Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Zorro Classic

Nu arcuri sport (alea sunt doar mai rigide) ci trebuie eventual sa-ti ridici usor masina (ca la kitul de drumuri grele).

Cum zice si alex, vezi sa nu-ti frece pe contraaripa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Exact de asta cu frecatul ma tem si eu...si cauciucul ar fi 205/45 dar un prieten tot cu polo si si-a pus de 16 si nu are probleme.Chestia e ca al lui e model 9n si poate alea au mai mult spatiu...In legatura cu consumul sunt total de acord cu tine ca iarna consuma mai mult si orasele sunt din ce in ce mai aglomerate dar tot aude diversi care zic lor le consuma 5-6% si nu prea imi vine sa cred..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5-6% in oras mi se pare dubios. Cel putin in Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat si pe Search, si in acest post, si nu am gasit nimic despre pozitionarea G62( senzor temperatura lichid racire).

Am un polo 6n 2001 1,4 mpi 60 cai

Stie cineva exact unde e? Banuiesc ca e undeva pe radiator, dar ma gandeam ca are cineva o poza sa nu stau sa orbecai pe sub capota.

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Multumesc.Exact de asta cu frecatul ma tem si eu...si cauciucul ar fi 205/45 dar un prieten tot cu polo si si-a pus de 16 si nu are probleme.Chestia e ca al lui e model 9n si poate alea au mai mult spatiu...In legatura cu consumul sunt total de acord cu tine ca iarna consuma mai mult si orasele sunt din ce in ce mai aglomerate dar tot aude diversi care zic lor le consuma 5-6% si nu prea imi vine sa cred..

Apropo de consum: am un Polo 1.4 TDI de vreo 2 luni, am facut cam 5000 km, din care 4000 in Bucuresti. Consumul urban a fost in jur de 6.1-6.4%. In afara a luat 3.5%. Tocmai m-am intors din drumetie si inca nu-mi vine sa cred! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut ! am reusit si am strans in italia pe perioada unui contract de munca vreo 4000 de euro ce mai am se fac vreo 4700 si as dpori sa cumpar un vw polo de prin 2001 2002 de aici sa vin cu el acasa .niste sfaturi privind modelul motorizarea care ar fi mai avantajoasa mi ar prinde foarte bine ca n am cu cine sa ma sfatuiesc.multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu faci multi kilometri (intr-un an sub 30000) mai bine ia cu motor pe benzina. Cel de 1 litru e cam mic pentru masina la drumuri in afara, in oras mai merge. Deci cam ramane cel de 1,4 litri. Daca nu ai familie mare ajunge si cel cu 2 usi, dar atentie ca are usile foarte mari. Alege pe cel care e mai putin uzat, nu te uita la indicatorul de pe bord. Daca vrei cu AC citeste cum se verifica instalatia ! Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Motoarele de 1.4 (benzina) de pe Polo o sa ti se para putin cam puturoase, mai ales daca incarci putin masina. O solutie ar fi 1.4 16V dar astea cer de regula benzina de 98. Sunt mai harnice (diferenta este de 15 CP) si mai sportive.

Daca vrei consum mai mic si putere mai mare, mai potrivit ar fi motorul 1.4 diesel. Dezavantajul este ca o sa te coste ceva mai mult (la acelasi grad de uzura al masinii). In schimb o sa castigi la o eventuala revanzare in Romania.

Referitor la aspect vs. functionalitate: varianta H-back (6N2) este mai frumoasa dar ai putin loc in protbagaj. Un Classic (6KV2) sau un Variant (6KV5) este mai potrivit pentru un familist sau daca vrei sa ai mai mult spatiu disponibil.

Si un ultim sfat: incearca sa cauti modele fabricate dupa 1999. Arata mai bine decat cele anterioare deoarece au suferit un facelift considerabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema cu polo din 2001, 999cc, 37kw. Termocupla sau ventilatorul de pe radiator imi face foarte urat cand porneste, ma si sperie cateodata, acum cand venit caldura a inceput sa porneasca mai des. Presupun ca are probleme motorasul care o invarte..pentru ca daca e oprita si invart de palete nu scoate nici un sunet. Stie careva de unde as putea face rost de alta, sau merge reparata? Eu sunt din Timisoara.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu un polo din 2001 1,4 mpi benzinar si am o problema,sper sa ma poata ajuta cineva.Deci ,in bord unde indica kilometrii imi apare intermitent SERVICE INSP.Am schimbat recent placutele de frina ,uleiul si toate filtrele.Ma poate ajuta cineva cu un sfat?In bord nu se aprinde nici un "martor".Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vezi ca am intreabat si eu si altii acelasi lucru pe un topic dedicat, este un banal "reminder" pe care meseriasi de la service au uitat sa il reseteze odata cu schimbarea uleiului, filtrelor etc (TESS in cazul meu).

