Jump to content

Dunlop SP WinterSport M3


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

sorin_g si force one

Dunlop M3 este o anvelopa de generatie veche, de actualitate fiind modelul 3D.

Daca e sa ne luam dupa teste (testele ADAC de exemplu) GoodYear UltraGrip 7+ este mai performant decat Dunlop 3D.

Daca o sa cautati notele la teste veti observa ca si Dunlop 3D este mai performant decat Dunlop M3, mai putin tractiunea pe zapada.

Concluzii:

daca vorbim strict de tractiune pe zapada ca alegi UG 7+ sau Dunlop M3 este o chestie pur subiectiva, ambele sunt bune

daca vorbim de performanta "over all" atunci UG 7+ este mai buna (si mai scumpa cu 5-10RON)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razdan

    24

  • msn2

    15

  • alexrosiu

    11

  • X-Ecutor

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

@theboogieman: da asa este, 3D-ul este mai performant decat M3-ul pe partea de sosea uscata, diferentele oricum nu sunt foarte mari, 3D-ul este putin mai evoluata, dar la capitolul tractiune pe zapada M3-ul este chiar mai bun. Daca ne uitam si la alte capitole gen durabilitate sau zgomot rulare vedem ca 3D-ul si M3-ul sunt foarte foarte similare.

Goodyear UG7+ sunt foarte bune, tractiune pe zapada excelenta ca si M3-ul, dar overall este ceva mai bun decat M3 si 3D, diferenta de pret mica intre ele. Ce este important este ca toate sunt anvelope premium pe care te poti baza ca si performante si durabilitate.

Poate si eu am ales putin subiectiv Dunlop-ul si in special M3-ul pentru ca mi-am pus in cap de acum vreo 2 ani ca vreau modelul asta datorita performantelor si pretului foarte bun si nici acum nu este o anvelopa depasita. Diferentele de 10-15 lei intre ele nu sunt importante, dar de banii aia mi le-am incaltat pe jante si echilibrat.

UG7+ cred ca sta ceva mai bine si la comportamentul pe asfalt uscat in cazul temperaturilor mai mari de 10 grade, dar oricum nu mi-am luat anvvelopele astea sa storc 95% din performanta pe care o ofera, stiu ca atunci cand voi avea nevoie de anvelope bune in situatii de drumuri inzapezite, serpentine etc sunt asigurat 100%, restul depinde de sofer si ceilalti participanti la trafic.

Si astea sunt primele mele anvelope de iarna noi pe care mi le iau, probabil peste cativa ani cand voi avea nevoie de altele imi voi Goodyear sau ce va fi bun pe piata la momentul respectiv si voi avea baza de comparatie cu M3-urile pe care se presupune ca le voi cunoaste comportamentul si performanta in toate conditiile posibile.

Ce e important este ca sunt multi care nu dau in plus 40 lei de la o anvelopa de calitate medie spre una High Performance, deci un cost de aprox 150 Ron pentru 4 bucati pe 15" pentru ca tin de bani si nevoile sunt multe, asadar sa ne bucuram ca avem anvelope UHP (Ultra High Performance - asa scria pe eticheta la ale mele, bine oricum mai scria pe eticheta care era lipita pe banda de rulare di ca sunt WinterSport 3D, probabil li se terminasera etichetele cu M3 :) ).

Drum bun si zapada cat e nevoie sa ne bucuram ca nu degeaba avem anvelope premium de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te judec in nici un fel pentru alegere, anvelopa este foarte buna, oricum am inteles ca te intereseaza foarte mult comportamentul pe zapada.

UG7+ cred ca sta ceva mai bine si la comportamentul pe asfalt uscat in cazul temperaturilor mai mari de 10 grade

Sper sa nu fiu eu neinformat, insa nota pentru comportamentul "pe uscat" al unei anvelope de iarna este obtinuta in urma unui test, pe asfalt uscat dar la temperaturi specifice anotimpului, adica sub 7 grade.

nu mi-am luat anvvelopele astea sa storc 95% din performanta pe care o ofera

Eram de acord in trecut cu ideea, acum insa ma gandesc ca la o franare de urgenta am nevoie de 100% din ce poate anvelopa la capitolul franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza intr-adevar sa aibe un comportament foarte bun pe zapada, dar realist vorbind vom merge in proportie poate de peste 90% pe asfalt uscat sau ud chiar si in zone de munte ca Brasov, asadar ar fi foarte bine ca anvelopele de iarna sa se comporte bine si pe asfalat uscat.

