Jump to content

Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1 - coridorul IV pan-european)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Ce anume nu intelegi ?\!?!?!?!!? (am folosit destule semne de intrebare si exclamare sau mai trebuie?\!?!?!?)

http://www.romania-actualitati.ro/cum_au_evoluat_autostrazile_in_romania_in_2011-36373

Probabil aceeasi educatie au avut-o si constructorii....

Deci au cheltuit milioane de euro, dar daca ai nefericita idee de a merge spre Sebes-Deva-Sibiu (ASA CUM MERGE IN CONTINUARE TOATA TARA) .

MERGI TOT PE RUTELE ANTERIOARE, adica PRIN CENTRUL ORASULUI ARAD sau PE CENTURA EXECRABILA A ARADULUI ...

Acum e clar ?!?!?!?!?!?!?

NU au fost in stare sa faca o iesire de pe "milioanele de euro" spre Deva-Arad..

Observ ca nu te deranjaza, deci drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bea un pahar de apa si respira adinc inainte de a scrie, mai uita-te la poze, pentru ca vad ca nu ai inteles nimic ;)

in ceea ce priveste educatia constructorilor e cu totul alta fata de a economistilor si a avocatilor (daca e sa ne luam pur dupa scoala..si modul de scolarizare)

ACUM se lucreaza la centura si anume la pasajele peste cele 3 cai ferate, sint facute niste drumuri de ocolire folosite pe perioada lucrarilor, in unele parti unde raza e proasta, tirurile se invirt in loc si sapa in asfalt

avind in vedere ca circul destul de mult pe ruta asta a ajuns sa nu prea imi mai pese, stiu foarte bine drumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de ACUM am si intrebat, ia uita-te pe pagina anterioara. Multumesc ca ma informezi ca tocmai se lucreaza ACUM, dar tocmai intrebam pe unde se circula IN ACEST MOMENT..

Poti sa renunti la limbajul de santier ca suntem pe un forum. Nu pari mai inteligent, din contra, nu mai zic de impresie.

Era usor sa incep postul in "stilul" tau, de exemplu:

"Baiatu' esti la pahare?! Mai ia unu', respira adanc, fa un efort, uita-te la poze, uita-te la postul meu, poate pana la urma intelegi ceva :-)"

Precum observi, nu e greu de raspuns la nivelul asta dar nu acesta este scopul forumului. Te rog insistent sa nu-mi mai raspunzi daca nu reusesti s-o faci in mod civilizat.

Multum anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa mai citesti odata....

in ceea ce priveste, cred ca nu cunosti limbajul de santier: daca ti-as vorbi "elevat" as mai aduna ceva la warn :lol:

cred ca la pahare e altcineva si e grav ca o ia de dimineata daca nu intelege dintr-o poza ca e amuzant sa te duci pe autostrada din AR in TM atita timp cit autostrada se termina in cimp la oaresce distanta de centura existenta a TM.

PS: las-o moale ca nu stiu cine a inceput sa fie necivilizat, da? eu stiu ca hotul striga hotii, dar nu sint de ieri de azi p-aci (nu neaparat pe forum)

Ce anume nu intelegi ?\!?!?!?!!? (am folosit destule semne de intrebare si exclamare sau mai trebuie?\!?!?!?)

.......

Probabil aceeasi educatie au avut-o si constructorii....

....

adica eu ma intreb oarecum retoric ce ai cauta cu treaba in TM si autostrada sa te lase in cimp si tu ma faci needucat

evident ca altceva nu se intelege din ce scrii

acum ma opresc ca ti-am dat prea multa atentie si am alte treburi mai bune de facut

haidi pa!

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deceunink, cateva precizari :

1) Stii ce inseamna coridor pan-european si cine stabileste traseul lui ?

2) Cunosti parametrii tehnico-economici dupa care se stabilesc aceste coridoare ?

3) Crezi ca Romania are puterea financiara a Japoniei sa dea drumul simultan la 1000km de autostrada care sa acopere toate rutele majore ale tarii si sa multumeasca toata populatia ?

