Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Cred ca nu le mai schimb. Am trecut la cauciucuri de iarna si am constatat ca mai am cam 4mm de ferodo pe placute. Dar totusi haraie la primele pedale. Dupa ce am folosit frana de 2-3 ori nu se mai aude nimic. Voodoo!

nu mai e nimik acolo.....:D ..din cauza asta nu se mai aude nimika :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro vrei discuri noi??

Daca da mai mergi cu placutele alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro vrei discuri noi??

Daca da mai mergi cu placutele alea...

Nu inteleg intrebarea. Ai discuri noi la vanzare :offtopic:?

Ce am constatat eu: au santuri destul de adanci pe ele, deci le pot considera pe duca. Urmeaza o schimbare a lor cat de curand. Un mecanic cu experienta (desi nu ma bazez totdeauna 100% pe folclor) a spus ca mai pot fi si alte cauze, in situatia cand placutele mai au "carne": o piatra prinsa in ferodo, marginea placutei freaca pe "buza" formata pe marginea discului, pana se aseaza putin. A doua pare destul de plauzibila deoarece "frecatura" se aude doar la primele 2-3 utilizari ale franei, apoi dispare. Sper sa fie numai asta...

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU,eu glumeam ...vroiam sa zic ca iti paradesti discurile daca mai mergi mult cu placutele alea....

Daca ai santuri tre sa schimbi si discurile...cele mai frecvente cauze sunt pietrele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,sunt posesorul unui Polo Variant din 2001,benzina,1,4,60CP,cod motor AUD.Nu stiu in ce categorie se incadreaza 6N , 6N2 sau alta.Am o problema ,de curand,cu geamul electric de la sofer,in sensul ca nu mai vrea sa coboare.Apas pe buton jos,sus si nu se intampla nimic,se aud doar doua tacanituri ,probabil de la releu si atat.Mentionez ca am verificat siguranta corespunzatoare si nu este arsa.

Cine ma poate ajuta cu o sugestie,care sa fie problema?ce ar putea sa fie defect?Specific ca mergea foarte bine,au venit cateva zile cu vreme mai rece,inghet,timp in care nu l-am folosit tocmai pt. a evita sa se strice,iar cand s-a incalzit vremea am vrut sa-l deschid si pauza...Am vrut sa dau fata de usa jos sa verific daca nu este blocat mecanic,dar nu am reusit.Fata de usa nu este ca si in pozele postate aici.

Help me please.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo tau Variant este 6K iar in legatura cu geamurile verifica contactele de la butoane care ar putea fi innegrite, ceea ce am patit si eu la Cordoba 1.4, 60 cai, motor AUD (ca ambele sunt fabricate in SPAIN).

Se rezolva cu hartie abraziva super fina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Nu am mers 2 zile si jumatate cu masina (din semnatura) si cand am vrut sa o pornesc nu a mai vrut ea. Bateria e de vina. Ce se intampla daca dau bateria jos de pe masina ca sa o incarc? Trebuie sa stiu ceva in plus fata de masinile clasice? De exemplu, am auzit ca trebuie bagat din nou codul casetofonului (pe care il am dar nu stiu cum ar trebui sa-l bag din nou - casetofon Alpha). Mai sunt si alte probleme de acest gen?

Multumesc anticipat

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,sunt posesorul unui Polo Variant din 2001,benzina,1,4,60CP,cod motor AUD.Nu stiu in ce categorie se incadreaza 6N , 6N2 sau alta.Am o problema ,de curand,cu geamul electric de la sofer,in sensul ca nu mai vrea sa coboare.Apas pe buton jos,sus si nu se intampla nimic,se aud doar doua tacanituri ,probabil de la releu si atat.Mentionez ca am verificat siguranta corespunzatoare si nu este arsa.

