Jump to content

Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1 - coridorul IV pan-european)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

S-au chinuit 9 luni, au facut o treaba si acu se intorc la punctul 1.
Si cand il vad pe Sova cum mai promite el cu talent de toate cele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic-Cite magariiii ,oare cine a semnat contractul cu  Bechtel de ce nu este/sint  tras/i la raspundere???pentru ca o mina spala pe alta si amindoua fata!!!zice o vorba din batrini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar-Tm este in garantie si se repara pe banii constructorului...in plus nici nu e predata lucrarea, deci cred ca nu a inceput sa curga garantia (sper, nu stiu sigur dedesubturile). A iesit prost pentru ca i-au grabit sa termine cei din CNADNR si au turnat blana si pe temperaturi mici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.aradon.ro/autostrada-arad-timisoara-reasfaltata-in-intregime/1294344

http://www.aradon.ro/europa-recunoaste-frauda-ungurii-vin-cu-autostrada/1301286

http://www.aradon.ro/caii-circula-pe-autostrada/1303862

 

inainte de 89 constructorii mai faceau si puscarie pt o gramada de acuzatii, doar ca nu prestau corespunzator; p-astia nici la canal nu te risti sa ii trimiti, cel mult intr-o mina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

zilele trecute am utilizat centura pe ploaie torentiala pe alocuri;

apa sfida gravitatia si se facusera ditamai baltile exact unde se vedea inclinarea mai mare...n-am inteles fenomenul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Da, e o veste buna, insa doar pentru cei care merg spre Alba Iulia - Cluj. Din pacate, din cauza birocratiei, cei de la Transelectrica inca nu si-au relocat cablurile de inalta tensiune, pentru a se putea lucra pe Lancram - Vantu de Jos, spre Deva. 

Pe mine partea aia ma doare rau, traficul la intrarea in Sebes e infernal de fiecare data, acum o luna, cand am fost ultima data in zona, am facut dreapta dupa Miercurea SIbiului si am luat-o pe drumuri judetene si am iesit in Sebes, mai mult decat decent, e o adevarata placere sa mergi prin satele alea uitate de vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa iti fac daca nu mergi pe partea de jos a hartii.... (Craiova, DTSeverin..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers si pe acolo acum 3 ani, cand se lucra intens pe defileul Dunarii, am zis ca nu-mi mai trebuie. Inca mai sper ca anul asta sa vad 3 loturi din 4 din Sibiu - Orastie inaugurate pana la sfarsitul anului. Noroc cu oamenii de pe skyscrappercity care isi pierd timpul facand poze, filmulete. Lucreaza mai intens decat cei de la CNADNR pentru terminarea autostrazilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, depinde si de vreme dar si de cum le plateste CNADNR. Exceptand lotul 3 cu probleme, sanse sunt pentru celelalte 3, cu mici rezerve. Din cate vad, Transelectrica a inceput in sfarsit sa ridice stalpii cei noi pentru inaltarea cablurilor ! Intuiesc o inaugurare la data de, sa zicem la plasneala, 1 decembrie :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si eu zic ca e posibil sa termine pana la 1 decembrie, nu e o bucata foarte mare de terminat. Ce te faci insa cu Impregiglio, nu cred ca termina mai devreme de vara viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oooo, nu...daca se misca ca acum eu zic vara 2015 :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim optimisti, poate nu va fi chiar asa, mai ales ca exista penalitati de intarziere. In plus, se pare ca au castigat si un lot din Lugoj - Deva, deci sunt motivati sa termine cat mai repede. Din cate stiu, aproape au terminat dealul de taiat, deci acum trecut la consolidat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se vrea, normal ca se poate face mai repede. Problema e ca deblee de 40m cum au facut ei acolo intr-un sol argilos nu se fac. La dealul ala planul de alunecare e mai jos decat ar putea ei ajunge cu orice tije de ancorare vreodata (practic dealul o ia la vale cu tot cu tijele si consolidarile). Acum, pentru ca si-au dat seama de gravitate au recurs la solutia cu tunel (solutie propusa de la bun inceput de alti participanti la licitatie acum cativa ani, dar care evident au pierdut pentru ca aveau oferta mai mare). Colegii italieni au venit cu oferta mica sa castige licitatia iar acum cer suplimentare mare de fonduri pentru "lucrari neprevazute". In realitate orice specialist in domeniu stia ca zona aia este extrem de instabila dintotdeauna, lucru care se poate vedea si pe DN care in zona aia a avut nenumarate surpari si reparatii (si gandeste-te ca DN-ul nu e cocotat pe deal ca autostrada). Acum...sunt curios cat de bine pot ancora tunelul pentru ca exista desigur riscul ca si el sa aiba deplasari odata cu dealul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acesta este stadiul tronsoanelor inca neincepute (surse sigure-publice) :

