Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru sfaturi si pentru promptitudine. Am vorbit cu Alex.20 (din Brasov) si o sa ma ajute cu o scanare. Cat despre martorul ABS, sa stiti ca s-a stins, si de atunci nu s-a mai aprins. Este posibil sa fi fost un contact. Dar, o sa scanez si Polo, sa vad daca nu este si altceva. Oricum, multmesc frumos si sper sa devin si eu in curand membru vw cu acte (si chei) in regula. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

E foarte posibil sa fi fost murdar. Si eu am patit-o de vreo doua ori.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Care aveti POLO 6n2, zis si 6n0 zis si 6nF, zis si POLO 2000, daca aveti intrebari, nelamurii, etc, intrbati-ma! Sunt BCS, am un polo cumparat in iunie 2000, de nou, dela PBN, iar masina este live and kicking!

intrbati-ma de motor, articulatii, ambreiaj, distributie, tuning, penuri, sistem de franzre, demontat/montat aproape orice!!!

daca stiu, va ghidez cu placere

Salut am un Polo 6n2 TDI PD din 2001..problema e ca din cand in cand mi se tot reseteaza bordul....facand o pornire mai grea..care o fi cauza??? mentionez ca am martorul d la airbag aprins...pentru ca am scos siguranta de la ceasuri..Mersi mult R0b3rT_K@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

Am un Polo Classic '99 1,6 75 CP benzina.

Pe calculator imi da o eroare la injectorul nr.1.

Imi puteti spune cum se pot demonta injectoarele? cum il scot sa-l schimb?

Si care este ordinea de numerotare a lor? Adica injectorul nr.1 este primul din stanga sau din dreapta?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat si pe Search, si in acest post, si nu am gasit nimic despre pozitionarea G62( senzor temperatura lichid racire).

Am un polo 6n 2001 1,4 mpi 60 cai

Stie cineva exact unde e? Banuiesc ca e undeva pe radiator, dar ma gandeam ca are cineva o poza sa nu stau sa orbecai pe sub capota.

Multam

Salut

A mea e tot din 2001, dar are motor de 1000cc, am schimbat senzorul ala ca-mi facea si mie probleme, cel putin la mine e intre baterie si radiator, cam in fata termocuplei in partea dreapta a motorului in partea de jos, sa ai grija la antigel...ca iti curge tot cand dai senzoru jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o problema de cateva zile,indicatorul de combustibil imi indica faptul ca am rezervorul gol,insa eu chiar azi am facut plinul,si tot asa a ramas.Mentionez ca inainte de asta mi se aprindea indicatorul EPC.Acum nu se mai aprinde EPC-ul dar indicatorul de benzina nu arata nimic.

Astept cateva sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut !

Mi-am luat de curand un Polo din 2000, 1.4 MPI (motor AKK, cutie ETD).

Am probleme cu vitezele. Am mai vorbit cu unul ... cu altul ... si ... dupa nenumarate "sfaturi" = probleme la timonerie.

Am schimbat cam toate bucsele de la timonerie ... am schimbat uleiul din cutie (Mobil 80W90)

Dar problema persista: imi intra greu in treapta I (trebuie sa oscilez I ... II ... I .... II .... pana nimeresc si intra I) si treapta IV (daca incerc sa bag IV de pe liber sau din alta treapta .... cam trebuie sa "rup" maneta ..... bag intai III ... si apoi intra IV ... greu ... agatzat ...); cam dupa 15-20 min (dupa ce se incalzeste cutia de viteze .... uleiul ...) problema se "dilata" .... imi agatza si II si III si V ... pe langa I si IV ....

Concluzia (dupa ce am schimbat uleiul din cutie si bucsele de la timonerie) este ca sunt ceva probleme in cutia de viteza (sau .... cel putin asa cred eu ...).

Deci .... se poate repara ... ? merita reparatia ... ? sau .... se schimba cutia ...? .... nu ma pricep ...

daca e cineva care a mai avut probleme asemanatoare .... sau se pricepe la problemele cu cutia de viteze .... astept sa ma contacteze .... si-i multumesc anticipat ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Mi-am luat de curand un Polo din 1999 cu motor 1.6.