Cine ma poate ajuta cu o sugestie,care sa fie problema?ce ar putea sa fie defect?Specific ca mergea foarte bine,au venit cateva zile cu vreme mai rece,inghet,timp in care nu l-am folosit tocmai pt. a evita sa se strice,iar cand s-a incalzit vremea am vrut sa-l deschid si pauza...Am vrut sa dau fata de usa jos sa verific daca nu este blocat mecanic,dar nu am reusit.Fata de usa nu este ca si in pozele postate aici.

Help me please.

Mai precis, Variant-ul tau este 6KV5.

Uita-te si aici, ca ajuta.

Daca tacane nu cred ca este de la buton. Daca ar fi butonul dus, nu ar trebui sa scoata nici un zgomot. Vezi ca subiectul a mai fost abordat, cauta postarile lui Barabas Leiba. Prietenii stiu de ce...

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O mica problema, Am un polo 6N tip motor Auc de 999 cm3, am incercat sa o pornesc acum cateva zile cand era afara -25 grade si nu avrut, Acum s-a mai incalzit afara si am incercat sa o pornesc din nou si se chinuie sa porneasca dar nu o ia,(am incercat si sa iau curent de la alta masina prin cabluri si electromotorul se invarte, da semne ca ar vrea sa porneasca, dar atat), Se poate sa o fi inecat ? Poate cineva sa-mi dea o soluti? Trebuie sa dau jos bujiile si sa le incalzesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Barabas !

Am [avut] o problema cu AHW-ul meu 1,4 16s. Intr-o zi a inceput sa scoata un miros de cauciuc ars de la motor. Ridicand capota, mirosul era si mai puternic si am zis cao fi de la cureaua de distributie. Am scos capacul ei, cureaua era in ordine. am pornit iar, n-a mai scos mirosul. De atunci a mers OK (asta era de Craciun... Un mecanic de Mitsubishi (MIT motors, str. N. Manolescu), cunoscut de-al nostru, s-a uitat si a zis ca nu e de la cureaua de distrib, ci de la cealalta, de alternator, servo, etc, ca ar fi ROLA intinzatoare.

asa o fi? zicea ca aia se gripeaza, si ca daca mai face asa, sa iau alta, sa o am la mine si cand o fi sa se blokeze iar, el o schimba.

De-atunci masina a mers perfect. A ! Am facut consumul si la 226 km, a consumat vreo 27 l, deci 12 la suta. FOARTE MULT ! Are vreo legatura cu rola intinzatoare? Se putea evapora benzina pe undeva in doar (?!?) doua luni si ceva? (Ce sa facem daca n-a mers nimeni cu masina?...)

Ce sfaturi imi dai ?

Multumesc anticipat,

Camil

Modificat de Camil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Camil!

Din cate inteleg ai acelasi tip de curea ca la mine, care actioneaza servodirectia, alternatorul, etc. Nu cred sa aiba vreo legatura cu rola intinzatoare consumul mare al masinii, pentru ca ai fi observat alte simptome, gen directie greoaie sau bateria nu se mai incarca, etc.

Din cate stiu eu , motorul asta consuma destul de mult, e putin cam fortat, dar inteleg ca tie ti se pare consumul mai mare in raport cu ce obtineai inainte.

Din pacate eu ma pricep la 1,4 TDI AMF diesel la benzna nu prea imi bag nasul. Tu ai putea sa intri in legatura cu ZORRO CLASSIC, care are acelasi motor ca al tau sa vezi ca parere are si el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica problema, Am un polo 6N tip motor Auc de 999 cm3, am incercat sa o pornesc acum cateva zile cand era afara -25 grade si nu avrut, Se poate sa o fi inecat ? Poate cineva sa-mi dea o soluti? Trebuie sa dau jos bujiile si sa le incalzesc?

Da jos bujiile, vezi daca nu e cazul sa le cureti si mai verifica si filtrul benzina (undeva in zona de mijoc a puntii spate - ceva cilindric, din aluminiu, cu diametrul de aprox. 4-5 cm). Daca nu stii cand a fost schimbat e recomandabil sa-l schimbi tu. La frigurile care au fost e foarte posibil ca impuritatile din filtru + posibila apa sa fi inghetat.

