Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

salut

multumesc de invitatie barabas

am un polo 14 tdi motor amf fabr in 2000

mi sa rupt lantul din baia de ulei, patina sau intinzator si pinioanele duse.

am dus masina la un mecanic a demontat o parte, inclusiv contragreutatile (a caror pozitie nu o mai stie) si mi a spus ca nu poate demonta pinionul din capul arborelui cotit pt ca surubul e intepenit. am luat masina de la el si am dus o la altul. mi a spus ca e posibil ca pinionul sa fi deteriorat arborele ca se invarte in gol pe arbore. cred ca ar trebui sa aiba un fel de pana sau ceva sa il fixeze de arbore. ce ma sfatuiesti? daca arborele este mancat pot sa il repar sau trebuie schimbat?

merci mult.

apropo ai un id de yahoo messenger?

al meu e ratza_69

PS am incercat sa iti scriu pe PM dar nu am reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Care aveti POLO 6n2, zis si 6n0 zis si 6nF, zis si POLO 2000, daca aveti intrebari, nelamurii, etc, intrbati-ma! Sunt BCS, am un polo cumparat in iunie 2000, de nou, dela PBN, iar masina este live and kicking!

intrbati-ma de motor, articulatii, ambreiaj, distributie, tuning, penuri, sistem de franzre, demontat/montat aproape orice!!!

daca stiu, va ghidez cu placere

Salut ... am un Lupo din 2000 ... am inteles ca e identic la partea de motor si interior cu polo 6n din 2000 ... legat de motor ... am un 1.7 SDI ... are 60 CP ... vreau sa`i schimb filtru si nush ... sa pun original sau sport? se cunoaste o dif la accelerare? .. io stiu? astept sugestii .. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Lupo: Filtrul de aer nu stiu daca e la fel; la Polo e sub aripa dreapta, pana in roata. La drumurile noastre eu zic sa lasi filru normal (e mai bine pt motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

:P Noroc fratie ....am si eu o mare problema----s-ar putea sa fie o problema si pentru tine :D Am un polo2001 6n2 cu inchidere centralizata vacumatica din fabrica:vreau sa-i montez alarma si nu stiu care este mufa care comanda inchiderea ....ca sa-mi fie mai usor ...fratele tau nu multumeste doar, ci da o sticla de bere :P.Daca nu stii nici tu am sa desfac mufa care comunica cu usa...cu toate ca se deschide c-am greu...am mai desfacut la polo classic si a mers usor prin rasucire,nu?PS:Multumiri anticipate...si daca ai un tel. sau un id. de mess...Al meu mirelayes...pe yahoo. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o rugaminte pentru cine este amabil sa ma ajute. Sunt incepator in ceea ce priveste aceasta masina si printre altele m-am lovit de o problema care poate parea nesemnificativa pentru cei mai vechi in domeniu: cum se desface grila de plastic de pe spoiler , am tras de ea , am apasat si in partea de sus si in partea de jos a grilei si nu se misca deloc. Are cleme , suruburi ? In speranta ca ma va lumina cineva va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu nevoie de cateva informatii despre Polo 6N, in primul rand vreau sa pun in faruri niste becuri Philips Vision plus si as vrea sa stiu ce tip de becuri trebuie (H4 cumva?), o a doua intrebare daca stie cineva ce distanta este intre prezoane la jante, model in 4 prezoane. Multumesc si astept raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

vreau sa cumpar un polo din 2000-2001 si am cateva nelamuriri

in primu rand care sunt motorizarile si ce norme de poluare ptr ca am vazut numai 1,4 75cai cu euro 4 si eu stiam ca e motor euro 3 ....

in al doilea rand 50-55 cai (nu stiu exact cat are motorul de 1L ) sunt de ajuns adica nu e masina prea grea ptr un motor atat de mic de unde rezulta consum mare , ambreiaj care se strica mai repede etc.

cam care este consumul la un motor de 1,4 75 cai ... si cam atat deocamdata . multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut sunt proaspatul posesor al unui vw polo 1,4MPI model AUD (113000km) si vroiam sa aflu de la voi in primul rand daca motorul vostru are un rontait usor? pt ca al meu asa face si mi-i sa spus ca e specific modelului polo! eu totusi cred ca e de la tacheti, sau cineva mi-a zis ca ar fi o bataie de la un piston bolt sau ceva pe-acolo!?(care ar fi mai grava)

in alta ordine de idie in privinta consumului mai este o problema! am facut un drum lung chiar de cand l-am luat mai exact vreo 540km si mi-a iesit un consum de vreo 4,2% dar forjata rau de tot! traseul a fost mixt chiar dificil oras munte drum intins am fost pe ruta Targoviste-Miercurea-Ciuc!

dar pe drumul de intoarcere mai exact prin Sinaia mi-i sa aprins becul galben de la bord cel cu motrul si cu fulgerul pe el(sonda Lambda) si au inceput necazurile, mai exact a inceput sa consume cam in jur de 7%! mentionez ca am resetat eroarea de la sonda si tot consuma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
contele_bogdan

Salut Barabas, mi-am facut cont special ca sa intreb un maestru.

