Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

OK.Am inteles ,topicul s-a inchis ,dar de la mine ai un warning verbal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
Chiar daca sa inchis topicul cu noul forum ...

!!!VA ASTEPT CU BARABAS CU ARTICOLE HOT IN FIECARE ZI !!! Nu vreau neitelegere sau sa se oftice cineva ... Keep it cool and Easy

:) Nu-i corect!

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o rugaminte... mi s-a ars becul de pozitie fatza dreapta! Cam cat m-ar costa sa-l schimb la un service.... merita sau as putea sa ma risc eu (problema e k nu ma pricep dar as putea sa invatz :angry: )

Mentionez k daca m-as baga eu sa schimb nu stiu de unde as putea cumpara becul..... as schimba si becul de la portbagaj k ... A CAZUT :blink:

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
tunning_addicted_dog

fac si eu o-ntrebare referitoare la polo 6n2: am observat ca unele au rotile din fata descentrate fata de decupajul aripilor din fata, respectiv roata e mai apropiata fata de marginea din spate a decupajului aripii. unele au rotile perfect centrate. care e morala ? am vazut chiar noi care nu erau lovite si aveau roti descentrate. a mea e tot asa dar e sh si posibil sa fi fost lovita. dar cu cele cateva noi cu roti descentrate cum ramane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aceeasi chestie (nu e o problema) cu roata stanga fata. Masina nu a fost lovita, dar probabil a luat o groapa cu frana pusa (roata oprita) - a fost inainte a unei tipe. Mi s-a zis ca poate fi "trenul" Ce tren, nu inteleg, dar o s-o fac la service-ul mare cand oi avea bani. Masina nu trage in nici o directie (am facut geom. anul trecut, cand am luat-o)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se trage de la solutia constructiva aleasa pentru puntea din fatza: McPherson cu un bratz transversal inferior (bascula), constructie care permite bratzului sa culisesze relativ usor pe orizontala.

Acesta este un efect dorit si contribuie la cresterea confortului, dar optic apare acel joc al rotii in cadrul "decupajului" caroseriei. Cu cat bucsele bratzului sunt mai moi si mai uzate, cu atat roata se va plimba mai usor.

In mod normal, o masina cu puntea OK parcata pe o suprafatza perfect neteda ar trebui sa aibe rotile "la locul lor". In cazul in care masina stationeaza intr-o pozitie in care unul dintre bartze este tensionat, roata va aparea descentrata in "decupaj"

:lol:

PS: exista bucse mai rigide care se pot folosi pentru diminuarea acestui joc. Vezi discutia la Fabia aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=14095

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
Salut!

Am si eu o rugaminte... mi s-a ars becul de pozitie fatza dreapta! Cam cat m-ar costa sa-l schimb la un service.... merita sau as putea sa ma risc eu (problema e k nu ma pricep dar as putea sa invatz :) )

Mentionez k daca m-as baga eu sa schimb nu stiu de unde as putea cumpara becul..... as schimba si becul de la portbagaj k ... A CAZUT :D

Multumesc anticipat

Daca e pozitia de pe dreapta e chiar simplu ai un capac asigurat cu o clema de sarma si apoi gasesti soclul becurilor cel mai mic fiind al pozitiei iar pt portbagaj daca tragi de lampa spre spatele masinii si in jos scoti lampa si gasesti un bec lunguiet de 5 w identic cu cele de la plafonierele de dacie. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

@tuning addicted ..... Asa este, asa arata! Si la mine este aceeasi situatie, nu arata roata perfect pe mijlocul decupajului aripii, ci arata ca si cum ai fi intrat in viteza in bordura trotuarului si s-ar fi dat mai in spate. Nu stiu sa iti explic de ce este asa, insa vei observa acest fenomen doar la masinile cu roti pe 15 si mai mari (cred ca totusi si 14), insa cele cu roti pe 13 nu dau aceasta iluzie.