Eu stau la 15 km de Brasov, iar primii 5 km din drumul meu sunt pe camp, este un drum asfaltat bun, dar mult mai putin circulat comparativ cu drumurile nationale si iarna cand se pune pe viscol din cauza campului deschis, fara niciun adapost, fara parapetii pentru zapada de pe vremea lui Ceasca, se creeaza dificultati si oricum dupa ce vremea se aseaza se intampla ca bucata asta de drum sa ramana inghetata si cu zapada batatorita chiar si cateo saptamana daca temperaturile sunt mai scazute, comparativ cu drumurile nationale care in ziua urmatoare in mod normal sunt negre.

Am fost de cateva ori in situatia in care daca mai stateam nici macar o ora in plus in oras era posibil ca sa raman inzapezit si datorita faptului ca oricum nu mai se vedea drumul, dar il cunosc si cu ochii inchisi, dar si troienelor de zapada viscolita si intram in forta :) in ele ca le pot trece. Cert este ca pana acum nu m-am impotmolit niciodata, dar in situatii de genul asta cred ca e altceva sa ai anvelope care au si aderenta si capacitate mare tractiune in zapada.

Iar cu performantele mai bune pe uscat ale UG7+ mai putin din notele de la teste ci din ce am citit si pe forum si poate si in alte parti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa ne luam dupa ultimele teste se pare ca GY UG7+ sunt cele mai echilibrate anvelope .Ce pot sa spun eu este legat doar de zgomotul de la rulare...nu se aude nimic,sunt incredibikl de silentioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Dupa toate comparatiile din topicul asta am si eu o nelamurire...

De ce sunt Continetal-urile asa de scumpe fata de Dunlop M3 si Goodyear UG 7 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu eram pe punctul de a-mi luat 4 bucati Dunlop Winter 3D, am gasit cu 603 RON pe net, transport gratis daca iau 4. deci rezulta 2412 RON - de dimensiunea 225/40/18. Pana sa vad la dealerul local VW , 4 bucati pe 15 sau 16 INCLUSIV jante de aluminiu, totul la 2500 RON!!. Ei bine asta m-a bagat total in ceata, nu mai stiu ce sa fac.

Daca stie sa ma lamureasca cineva cum e posibil sa fie asa diferenta mare intre preturile unei anvelope pe 15 si una de 18 ( cel putin 3x).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

^

material mai mult vezi daca sunt cu buza de protectie, sunt mai multi factori, vezi si DOT-ul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reprezentanta nu da dunlop ci unele mult mai ieftine sava, barum etc de aici diferenta de pret.

eu as lua pe 18" in conditiile astea

Modificat de msn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, asa am hotarat si eu. Le voi comanda luni pe cele pe 18. Raman cu cauciucurile de vara de pe jantele de 18, de ele voi scapa in primavara ;) Ideea e canu mai trebuie sa vand jantele de 18, imi era mila de ele sa le dau folosite 3000 km la pret de nimic. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Goodyear UG7+ sunt foarte bune, tractiune pe zapada excelenta ca si M3-ul, dar overall este ceva mai bun decat M3 si 3D, diferenta de pret mica intre ele. Ce este important este ca toate sunt anvelope premium pe care te poti baza ca si performante si durabilitate.

Pe ce te bazezi spunand asta ?

Nu prea am vazut review-uri in care UG7+ sa fie peste Dunlop ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste dunlop 3d poate vrei sa zici.

ca m3 este mai slab cotata si la pret si la performante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu parte de o experienta, mai exact pe drumurile patriei cu cauciucurile Dunlop SP Winter Sport M3. Sunt super multumit de ele. In zapada mare de aproximativ 15 cm trageau de nu e adevarat. Nu am avut nevoie de lanturi sau huse pt cauciucuri. Am uitat sa mentionez ca le-am luat second hand si au fost super ieftine din Germania 100 E toate 4. In concluzie:

Aderenta pe zapada foarte buna.

Aderenta pe ploaie si mazga ok.

Pe gheata nu te ajuta nici mama cauciucului nu te mai ajuta. Cauciucurile viitoare de iarna o sa fie tot Dunlop . Le recomand cu caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt foarte multumit de Dunlop WinterSport M3 195/65/R15. Masina sta incredibil de bine si fata si spatele, franare, aderenta pe zapada etc. Practic este o anvelopa completa si recomand si eu cu caldura.

Pe la 50-60 km/h pe carosabil acoperit cu zapada am luat stanga si apoi dreapta ca sa vad cat pleaca si cat de controlabila este. Am avut surprinza ca masina sa fie foarte stabila pe directia impusa, spatele fiind mai usor a derapat usor si foarte controlabil recapatand rapid stabilitatea.