Din pacate, oricat m-am straduit sa fac un topic constructiv si informativ, se pare ca atrage numai vesnic nemultumiti. Oricat s-ar face (si s-a mai facut cate ceva dar multi tind sa uite infrastructura tarii de dupa revolutie), ori nu e destul, ori e prost gandit, ori se misca prea incet...

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cica se vor apuca de lucru, dar cu oameni adusi din alta parte care sa dea la lopata (Romstrade).

(arbeiterii zonali sint mai pretentiosi, chiar daca uneori nu au alternativa si totusi merg pe principiul: decit sa muncesc degeaba, mai bine stau degeaba)

dimineata, doua accidente in 100m: unul minor (bezmetic ce se grabea si voia sa depaseasca un camion prin dreapta desi nu avea ce cauta pe acolo) unul mai grav cu tigaia in sant, indoita la plafon, parbriz spart intr-o curba la 90 grade.

nu are rost sa spun ca zona e marcata, fiind in apropierea unui pod din cele doua ce se fac pe centura,

evident doar din cauza ca romanii stiu sa mearga ca inecatii...

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pasajele alea sunt foarte bune...ne-am izbit cu totii de cozile de la calea ferata cand mergeam spre Ungaria !

PS : Evident ca daca au venit altii la conducere spun ca banii nu au fost bugetati ptr cele 2 pasaje pe 2012...asa o sa poata sa-si asume ei toate meritele ! Eu ma rog ca astia sa continue macar ce incepuse Boagiu pentru ca altfel o sa fie nasol de tot. Deja site-ul ministerului s-a intors unde era (si anume nu mai apar filmulete si actualizarea datelor din santiere). Legat de misterul filmuletelor de pe site, se pare ca noul ministru habar n-avea ca le facea chiar institutia lui si a inceput sa declare diverse > http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/mister-spulberat-de-fostul-ministru-al-transporturilor-filmuletele-cu-autostrazile-in-lucru-erau-facute-de-mti-73335

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sint bune si ar fi fost perfecte daca ar fi prins si CF dinainte de OBI unde spre stupoarea mea am vazut dupa ani de stat in zona ca trenul opreste exact calare peste DN7.......... asteptind la un semnal sau schimbare de nu stiu ce....

mai zilele trecute citeam ca ministerul declara ca Arad_Oradea e prastie, lucrari pina in 25-30% si cineva care a fost pe respectiva ruta imi zice ca e brici...

oricum simbata o sa vad cu ochii mei :)

PS: tocmai de aia recomand tranzitarea prin oras, la anumite ore, in principal ziua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca Arad- Bihor este ok.Am fost in februarie pe acel drum si era ok.

Sa inteleg ca cel care a declarat ca ii varza ruta asta vrea sa faca un ban din nimic....Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand cu postul #2036, ceva update-uri destul de incurajatoare de pe lotul 4 Orastie - Sibiu si Lotul 1 Timisoara - Lugoj > http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.2025

Daca toate tronsoanele ar merge asa in forta ca astea 2, ne-am putea declara fericiti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai da linkuri d-astea ca mi se enerveaza nervii cind vad specealistii (citat de pe acel forum) ca scriu balast stabilizant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o nene naibii de gramatica, urmareste subiectul ca ala e important, nu ca mai rateaza unu cate-un cuvant. Am pus link pentru ca-s multe poze din santier !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, fiind pe felie ca sa zic asa ma zgiriie pe neuron cite un termen folosit ampoolea de unii care totusi au acces in santiere... si au pretentii de savanti dupa cum am citit pe acolo (nu pot sa ma uit doar la poze.. si sa fuck abstractie de scris :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca Arad- Bihor este ok.Am fost in februarie pe acel drum si era ok.