Nadlac - Arad lot 1 - castigator Astaldi-Max Boegl - stadiu  2 contestatii la CNSC respinse; nu s-a contestat sau nu stim inca la CAB
Nadlac - Arad lot 2  - in luna septembrie trebuia sa se finalizeze documentatia pt relicitarea lotului....inca nici o veste
TM - Lugoj lot 2 - castigator TS-Condotte, stadiu contestatia Selina respinsa de CNSC...nu stim daca e singura contestatie inca, nu stim daca Selina ataca la CAB
Lugoj - Deva lot 2 - castigator Salini - Secol - contract inca nesemnat, cai de atac exceptionale respinse 17.10.2013
Lugoj - Deva lot 3 - castigator Teloxim-Comsa-Aldesa-Eurometudes - contract inca nesemnat, cai de atac exceptionale respinse 17.10.2013
Lugoj - Deva lot 4 - castigator UMB - contract semnat, UMB a inceput lucrul - cai de atac exceptionale respinse 17.10.2013
Sebes Turda lot 1,2,3,4 - depunere oferte pana in 29.10, deschidere oferte 30.10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Niste poze foarte relevante facute cu o drona de la inaltime in punctele critice de pe cele 4 tronsoane Orastie - Sibiu > http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1386302&page=1059

 

In acest moment stadiile sunt cam asa :

 

lot 1 > Strabag > aproape gata, deschidere posibila in 10-15 zile

lot 2 > Straco > aproape gata, mai putin pasajul peste CF de la Kronospan dar se trage tare aici > daca vremea permite, se poate termina pana pe 10-15 secembrie

lot 3 > Impregilo > aici totul este foarte in urma, probabil prin 2015 avem sanse sa-l vedem terminat. La Aciliu, dupa ce-au frecat menta luni de zile, si-au dat seama ca nu merge cu deblee de zeci de metri inaltime in pamant instabil si vor face tunel pe vreo 7-800m. Acum se lucreaza la primul tronson de tunel dar tot la relanti cum ne-au obisnuit italienii astia

lot 4 > Astaldi > sta destul de bine dar mai e ceva de munca. Eu cred ca-s mici sansele sa fie gata in decembrie (nu imposibil) dar in martie-aprilie 2014 e fezabil (in functie de vreme)

 

PS : Din pacate foarte multe dintre intarzierile pe cele 3 tronsoane aflate aproape de finalizare s-ai datorat regiilor de electricitate (Enel, Transelectrica...sau cine mai gestioneaza prin zonele respective) pentru ca nu au inaltat cablurile la timp. Astia cu electricitatea mereu intarzie lucrarile peste tot si aparent nimeni n-are ce sa le faca. Altfel, cele 3 loturi ar fi fost aproape la termen !


De asemenea, din Lugoj - Deva este gata lotul 1 facut de Tirrena Scavi (exemplar au lucrat italienii astia) dar nu se poate deschide traficului deoarece statul roman s-a zgarcit la amenajarea unui giratoriu de legare cu DJ609A la capatul dinspre Timisoara, asa ca nu se poate intra/iesi pe acest tronson la acel capat !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

lot 2 > Straco > aproape gata, mai putin pasajul peste CF de la Kronospan dar se trage tare aici > daca vremea permite, se poate termina pana pe 10-15 secembrie

Cred ca aici trebuia sa scrii 10-15 noiembrie. 

E bine ca Sova anunta ca se deschide si lotul 4, desi practic e imposibil sa fie terminat pana la 1 decembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai uita cineva la ce zice Sova?

