Jump to content

Dunlop SP WinterSport M3


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

salutare!

nu stiu daca postez unde trebuie,dar intreb si eu:a cumparat cineva de la `anvelonet` cauciucuri?ma intereseaza daca sunt facaturi sau originale ce vand ei acolo..de ce spun asta,pentru ca am vazut niste dunlop-uri de vara 195/65/r15 pe la vreo 250 ron/buc.Eu stiam ca sunt ceva mai scumpe....sau poate astea sunt preturile pe piata :) .Mentionez ca am gasit cateva firme care livreaza cauciucuri dar care nu au magazin(le livreaza doar prin curier)

Inca odata scuzati nepriceperea dar nu am mai cumparat niciodata anvelope decat niste `Lassa` odata pt dacie.

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razdan

    24

  • msn2

    15

  • alexrosiu

    11

  • X-Ecutor

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Folosesc de 2 ierni Dunlop WS M3 185/60/R14 fara probleme, zgomotoase dar le acoper muzica in habitaclu, putin nesigure pe mazga moale combinata cu anti-derapantul aruncat de autoritati pe strazi. In rest doar cuvinte de lauda in aproape orice conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o completare: excelente pe carosabil ud, in special la acvaplanare. Pur si simplu nu-mi mai este frica sa intru cu viteza mare (peste 100 km/h) intr-o ditamai baltoaca ... se infraneaza putin, dar nu suficient cat sa te traga intr-o parte sau sa te faca sa pierzi aderenta (vorbesc de balta, nu lac :icon_thumright: )

Pe mazga dezghetata, moale, insa sunt f instabile: cum intra turbina, cum rup aderenta si intra ASR-ul, iar in curbe iti pune nervii la incercare. Te face sa zici: ma uschesc sau raman pe carosabil ???

Modificat de dolphspeed99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am Dunlop WS M3 205/55/R16 foarte multumit ..dar cum ziceau si mai sus ...zgomotoase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am fost de revelion plecat prin zona Branului, si nu am avut nici cea mai mica problema. pe serpentinele dispre Rasnov am condus sportiv. f buna guma:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le am din noiembrie si sunt foarte multumit de ele... da sunt putin mai zgomotoase, dar e normal, nimic iesit din comun... raportul pret/calitate este excelent dupa parerea mea

recomand :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- zgomotoase

- aderenta f buna pe zapada

- consum crescut

- pe uscat scartaie la franare

- nu prea au aderenta pe ploaie

- pret performata foarte bun

- la echilibrare nu am avut nevoie decat de un singur plumb pe roata, comparat cu cele de vara GoodYear Eagle F1 unde erau nu mai putin de 5 plumbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incaltat-o in noiembrie si de atunci am facut cam 6000km cu anvelopele astea pe ruta B-CJ-B si B-TM-B. Am prins si un pic de zapada, multa ploaie, dar pot sa spun ca sunt multumit. Raport calitate/pret OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt extraordinare pe zapada in special. Am urcat ieri pe Semenic fara nici o problema. Daca zapada pe drum nu e asa de mare incat sa ramai cu masina suspendata, nu cred ca nu vor face fata cauciucurile. Mentionez ca le-am pus de la sfarsitul lui noiembrie si le-am incercat in tot felul de conditii fara sa am mare lucru de reprosat. Recomand cu incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Ca o comparatie intre Dunlop SP Winter Sport M3 si Goodyear Ultra Grip 7+ ce alegem din punct de vedere al performantelor, tinand ca amandoua modelele sunt cam la acelasi pret?

Din ce teste facute pana acum, rezultatele sunt cam lafel. Pe mine parca ma incanta profilul la Goodyear gandindu-ma ca nu sunt asa galagioase, insa, cel de la Dunlop cred ca-i mai bun pt zapada..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gy7 sunt model de top pe cand 3m nu.

3d e varf de gama la dunlop.

asa ca a s zice ca gy7 sunt mai bune

eu am 3m de 2 ani si sunt ok iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referindu-ma stric la zapada, citez pe cineva care spunea asa : vis-a-vis de cat de bune si de performante sunt cauciucurile de iarna pe zapada. Iar eu va zic ca pe zapada afanata cauciucurile de iarna sunt fix pix. Exceptand situatiile cand masina este quattro si/sau cauciucurile au crampoane.