Nu am avut probleme pana in sear asta cand intorcandu-ma de la carrefour cu masina observ ca mi se aprinde beculetul rosu care indica temperatura crescuta a motorului. Indicatorul meu care intotdeauna statea teapan pe verticala la fix 90*C era acum la 110 grade. In ideea ca mai aveam 300 de metrii pana acasa ma gandesc ca ajung fara probleme. In acest interval vedeam cu acul se ridica vertiginos catre extrema si in momentul in care opresc masina observ ca iese abur de sub capota. deschid capota.. un val de aer fierbinte iese si observ ca e cam gol recipientul pt antigel(recipientul avand lichid la limita normala acum o saptamana cand am mai deschis capota). Ma gandesc sa nu se fi stricat ceva pt ca masina sta toata ziua in soare. Am vb cu taica-miu si mi-a spus sa cumpar niste apa distilata si sa completez pana la limita recipientul in cauza. Mi-a sugerat ca s-ar fi stricat nu stiu ce supapa pe care sa o schimb eventual. Ma poate ajuta cineva? ca la ultima revizie din acest an am dat cam multi bani si nu prea ma tenteaza sa apelez din nou la acea firma; si nici nu ma prea pricem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur e vina termostatului. Gaseste pe cineva sa ti-l scoata, completeaza cu apa distilata pana la nivel si fa-i o proba. Daca nu-ti mai fierbe apa e clar vina termostatului, daca nu ar putea fi garnitura de chiulasa, ceea ce ar fi mai complicat. Incearca intai asa insa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am completat aseara cu 2 litrii de apa distilata (cam mult cred) desi am depasit putin limita inscrisa pe recipient. Am pornit masina si am turat-o putin... arcul a ajuns inapoi la temperatura de 90 (care era intotdeauna) si s-a oprit acolo. mai fac azi un test prin oras, sper sa ramana acolo.

Later Edit:

Am fost cu masina. Totul pare sa fie in regula. Aseara aveam impresia ca nu sta bine mufa care intra in butoiasul cu antigel si am scoso si sterso putin. sa fi fost asta problema. Ma gandesc sa inlocuiesc apa distilata cu antigel dar nu stiu cum sa o scot. Ma poate ajuta cineva si cu un vag? am impresia ca mai are cateva probleme si nu le depistez eu.

Modificat de Haloman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema.Mi-a fiert apa la un moment dat, am schimbat termostatul, a mers o perioada si apoi iar a fiert.Cand am scos termostatul era si ala distrus.Care sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care aveti POLO 6n2, zis si 6n0 zis si 6nF, zis si POLO 2000, daca aveti intrebari, nelamurii, etc, intrbati-ma! Sunt BCS, am un polo cumparat in iunie 2000, de nou, dela PBN, iar masina este live and kicking!

intrbati-ma de motor, articulatii, ambreiaj, distributie, tuning, penuri, sistem de franzre, demontat/montat aproape orice!!!

daca stiu, va ghidez cu placere

Salutare, ... ziceai sa te intrebam.

Am un Polo si tremura la relanti ... se ambaleaza aiurea singur ... si alte minuni, dupa umblat pe la Service-uri si schimbat sonde .. EGR, nu ii nici o modificare, ne-am uitat cu vag-com si singura chestie care parea aiurea era Timpul de Injectie, sa zic asa, normal era intre 3-7 ms si masina are doar 2.4 ms, posibil sa fie asta cauza.

Remediere??

Mersi, eventuam un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema.Mi-a fiert apa la un moment dat, am schimbat termostatul, a mers o perioada si apoi iar a fiert.Cand am scos termostatul era si ala distrus.Care sa fie problema?

