Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

gata am rezolvat erau bujiile si am curatat si clapeta de accelerare acum merge brici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am rezolvat erau bujiile si am curatat si clapeta de accelerare acum merge brici

Cum ai curatat clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti capacul ala mare de plastic carcasa la motor si sub ea la mijloc undeva e ca o teava si in interior are o tablita care o obtureaza un om accelereaza constant in 2500 3000 de ture si arunci in interior o solutie de curatat care se gaseste la un tub ca un sprai gasesti la mag specializate intreababagi tot tubu si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre aceasta modalitate de a curata?

Parca am auzit ca nu e prea sanatos mizeria ce impingi practic mai departe...

Daca stiti un DIY pentru un Polo 1.6 cu motor AUR sau similar cu demontare, sun curios si eu.

ZsJoska

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.La fel patesc si eu, cand accelerez, simt ca nu trage, iar atunci cand decelerez, prinde viteza...este exact invers, zici ca a inversat cineva comenzile...iar in treapta a-2-a, imi da in nas, ceea ce nu mi-a mai facut asa pana acum...o sa incep cu inceputul, poate am gunoaie sau apa in rezervor, sa curat rezervorul, pe urma filtrul de benzina,bujiile, sa curat injectoarele ,si pe urma D-zeu cu mila, ce-o mai trebui...poate ne dumireste si pe noi cineva priceput sau cineva care a mai trecut prin asta!

incearca sa schimbi filtru de benzina, am avut aceasi problema la faza cu acceleratu si nu tragea, iar dupa ce luai picioru zici ca prindea viteza. nu te costa mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am si eu o intrebare de unde din Bucuresti pot procura stergator spate pentru Modelul Vw Polo 6n cred ca este similar ca si cel de pe 6N2

daca imi puteti da detalii cu privire la stergatorul normal cat si aero :)

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti capacul ala mare de plastic carcasa la motor si sub ea la mijloc undeva e ca o teava si in interior are o tablita care o obtureaza un om accelereaza constant in 2500 3000 de ture si arunci in interior o solutie de curatat care se gaseste la un tub ca un sprai gasesti la mag specializate intreababagi tot tubu si gata

Te referi la carcasa filtrului de aer? sub el este clapeta cu cablul de la acceleratie...am incercat sa dau cu spray pt contacte, in interior, dar dadea sa se inece, si n-am mai insistat...eu am incercat in prima faza sa curat rezervorul si sita pompei, dar nu stiam unde era situat rezervorul pt ca in porbagaj este rezerva...am incercat aici pe forum sa aflu o informatie ceva, cu search, dar am gasit numai tampenii, si asta din cauza regululor ca nu poti posta un topic ca lumea, sa pui o intrebare, iar altii sa-ti raspunda scurt si la obiect.Cum pot sa pun eu o intrebare,si sa astept ca cineva sa citeasca 20 de pagini la un topic pe tema"frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma" si sa-mi raspunda mie unde este situat rezervorul...in fine, pe un alt forum al masinii noastre autohtone, nu erau reguli asa drastice...si cum orice posesor de dacia, se crede mecanic auto, sigur ca si sfaturile sunt pe masura...

Revenind la problema mea, am gasit SINGUR rezervorul, am scos furtunele pompei( aveau niste coliere ciudate, care o data scoase, nu mergeau stranse la loc, si le-am inlocuit cu niste coliere din comert) am incercat sa desfac capacul rezervorului, dar nu stiam cum, prin rotire, sau alt fel, asa ca am sunat la C. Motors din Ploiesti care se ocupa de reprezentanta VW, si i-am rugat sa ma indrume, iar tipul de la capatul firului, a fost foarte amabil, si mi-a spus sa nu ma chinui ca imi trebuie o scula speciala( ca un fel de extractor de rulmenti, banuiesc) si imi recomanda sa schimb filtrul de benzina.M-am tarat un pic pe sub masina, dar nu stiam unde se afla si asta, asa ca am inceput sa fac poze sub ea, si intr-un final l-am depistat...se schimba foarte usor, fata de Nova, care m-au chinuit si pozitia si suruburile...am schimbat filtrul, dar tot la fel imi merge intrerupt, si da sa se inece...cred ca o sa incerc cu bujiile urmatoarea etapa...si pe urma cu clapeta de curatat...NOKIE prietene, poti sa ma ghidezi si pe mine, cum sa curat clapeta? daca poti sa pui si poze e super! oricum am sa pun si eu niste poze, pentru ca altii care au nevoie de informatii sa stie sa se duca la fix...bafta!