Atentie la montare filtru benzina - se respecta pozitia conform sagetii de pe filtru.

Oricum daca masina e S.H. si luata de curand, ar trebui sa schimbi toate filtrele (ulei, aer, polen, combustibil), uleiul si in functie de nr. de km. poate si distributia.

Numai bine,

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De-atunci masina a mers perfect. A ! Am facut consumul si la 226 km, a consumat vreo 27 l, deci 12 la suta. FOARTE MULT ! Are vreo legatura cu rola intinzatoare? Se putea evapora benzina pe undeva in doar (?!?) doua luni si ceva? (Ce sa facem daca n-a mers nimeni cu masina?...)

Pai cartea scrie cam 10 la suta. Tinand cont ca e frig, un 12 la suta este chiar normal. Asta e, motorul este mai mancacios, dar ce senzatie ai cand apesi pe acceleratie! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde verific daca am circuitul de semnalizare pentru centuri? Becul exista in bord dar nu semnalizeaza nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca ala se poate activa cu VAG-COM-ul, insa cred ca la masinile naostre nu avem nici o sansa. Teoretic ar trebui sa iasa un fir de la fiecare mecanism din ala in care bagam centura, care sa isi dea seama ca ai cupat-o si sa se stinga de pe bord. Eu nu am acele fire si mi-e greu sa cred ca putem activa functia.

Asa am vazut ca are RENAULT Kangoo, se vede clar firul care iese din piesa aia si cand bagi centura practic intrerupi circuitul si se stinge de pe bord.

La golf 5 am vazut ca piuie si apare pe bord dar nu e suficient sa stai cu centura trasa, ci trebuie sa o introduci. Oricum exista clar si un senzor in scaun, pentru ca masina isi da seama daca sta cineva in dreapta si nu are centura, ca altfel nu piuie de nebuna!

LA noi, masinile fabricate pentru RO pana in 2000, nu au simbolul ala activ, ca cica nemtii stiau ca la noi nu obligatoriu cu centura

:D

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Camil!

Din cate inteleg ai acelasi tip de curea ca la mine, care actioneaza servodirectia, alternatorul, etc. Nu cred sa aiba vreo legatura cu rola intinzatoare consumul mare al masinii, pentru ca ai fi observat alte simptome, gen directie greoaie sau bateria nu se mai incarca, etc.

Din cate stiu eu , motorul asta consuma destul de mult, e putin cam fortat, dar inteleg ca tie ti se pare consumul mai mare in raport cu ce obtineai inainte.

Din pacate eu ma pricep la 1,4 TDI AMF diesel la benzna nu prea imi bag nasul. Tu ai putea sa intri in legatura cu ZORRO CLASSIC, care are acelasi motor ca al tau sa vezi ca parere are si el.

Mersi mult, il intreb pe Zorro; intre timp, iti citesc toate post-urile, ca ma intreseaza restul tehnicii masinii !

De ex. am facut in nov. geometria rotilor (pe stg. fata a fost usor strambata in plan vertical), merge drept acum ,perfect, dar roata asta (stg, fatza) e cu 1/2 cm mai in spate decat cea din dreapta fata. ("Verificat degete") Ca si cum ar fi ramasa mai in spate, poate bascula e deplasata, o fi stramba prinderea rotii pe sasiu, iar aia de la Auto - Zone cand au facut geometria au reglat-o asa... Chestia se vede cu ochiul liber. A! Caroseria nu a fost lovita niciodata.

Altfel masina pare suspect de perfecta, poate un zgomot de tobe la 2500-2800 de ture, care trece dupa aceea. Porneste la sfert si la -12 grade... dar consuma mult.

O sa vin intr-o joi cu ea la "meeting" daca se mai tine...

Cu salutari,

Camil

Pai cartea scrie cam 10 la suta. Tinand cont ca e frig, un 12 la suta este chiar normal. Asta e, motorul este mai mancacios, dar ce senzatie ai cand apesi pe acceleratie! ;)

Salut Zorro !

