Jump to content

Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1 - coridorul IV pan-european)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

poate ai avut ghinion cu radarele; DN7 are mult mai multe radare ca DN6 (inclusiv tiruri)

 

daca ruta asta cu autostrada Deva-Sibiu am facut-o in 6 ore, nu inseamna ca de fiecare data poate fi scos timpul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA. Am si subliniat ca aia e parerea mea :) pana la urma pe forum scrii parerea ta nu adevarul suprem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_1976

Incepe campania electorala , CNADR  va cheltui in aceasta vara pentru  cateva studii de fezabilitate.

 

http://www.antena3.ro/economic/cnadnr-va-plati-aproape-80-milioane-euro-pentru-1-000-de-kilometri-de-autostrada-251981.html

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In loc sa foloseasca banii aia pentru studii de fezabilitate mai bine ar deschide procedura de licitatie pentru lotul Arad - Nadlac care nu e in executie, e inacceptabil ce se intampla. O tot tragem cu autostrada Bucuresti - Alexandria cand noi nu avem cum sa scoatem traficul greu spre Ungaria. Am mers acum 2 zile Bucuresti - Timisoara, pe ruta care o folosesc de obicei. Fata de acum 3 luni se vede o deteriorare puternica a segmentului Deva - Lugoj, din cauza maririi traficului greu pe acest traseu. In cateva luni va fi jale, deja sunt gropi nenumarate, care nu erau acum cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Stadiu general A1 (tronsoane ramase de construit) pe tronsoane :


 


 


Pitesti - Sibiu (Bascov - Selimbar) > Planned > Dumnezeu stie cand s-o incepe ceva aici...guvernul actual face tot posibilul sa NU faca acest tronson, nu avem nici SF actualizat iar executia are parti destul de complicate cu dealuri instabile si relief dificil. UE impinge tare de la spate pentru intregirea coridorului IV !


 


Sibiu - Orastie LOT 3 (Saliste - Cunta) > IMPREGILLO > Under construction > niste magari cei de la Impregillo care au frecat menta cu lunile asteptand suplimentare de buget pentru ca ei nu au fost in stare sa sondeze terenul calumea inainte de a face oferta cum trebuie pentru licitatie. A se vedea ca altii mai seriosi care au venit cu oferte mai mari la licitatie luasera in calcul tunel inca de la inceput pe zona instabila...Impregillo si statul roman au crezut ca pot face debleu de 40m intr-un deal instabil...absolut penibil avand in vedere ca topologia terenului in zona aia se cunostea de sute de ani ca fiind foarte instabila (poate va amintiti acele rupturi frecvente pe DN1 care erau mereu peticite)


 


Lugoj - Deva LOT 4 (Soimus - Ilia) > UMB > Under construction > UMB lucreaza in forta aici 


 


Lugoj - Deva LOT 3 (Ilia - Cosevita) > TELOXIM-COMSA-ADESA-ARCADIS > Under construction > constructori cvasinecunoscuti si cunoscuti contestatari pe la alte licitatii...au inceput si ei lucrul ceva mai timid


 


Lugoj - Deva LOT 2 (Cosevita - Dumbrava) > SALINI-SECOL > Under construction > au inceput decopertarile


 


Timisoara - Lugoj LOT 2 (Sanovita - Izvin) > TIRRENA SCAVI > Under construction > este cum nu se poate mai bine ca a luat lotul tot Tirrena care avea organizarea in zona dupa ce tocmai a terminat lotul alaturat repede si la un nivel ridicat de calitate. Sunt sanse ca acest lot sa fie gata la sfarsitul anului viitor si atunci se va putea circula pe aici si pe lotul 1 de care se leaga. Ca idee, a doua zi dupa ce s-a semnat contractul baietii incepusera sa lucreze la drumul tehnologic si delimitarea traseului...asa DA constructor !!! Se lucreaza in forta, decopertarile au fost terminate, se lucreaza la terasamente ! Poate fi gata in 12-18 luni fara probleme !


 


Arad - Nadlac LOT 2 (Arad - Pecica) > Tender in progress > fostul lot Alpine (care a dat faliment) e la 85% si e un lot usor care poate fi gata si in 2 luni. Se asteapta inca relicitarea (statul roman s-a miscat ca melcul aici


 


Arad - Nadlac LOT 1 (Pecica - Nadlac) > Under construction > fostul lot Romstrade era la stadiu 30% si e un lot usor care se poate face in intregime anul acesta. Max Boegl lucreaza tare aici ! Sunt sanse sa fie gata cam intr-un an, aproximativ in acelasi timp cu lotul ungurilor de la Mako la granita !


Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mai intens se planifica Comarnic-Bv, ca sa fie mai pestrit peisajul, decat Pitetsi-Sibiu.

e bataie de joc..cand puteam avea si noi o austostrada UNITA...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_1976

In campania electorala aceste studii de fezabilitate si autorute sf dau bine in special in zona Olteniei si Moldovei,prietenii stiu de ce :)

nu exista nici un interes economic,ele nici nu se vor costrui intr-un viitor apropiat sau mai indepartat.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, prietenii stiu de ce, dar nu sunt si prietenii nostri.

Pana la urma, se pare ca a disparut din planuri Pitesti - Sibiu, nu erau bune studiile de fezabilitate facute, trebuie modificat traseul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ma declar incantat de drumul Bucuresti-Arad. Portiunile de autostrada subtiaza timpul considerabil. Unde la 6.40 hr din Sud Bucuresti pana la Arad. Valea muresului e foarte stresanta dar se merge chiar si cu tiruri.

Apoi treci granita si iti dai seama ca faci 300 km in putin peste 2 ore pana la Budapesta :( si deja incep iar sa ma enervez.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e un MARE plus fata de anii precedenti, in special prin ocolitul SBului, si SB-Sebes. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Feriti-va ca s-a apucat Impregillo de munca serios la Aciliu :) Sper sa tina ritmul asta sa avem si noi la anul autostrada continua de la Sibiu la Deva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca aproape au terminat de ras dealul si s-au apucat de asfaltat. Chiar si cu avantul asta, e greu de crezut ca vor termina in 5 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape imposibil de terminat cei 6km cu probleme. Pe restul e lejera treaba. Mai e ceva asfalt de pus si dupa marcaje si parapeti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers pe noua A6 , oare 6 vine de la cei 6 km lungime...Din pacate am observat a nu stiu cata oara ca romanii nu stiu sa intre pe autostrada , banda de accelerare e un mister pentru 60 - 70 % din soferii de autoturisme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era un filmulet cu un sofer care iese de la benzinarie pe autostrada direct in banda a doua, fara sa mai astepte sa i se permita sa intre pe autostrada. Cam la asta se rezuma modul in care stiu romanii sa conduca pe autostrada. Revenind, A6 ar trebui sa ajunga pana la Calafat, insa eu n-am auzit sa se continue acest proiect, nici macar nu e in plan studiul de fezabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era un filmulet cu un sofer care iese de la benzinarie pe autostrada direct in banda a doua, fara sa mai astepte sa i se permita sa intre pe autostrada. Cam la asta se rezuma modul in care stiu romanii sa conduca pe autostrada. Revenind, A6 ar trebui sa ajunga pana la Calafat, insa eu n-am auzit sa se continue acest proiect, nici macar nu e in plan studiul de fezabilitate.

Asa e , pe indicatoare era scris "Lugoj - Calafat " , unde e programata A5 ? ( pe A1, A2, A3 , A4 si A6 am mers)..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A5 va fi dinspre Ploiesti catre Buzau si apoi inspre vama Siret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nadlac - Arad filmat ieri 21.06.2014 : 

 

Mai este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nadlac - Pecica va fi gata prin noiembrie la cum se lucreaza iar pentru Pecica - Arad asteptam inca atribuirea, dupa care in 2-3 luni ar trebui sa fie gata, fiind deja executat de falimentarii Alpine la vreo 85% !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu ar trebui sa se poata circula de la Timisoara pana la iesirea din tara pe autostrada fara probleme, insa ramane de vazut. 85% era stadiul lucrarilor la momentul rezilierii contractului pentru Pecica - Arad, intre timp au mai aparut ceva probleme, sa speram ca nu sunt foarte grave.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu au fost conservate lucrările au mai mult de lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stadiu general A1 (tronsoane ramase de construit) pe tronsoane :


 


 


Pitesti - Sibiu (Bascov - Selimbar) > Planned > Dumnezeu stie cand s-o incepe ceva aici...guvernul actual face tot posibilul sa NU faca acest tronson, nu avem nici SF actualizat iar executia are parti destul de complicate cu dealuri instabile si relief dificil. UE impinge tare de la spate pentru intregirea coridorului IV !