am mai pus niste poze...

si...

am pierdut un surub de la capacul carcasei filtrului de aer, stie cineva de unde pot cumpara? cred ca sunt la set...

.

post-34369-1234099276_thumb.jpg

post-34369-1234099561_thumb.jpg

post-34369-1234099623_thumb.jpg

post-34369-1234099886_thumb.jpg

post-34369-1234100362_thumb.jpg

post-34369-1234100381_thumb.jpg

post-34369-1234100406_thumb.jpg

post-34369-1234100593_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti capacul ala mare de plastic carcasa la filtru de aaer si sub ea la mijloc undeva e ca o teava si in interior are o tablita care o obtureaza un om accelereaza constant in 2500 3000 de ture si arunci in interior o solutie de curatat care se gaseste la un tub ca un sprai gasesti la mag specializate intreababagi tot tubu si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult, am sa incerc...pe urma schimb bujiile...ia vedeti situl asta e super!!! si la pret sunt convenabile, facand comparatie cu ce am schimbat eu pana acum..http://www.elitecat.cz/Default.aspx

post-34369-1234122426_thumb.jpg

Modificat de ireedeejay2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ireedeejay2, ai scanat cumva cu VAG-Com sa vezi daca si ce erori iti apar ? S-ar putea sa fie vreun senzor care da peste cap amestecul.. De asemenea, cauta, pe cat posibil, tubulatura sparta pe unde ar putea sa-si traga aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tocmai am achizitionat un polo 6n2 1,4 44 kw si am o problema destul de grava cred eu imi apare martorul cu check iar masina merge ca un diesel stricat vibratii destul de simtitoare pe loc iar in mers nu are demaraj sa nu mai zic ca merge in suturi insa pe la 2000 de turatii parca nu mai sunt asa de puternice insa +/- 2000 nu pot merge cu ea!sunt nerabdator sa va aflu opina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare si afli exact ce are. Cauta aici si sigur vei gasi pe cineva din Bucuresti care sa te ajute cu o scanare VAG-Com. Apoi posteaza aici ce gasesti..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am scanat, dar o sa ma interesez, unde si cum, merci pentru sfat :Driver:

Modificat de ireedeejay2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum aflu ce motor am la masina mea , la Rar au scris ca e AEA, masina e Polo 1.6, 75 Cp, 1995? Pe nu stiu ce pagina scria ca e AEE, deci.....care e diferenta intre aceste 2 motoare......si ce am eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum aflu ce motor am la masina mea , la Rar au scris ca e AEA, masina e Polo 1.6, 75 Cp, 1995? Pe nu stiu ce pagina scria ca e AEE, deci.....care e diferenta intre aceste 2 motoare......si ce am eu?

In cazul in care te referi la ce COD motor ai ( adic AEA sau AEE ) il gasesti in portbagaj sub pres langa roata de rezerva. Este un abtibild cu codul motorului, codul culorii si mai multe chestii. Daca iti lipseste, poate a fost lovita masina inainte sa o iei, sau a fost umblata la ea si o dezlipit`o cineva. Si inca o chestie.... am vazut abtibildu asta la masini din `99 incoace, nu stiu daca in `95 au procedat la fel.... poate nu e acolo si nici nu a fost. Sper sa fie de folos informatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum aflu ce motor am la masina mea , la Rar au scris ca e AEA, masina e Polo 1.6, 75 Cp, 1995? Pe nu stiu ce pagina scria ca e AEE, deci.....care e diferenta intre aceste 2 motoare......si ce am eu?

