Jump to content

Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1 - coridorul IV pan-european)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

multumesc, am cautat si eu ulterior, am mai gasit pe aici informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fusco - ce informatii sunt despre portiunea din A3 dintre CB si Pipera? Si tot in legatura cu A3 - iesirile nefinalizate (de ex spre Balotesti) sunt amanate nedeterminat? ca vad ca nici macar nu-s demarate lucrari prin acea zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la Pipera-Voluntari nici macar nu au facut podul...sunt doar pilonii de baza facuti si in partea spre Bucuresti (peste soseaua Popasului) sunt fundatii pentru cladiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La capatul din Deva al autostrazii , la podul Soimus , 2 (doi) muncitori umpleau rosturile de dilatare de pe pod cu o galetuse de 2 litri maxim . Se circula pe un fir pe pod , cozile sint de zeci de masini si Tir-uri, am stat 20 minute la dus si o jumatate de ora la intoarcere  . Saptamina trecuta am trecut de la Deva spre Arad si erau cei 2 muncitori pe sensul spre Arad , joi tot astia doi erau la primul rost pe sensul spre Deva si sint vreo 10 pe pod .

Cred ca astia de la CNADR ne iau de prosti ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mad_kat, ti-am raspuns dicolo la topicul cu A3, pentru ca acolo trebuia pusa intrebarea.

 

Legat de A1, avem ca aproape sigura deschiderea Timisoara - Lugoj lot 2 in decembrie

 

  • asfalt final in mare parte
  • parapeti aproape finalizati
  • se lucreaza la marcaje rutiere
  • datorita vremii bune se asfalteaza stratul de uzura cu aproape 1.5km/zi
  • semnalizare rutiera in lucru
  • pasaje finalizate si pamant vegetal inierbat
  • nod rutier finalizat aproape complet
  • se lucreaza la relocarea LEA 400kv
  • se lucreaza la spatiile de servicii (se pare ca nu vor fi gata cu totul anul acesta)

Poze incepand cu postul #25058 > http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.25050

 

Odata cu deschiderea acestui lot se leaga TL lot 1 de Timisoara - Nadlac, astfel incat vom avea o bucata destul de lunga de autostrada continua (38.88 + 44.5 + 35.12 + 27.47 = 145.97km)

 

Lipsesc cele 3 loturi din Lugoj - Deva (actualmente in executie toate) care insumeaza 72km, dupa care avem complet Sibiu - Deva (exceptand lot 3 inchis pentru refacere totala la Aciliu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Userul "Cutter" de pe forumul de mai sus (Catalin Drula dupa cum poate unii l-au vazut in dezbaterile televizate pe tema infrastructurii in mai multe randuri) a actionat in judecata CNADNR pentru a face publice toate documentatiile referitoare la celebra bucata Sibiu - Pitesti a autostrazii A1. Procesul a fost castigat de Catalin astfel incat, de astazi documentatia este publica pe site-ul ministerului. Tot de astazi a fost creat in premiera si un forum (unde am facut si eu cont si voi contribui activ) pentru dezbaterea celor 5 variante propuse ale autostrazii. Deja au pornit discutiile acolo si va asigur ca parerile unor ingineri valorosi de drumuri si poduri independenti vor fi ascultate de cei din minister.

 

PS : Catalin a fost de asemenea invitat de presedintele Iohannis la dezbaterile ce tocmai au avut loc si a prezentat propunerile lui pentru viitorul guvern !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un link catre forumul acela, se poate?  Nu reusesc sa dau de el....  Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe google forum cnadnr pitesti sibiu si apare. Pana acum peste 70% din voturi sunt pe varianta rosie (cea initiala). Este cea mai ieftina si rapida la executie iar in acelasi timp ocoleste zonele protejate unde avizele de mediu ar dura o eternitate ! Pun link cu forumul si planul cu cele 5 variante suprapuse !

http://forum.cnadnr.ro/viewforum.php?f=6

http://www.cnadnr.ro/Sibiu_Pitesti/Plan_5_variante_Sibiu_Pitesti.pdf

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Păi dacă varianta roșie e atât de evidentă, de ce au mai apărut încă 4?! De ce încă se mai tărăgănează totul dacă se laudă de ceva timp că e prioritatea numărul unu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum se merge pe fagasul normal al lucrurilor si se supun variantele dezbaterii publice asa cum e normal si transparent. Varianta rosie e prima luata si ramane cea mai buna, fiind ieftina si rapida, stabila litologic si ocoleste zonele protejate. Problema a faost ca in ultimii 3-4 ani s-a tot incercat acel PPP Comarnic - Brasov in detrimentul inchiderii coridorului 4 (aceste coridoare au fost stabilite in 1994 la Creta si nu pot fi schimbate de fiecare dupa cum pofteste). Pe forum se stia ca acel PPP va fi sortit esecului dar sunt unii comunisti incapatanati care au tot sperat sa poata ciupi ceva la PPP Comarnic - Brasov, similar combinatiilor facute pe A3 Cluj - Turda, pe vremea lui Nastase !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ot. Combinatii se fac oriunde... Altfel nu inteleg ce cauta comunistii de la Euroconstruct in wild west.... Stai, ca astia sint fosti pedelisti... :)

