-i drept vor impacta performantele. Ce castigi pe parte de stabilitate cu suspensia si cu anvelopele pierzi din cauza greutatii mai mari.

 

6kg in plus per roata ar insemna 24kg, iar greutatea rotativa e de 4 ori mai mare.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!