Sau si mai explicit: Diferenta intre un cauciuc de iarna si unul de vara exprimata in procente, in diferite conditii:

Asfalt uscat, temperaturi negative - 60% (avantaj cauciuc iarna)

Noroi, mazga - temperaturi pozitive - 10-15% (avantaj cauciuc iarna)

Polei - temperaturi negative - 5% (avantaj cauciuc iarna)

Zapada afanata, temperatura 0 grade - 2% (avantaj cauciuc iarna)

Zapada afanata, temperaturi negative - 5% (avantaj cauciuc iarna)

Ploaie, temperaturi pozitive - 20% (avantaj cauciuc vara)

Procentele sunt scoase de mine, in baza experientei mele la volan timp de peste 11 ani, in care am condus peste 20 de tipuri de masini, in absolut toate conditiile climatice intalnite in Romania, unele incaltate cu cauciucuri de iarna, altele cu cauciucuri de vara si altele cu all season. Prin urmare sunt 100% subiective si pot fi combatute cu teste specializate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zapada afanata, temperaturi negative-5%...cam mica diferenta pe care ai sesizat-o.

eu personal am urcat pe Semenic cu cauciucuri de iarna fara probleme, iar cu cele de vara in aceleasi conditii am ramas pe drum si am fost impins si iar impins.

eu am simtit mai mare procentul! ( tot din experienta iti scriu, e vorba de 15 ani si aprox.300000km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Si eu am Dunlop Winter Sport M3 185 60 R14. Pe dimensiunea asta si pe ibiza fac minuni anvelopele astea. Am facut iarna trecuta in jur de 5000 de km pe Valea Prahovei cu ele. Am si acum lanturile de iarna sigilate. Pur si simplu am urcat peste tot cu ele. Sunt atat de multumit de ele ca mi le-am trecut si pe casco!

Atentie pentru cei care v-ati pus deja anvelopele de iarna: La temperaturi de peste 7-8 grade celsius toate anvelopele de iarna se uzeaza imediat se tocesc. Performatele maxime pt Dunlop Winter Sport M3 se obtin sub 7 grade celsius.

de asemenea e bine sa va luati jante de tabla si mai mici. De ex: daca ai jante de aliaj de de 15" cu 195 60 r15 e bine sa pui janta de tabla de 14" 185/165 60 R 14.....o sa mergeti mult mai usor prin zapada asa...

Later edit: Cum se comporta Dunlop Winter Sport M3 pe masina mea:

Pe zapada coborand pante abrupte am apasat usor si progresiv frana si surpriza s-a oprit fara sa se duca masina in stanga sau dreapta. S-a oprit pur si simplu. Demaraj pe zapada: este fulminant...mi-a disparut frica ca raman impotmolit!

Gheata si polei: nu merg niciodata cu viteze mari. La viteze mici de pana in 40 la ora este super ok. Derapeaza un pic dar prinde frana pana la urma. Daca este 'fleshcaraie' tine frana dar la viteze un picut mai mari gen 40-60 se duce un pic stanga/dreapta...franez succesiv si compensez din volan.

Indiferent de ce fel de gheata sau polei este pe jos masina pleaca de pe loc intodeauna.

Chiar si cu anvelope de iarna, in trafic merg f f f precaut si franez din timp si verific tot timpul cine este in spatele meu si la ce distanta este.....eu pot frana dar cel din spate????

Cam atat din partea mea in ceea ce priveste aceste anvelope.

cum adica le=ai trecut pe casco? implica un cost suplimentar sau cum vine asta? ce avantaje ai daca treci anvelopele pe casco?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La orice polita casco iti trec si anvelopele cu dimensiunile lor. Daca vrei sa mai treci un rand de anelope pe casco implica un cost aditional gen 20-30 de euro/an la Allianz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la 195/50 R15 a folosit cineva aceste anvelope? Mie imi talon imi cere dimensiunile astea si indicator 82V, dar am gasit doar 82H dar teoretic nu ar trebui sa fie probleme cred. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

82 este indicele de greutate acceptata pe o roata, iar V sau H sau alte litere reprezinta viteza maxima cu care pot rula aceste anvelope.