Acum se merge pe fagasul normal al lucrurilor si se supun variantele dezbaterii publice asa cum e normal si transparent

Ciordeles con aprobacion!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

TL2 se deschide acum la 19.00. Cu asta avem 142km de la Nadlac si pana la Lugoj (Traian Vuia/Dumbrava)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stadiu general A1 (tronsoane ramase de construit) pe tronsoane :


Pitesti - Sibiu (Bascov - Selimbar) > Planned > S-au propus 5 variante de traseu care au fost si in dezbatere publica. Vom avea 5 tronsoane si se vor licita in prima faza tronsoanele 1 si 5, adica capetele.
Lugoj - Deva LOT 4 (Soimus - Ilia) > UMB > Under construction > Stadiu fizic > 42%​

Lugoj - Deva LOT 3 (Ilia - Cosevita) > TELOXIM-COMSA-ADESA-ARCADIS > Under construction > Stadiu fizic > 29.21%

Lugoj - Deva LOT 2 (Cosevita - Dumbrava) > SALINI-SECOL > Under construction > Stadiu fizic > 32.06%

Timisoara - Lugoj LOT 2 (Sanovita - Izvin) > TIRRENA SCAVI > Deschis astazi ! 

 

 

Status pe sectiuni:
1. Nadlac-Arad:
Lot 1: km 0+000-km 22+248 | operational din 19.12.2014
Lot 2: km 22+248–km 38+882 | operational din 11.07.2015
In total: 38,88 km.

 

2. Arad-Timisoara:
operational 17.12.2011, Arad bypass operational full profile din 06.06.2012
In total: 44,5 km.

 

3. Timisoara-Lugoj:
Lot 1: km 44+500-km 54+000 | operational din 23.10.2012
Lot 2: km 54+000-km 79+625 | operational din 23.12.2015
In total: 35,12 km.

 

4. Lugoj-Deva:
Lot 1: km 0+000-km 27+472 | operational din 23.12.2013
Lot 2: km 27+472-km 56+220 | Constructor: Salini-Secol
Lot 3: km 56+220-km 77+361 | Constructor: Comsa-Teloxim-Aldesa-Arcadis
Lot 4: km 77+361-km 99+500 | Constructor: UMB-Tehnostrade
In total: 99,5 km.

 

5. Deva-Orastie:
Deva-Simeria: 14,8 km, operational din 21.12.2012
Simeria-Orastie: 18 km, operational din 30.05.2013
In total: 32,8 km.

 

6. Orastie-Sibiu:
Lot 1: km 0+000-km 24+110 | operational din 19.12.2013
Lot 2: km 24+110-km 43+855 | operational din 19.12.2013
Lot 3: km 43+855-km 65+965 | operational din 14.11.2014 (inchis pentru reparatii capitale)
Lot 4: km 65+965-km 82+070 | operational din 19.12.2013
In total: 82,07 km.

 

7. Sibiu bypass:
operational
In total: 17,56 km.

 

8. Sibiu-Pitesti:

SF atribuit catre Asocierea Spea Ingineria Europea-Tecnic Consulting Engineering
In total: 116,6 km.

 

9. Pitesti-Bucuresti:
operational
In total: 109,66 km.

----------------------------------------------------------------
TOTAL
- lungime totala: 576,13 km
- operational: 388,06 km (fara a lua in calcul cei 22.11km inchisi pentru reparatii capitale)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Se mai aude ceva de portiunea asta de autostrada? Lot 3: km 43+855-km 65+965 | operational din 14.11.2014 (inchis pentru reparatii capitale)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O repara CNADNR in regim propriu, deci Dumnezeu cu mila ! Ultimul termen a fost septembrie dar nu prea cred. Daca nu fac receptia pana pe 31 decembrie, adio bani europeni !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cica urmeaza sa deschida acum in vara!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No way...nici o sansa sa deschida ceva. Nici ei nu stiu ce fac acolo. Nu au obtinut autorizatie, nu au gata expertiza tehnica...Ultimul termen vehiculat e prin septembrie dar nu prea sunt convins !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Lugoj - Deva lot 2 >

 

