Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Interesant ar fi de ridicat masina si tras de roata, sa vezi daca sta bine in articulatie. Ar trebui sa simti un joc la roata in cazul in care e dusa bucsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru cel mare
Interesant ar fi de ridicat masina si tras de roata, sa vezi daca sta bine in articulatie. Ar trebui sa simti un joc la roata in cazul in care e dusa bucsa.

Merci pt sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru cel mare

Mai am o nelamurire in leg cu polo 1,4 16v 101cp: cand am cumparat-o ala nu prea stia ce ulei i-a bagat, zicea ceva de castrol si cam atat. Nu mi-a sp ce fel de castrol. Eu, la indemnul unui "cunoscator" i-am bagat bp 5w40 si in 2500 de km a mancat 2l de ulei, iar din uleiul, pe care l-a avut cand am cumparat-o, nu mancat nici un gram in 2000 de km(atat am mers cu ea pana la primul schimb). Masina are 130000 de km si am inteles ca la un motor de peste 100000km ii treb ulei cu 10w40.Ce tip si marca de ulei imi recomandati? Merci anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As tinde sa cred ca la motoarele mai vechi se foloseste 10w40, intrucat este mai vascos. Cum intervine si uzura motorului, daca uleiul este prea subtire va curge cu siguranta. Foarte curand vom face si noi revizia la polo si voi posta mai multe informatii!

Arunca o privire si pe:

http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare:Am si eu un polo din2000 6kv motor 1.4 benzina.Ce filtru de aer sport recomandati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare:Am si eu un polo din2000 6kv motor 1.4 benzina.Ce filtru de aer sport recomandati

K&N 57i pt polo..

57-0511sm.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K&N 57i pt polo..

57-0511sm.jpg

Sa inteleg ca acest kit il ai si tu.Se simte diferenta fata de filtrul stock mult adica merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine e la fel.EU nu aveam deloc termostat. Am cumparat unul modelul ala negru din plastic, si mi-a fiert apa.Am observat ca are o tija metalica ,ce se dilata si inrta intr-un alezaj din capacul rermostatului.La mine alezajul avea gaura strapunsa, deci nu mai impingea supapa termostatului.DECi trebuie sa schimb si capacul(tot din plastic). UN lucru nu pricep:cum e circ de racire la VW classic ca nu pot sa inteleg. La mine iese apa calda din motor intra pe sus in radiator coboara rece pe jos si apoi intra in termostat.Cum se deschide termostatul daca e pe retur?Asta ar fi circuitul principal,cel secundar cu incalzirea din masina merge se incalzesc furtunele.Dn ce mi-am dat seama returul circ secundar se intoarce in locasul termostatului.Ciudat circuit de apa tot nu inteleg cum merge.Poate ma lamireste cineva..PLS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal dragi posesori de POLO.... eu am un POLO CLASSIC 6N si am avut problema cu clapeta de la acceleratie... am inlocuito... nu imi mai moare motorul... dar tremura urat la relanti.... si mentionez ... k "un mare mester" mi-a umblat la avans... a invartit el ceva la motor... si statea turata in fine... ce sa fac ? :blink:

Motor : 1.6 AEE

An : 1998

Modificat de VWuser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce turatie ai la relanti acum ? Te intreb pentru ca tremuratul s-ar putea sa provina de la altceva - sa zicem, racordul flexibil al evacuarii sau vreun tampon de motor mai cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi sta sub 1000 si la decuplare ambreaja scade drastic turatia .... si cateodat variaza.... cand este la 1000 toarce ca o pisica si nu tremura....

si in legatura cu turatia... pe tester arata ceva de gen 800 sau 840 din cate imi amintesc dar daca e o mai duc odata... dar nu imi arata nici o eroare.... posibil sa fie ca a umblat ala la avans... sau ce a facut el la motor... tot ce am vazut este ca a desfacut un surub si a invartit de ceva din lateralul motorului... si mi-a crescut turatia... :somnmare:

Modificat de VWuser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa face si Polo-ul prietenei mele. Pornit motorul dupa 1saptamana in care a stat, pe o vreme nu tocmai calduroasa, si motorul vrea sa stea la 800rpm. Ieri a murit o data, deci a stat 15-20 se secunde la relantiu singur, dupa care a murit, si la repornire l-am tinut cateva secunde putin accelerat, in jur la 1000rpm-1100rpm.