Multumesc de incurajari !... A propos de acceleratie, ;) noi (eu si cu tata) ziceam ca BMW-ul de 1800 consuma prea mult (adica tot 12-13 la suta iarna si 10-11 vara) dar ala avea o acceleratie si o sprinteneala care il lasa pe Polo asta mult in urma. Si masina e cu 15 ani mai batrana, 120.ooo km in plus si cu 100 de kile mai grea !

Dar BMW-ul e mai zgomotos si nu are ABS, deh !

Sa te intreb si pe tine de geometria rotilor (uite in pstul pentru Barabas), am o roata putin mai in spate. E grav? Imi manaca cauciucul? o fi o bucsa? Nu mi-a gasit nimeni nimic, nici la revizie (fara spaga), nici la RAR, dar e vizibil mai in spate...

Modificat de Camil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Zorro !

Multumesc de incurajari !... A propos de acceleratie, :( noi (eu si cu tata) ziceam ca BMW-ul de 1800 consuma prea mult (adica tot 12-13 la suta iarna si 10-11 vara) dar ala avea o acceleratie si o sprinteneala care il lasa pe Polo asta mult in urma. Si masina e cu 15 ani mai batrana, 120.ooo km in plus si cu 100 de kile mai grea !

Dar BMW-ul e mai zgomotos si nu are ABS, deh !

Sa te intreb si pe tine de geometria rotilor (uite in pstul pentru Barabas), am o roata putin mai in spate. E grav? Imi manaca cauciucul? o fi o bucsa? Nu mi-a gasit nimeni nimic, nici la revizie (fara spaga), nici la RAR, dar e vizibil mai in spate...

;) BMW este alta masina, din alt film! Respect dintotdeauna aceasta marca (desi am citit de curand ca la cam surclasat Passatul 2.0 Variant pe Touringul 320i), dar daca as avea bani de BMW mi-as lua AUDI! ;)

Dar de ce zici de acceleratie? Turata frumusel, pe la 2500, se misca foarte elegant si sprinten. Cand am chef de plecat primul de la semafor sau de sprinturi, ma asculta! Asta daca nu am 5 oameni in masina si portbagajul plin...

Daca optic e roata mai in spate cred ca este o chestie serioasa! Mergi la service cu ea! Nu trage masina intr-o parte? Parca asa se manifesta!

Te astept la intalniri, cand oi mai avea timp de ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) BMW este alta masina, din alt film! Respect dintotdeauna aceasta marca (desi am citit de curand ca la cam surclasat Passatul 2.0 Variant pe Touringul 320i), dar daca as avea bani de BMW mi-as lua AUDI! :)

Dar de ce zici de acceleratie? Turata frumusel, pe la 2500, se misca foarte elegant si sprinten. Cand am chef de plecat primul de la semafor sau de sprinturi, ma asculta! Asta daca nu am 5 oameni in masina si portbagajul plin...

Daca optic e roata mai in spate cred ca este o chestie serioasa! Mergi la service cu ea! Nu trage masina intr-o parte? Parca asa se manifesta!

Te astept la intalniri, cand oi mai avea timp de ele...

Masina nu trage intr-o parte, si am impresia ca asa a fost de cand mi-au facut aia geometria, daca stau eu sa ma gandesc... Intai am crezut ca s-a dat roata mai in spate de la franele prea puternice :)

De la 2500 in sus, da, are si Polo acceleratie, recunosc, dar pare mai zgomotos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana nu poate produce asemenea deplasari! Ai luat o groapa? In orice caz, daca roata a fost deplasata mai in spate din cauza unui soc (putin probabil) ar fi imposibil sa nu remarci anomalii. Daca asta provine din reglarea geometriei trebuie sa mergi la aia sa o regleze cum trebuie.

Totusi inclin sa cred ca e o parere. O roata care optic este mai in spate decat cealalalta ar trebui sa-ti produca mari neplaceri la condus.

:) Asta-i frumusetea unui 16v (motor sportiv)! Zgomotul face parte din pachet!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee care este siguranta pentru pompa de benzina pentru masina din semnatura?