Arad Oradea nu e tocmai cum ma asteptam chiar daca are asfalt proaspat; ori nu e gata (desi unii oficiali zic ca e aproape gata) ori mesterii de pe finisoare au lucrat sub influenta alcoolului ori am eu roti ovale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu am fost multumit de starea drumului.Sunt ceva denivelari (mai ales in apropiere de Oradea) dar in comparatie cu alte drumuri este acceptabil pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e ok, nu zic nu dar arata ca si cum ar mai trebui turnata uzura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mai sunt 500 de metri până se asfaltează complet primul lot din autostrada Timişoara – Lugoj

Cel mai apropiat lot în lucru este bypass Timişoara sau lot 1 Timişoara-Lugoj, circa 9,5 kilometri, pe care mai sunt de asfaltat circa 500 de metri, în dreptul viaductelor şi pasajelor. De asemenea, s-a început montarea parapeţilor – glisierelor centrale. În următoarea perioadă urmează să se aştearnă stratul de asfalt de uzură, pe toată lungimea şi se vor finaliza umpluturile la rampele de acces spre overpass-uri.

Pe Deva-Orăştie, „constructorii fac eforturi deosebite pentru a da în funcţiune două din patru benzi”

Constructorii fac eforturi deosebite pentru a da în funcţiune două din patru benzi, peste circa trei-patru luni, pe tronsonul făcut de Straco fiind aşternut deja strat de asfalt pe mai mulţi kilometri, se lucrează la finalizarea podurilor şi viaductelor de autostradă, cum ar fi: podul peste Strei, iar principala lucrare de artă – podul peste Mureş, în dreptul satului Uroi – executat de către Strabag – are structura de rezistenţă în mare parte terminată, urmând a fi pozate ultimele patru grinzi prefabricate din oţel, dintr-un total de 48, pe care, parţial, sunt montate şi antretoazele (grinzi transversale din beton armat prefabricat), peste care se montează armătura de rezistenţă şi suprabetonarea de rezistenţă, urmând ca în perioada următoare să înceapă hidroizolaţiile şi asfaltul”, spune Popovici, un experimentat constructor şi om politic.

Sunt în grafic şi pe Arad-Pecica

Pe Arad-Pecica – 10 kilometri – de la bypass Arad până la drumul naţional, sunt în grafic cu termenele de execuţie, se finalizează podurile şi podeţele aferente, cele mai importante lucrări de artă fiind pasajul peste bypass Arad (centura în regim de autostradă a municipiului de pe Mureş), unde, în zilele următoare, va începe suprabetonarea, rampele de acces sunt avansate, supratraversarea căii ferate Arad-Nădlac fiind la nivelul betonării culeielor şi pilelor.

http://www.antena3.ro/externe/suspiciuni-de-frauda-pe-santierul-autostrazii-arad-nadlac-ce-pregateste-o-scrisoare-de-oprire-a-unei-plati-175498.html > desigur e vorba despre tronsonul lui Romstrade, acolo unde Patronul a considerat de cuviinta ca cei 22mil E primiti ca avns pentru inceperea lucrarilor sa fie mutati instantaneu la Bucuresti pentru reabilitarea Blue-Air (compania aeriana e tot a lui)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tocmai a venit pe skyscrapper un coleg nou, inginer de poduri la Alpine ce lucreaza chiar pe lotul lor de pe Arad - Nadlac. Primul lui post zice asa :

" Lucrez direct la antreprenorul general Alpine, ca si inginer la departamentul de poduri acum. Pe proiectul acesta m-am angajat la data de 1 August 2011, cand nici macar nu exista organizare de santier sau urma de utilaje. Am inceput deodata ambele Loturi, si Alpine si Romstrade. In prima faza m-am ocupat de arheologie si deminare, primele etape importante inainte de construirea propriu zisa a autostrazii. Dupa ce am terminat pe la mijlocul lui septembrie, subcontractorii cu care am lucrat la arheologie si deminare s-au mutat la Romstrade, si asa, au fost foarte sceptici, pentru ca circulau deja zvonurile ca ei nu platesc. Asa usor a venit iarna, iar noi am lucrat de zor la structuri (fundatii poduri, pasaje,podete etc) s-au facut ceva decapari iarasi, delimitari de teren, drumuri de acces in santier etc, caci la umpluturi in terasamente efectiv nu puteai lucra pe timp de iarna sau ploaie. Iarna la Romstrade, nici macar organizarea de santier nu o aveau terminata, sau deminarea si arheologia. Am prieteni ingineri, care s-au angajat la Romstrade pe un salariu de 2 sau 3 ori mai mare ca la firma precedenta. Primele 2-3 luni totul a fost ok, au primit banii cu mici intarzieri, dupa care a trecut una, doua, trei luni fara sa primeasca vreun leu si au plecat. La fel s-a intamplat si cu subcontractorii lor.