O explicatie exista totusi: avem doua tipuri de pivoti inferiori cu arhitectura diferita, unii care dau roata mai inspre portiera si altii care arunca roata mai inspre spoilerul fata. Difera folosirea lor in functie de marimea jantei. EU am din fabrica echiparea pivotilor ca pentru roti de 14 (asa apare la serie in calculator), insa am toti din fabrica roti de 15 si par inghesuite :)

Nu te panica, asa arata la multe 6n2, este ok.

Modificat de negoctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nu stiu ce sa ma mai fac!!!!!!!! mentionez k nu se intampla mereu ci in momente aleatoare! uneori nu porneste (daca nu porneste din 2 chei mi s-a sugerat sa o las k sigur are ceva) . Apoi, cand porneste se tureaza SINGURAAAAAAAAAAAA ( DECI LA RELANTI ) pana pe la 2000! ieri mi-a facut inca o surpriza: S-A DUS PESTE 3000!!!!!!!!! si MAI CRESTEA daca nu franam instinctiv(deci pe loc fiind)

Am inteles ca asta este de la regulatorul de relanti , asa sa fie?!?

Plus, cand porneste miroase la greu a benzina!

Mai nou mi-a schimbat bobina si parca parca nu mai are probleme cu pornirea dar turatiile astea sunt criminale!

Am mai bagat si bani in baterie, planetara si bucse! mai dau 700 RON pe regulatorul asta? sigur se rezolva asa sau...

Deci chiar nu ma pricep dar nici nu pot sa mai stau asa pt k vreau si eu sa plec la drum ce fac daca imi moare pe acolo?!

PLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa ma mai fac!!!!!!!! mentionez k nu se intampla mereu ci in momente aleatoare! uneori nu porneste (daca nu porneste din 2 chei mi s-a sugerat sa o las k sigur are ceva) . Apoi, cand porneste se tureaza SINGURAAAAAAAAAAAA ( DECI LA RELANTI ) pana pe la 2000! ieri mi-a facut inca o surpriza: S-A DUS PESTE 3000!!!!!!!!! si MAI CRESTEA daca nu franam instinctiv(deci pe loc fiind)

Am inteles ca asta este de la regulatorul de relanti , asa sa fie?!?

Merci anticipat

Probleme asemanatoare am avut si eu (mai putin mirosul de benzina la pornire). Si nu pornea din prima (aleator), numai cand avea motorul cald.

La mine s-a rezolvat astfel:

- pentru variatie relanti - prin curatarea clapetei de acceleratie (sunt niste spray-uri pentru asa ceva);

- pentru pornirea la cald - prin inlocuirea bujiilor (care erau terminate rau de tot).

Verifica deci si aspectele astea inainte de a arunca banii aiurea.

Numai bine,

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu pornirea am avut si eu probleme si am schimbat sonda de temperatura. ar fi buna si o curatare a clapetei de acceleratie si poate se rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Problema mea tinde sa devina disperanta. Polo 6N2, 2000, 999 cc, 50 HP, 2 usi. Masina consuma 5% la drum intins, 10% prin oras (locuiesc in Tg. Mures ... daca asta are vreo importanta). De cand am masina, tot la consum ma gandesc... si asta e din decembrie. Ceva mi se pare putred, desi parerile sunt impartite. Chiar atat de mult sa inghita micul motoras de 999cc? 10 litri pe suta? Reusesc sa ajung la 450 de km cu un plin (45l)... macar nu mi-e greu sa calculez! ;). Am cautat pe forum insa problema nu pare discutata in amanunt. Ba mai mult, inteleg ca la unii consuma 6%, altii se plang de 14%... Masina a fost testata pana acum la 2 service-uri, testerele lor aratant "0 engine faults". Unii au dat vina pe stilul meu de condus: am facut un test pe un esantion de un rezervor conducand fara sa apas pedala de acceleratie mai jos de jumatate si fara sa trec de 2500RPM - consumul fiind de 9%... Colac peste pupaza, azi, dupa ce am fost a doua oara la tester, apoi am cumparat (la indicatiile mecanicului) un aditiv la benzina pentru curatarea injectoarelor (pe care inca nu l-am introdus), am observat de cateva ori aprinderea becului EPC ... ceea ce din nou ma pune pe ganduri. Intrebarea mea catre voi este urmatoarea: are cineva o masina asemanatoare care sa mai consume 10% in mod "natural" prin oras?... V-am salutat si astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care aveti POLO 6n2, zis si 6n0 zis si 6nF, zis si POLO 2000, daca aveti intrebari, nelamurii, etc, intrbati-ma! Sunt BCS, am un polo cumparat in iunie 2000, de nou, dela PBN, iar masina este live and kicking!