Conform tabelului postat candva de Barabas, tabel cu simbolurile si semnificatia lor nu exista specificat in clar care este siguranta pt. pompa de benzina. Ar putea fi una dintre cele 8 sigurante definite ca siguranta pt. circuit electric motor? Daca da, stie cineva care?

Numai bine,

DAN :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel randasu

salut,uite cara este problema mea:m-a lasat switch-ul de la pedala de frana,si neputand sa sting lampile,am deconectat borna bateriei.acum,la inroducerea codului radio casetofonului de tip alpha,lucru ce l_am mai facut si intrecut,mi_a cerut safe2,si m_am blocat,adica nu am stiut ce sa mai fac.u prieten mi_a sugerat sa astept o ora avand contactul pus,dupa care sa reintroduc codul.crezi ca e suficient?atat deocamdata,sunt cu contactul dat jos de la frana,si l_am comandat deja,in fine,daca poti sa imi da-ti vreun sfat;e binevenit.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Gabriel!

Din pacate eu nu am avut cass de fabrica, mie mi-au montat in 2000 CD-player Kenwood la Porsche ca oferta in loc de cass VW. Nu am habar cum se introduce codul de la cass de fabrica.

Si mie mi-a cazut acum un an switch-ul cu 4 pini de la pedala de frana. Este ieftin, vreo 400.000 la Augsburg, insa ai grija sa nu il montezi singur, pentru ca am observat ca trebuie calibrat pe pedala. Face un click dupa care isi ia pozitia corecta fata de pedala, ca sa se "muleze" pe pedala. Ca recomadare, decat sa te chinui sa scoti borna de la + si sa omori masina degeaba, mai bine scoti mufa cu 4 pini de la pedala de frana. Inteleg ca tie ti-a ramas blocat pe "aprins" .De obicei ramane mort pe "stins".Din cate stiu ar trebui sa nu mai aprinda pe spate stopurile, dar trebuie verificat.

Oricum sa nu mergi cu masina cu switchul ala stricat ca e foarte dificil si periculos. Mie imi aprindea si martorul de ABS si ESP din cauza aluia.

Multa bafta! Poate vreun coleg cu cass ca ala tau sa iti dea un sfat, incearca la ZORRO Classic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Oare daca iei din nou contactul nu se re-reseteaza? Trebuie sa ai grija cum si cat apesi dupa ce bagi codul. La mine nu s-a ajuns asa departe, dar din cate am inteles din germana daca apesi aiurea se blocheaza.

Sper ca totusi a mers cu pauza de o ora....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut barabas si salutare la toate lumea. ;)

Vin si eu cu o problema la voi. Ieri cand mergeam cu masina la servici a aparut un zgomot ciudat la volan adica in momentul cand virez, indiferent de sensul de mers, se aude un sunet ca atunci cand dai cu un fir de lita pe o bucata de plastic. Plasticul banuiesc ca e capacul de la volan, dar ce sa se fi desfacut acolo? Sa fie cumva airbag-ul (ceea ce nu cred, daca se desfacea ceva acolo.... :blackeye: ;)) sau un fir dezizolat (nu am nici un fel de comanda la volan). Masina e un VW Polo 6n2 din 2001.

Aveti cumva vreo schema de demontare a volanului sau vreo idee de ce ar putea fi acolo? E indicat sa ma apuc eu sa demontez volanul sau sa merg la un service?

Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi acest post si astept cu nerabdare raspunsurile voastre.

P.S. Cine ma poate ajuta cu un sticker (mediu sau mare) argintiu (suport cheltuielile de transport in totalitate). Mersi!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am patit si eu ca tine tzache. Am bibilit un pic lamelele alea care sunt acolo,intre volan si butucul volanului (da eu nu iti recomand sa faci chestia asta, pentru ca nu stiu ce poti strica).Cred ca sunt ceva contacte de la airbag.

Eu de atunci nu mai am treaba.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!