H = pana la 210 km/h. Indicele de viteza H este un alt indice foarte frecvent, cel mai adesea la autoturisme de cilindree medie dar si la vehicule de teren utilizate preponderent pe sosea. Mai rar, la cauciucuri pentru vehicule utilitare.

V = pana la 240 km/h. Autoturisme si vehicule 4x4 SUV de putere medie si mare, cu utilizare frecventa in regim de autostrada. Indicele V este, cu foarte rare exceptii, cel mai ridicat indice de viteza disponibil la anvelopele de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in talon ai trecut indicativul pt anvelope de vara se pare. nu am gasit dimensiunea ta cu indicativ de viteza V.

oricum mi se pare foarte mult pt roti pe 15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: caut niste anvelope de iarna pe care sa le montez pe jante de otel. In momentul de fata masina e echipata cu anvelope de vara (225/45 R17 91w) iar in talon sunt trecute urmatoarele variante: 205/55 R16 91v, 195/65 R15 91v si 205/60 R15 91v. cum e lesne de observat, indicii de viteza sunt v si w. Am gasit Dunlop Winter Sport 3d cu indicele de viteza h..exista vreo problema in a echipa masina cu astfel de anvelope? Si mai am o nelamurire: cat trebuie sa fie J-ul la jantele de otel pentru Skoda Octavia II (Apr. 2009)? 6.5 sau 7?

Mersi

Modificat de Iulian (DeLuxeRo)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai jante de otel pe 16 nu e nici o problema.Diferenta intre H si T la anvelopele de iarna este data de viteza maxima admisa,respectiv 210 si 190 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intru si eu pe 2 site-uri care vand cauciucuri online.

Pe unul dintre ele pretul e 420 ron: http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&sowigan=Wi

pe altul e 215 ron http://www.jantesianvelope.ro/Anvelope-DUN...-Iarna-7297.htm

Cum poate fi diferenta asa mare de pret? E aproape dublu! Unul o fi mai original ca celalalt? Nu se specifica nicaieri provenienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e o greseala de pret la primii

4,2 mil pt 15 e ff mult

2.15 e mai aproappe de ce se practica pe piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi si din cauza faptului ca, dupa cum e mentionat pe site, "Transportul si ambalajul sunt incluse in pret!"

Dar cel mai probabil e adaosul face diferenta.

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite asta e ce apare acum pe cauciucuridirect.ro, deci 327 Ron bucata de M3-uri 195/65/R15:

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&sowigan=Wi

Cert este ca sunt foarte scumpe, probabil ei merg pe ideea ca cine intra pe site si nu prea stie cum merge piata poate cumpara.

Luni mi le-am ridicat si eu Winter Sport M3 MO Made in Germany cu DOT 3509, deci fabricate la sfarsitul lui august. Azi le-am montat pe jante si cum am mai citit cred tot pe topicul asta au necesitat putini plumbi, deci se vede calitatea constructiei anvelopei. Inca nu le-am incaltat pe masina, astept sa vina urmatorul val de vrele rea, temperaturi scazute sau chiar ninsoare si in jumate de ora sunt pe masina. :icon_thumright:

Dupa o gramada de informatii care le-am cautat si eu despre anvelopele astea si concurenta, le-am ales datorita raportului pret/calitate foarte bun. Pe zapada este clar ca nu voi avea nicio problema, chiar sunt cum scria pe eticheta de pe ele UHP(Ultra High Performance).

Acum sa vad cand le montez care va fi zgomotul la rulare, sa isi faca putin si rodajul.

Concurent puternic pentru ele il vad pe Goodyear UG7+ si dupa teste chiar si Continental-ul, desi dupa profilul caii de rulare nu mi se pare ca se ridica la nivelul M3-ului in privinta capacitatii de tractiune pe zapada.

Modificat de sorin_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorin_g

continental sare din schema, nu se compara cu M3 sau UG7+...astazi mi-am cumparat si eu 4 buc de dunlop m3

am fost in dubii..am avut de ales intre ele si goodyear..dar am ales dunlop, pt ca pe dunlop merg de vreo 3 ani si nu am fost dezamagit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!