 

Cum zice si Fusco, numai cand te uiti la stadiul lotului 3 Orastie-Sibiu si e clar cat mai dureaza in ritmul actual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc ca aproape toata finantarea vine de la UE, altfel taiau tot ca sa plateasca pensii si salarii. Eu tot mai sper ca in 3-4 ani sa pot ajunge la granita in 4-5 ore, in loc de 8-9-10, cat se fac acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, 10-15 noiembrie inseamna 5-10 zile de azi si mie mi se pare ca mai au putin de lucru. Nu cred ca pasajul ala se poate definitiva asa repede. Oricum ar fi, e posibil sa le deschida la pachet pe 1 decembrie ca asa e traditia comunista sa fie de ziua nationala pentru impact mai mare asupra populatiei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stadiu general A1 pe tronsoane :

 

Bucuresti - Pitesti (Bucuresti - Bradu) > Completed

 

Centura Pitesti (Bradu - Bascov) > Completed

 

Pitesti - Sibiu (Bascov - Selimbar) > Planned

 

Centura Sibiu (Selimbar - Sura Mica) > Completed

 

Sibiu - Orastie LOT 4 (Sura Mica - Saliste) > ASTALDI > Under construction

 

Sibiu - Orastie LOT 3 (Saliste - Cunta) > IMPREGILLO > Under construction

 

Sibiu - Orastie LOT 2 (Cunta - Sebes) > STRACO > Under construction

 

Sibiu - Orastie LOT 1 (Sebes - Orastie) > STRABAG > Under construction

 

Orastie - Deva LOT 2 (Orastie - Simeria) > Completed

 

Orastie - Deva LOT 1 (Simeria - Soimus) > Completed

 

Lugoj - Deva LOT 4 (Soimus - Ilia) > UMB > Under construction

 

Lugoj - Deva LOT 3 (Ilia - Cosevita) > TELOXIM-COMSA-ADESA-ARCADIS > Under construction

 

Lugoj - Deva LOT 2 (Cosevita - Dumbrava) > SALINI-SECOL > Under construction

 

Lugoj - Deva LOT 1 (Dumbrava - Sanovita) > TIRRENA SCAVI > Under construction

 

Timisoara - Lugoj LOT 2 (Sanovita - Izvin) > Tender in progress

 

Timisoara - Lugoj LOT 1 (Izvin - Giarmata) > Completed

 

Timisoara - Arad LOT 2 (Giarmata - Arad) > Completed

 

Timisoara - Arad LOT 1 (Centura Arad) > Completed

 

Arad - Nadlac LOT 2 (Arad - Pecica) > Tender in progress

 

Arad - Nadlac LOT 1 (Pecica - Nadlac) > Tender in progress

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Timisoara - Lugoj LOT 2 (Sanovita - Izvin) > se schimba din "Tender in progress" in "Under construction", contractul fiind atribuit lui Tirrena Scavi, aceiasi care au facut si lotul 1 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am vazut si eu. Foarte comica schimbarea traseului autostrazii Buzau-Galati-Braila in Buzau-Focsani-Galati-Braila, de ieri pana azi. Probabil s-a suparat Oprisan ca Vrancea nu primeste autostrada.

Trecand peste asta, abia astept inaugurarea loturilor de autostrada pe 16 decembrie, adica loturile 1,2 si 4 din Orastie Sibiu, de Craciun trebuie sa merg la Timisoara si timpul total scade cu cel putin o ora. Nu mi-e foarte clar ce vor face cu Lugoj-Deva lotul 1, dar vom afla in mai putin de 2 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu inteleg utlitatea autostrazii Ploiesti -  Buzau - Focsani - Galati - Braila. Totusi vreau sa cred ca aceasta deciziei a fost luata in urma unor studi de specialitate elaborate.  Mi se pare mult mai important sa se lege Bucuresti de nordul tarii, Suceava/Iasi, direct prin Moldova si nu prin Brasov, asa cum parca e pe harta aceea. Mi se pare aberant ca pentru Bucuresti - Iasi sa fii nevoit sa treci de 2 ori muntii. Din ce am vazut, tronsonul Focsani - Bacau, ca sa se completeze traseul prin Moldova, e "planificat" de'abia prin 2023.

Oricum, sunt constient ca noi acum discutam discutii si voi fi multumit daca macar o data in viata asta a mea voi circula de la Bucuresti la Focsani pe autostrada :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!