De cand le am fac depasiri cu doua roti in zapada mai mare de pa margine, dupa ce intru in viraj accelerez fara probleme, intra putin ASR-ul cand e zapada clisoasa pe jos cand accelerez mai tare. Reusesc sa merg aproape ca vara :)

Cred ca am mai zis pe aici pe undeva ca si pe drum umed in urcare pe serpentine pe Paraul Rece au o aderenta foarte buna, musca din asfalt. Sper sa tina efectul asta macar vreo 3-4 ani :blink:

Varianta 3D ar trebui sa fie o ideea mai buna pe asfalt, probabil putin sesizabila pentru majoritatea soferilor. Oricum ambele sunt anvelope premium care isi merita pe deplin banii prin siguranta si usurinta cu care te misti iarna cu ele.

Modificat de sorin_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce te bazezi spunand asta ?

Nu prea am vazut review-uri in care UG7+ sa fie peste Dunlop ....

Am vazut review-uri unde UG7+ erau pe locul 1 si Dunlop 3D locul 2, parca in Auto Motor si Sport sau in alta parte

http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Wint...cePageID=268552

Am gasit la ADAC, oricum diferentele sunt mici si ambele sunt UHP - Ultra High Performance.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am citit toate posturile , dar care sunt mai potrivite pt oras gen bucuresti si mici iesiri in afara bucurestiului ?

Eu am pe masina montate profilul din prima poza, sunt foarte multumit de ele, dar vroiam sa intreb printre posesori, cu ce difera si unde se simte aceasta diferenta intre cele 2 profile ?

multumesc, o zi buna !

post-23152-1261640779_thumb.jpg

post-23152-1261640787_thumb.png

Modificat de gtigabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-i drept, eu am 3D, dimensiuni 225/40/18. Le-am testat zilele trecute in oras si in afara.Sunt extraordinare, nu derapeaza masina nici la manevre mai bruste. Probabil intervin si sistemele de siguranta...nu pot decat sa dau nota 10 pentru comportament, chiar si pe latimea mai sus mentionata. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am luat si eu astazi 4 Dunlop WS M3 235/50/R18.

Primele impresii in comparatie cu ce aveam pe masina (Michelin HX MX4M):

-aderenta foarte mare

-mult,dar mult mai zgomotoase fata de Michelin

Am facut ~140 de km azi si parca s-a mai redus un pic zgomotul de rulare, dar tot e destul de deranjant . A mai intampinat cineva problema asta ?

Pretul a fost prea bun ca sa le refuz (600 de lei ptr 4 bucati noi cu DOT din 2008, Made in Germany) .

Modificat de cozmino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M3 au un profil mai agresiv si sunt mai galagioase.

Spre comparatie Dunlop WinterResponse (model mai nou) nu se aud aproape deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Este adevarat au un zgomot de rulare o idee cam mare, dar ca si tractiune si stabilitate foarte bune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, folosesc si eu de 2 ierni anvelope Dunlop WS M3 achizitionate noi noute. Anul trecut am fost la Straja, au urcat/coborat fara lanturi, in fine eram super incantat de ele. Acum vreo 2 seri prin Timisoara, a fost o zapada destul de mare iar spre seara a ingetat tot, s-a transformat in sticla. Mergeam si eu linistit cu 40-50 km/h cand mi-a taiat un nebun calea, si vreau sa spun ca abia am calcat putin frana, si masina s-a transformat intr-o adevarata sanie de 1 tona jumate. Senzatia a fost de groaza intrucat am alunecat vreo 20-30 de metri poate si mai mult, dar masina a mers dreapta, pana la urma a intrat ABS-ul. Asa ca pe geata nu stiu ce te mai poate ajuta, dar senzatia ca il voi lua pe ala din plin inca mi-a ramas in minte ... Daca pana acum credeam ca nu o sa am nici o problema cu aderenta iarna, faza aceasta m-a facut sa constientizez ca pana la urma si anvelopele de iarna au o anumita limita ....

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutam

eu le am din iarna 2008-2009, (d3)pe meganul nevesti-mii. le-am luat din metro. 195/65/15.germany dot 07. am mers doar iarna cu ele (oct-apr. ca asa e la noi). nu am ce sa le reprosez. pe zapada sunt excelente, in oras, la tara si pe drum intins. pe gheata n-am avut ocazia, dar nu cred ca face fata vreo anvelopa pe patinuar. pe polei, daca mergi cu grija au aderenta suficienta. iar in ceea ce priveste zgomotul...n-am bagat de seama, nu m-a deranjat

dupa ce ies din uz am sa-mi iau tot asa (daca se vor mai fabrica).

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nota 10 si de la mine pentru aceste anvelope (WS M3) le am de 3 ierni si nu am ramas o data inzapezit :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu stiu cum sunt comparativ cu alte branduri dar din punctul meu de vedere le dau 10 si le recomand oricui cu incredere. am inaltatoare montate si mi-am permis sa intru pe unde garda unui golulet nu prea permite si nu am avut nici un fel de probleme. drive safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!