intrbati-ma de motor, articulatii, ambreiaj, distributie, tuning, penuri, sistem de franzre, demontat/montat aproape orice!!!

daca stiu, va ghidez cu placere

Sal

As avea si eu nevoie de o piedica la scaunul din dreapta,pt un Polo 2001 in 2 usi,aia care da scaunul in fata sa intre cei din spate?

Mah poti ajuta?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

twilight: Consumul pentru masina ta, dat de carte, este pe la 8,5l/100km pentru intravilan. Daca conduci sportiv sau ai masina incarcata este normal sa ai consumuri foarte mari. Consumul la drum intins este standard, asa ca s-ar putea sa fie de vina altceva decat motorul. Foloseste o benzina de calitate (eu bag numai MOL 98) si piciorul mai usor pe pedala. Mersul economic nu se face numai din turatie sub 2500 ci si din accelerari lente, frana de motor, condus batraneste. Pe forum discutia e veche si dezbatuta intens. Este posibil sa fie de la aditiv aprinderea becului ECU. Cine stie ce mizerie o fi dizlocat, mizerie care a ajuns pe la injectoare sau mai stiu eu unde. Eu personal nu utilizez aditivi.

cozmyn: incearca la dezmembrari. Tips: toate scaunele de Polo 6N2, indiferent ca e in 3 sau in 5 usi, are scaunele fata rabatabile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul urban trecut in carte pentru 999cc e de 7.4%, iar eu nu scad sub 9 nici cum :D (conducand batraneste, exact cum explici Zorro. Cozmyn sustine ca polo 1MPI pe care-l conduce "papa" 6 litri prin Cluj, dar nu vad cum se poate intampla asta. Iar discutii pe tema consumului au fost multe, insa nici una foarte inchegata! Am citit tot acest topic...

Am fost azi la tester. EPC se aprinde din cauza erorii 406C :) (air pressure too high - la admisie). Mi s-a zis ca ar putea fi vreun scurt sau vreun contact imperfect undeva la senzorul de presiune aer la admisie.

Cozmyn: ma interesez unde in CJ sunt dezmembrari si voi posta aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare! :P

cu speranta ca ma poate ajuta cineva cu vreo informatie, vin si eu sa va intreb urmatoarea chestie :

aveti idee unde se poate gasi o carcasa pentru filtru de aer la Polo 6N2? Masina e din 2001 (1.4 Tdi 75 CP), si a fost adusa cu respectiva bucata de plastic crapata. Acu filtru ala de aer sta asa "ca mortu' cu mana" si mi s-a spus sa nu mai fac 1 km cu el asa.

Ma gandeam sa trec prin Vitan sa caut , dar nu stiu sigur unde si cum. As fi recunoscator daca cineva care s-a mai confruntat cu problema asta m-ar ajuta.

multumesc,

adi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sal. Am o nelamurire sper sa gasesc raspunsul aici: am Polo 1.4tdi din 2001, AC, geamuri electrice fata 70k km in bord si:

- am observat ca picura apa de sub masina mai exact de sub scaunul soferului atunci cand stationeaza nu stiu dc e mai demult, am observat asta de curand in 2 randuri

- o alta chestie ar fi ca uneori la pornirea la rece face un zgomot ciudat ca un scartait

Dc ma poate ajuta cineva as fi recunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

sunt utilizator nou si nu stiu cum sa postez intebari pe site

asta vroiam sa scriu

merci

salut

sunt impresionat de forum si am aflat o gramada de chestii foarte interesante.