SI la mine e ceva cam la fel, masina a fost inmatriculata prima oara pe data 08.11.1996, iat la RAR, pe cartea romaneasca a masinii, mi-au trecut la data fabricatiei 1997 !?...ma rog, e mica diferenta...pe cartea romaneasca scrie la tipul motorului un singur cod "AER" si pe urma seria...tie la ce rubrica ti-a mai trecut unul?

Am fost intrebat ce tip de mufa am pentru scanarea cu Vag Com...si am facut o poza:

post-34369-1234704282_thumb.jpg

Modificat de ireedeejay2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi mufa standard. Orice cablu 4.09 o sa poata fi utilizat pentru scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, sper ca nu s-a mai discutat prin forum, cert e ca eu n-am gasit.

Mi s-a blocat portiera de la sofer, nu se mai deschide sub nici o forma. Mi-a mai facut probleme inainte dar in final se deschidea, insa acum nu mai mare nimic, nici din interior, nici din exterior. Maine o sa o duc la un service, dar ma gandesc cum ar putea sa se deschida totusi usa? Daca aveti vreo idee, e binevenita.

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva ti-a facut cand a fost o zi mai geroasa ? Sau dupa o spalare ?

Intreb pentru ca am mai patit si eu asta.. Sistemul cu vacuum pentru inchidere/deschidere nu facea fata gerului de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, mai facea din cand in cand la modul ca nu se deschidea din prima, si trageam de 2-3 ori de maner pana se deschidea. Acum insa, s-a blocat tot, am scos chederul de la geam, am incercat sa bag ceva sa vad daca pot sa deschid, dar nu. Am fost si la un service si mi-au spus ca singura solutie sa o deschida ar fi sa rupa fata de usa sau sa sparga manerul, dar la faza cu manerul erau cam retinuti si ei. Prin urmare am zis ca ma mai gandesc, pentru ca totusi, e cam greu de gasit o fata de usa de polo classic. Cel putin in Constanta numeri pe degete astfel de masini, deci slabe sanse sa gasesc pe la dezmembrari. Dar, daca alta solutie nu va exista, trebuie sa fac si asta. Inchiderea centralizata merge ok, intr-adevar imi face probleme iarna, preponderent pe usile fata, dar acum nu e vorba de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de usa nu se rupe pentru ca nu e de unica folosinta :Driver:

Ce an de fabricatie are Classicu tau ? Daca are bord similar cu Polo 6N2, cel cu iluminare albastra, atunci te pot ajuta (verbal) cu operatiunea de demontare a fetei de usa. Cred ca rezolvarea problemei e destul de simpla, doar trebuie ajuns la mecanism pentru a intelege ce se intampla acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E `99, deci are bordul comun cu 6n, ala vechi, ms oricum. (p.s. fata de usa stiu sa o desfac dar doar cand e usa deschisa).

Am rezolvat problema la un centru de mecanica fina (chei, broaste, nebunii), fara fata de usa rupta sau clanta sparta. M-a costat 200 de lei, ceea ce m-a cam durut :)) dar in final a meritat, parca merge mai bine ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Am un polo 6N2 1,4 benzina AUD, si vreau sa-i schimb filtru de benzina si racordul flexibil de la evacuare ca imi scapa gaze pe acolo si suna urat.Vreau sa stiu daca pe acel buton trebuie sa apas la clema de la filtru care e cu rosu? Si cum se schimba acel racord flexibil ca nu are nici un colier pe acolo?

post-17682-1235240506_thumb.jpg

post-17682-1235240513_thumb.jpg

Modificat de bixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ma apasa si trage drept ca are un guler de metalpe filtru si la fel il bagi si pe cel nou impingi tarepana se aude click

cat despre racord nu stiu exact bafta numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!