Jump to content

Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1 - coridorul IV pan-european)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Eu nu cred ca Letonia are zero km. de autostrada (fiindca de-aia), ceea ce ma face sa ma indoiesc si de veridicitatea respectivului top si implicit a sursei.

Chiar daca e necunoascuta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din linkul tau reiese clar ca alea-s drumuri expres, nu autostrazi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai chinuiti cu timpii Arad-Deva pentru ca e loterie. Poti parcurge cei vreo 150km foarte repede sau foarte incet intre cele doua orase, chiar mai rau ca si cu trenul.

Sa nu mai vb daca ai noroc sa fie pe traseu un accident.....

Asisderea cu tranzitarea Aradului...decit sa imbatrinesti pe centura la cele 3 treceri CF mai repede o tai prin sat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii dau dreptate lui Dragos. Ieri a fost extrem de aglomerat in Ungaria, plin de romani, unii au facut si 2 accidente, total delay vreo 2 ore, asa ca la intrarea in tara, am decis sa merg pe toate portiunile de autostrada pana la Bucuresti. A fost mult mai liber si safe, plus ca am scutit cam 45 min din timpul pe care-l scoteam acum un an. Pe toata austostrada Nadlac - Pecica era limita (provizorie) de 100 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In link e Latvia, adica Letonia. Lituania apare in lista cu autostrazi de 349km. In general Highway este drum express, Motorway este autostrada. Unii mai folosesc termenul de highway si pentru autostrada dar in linkul tau cele 2 apar chiar trecute diferit :

 

1.1 Highways

1.2 Motorways

 

In plus, Wikipedia nu e mereu reliable pentru ca fiecare poate adauga ce informatie vrea acolo. Acceptiunea generala e ca ce re Letonia nu se incadreaza la autostrazi ! In linkul tau apar ca motorways A2, A6 si A8 dar care mai jos, sub titlu, sunt denumite highways. A2 de exemplu apare iarasi ca highway aici > http://en.wikipedia.org/wiki/A2_road_(Latvia)> zice acolo ca sunt planuri de transformare a ei in motorway din 2011 dar au fost anulate din cauza crizei financiare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre Belgia pot spune cu mana pe inima ca are ~1700 Km de autostrada, mai buni sau mai prosti (cam vreo 30%). sa nu uitam ca suprafata Belgiei este cat a Banatului.

Asta este, in anii 50 Belgia construia autostrazi, Romania construia comunismul.

M-as bucura enorm sa ajung acasa pe la Nadlac si sa merg in vizita la Iasi fara sa ies de pe autostrada. Dumnezeu sa ne ajute, ca politicienii, doar DNA-ul.

 

Sarbatori fericite si drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la Iasi n-ai sanse intr-un orizont de timp rezonabil...pana la Tg. Mures poate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce s-a intamplat pe lotul III Orastie-Sibiu?  Nu prea suna bine fisura aia de care se vorbea pe la stiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a intamplat ce se stia c-o sa se intample in cercurile de specialitate. Solutia aleasa a fost cea ieftina cu debleu extrem de mare pe un sol cunoscut cu probleme si in plus au mai si grabit terminarea pentru a da bine la alegeri. Din pacate, cu solutia asta vor fi probleme mereu acolo oricat dreneaza ei apele de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisura aia nu e o problema atat de mare precum fisurile din pilonii viaductului de la Aciliu. Probabil in curand se vor agrava problemele si vom ajunge sa mergem tot pe drumul national de langa autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisurile pilonilor nu-s grave pentru ca au fost niste tensiuni acolo unde tablierele metalice reazama pe piloni (probabil contractii si dilatatii ale metalului care au dus la fisurarea betonului in exteriorul ultimei linii de armatura. Nu se pun probleme de rezistenta dar trebui o interventie de protejare a armaturii care altfel in timp ar coroda. Probabil acolo trebuiau gandite niste tampoane elastice gen placi de cauciuc sau amortizoare care sa aiba si rol de a disipa energia seismica (stilul celor de la pasajul Basarab) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

1) Dupa multe tergiversari in sfarsit ne apropiem de normalitate. A1 Pitesti - Sibiu se pregateste :

 

Lot 1: Sibiu - Boita

Lot 2: Boita- Racovita
Lot 3: Racovita - Salatrucu
Lot 4: Salatrucu - Curtea de Arges
Lot 5: Curtea de Arges - Pitesti

 

Incepem desigur cu Lot 1 si Lot 5 care-s ceva mai usoare !