Cum lasam pedala, cum incepea sa zgaltaie masina, sa tremure si destul de tare, totodata cu un sunet mai sacadat al motorului.

Intrebarea ar fi: ECU nu-si gestioneaza turatiile? Nu am vazut nicaieri sa existe vreun soc automat gen ca la vechiile dacii.

Spre exemplu la 206le meu, cand pornesc motorul si este rece, o tine constant la 1100rpm, si pe masura ce se incalzeste coboara incet pana la 800rpm. In tot acest timp are un sunet rotund si nu simti nici o vibratie in masina.

Mai stiu ca la masinile de generatie mai noua este recomandat ca incalzirea motorului sa se faca in sarcina (deci nu stat la relantiu), dar cat timp motorul moare singur, este aproape imposibil sa pleci cu el la drum asa.

Ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Poate cineva sa-mi explice cum sa schimb manual frecvenra la radio-ul alpha de pe polo meu.Nu reusesc deloc sa-mi setez frecventa dorita de mine...odata am reusit si a inceput sa caute el singur frecvente de radio dar eu vreau frecvente libere ca sa pot folosi un fm transmiter.daca poate cineva sa-mi spuna la ce folosesc cele 5 butoane (tp,ta,as,af,fm)as fi foarte recunoascator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VWUser- dupa ce ti-ai schimbat clapeta de acceleratie (desi nu vad de ce a fost nevoie de asa ceva - e o masura cam drastica si costisitoare), ti-a setat-o careva cu VAG-Com-ul ?

Apoi, pentru mers neregulat la relanti, verificati si eventuale furtune sparte de unde posibil ca motorul sa traga aer fals.

@ surisshh - nu bag mana-n foc da' cred ca alpha-ul nu poate sa faca ce-i ceri tu (parca am mai auzit de problema asta). Cred ca un soi de solutie ar fi daca ai seta si porni FM Transmiter-ul si apoi dai drumul la search si el iti gaseste ce emite FM T-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pffff.... @llex nu mi-a setat nimeni nimic... dar azi am descopeti ceva .... am impresia ca trepidatia nu e de la clapeta ci de la un injector care nu merge .... voi revenii cu un post detaliat mai tarziu si iti explic simptomele ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ...

Sunt noul proprietar al unui Polo 1.4 16V din 2001 si aici apare problema : caroseria este de 6N (cu 1 singur far dreptunghiular, adica asa http://www.bitnet.ro/vw/images/models/6N1.jpg, nu cum are 6N2, 2 rotunde, adica asa http://www.bitnet.ro/vw/images/models/6N2.jpg), dar in abtibildurile care sunt pe cartea de service si in spate langa roata de rezerva imi scrie asa :

WVWZZZ6NZ1D006724

6N2 1Q4

Polo 16V Comfo.

Tip motor AUA.

Tip transmisie ETD

Problema e ca la cei de la bitnet.ro http://www.bitnet.ro/vw/enginecodes/index.php?ec=aua, zic ca acest tip de motor este pus numai pe 6N2. E posibil ca sa fie un motor de 6N2 pe caroserie de 6N?

Daca dau sa caut dupa VIN http://www.bitnet.ro/vw/vindecoder/index.p...〈=en-GB imi spune ca e 6N2.

Cei de la RAR au scris in talon 6N.

