Jump to content

Roti/jante/anvelope Fabia


Akebono
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...

salutare...am si eu o nelamurire: pe fabia 1 din 2005 htp 1.2 ce tip de jante de tabla mis e potrivesc?

j5 j6? ca nu prea am inteles eu asa cum e cu j-urile astea.

In alta ordine de idei...stie cinva in Iasi pe unde se rouluiesc jante de tabla? ca in pacurari nu. si nici la autocenter. Respect!

Modificat de alex_Silva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu J-ul inseamna latimea jantei.

Pentru tine merg jantele 5x100 R14 5J, 5.5J, 6J toate cu ET 35.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei...stie cinva in Iasi pe unde se rouluiesc jante de tabla? ca in pacurari nu. si nici la autocenter. Respect!

Am gasit. La vulcanizarea din Nicolina (la baza pasarelei de peste Bazar, dupa intersectia cu flori, prima la dreapta), in spatele vulcanizarii e Nea' Fanica acolo care le face "fabrica". Respect pt nea Fanica. 20 de lei pt janta. E super omu'

@120L : Ms mult

Modificat de alex_Silva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am cumparat masina cu 3 jante in 6 spite si cu 1 de tabla si vreau sa stiu daca mai gasesc inca una` la fel sa completez seria. Ma puteti indruma si pe mine careva?

post-32279-1237712725_thumb.jpg

post-32279-1237712735_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricat de mare ar fi asemanarea la cea pe care o s-o gasesti .....tot nu e la fel, deci vindele pe care le ai si cumparati pe banii aia de tabla si capace, sau de ce nu alte 4 de aliaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine kkt imi cumpara 3 de un fel??? ca mi-as cumpara altele... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat in portbagaj ca nu cumva sa fie roata de rezerva cea de a 4-a janta de aluminiu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat, ca facusem pana la una din jante... imi intrase un surub :( si se dezumflase in 2-3 zile. era chiar culmea.. sa o am in spate si sa nu ma uit.

Sincer sa fiu,... as vrea altele mai mari... mai sport... da` cine imi cumpara mie 3 de un fel? ca stiu ca lumea cumpara set daca e sa o faca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija cu "mai mari, mai sport" si verifica si ce scrie in cartea de identitate. la un control la politiei sau caz de accident... daca nu corespund anvelopele/jantele... e de rau. asa am auzit.

totusi poate gasesti 2 asemanatoare cu cele pe care le ai si una iti ramane de rezerva.

Eu la un opel mai vechi aveam 2 jante originale pe fata si 2 de BMW pe spate ca arăta beton

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as face si asa...

deci... in cartea de identitate ce tre` sa corespunda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in carte scrie ca ai anvelope ex. 185/60R14 sau 195/60R14...

la opelul meu vechi (pe care nu-l mai am), scria in brief ca "felgen - 5J1/2 R13 oder 5J R13" adica jante latimea de 5 1/2 sau 5 inchi si diametrul 13....

in cartile id auto romanesti nu specifica dimensiunea jantelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu e cazul ca se subintelege , nu poti pune cauciucuri pe 14 tzoli pe jante pe 15...

In cazul in care nu sunt trecute toate dimensiunile acceptate in CIV, se poate cere la RAR sa fie trecute, cea mai mare dimensiune acceptata la fabia e 195/50/15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In CIV si CI la mine sunt trecute urmatoarele dimensiuni: 185/60R14 ; 185/55R15 si 205/45R16. In timp ce creste diametrul jantei scade inaltimea anvelopei pentru ca totalul sa fie aprox. constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Aveti atasat un tabel cu dimensiunile jantelor si anvelopelor care sunt recomandate a se monta pe Fabia:

Legenda:

1) Tyre inflation pressure check sticker on the fuel-tank cap

2) 5-hole fixing, diameter of the bolt circle 100 mm, diameter of the central hole 57 mm

3) without power steering

4) it is only fitted as a spare wheel in series

OS=ET

post-2063-1243315910_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajuta mult tabelul cu toate ca de ex.cauciuc 185/60 R14 se poate monta si pe janta 5jx14. Eu vroiam sa stiu ce zic mentiunile 1 si 2 de la Wheel Size si de la Steel rim?