 


Sibiu - Orastie LOT 3 (Saliste - Cunta) > IMPREGILLO > Under construction > niste magari cei de la Impregillo care au frecat menta cu lunile asteptand suplimentare de buget pentru ca ei nu au fost in stare sa sondeze terenul calumea inainte de a face oferta cum trebuie pentru licitatie. A se vedea ca altii mai seriosi care au venit cu oferte mai mari la licitatie luasera in calcul tunel inca de la inceput pe zona instabila...Impregillo si statul roman au crezut ca pot face debleu de 40m intr-un deal instabil...absolut penibil avand in vedere ca topologia terenului in zona aia se cunostea de sute de ani ca fiind foarte instabila (poate va amintiti acele rupturi frecvente pe DN1 care erau mereu peticite). In ultimele luni de cand au fost amenintati cu rezilierea au tras foarte tare si se apropie de finalizare. In acest moment este asfalt in diferite stadii pe tot tronsonul mai putin in zona dealului cu probleme unde incearca sa stabilizeze solul printr-un procedeu de deep-mixing. Estimez ca in primavara va fi gata daca nu apar probleme suplimentare, moment in care vom putea merge pe autostrada de la Sibiu la Deva pe 132 km !


 


Lugoj - Deva LOT 4 (Soimus - Ilia) > UMB > Under construction > UMB lucreaza in forta aici. S-a avansat destul de serios, in ritmul actual se poate termina intr-un an ! 


 


Lugoj - Deva LOT 3 (Ilia - Cosevita) > TELOXIM-COMSA-ADESA-ARCADIS > Under construction > constructori cvasinecunoscuti si cunoscuti contestatari pe la alte licitatii...au inceput si ei lucrul ceva mai timid. Continua lucrul la fel de timid ca pana acum...daca nu se pun serios pe treaba vom avea intarzieri serioase aici !


 


Lugoj - Deva LOT 2 (Cosevita - Dumbrava) > SALINI-SECOL > Under construction > au inceput decopertarile. Se lucreaza la relanti !


 


Timisoara - Lugoj LOT 2 (Sanovita - Izvin) > TIRRENA SCAVI > Under construction > este cum nu se poate mai bine ca a luat lotul tot Tirrena care avea organizarea in zona dupa ce tocmai a terminat lotul alaturat repede si la un nivel ridicat de calitate. Sunt sanse ca acest lot sa fie gata la sfarsitul anului viitor si atunci se va putea circula pe aici si pe lotul 1 de care se leaga. Ca idee, a doua zi dupa ce s-a semnat contractul baietii incepusera sa lucreze la drumul tehnologic si delimitarea traseului...asa DA constructor !!! Se lucreaza in forta, decopertarile au fost terminate, se lucreaza la terasamente ! Poate fi gata in 12-18 luni fara probleme ! Oamenii au inceput deja sa asfalteze !!!


 


Arad - Nadlac LOT 2 (Arad - Pecica) > Tender in progress > fostul lot Alpine (care a dat faliment) e la 85% si e un lot usor care poate fi gata si in 2 luni. Se asteapta inca relicitarea (statul roman s-a miscat ca melcul aici. Se pare ca vom avea castigator pe constructorul de alaturi Max Boegl, deci pentru asta s-a tot lungit licitatia. Pana la urma n-a fost rau, constructorul fiind foarte serios !


 


Arad - Nadlac LOT 1 (Pecica - Nadlac) > Under construction > fostul lot Romstrade era la stadiu 30% si e un lot usor care se poate face in intregime anul acesta. Max Boegl lucreaza tare aici ! Sunt sanse sa fie gata cam intr-un an, aproximativ in acelasi timp cu lotul ungurilor de la Mako la granita ! S-a asfaltat deja in mare parte. Sunt sanse sa fie gata chiar la sfarsitul acestui an !!!


Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se prevede intrarea in insolventa a Teloxim, avand in vedere ca celalalta firma din grup, Tehnologica Radeon, a cerut intrarea in insolventa. Daca se intampla asta, lotul 3 Lugoj - Deva va avea aceeasi soarta ca Arad - Nadlac lotul 2, relicitare si contestatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, este posibil ca acesta sa ramana lotul codas de pe traseul Sibiu - Nadlac, restul avand sanse sa fie gata pana in 2016 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!