Mi-a zis cineva ca problema poate sa fie din pompa de apa sau din ansamblul de prindere al termostatului.Are niste picioruse acolo care pot bloca termostatul.Asa sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a zis cineva ca problema poate sa fie din pompa de apa sau din ansamblul de prindere al termostatului.Are niste picioruse acolo care pot bloca termostatul.Asa sa fie?

A avut dreptate cu piciorusele de la termostat.Sunt rupte si trebuie inlocuit tot ansamblul :( ca si pompa de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. tot eu. astazi am intampinat aceeasi problema pe care am avut-o acum cateva zile.. intr-un minut cat mi-a luat de la universitate pana la rossetti mi-a sarit acul de la temperatura spre extrema. am oprit si din nou fierbea motorul iar mi-a dat afara lichidul de racire. Are cineva acelasi model ca sa ne intalnim si sa facem putin schimb de capacul de la recipientul de antigel? am inteles ca ala ar fi problema si as fi mai sigur daca l-as incerca pe al altuia inainte sa cumpar unul nou. Daca ma duce masina vin eu oriunde in bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. tot eu. astazi am intampinat aceeasi problema pe care am avut-o acum cateva zile.. intr-un minut cat mi-a luat de la universitate pana la rossetti mi-a sarit acul de la temperatura spre extrema. am oprit si din nou fierbea motorul iar mi-a dat afara lichidul de racire. Are cineva acelasi model ca sa ne intalnim si sa facem putin schimb de capacul de la recipientul de antigel? am inteles ca ala ar fi problema si as fi mai sigur daca l-as incerca pe al altuia inainte sa cumpar unul nou. Daca ma duce masina vin eu oriunde in bucuresti.

Asa pateam si eu.Du-te la un service sa iti scoata termostatul si sa verifice daca nu ramana cumva blocat.Sa iti verifice si lacasul in care sta termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e de la termostat cum spui tu. ieri am pornit masina pt un nou test.. din nou nu facea probleme.. acul la 90. am pus mana pe radiator sa vad daca e incalzit uniform pe toata suprafata. am observat ca in unele zone era fierbinte iar in altele era rece de tot. termostatul ar trebuii sa fie. Nu?! Acum sa caut pe cineva sa mi-l verifice insa am probleme cu banii (ca orice student). Cred ca o sa ramana masina vreo 1-2 luni pe acolo. Am sa incerc sa o aduc acasa seara daca nu mai face urat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul ar fi un prim punct si as verifica si radiatorul sa nu fie infundat cumva.. Poate chiar o curatare a lui, cu apa cu presiune, in sensul circulatiei lichidului de racire prin radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de deranj, as avea si eu o intrebare.

Am probleme cu un vw polo variant din 2001 (aud): mai bine de 2 luni de zile clapeta de acceleratie a facut niste figuri, am fost la mecanic si a constatat ca niste contacte sunt oxidate, la calculator, mufe etc.

Curatate problemele au disparut. Acuma din nou au reaparut. EPC aprins si cate o data clapeta o ia razna.

As incerca daca se poate sa curat eu aceste contacte.

Intebarea mea este - cum desfac si daca pot sa desfac mufele de la calculator sa le curat cu spray si eu.

Calculatorul lam gasit dar nu am reusit sa desfac cele doua mufe, are doua manete care se trag lateral dar mufa tot nu iese. In timpul operatiunii oare trebuie sa deconectez bateria?

Te rog da-mi niste sfaturi si pareri.

Mersi

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Sunt nou pe forum, si din pacate vad ca nu pot sa deschid un topic. Problema mea e un polo 6N2, 1.4 MPI, 2001.

Nu mai vrea sa porneasca, problema e electrica, dar nu-i dam de cap. Nu se alimenteaza cu curent pompa de benzina si nici aprinderea nu functioneaza. Testat cu VAG-COM, nici o eroare. Verificate sigurante, relee.... .Vreo idee??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

De curand prietena mea a achizitionat un Polo mk3f, sau 6N2, din 2001, motor 1.4mpi, 60cp (presupun, intrucat trage mai prost decat masina mea de 75cp), 86.000km reali, si destul de multe dotari pe ea (ac, geamuri electrice, ...).