Modificat de BogdanOnet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radudorurus

ce reprezinta "offset OS"?

este vorba de diferenta dintre planul suruburilor si planul marginii exterioare a jantei?

eu am jante de otel negre dar pe cele de iarna nu pot pune capacele. se pare ca au "offset"-ul mai mare (daca asta reprezinta offset)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Radu, Offset-ul sau ET-ul este ce-ai descris mai sus: dinstanta dintre planul de asezare al jantei pe fuzeta si marginea exterioara. Cu cat OS (ET) este mai mic, cu atat janta intra mai inauntru si viceversa. Nu cred ca afecteaza cumva montarea capacelor la masina ta, mai degraba cred ca ai modele diferite de janta.

Bogdan, am pus si legenda :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc BLiTZ.

Cei care vor sa faca tot felul de incercari cu diferite marimi de anvelope si de jante, inclusiv diferite ET-uri o pot face la adresa: http://www.rims-n-tires.com/rt_specs.jsp . Mie mi sa parut super bine facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radudorurus

Mersi BLiTZ. Banuiam eu ca asa este.

Totusi.... capacele mele nu se aseaza pe jantele de otel cu anvelope de iarna care aparent sunt la fel.

Capacele au 7 cleme asezate in cerc (dar nu pe marginea exterioara). Aceste cleme intra in cele 7 locasuri patrate de pe "umerii" jantei. OFFSET-ul fiind altul... clemele nu mai ajung in locasurile de pe janta.

Poate au mai patit si altii... Deci daca nu sta capacul de tipul acesta pe janta, verificati daca clemele ajung in locasurile destinate sau daca nu sunt strambe/detensionate.

Bogdan. faina chestia cu rims-n-tires

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, tocmai mi-am schimbat jantele de 14 cu unele SH pe 15 si poate ii prinde bine cuiva din experienta dobandita cu aceasta ocazie...Aveam inainte cauciucuri 185/65/14 insa imi doream unele un pic mai late pt o stabilitate si mai buna in curbe (care imi plac la nebunie ;) ). Dupa multe "studii" am ales sa-mi schimb si jantele cu unele pe 15 atat pt aspectul mai fain cat si pt a mai cobora un pic talonul cauciucului (tot pt o stabilitate mai buna). Am gasit unele SH f frumoase cu cauciucuri cu tot...205/50/15. Le-am platit, le-am echilibrat, pus pe masina si plecat...as fi vrut in tromba (eram super incantat, mai ales ca iesisem bine si la bani). Insa...surpriza, parca cineva mi-ar fi luat miraculos vreo 10 caluti de sub capota...acceleratia (mai ales intr-antaia si-adoua) se inmuiase in mod subit, iar zgomotele pronuntate pe care le scotea masinuta la gropi imi cam strangeau inima. Mi-am dat seama aproape imediat ca nu ma pot obisnui cu un astfel de demaraj, mai ales ca imi doream sa-i mai adaug cativa caluti in plus (cu chip tuning), in nici un caz sa-i mai iau din ei oricat de frumoasa ar arata masina sau oricat de stabila ar fi in curbe...Banuiam ca latimea sau mai bine zis suprafata mai mare de contact al cauciucului cu solul o sa-i mai ia din demaraj un pic si poate si cosumul o sa-i creasca (insesizabil gandeam eu), dar nu ma asteptam la o diferenta atat de mare, notabila as zice...Asa ca dupa 4-5 zile mi-am schimbat cauciucurile cu unele noi de la Toyo de 195/50/15 si pot spune ca mi-a mai venit inima la loc. Am ales sa pastrez talonul la cauciuc de 50 atat pt politaii care mi-ar putea crea neplaceri (*******mi-au luat ieri carnetul :( ), cat si ca sa ajut masinuta un pic la demaraj si sa o mai cobor, mai ales ca am pachet de drumuri grele (acele bucse in capat la amortizoare care o ridica destul de mult)...

In concluzie, daca cineva vrea sa-si puna cauciucuri mai late la masina sa ia in considerare si aceasta problema a demarajului, mai ales cei cu htp care au nevoie de toti calutii pe care ii au :( , plus cum ca la modul cum se misca masinuta mi-am dat seama imediat ca o sa-mi creasca si consumul automat. Acum sunt multumit de noile incaltari, i-am mai scazut diametrul rotii (de la 185/65/14 la 195/50/15) ca sa compensez un pic cresterea in latime a cauciucului.

Numai bine...

Avertisment

4. a) Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu
Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus pirelli P6 185/60/14 H82. Asi fi vrut Modelul P6000 de la Pirelli ca e mai dragutz pt vara, insa merge si asta P6. 220 lei/bucata cu montaj si echilibrat inclus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal as fi ales Good Year Excellence. Conform www.adac.de sta foarte bine la toate capitolele, mai ales la rulare/franare pe ud; pretul undeva sub 190RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!