In fine, ca sa zic iarasi de Alpine, a venit primavara, s-a organizat treaba, iar munca pe Nadlac - Arad Lot 2, km 22+218 - 38+882 a explodat efectiv, fapt pentru care eu cred cu tarie ca termenele contractuale se vor respecta (10 Aprilie 2012). Din pacate, doar 10 din cei 16,6 km se vor putea circula efectiv, intre km 38+882 ( Intersectie cu Arad Bypass) si 28+500 ( Intersectia cu DN7 langa Pecica), iar la capatul celorlalti 6,3 km aflandu-se doar teren arabil inca !!

Prea multa vorba, promit sa revin cat de curand cu poze..maine, poimaine "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romstrade isi pune in functiune a.s.a.p. stratia de asfalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, au aparut zvonuri cum ca Romstrade e in incapacitate de plata si se apropie falimentul...sa vedem ce urmeaza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

cum ce urmeaza??? reparatii:

http://www.aradon.ro/gropi-pe-noua-autostrada/1157748

http://www.aradon.ro/ca-melcul-pe-autostrada/1157435

sa mai zica cineva ca e bine sa lucrezi incet sa dai atentie la detalii....

ori incet ori pe repede inainte, tot la o calitate indoielnica se face lucrarea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la tv,ai toate sansele la o masina mai joasa sa spargi baia de ulei daca esti pe vigoana.Executantii au spus ca de vina e apa care sa infiltrat si nu a avut scurgere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facem un pariu mic, ca or sa apara la primavara cratere mici pe AR-TM??? nu de alta dar mai mult ca sigur ca nu au facut ei nr de treceri cu compactorul peste straturile de mixturi, vremea e cum e, apa se infiltreaza, ingheata si isi umfla muschii exact in stratul de uzura ...

impresii de aseara:

....

mergind incet am putut sa constat ca au fost momente in care operatorul finisorului de asfalt a fost treaz si altele in care a fost nitel matol pentru ca altfel nu imi explic de ce la un moment dat ma simteam ca intr-un F16 care se inclina stinga dreapta in jurul axei.

la unele poduri racodarea la culei mai lasa de dorit (probabil treaba aia cu tronsoanele experimentale versus compactare aiurea sau pamint prost) precum si la pile, unde nu ar trebui sa fie denivelari.

............

asa ca am intrat pe centura si drumul a fost bun pina la podul de peste Mures, (de vizionat filmul din #67, de la min 3.30) unde iar exista o racordare suficient de brutala (daca astia care nu dau in santuri ajung aici, sigur isi parcheaza masinile in balcoanele celor din zona laugh.png )

dupa podul asta mai exista unul mai micut unde la 100 e chiar naspa (ce o fi cind se va merge oficial cu 120-130..); dupa el ala cu finisorul a fost mut de beat pentru ca masina a intrat in fibrilatii pe o bucata buna de sosea, fapt pentru care am redus viteza altfel lungimea de unda a asfaltului ma facea sa imi musc limba.

ca sa nu ma plictisesc, a aparut miscarea stinga-dreapta evident mai pronuntata.

Sefu-i sef...are intotdeauna dreptate (desi aici nu prea imi place...)

PS: bine ca nu a onorat nimeni pariul, ca il pierdeam acum in prag de toamna :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!