 

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_proiecte-19178868-autostrada-a1-pitesti-sibiu-perla-coroanei.htm

 

http://www.wall-street.ro/articol/Auto/179637/cnadnr-contract-de-6-5-mil-euro-pentru-revizuirea-studiului-de-fezabilitate-al-autostrazii-sibiu-pitesti.html

 

http://www.tribuna.ro/stiri/eveniment/contestatie-pentru-autostrada-sibiu-pitesti-104413.html

 

2) Timisoara – Lugoj (Lot 2) - 65 % gata , 11 km din 25 au fost adusi la stadiu de binder (primul strat de beton asfaltic)

 

3) CNADNR a atribuit (direct) abia in 20.02.2015 un contract in valoare de 26,050,000.00 RON fara TVA catre ASTALDI / MAX BOEGL pentru "Achizitionare noi lucrari aferente solutiei de "Amenajare Punct de Control la Trecerea Frontierei la km 0+500 si Parcare de Scurta Durata la km 0+930” necesare finalizarii lucrarilor din cadrul Contractului nr. 92/87092/19.12.2013". Anuntul de atribuire este [155539] / 28.02.2015.

A fost o negociere fara anunt de participare.

Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare: "Noi lucrari / servicii, constituind o repetare a lucrarilor / serviciilor existente si solicitate in conformitate cu conditiile stricte conforme cu cele stabilite in directive"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem cat dureaza contestatiile la atribuirea contractului pentru studiul de fezabilitate, apoi sa treaca repede la treaba, va fi din ce in ce mai greu sa faci Pitesti-Sibiu cand stii ca in rest ai autostrada pana la iesirea din tara. Oricum, ma indoiesc ca vom avea tot tronsonul gata pana in 2020.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt obligati sa-l termine, vine Campionatul European. Un pic de optimism nu strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine vine la CE, va veni cu avionul. Să sperăm totuși că se apucă de treabă, mai au un pic și rămâne ultima bucată importantă complet neatinsă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in caietul de sarcini obligativitatea unei legaturi prin autostrada cu cel mai apropiat oras care mai gazduieste meciuri, adica Budapesta.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tudor, se vine si cu autocarele la greu. Sunt sanse sa termine pana in 2020 daca totul merge ata si cum istoria a dovedit pana acum ca nu a fost asa ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In sfarsit au inceput filmarile. Prin amabilitatea colegului eurocopter de pe forumul peundemerg.ro avem asa :

 

1) A1 Timisoara-Lugoj lot 2 - 17 Martie 2015 >

 

 

> estimez realizat fizic pe la 60-70%, deci fara probleme anul asta se poate da in folosinta, caz in care va uni bucata Arad-Timisoara-Lugoj lot 1 cu bucata Lugoj - Deva lot 1

 

2) A1 Lugoj-Deva loturile 2 si 3 - 17 martie 2015 >

 

 

> Astea sunt ultimele loturi incepute pe A1 > deocamdata doar decopertari, ceva terasamente si inceput de podete casetate. Miscare slabuta aici pentru o zi de marti. Salini si OHL imi dau emotii mari chiar si pewntru 2016 cu loturile astea !

 

3) A1 Lugoj-Deva lot 4 - 17 martie 2015 >

 

 

> UMB nu se misca rau deloc, dupa cum ne-a obisnuit si pana acum dar au multe zone neatacate si cateva destul de grele. Le urma spor la treaba si cred ca in 2016 se poate da in folosinta !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Arad - Nadlac LOT 2 (Arad - Pecica) > Under construction > Max Boegl lucreaza binisor aici si va deschide probabil in primavara - vara 2015 !

 

 

 

S-a deschis cumva si portiunea asta?!

Pe google maps pare activa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu juma de luna se circula si ghici cine a mers mai repede pe DN (eu-vw) iar prietenii pe autostrada (rino)

nu zic ca e din cauza de masina :D dar era restrictie de viteza, nemarcat si sigur stau radarele acolo, daca pe centura aradului stau la limitarea un zona de racord cu autostrada, aproape la fel de mult ca aia din Zam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a deschis...au gresit indienii de la google :) Nu mai e foarte mult de lucru dar mai dureaza cateva luni !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

http://www.zf.ro/constructii-imobiliare/autostrada-sibiu-pitesti-prioritatea-zero-a-transporturilor-se-afla-din-nou-in-impas-ofertele-pentru-studiul-de-fezabilitate-trebuie-reevaluate-14117303

 

Nici macar licitatia pt studiile de fezabilitate nu este gata.Ce sperante sa mai avem ca o sa fie gata autostrada in 2020?

.Niste............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!