ca multi de aici am o intrebare fara raspuns

am un polo 1.4 tdi d si i rosii din 2000 luna iunie

l am luat la 133.000 km din germania

sunt convins ca are km reali ca e luat de la pers fizica si am gasit facturi de service in bord cu km si data si bat 100%

cureaua si rolele au fost schimbate la 75.000 km

adica acum 2 ani jumatate.

am 8000 km de cand merg cu ea in 2 luni.

mi s a aprins becul de temperatura si clipea pana opream motorul

lichid de racire insuficient, am completat in vasul de expansiune si s-a rezolvat. am pus apa distilata.

dupa 500 km iar s.a aprins si spre surprinderea mea aceea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. de regula pompa de apa se schimba odata cu tot kitul de distributie. Cand schimbi ceva recomandabil este sa schimbi totul.

2. nu stiu exact la motoarele diesel. La mine recomanda producatorul sa le schimb la 90.000 dar experienta unora spune ca 60.000 este mai realist. Repet, eu am motor pe benzina. Totusi recomand calduros sa verifici din cand in cand cum arata cureaua si cum se aude distributia. Poti avea mari surprize (vezi si topicul http://vwforum.ro/index.php?showtopic=5767&st=210 )

3. posibil. oricum, cand cedeaza rulmentul il auzi cum haraie.

4. Doua curele, pompa apa si role (3 parca)

5. nu stiu. daca este crapata sau uzata, schimb-o! din cate stiu eu nu este asa de problematica, eventual daca se rupe nu-ti mai merge alternatorul si AC. eu am schimbat-o odata cu kit-ul de distributie, sa fiu linistit.

La faza cu apa: radiatorul este in regula? Daca pompa are scurgeri poti sa vezi daca desfaci capacul de la distributie (este simplu, are doua cleme si se afla in dreapta motorului, in sensul de mers al masinii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste o benzina de calitate (eu bag numai MOL 98) si piciorul mai usor pe pedala.

Ei bine, sa va zic cum e cu benzina MOL ! Si eu aveam consum de 12 in oras, alimentand de la MOL Barbu Vaca'. Luand bwnzina din alte parti (mi se mai intampla, recunosc, chiar de la PECO) mergeam MAI MULT DECAT M-AS FI ASTEPTAT ! Un coleg a alimentat si el de 2 ori de la acelasi MOL Barb. Vac si a bagat mai multa benzina in rez. decat ar fi trebuit. Explicatia : pompa lor ar fi dereglata si noi bagam mai putin in rezervor... De unde consumul exagerat. Tind - si sper - ca asta poate fi o explicatie pt cei 10 la suta in oras pe timp de vara pt mine, cu 1,4 75 CP.

A ! Si merge mai frumos cu benzina f. Pb normala de la PECO de la Drept ! Si mai mult ! Testat si pe R. Clio !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca pompa sa fie dereglata atat de tare, problema aceasta fiind oricum usor de rezolvat: golesti rezervorul si faci plinul. Trebuie sa intre in jur de 46 de litri. Atunci pompa functioneaza corect si masina ta consuma 10 in oras, vara. Dar stai linistit, asa consuma si a mea si are motor de 1L asa ca nici macar nu te mai agita in sensu asta. Polo suge. Si suge din benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , sunt nou pe forum, de altfel si nou in ale VW mai ales POLO 6N...

Am si eu o intrebare: de unde pot procura o caseta de directie si o pompa servo directie pt POLO 6N la un pret mai avantajos...in bucuresti de preferinta ?

Si inca o intrebare...becul din bord de la ABS (nu am ABS pe masina) sta aprins si clipeste becul de avarie (= frana mana). ABS se mai stinge cand dau in gropi...ce este stresant este ca bipai tot timpul...cred ca este in scurt senzorul de ABS...dar nu stiu unde este localizat sal scot...

Ma poate ajuta cineva ??

Va multumesc anticipat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi ,m-ai bulversat rau.Ai ABS sau nu?Ce bec lipeste?

Vezi ca pe forum exista un magazin Volkspart (cauta cu search), care are preturi bune.

succese,

octav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!