Poti face tu resetarea cautand si citind instructiunile de pe topicul respectiv (sorry, ma doare capul acum si nu am dispozitia sa caut) sau daca e vorba de un service "adevarat" poti sa mergi sa le dai cu factura peste ochi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BorisFlokow

Nu exista 1.4GTI. Singurul GTI din 2001 este de 1.6 si 125 cai :icon_thumright: ... pe care il detin. Intr-adevar o fiara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo GTI 1.6 16 V

recent am devenit si eu posesorul unei fiare.in ultimul timp (de cand detin fiara) m-am documentat, si pot sa-ti zic ca nu exista gti cu motor de 1,4, doar cu motor de 1,6 - 125 CP.

ca sa ma laud hai sa pun si o poza :ceuameni:

post-25021-1210012622_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BorisFlokow

Aceleasi jante ca ale mele :vaidecapulmeu: ... observ ca ai aceleasi probleme cu ele :somnmare:. Auzi, cand treci prin Bucuresti, da-mi un semn, chiar vreau sa-ti vad masina. Vopseaua arata mai bine ca pe a mea :P ... cum o ingrijesti? Vreau sa-i dau si eu un polish acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo GTI 1.6 16 V

da, din pacate cu jantele e o problema.intenionez sa le revopsesc, nu stiu cat de repede insa.de ajuns prin buc cu masina nu prea cred, la buc mai vin dar cu masina de serviciu.vezi ca la "masina mea" sunt mai multe poze, eventual daca vrei o sa le pun si aici.de intretinut nu i-am facut nimic, o am de 2-3 saptamani, am spalat-o (personal) o singura data, nu cred ca proprietarul dinainte a dat-o cu ceva special, nici macar polish.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BorisFlokow

Frumoasa masina ... ai grija de ea :P. Ai vazut cum trage din vit 1 pana in a 5-a nu te tii la ea :P:D. Eu cand am vazut cum sunt 125 de cai pe masinutza asta, deja incep sa ma intreb cum or fi 250 de cai pe golf R32 ;). Apropo ... si tu ai toba finala tot remus? Nu stiu daca asa a fost originala, sau daca a fost pusa.

Acum ma uit la masina mea sa o vad mai bine.

Modificat de BorisFlokow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo GTI 1.6 16 V

cum sa fie cu 250 CP.. :icon_thumright: de 2 ori mai tare ca gti-urile noastre :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari la lume :)

pt. cei cu polo...ce vine la capatu' furtunaselor din foto?

asa am luat masina...

cel transparent elimina gaze?

si cel negru ?-->enervant c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa te ajute cu ceva...Eu am polo 1,4 din 2001

Din cite mi se pare, furtunasele negre corespund, dar furtunasul care la tine e alb la mine e pinzat...La mine furtunele duc in chestia aia rotunda, in parta stinga jos, in ordinea furtunul negru cauciucat la stinga, furtunul negru pinzat (cel care la tine cred ca este alb) la dreapta. Nu se poate poza in ansamblu, furtunele duc undeva in stinga jos, de asta ti-am trimis trei poze, poate iti dai seama...

post-24898-1211536172_thumb.jpg

post-24898-1211536185_thumb.jpg

post-24898-1211536195_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.cel negru cred ca vine de la rezervor (canistra carbon) transporta gaze de benzina pana in carburator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multzam Cris :)

dap..la mine lipseste canistra...

sper sa gasesc la piese auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am un polo variant din 1999, motor 1,6, benzina si vaut furca de presiune care apasa pe rulmentul de presiune .stie cineva unde gasesc? si cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua!

Sunt un user nou, viitor posesor de golf. Prietena mea insa, are un polo 1.4 benzina, din 2001, motor AUD. L-a achizitionat de curand, a schimbat la el toate consumabilele, plus curea de distributie si role. Astazi, cand sa plecam, cand a pornit motorul i s-a aprins martorul ABS, si acesta a ramas pana ce ne-am oprit. Cand am pornit din nou, iarasi s-a aprins, insa dupa cateva minute, s-a stins si asa a ramas. La urmatoarea pornire, la fel.

Tin sa precizez ca inainte de a se aprinde martorul ABS, am stat cu motorul pornit cam 5-7 minute.

In speranta ca voi primi un raspuns, va multumesc anticipat.

Si ar mai fi o problema. Daca exista vreun user din Brasov, cu VAG-COM, vreau sa-mi cumpar un golf 4, si as vrea ca inainte de a-l cumpara, sa il scanez sa vad daca are vreo problema. Daca este cineva care ma poate ajuta, va rog sa-mi lasati un mesaj pe private sau aici in topic, dar sa nu suparam vreun moderator prin off-topic.

Cu stima, Bogdan!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cel mai fericit caz, unul din senzorii ABS de la roti are o problema - fie sta prost in lacas, fie s-a impuscat firul lui.

In cel mai rau caz, s-a dus unitatea ABS.

Dupa simptomele descrise de tine, ar fi primul caz - un signal intermitent primit de la un senzor pe duca sau legat la cablu impuscat undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Senzor murdar sau contact imperfect.

O scanare te poate ajuta si sa determini cauza.

Este un topic dedicat intalnirilor in Brasov. Sigur este cel putin un posesor de Vag-Com printre membri.

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!