Lugoj - Deva lot 3 & 4 >

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se mai aude ceva despre Lotul 3 inchis pentru reparatii capitale?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Da, dupa ce au reusit sa faca un proiect calumea si sa aiba toate avizele s-au apucat foarte serios de treaba. De vreo 2-3 saptamani se lucreaza zi si noapte (la lumina reflectoarelor). Pe pagina de FB a CNADNR se pot vedea filmulete actualizate des cu stadiul lucrarilor. Treaba facuta pana acum este de foarte buna calitate dar inca nu sunt sigur ca pot finaliza in 3 saptamani cum au promis. Oricum, avand in vedere transparenta, ritmul si calitatea, de data asta chiar nu ma supar pe ei daca intarzie 1-2 saptamani. Mai important e ca ce ramane in urma sa nu se surpe iar peste ceva ani decat respectarea sfarsitului lunii septembrie ca termen pentru deschidere !

Situatia proiectelor in derulare de pe autostrada A 1 (SEPTEMBRIE 2016)

Autostrada Lugoj - Deva, Lot 2, procent fizic realizat 46.96%

Proiect fazat
Finantare: POS-T+POIM
Probleme:
1) Lipsa Autorizatie de constructie, Sectiunile A,B,C,D - suprafete suplimentare
2) Lipsa Acordului de Mediu revizuit
3) Sectiunea E2: Demararea procedurii de achizitie publica aferenta tunelurilor
4) Finalizarea procedurii de expropriere pentru suprafetele suplimentare aferente sectiunii E1.
In data de 06.06.2016 Ministerul Transporturilor a transmis catre C.N.A.D.N.R. S.A. observatiile Ministerului Justitiei cu privire la Proiectul de HG .
In data de 29.06.2016 C.N.A.D.N.R. S.A. a raspuns observatiilor Ministerului Justitiei.
In data de 11.07.2016 Ministerul Transporturilor a transmis proiectul de HG semnat de catre noul Ministru al Transporturilor.
5) Lipsa Autorizatie de constructie Sectiunea E1

Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3, procent fizic realizat 63.24%

Proiect fazat
Finantare: POS-T+POIM
1) Lipsa Autorizatie de Constructie, Sectiunile A,B,C,D - suprafete suplimentare
3) Lipsa Acordului de Mediu revizuit
4) Masuri suplimentare impuse prin revizuirea AM in data de 24.12.2013, aditionarea la contract a ecoductului de la km 57+700
5) Parcarea de la km 59+700 nu a fost inclusa in Acordul de Mediu revizuit.
6) Lipsa Autorizatie de Construire pentru lucrarile aferente descarcarii traficului in zona Holdea

Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4, procent fizic realizat 47.98%

Proiect fazat
Finantare: POS-T+POIM
1) Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente Sectiunilor A+B km 77+361 - km 88+016
2) Probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Brănișca.
3) Lipsa Acordului de Mediu revizuit
4) Afectarea stabilitatii versantului Carierei Carpat Agregate.
5) Afectarea stabilitatii stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca.
6) Lipsa Autorizatie de constructie pentru lucrarile din culoarul expropriat aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500
7) Finalizarea procedurii de expropriere pentru suprafetele suplimentare aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500
In data de 06.06.2016 Ministerul Transporturilor a transmis catre C.N.A.D.N.R. S.A. observatiile Ministerului Justitiei cu privire la Proiectul de HG . In data de 29.06.2016 C.N.A.D.N.R. S.A. a raspuns observatiilor Ministerului Justitiei. In data de 11.07.2016 Ministerul Transporturilor a transmis proiectul de HG semnat de catre noul Ministru al Transporturilor.
8)Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500

Autostrada Orastie-Sibiu Lot 3, procent fizic realizat 96 %

Lot deschis traficului in noiembrie 2014.
Traficul rutier a fost restrictionat total incepand cu data de 07.09.2015 pentru realizare lucrari de remediere.
Contractul de Lucrari a fost reziliat in data de 27.01.2016, conform notificarii emise de catre CNADNR in data de 13.01.2016
Probleme:
1) Realizarea unei expertize tehnice a tuturor lucrarilor executate in cadrul contractului
in data de 01.04.2016 Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale S.A., a comunicat inițierea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de servicii având ca obiect: “Expertiza tehnică asupra lucrărilor executate pentru obiectivul Autostrada Orăștie " Sibiu, lot 3, cuprins între km 43+855 " km 65+965, în lungime de 22,11 km”
2) Realizarea lucrarilor ramase se executat si a lucrarilor de remediere

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparatii Orastie - Sibiu lot 3 (zona demolata) > 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca au facut treaba buna

Si poate cat mai curand sa avem si noi autostrada terminata Bucuresti - Nadlac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!