Ma poate elucida cineva? pana la urma ce model am? 6N sau 6N2?

atasez tot ce scrie pe hartiuta aia :

1921 22-5-3870 264 JV

wvwzzz 6N z 1D006724

6N2 1Q4

Polo 16V COMFO

55kw 5G

AUA 073221 ETD

LA7W ---- ---- MQ

X4C B0A C8E G0C H2Y J1L MN7 Q1W

- 1AC 1G6 1MZ 1NV 5RQ 5SL T1Q

- 3U1 - 8GD

1KQ 1ZK - 1GA

1MZ 0Y1 4UE 4X1 4R2 4K0 N0U

8RE 2JF E0A 0AB 0BA 1GA

1JA 0JZ

Mersi si astept un raspuns daca se poate..

P.S.

Stie cumva cum schimb ora din ceasul de bord? A fost nevoie sa scot bateria si acum arata alta ora...

post-29392-1221595873_thumb.jpg

post-29392-1221595882_thumb.jpg

Modificat de Moshulika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ceea ce ai tu e 6N2.

Asta este Polo 6N:

89074438.jpg

Cel cu faruri rotunde este 9N iar cel actual este 9N3.

Fa abstractie de VIN - n-o sa vezi nici un VIN de 6N2 care sa cuprinda exact 6N2 in el.

Iar AUA este un motor foarte bun :icon_thumright:

Ref. la ceas, vezi ca 2 din pseudo-suruburile care dau impresia ca tin acel ornament de plastic gri al cadranului din stanga sunt diferite de restul.

Mai exact, uita-te atent la "suruburile" de la ora 5 si cel de la ora 7 si o sa vezi ca nu sunt la fel cu celelalte si pot fi apasate pentru a seta ceasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns...

deci nu e nici o problema ca cei de la RAR au scris 6N. nu ma afecteaza cu nimic, nu?

Modificat de Moshulika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cu ce sa te afecteze - acel VIN este CNP-ul masinii. Mai mult sau mai putin, cu ala moare :icon_thumright:

RAR-ul nostru e varza: Polo Classic dinainte avea culoare albastru antracit. Passat-ul are culoare gri metalizat. Amandoua au avut trecute in talon gri metalizat. Iti dai seama...

PS renunta la quote cand raspunzi ultimului mesaj ;)

Modificat de @llex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu un polo 6n2...dupa ploile de zilele trecute nu imi mai merge inchiderea centralizata.

Am desfacut in spate la trusa medicala...era ud peste tot acolo,cand pun mana pe modulul acela vad o mica flama si niste fum,am scos repede alimentatrea si am lasat sa se usuce..dar degeaba,nu mai functioneaza.

intrebare - e pozibil sa se fi dus de tot inchiderea?s-o putea schimba vreo piesa de pe cablajul acela de la inchidere?de cumparat se gaseste?sau la dezmembrari?

aveti unele idei?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am descoperit dc tremura.... defapt mecanicuL ... nu e injector ... e o valva... care e suparata si nu vrea sa mai faca treaba... asa ca tre sa fac motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica "sa faci motorul"? :P Nu prea inteleg... Cam ce tre sa faci? Nu de alta dar cam aceleasi simptome le am si eu si sunt curios cam care e rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme asemanatoare am avut si eu (mai putin mirosul de benzina la pornire). Si nu pornea din prima (aleator), numai cand avea motorul cald.

La mine s-a rezolvat astfel:

- pentru variatie relanti - prin curatarea clapetei de acceleratie (sunt niste spray-uri pentru asa ceva);

- pentru pornirea la cald - prin inlocuirea bujiilor (care erau terminate rau de tot).

Verifica deci si aspectele astea inainte de a arunca banii aiurea.

Numai bine,

Dan

salutare

am si eu probleme cu variatiile la relanti si uneori chiar mi se opreste motorul. Am fost la 3 mecanici si doi mi-au spus sa schimb clapeta de acceleratie (800 RON) iar al treilea zicea ceva de un senzor de reglaj(150 RON). Am citit pe forum si am vazut ca se poate rezolva mai simplu prin curatirea clapetei. Nu gases un mecanic care sa faca aceasta operatie de curatire, toti imi zic sa cumpar piesa, stie cineva cum se procedeaza? Sa vad poate o rezolv eu. Eu sant din Ploiesti si am un vw Polo 6N pe benzina din 98.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!