Toate bune, acum ne imprietenim cu masina, reciproc, si as avea cateva intrebari:

1. de ce nu pot crea un thread nou? Abia mi-am facut contul, si nu cred ca un thread "Masina mea" reprezinta cea mai buna optiune pentru a intreba o gramada de intrebari! (am citit regulamentul, insa intrebarea e mai mult: de ce s-a ajuns la regula asta ?)

2. pedala de ambreiaj se apasa foarte greu. Am aflat ca poate fii de la cablu, care in timp e posibil sa-si fii pierdut din lite. Ce vreau sa intreb este, exista vreo modalitate de a face pedala sa mearga mai usor, si sa reglez unde anume sa prinda pedala?

3. aseara am pus lichid de parbriz, si abia am inchis capota. Cand trag de maneta, la mecanismul din fata abia se misca un arc, dar fara nici o piesa vizibila in miscare (ceva care sa dechida sau inchida ceva). E posibil cablul sa fie prea putin intins? Sau trebuie reglat mecanismul din fata, pe motiv ca o fii descentrat, sau ce se poate face ?

4. odata cu achizitia ar trebui facuta si revizia, sau ma rog, o revizie. Aici se recomanda schimbul distributiei cu rolele aferente, schimb de ulei, si ce altceva mai intra? (placute de frana?, disc ambreiaj?, ... ). Masina fiind achizitionata acum, nu stiu daca este recomandat ca revizia sa fie facuta la reprezentanta, sau intr-un service normal. Ce recomandati? (ma refer din punct de vedere calitate / pret)

Momentan atat, dar sunt aproape sigur ca am sa revin!

Multumesc anticipat,

Rares

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Rares,

1. e politica forumului. Sfat: foloseste search-ul. Sigur vei gasi raspuns la intrebarile tale.

2. schimba cablul de ambreiaj. Daca schimbarea lui nu rezolva, s-ar putea sa fie nevoie de schimbarea kitului de ambreiaj. Locul unde agatza depinde foarte mult si de piesa de autoreglare a cablului..

3. nu-ti deschide capota ? nu se inchide capota ? Daca totul functioneaza ok, nu cred ca are rost sa te apuci sa desfaci

4. daca nu stii f. bine istoricul de service, ar fi bine macar distributia s-o schimbi - nici n-ar fi scumpa ca piese pentru ea inseamna 1 curea,1 rola si pompa de apa (ar fi cam 300-350 ron kitul, la care se adauga manopera). Totodata ar fi bine de schimbat uleiul, filtrele si bujiile. Placutele si/sau discurile vor fi evaluate de mecanic si iti va spune el cam cat mai rezista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De deschis se dechide normal capota. Problema este la inchidere. Trantita nu se inchide (nu am incercat sa o trantesc f. tare, mai ales cand am vazut ca daca apas usor cu mana capota, siguranta intra la locul ei). Dupa ce o apas usor si intra siguranta, oricat apas de tare pe capota nu se inchide (nu prinde clema). M-am apasat cu toata greutatea, am incercat sa o trantesc de la mica distanta (dupa ce era prinsa siguranta), sa o trantesc, nici asa nu vrea.

Dupa vreo 5 minute pe ceas de apasari si trantiri am reusit. Si toate astea, pentru completat cu solutie de parbriz. Mi-e groaza sa o mai deschid.

Ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-ar fi de facut ? Ar trebui inteles mecanismul respectiv.. ce anume se intampla de nu inchide. S-ar putea ca cineva sa fi umblat la el (de ex, cu ocazia schimbarii distributiei) si sa nu-l fi montat la pozitia corecta. Sau ai putea astepta pana la vizita la service si repari si mecanismul cu ocazia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru cel mare

Am un polo 6n2 sau 6n din 2000 si am o nelamurire: dupa ce i-am sch amortiz spate tot se mai aude cateodata troncanitul ala ca si cand ar fi cele vechi, dar doar pe partea dreapta. Sa fie bucsa de la punte?? Ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!