Am un Polo 6n2 din 2001, 1.4MPI. Bineinteles cu probleme. Cea mai importanta ar fi ambreiajul. O iau in ordine cronologica. Acum 4 luni cand am luat masina am duso la Porsche la verificare a fost in general totul ok insa aia mi-au spus ca pe viitor sa inlocuiesc cablu de ambreiaj ca s-ar putea sa am probleme. Zis si facut acum 2 luni l-am schimbat desi masina nu imi facea nici o probleme din punctul asta de vedere (in afara de momentele obisnuite cu intratu greu intrantaia si marsarier). Buun am schimbat eu cablul original cu unul italienesc de 80 RON ca ala original era 180 RON si am zis ca fac treaba. E a mers relativ ok pana acum 2 saptamani de cand a inceput sa faca probleme. Si anume. Intra foarte greu intr-a intaia, caraie la schimbat, nu prea vrea sa intre calumea in nici o viteza...De asemenea imi face un zgomot ca un pacanit la apasarea pedalei. Tin de asemenea sa zic ca probleme mi le face in general la cald. Parca atunci cand pornesc masina si plec nu prea face urat, dar pe masura ce merg mai mult cu ea incepe sa faca belele. De asemenea atunci cand apas abreajul se aude un tiuit ascutit destul de incet. Nu se aude mereu...Oare ce sa fie...:( Rulmentul de presiune? Discul? Cablu? Ieri am pus cablul vechi la loc in speranta ca isi va revenii dar desi merge putin mai bine tot prost ramane per ansamblu. Nu intra in viteze caraie tiuie alea alea...

Astept un sfat, poate si o recomandare pentru un loc de cumparat piese si service. Merci mult de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu inca niste imagini, sper sa intelegi cum e montat intregul sistem si sa demontezi civilizat.
revin cu inca niste imagini, sper sa intelegi cum e montat intregul sistem si sa demontezi civilizat.
te rog mult sa-mi trimiti si mie foto , cum se demonteaza si inca ceva cu ce scula se scoate ,sau cum se scoate casetofonul original de la polo pentru al inlocui cu altul ?cu multumiri anticipate niklas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Am o rugaminte pentru cine este amabil sa ma ajute. Sunt incepator in ceea ce priveste aceasta masina si printre altele m-am lovit de o problema care poate parea nesemnificativa pentru cei mai vechi in domeniu: cum se desface grila de plastic de pe spoiler , am tras de ea , am apasat si in partea de sus si in partea de jos a grilei si nu se misca deloc. Are cleme , suruburi ? In speranta ca ma va lumina cineva va multumesc anticipat.

Vezi ca este un surub cu cap in cruce care trebuie desfacut.Uneori este vopsit si de aceea pare sa fie parte din grila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, si am o intrebare, are cineva polo din 2001 1,4 GTI ? ce ptueti sa imi ziceti despre el.Vreau sa imi achizitionez unul pe la 90 000 km cu multe optiuni undeva pe la 6000 euro inmatriculat.Care e pretul pietei? si mai ales care e parerea voastra despre masina?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Pai nu cred ca exista Polo, 1.4 GTI. GTI-ul din 2001 era 1.6, 125 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista 1.4 16v pe 6n2 daca la asta te referi(si din cate stiu are 75 de caluti). este, dupa parerea mea cel mai potrivit motor pe benzina pentru aceasta masina"regele"fiind in opinia mea 1.4 tdi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mare dreptate ai 1.4 TDI ... :sbine:

Si polo 1.4 GTI ....Never ....sa nu-ti cumperi vreun capac de motor GTI in loc de motorul 1.6 GTI / 125 cp...(fiara)..!

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
SRG_Polo_Classic

Salut baieti ! De abia m-am inscris pe acest forum deoarce de abia mi-am luat un VW Polo Classic `98 ( 6KV ). Sunt extrem de multumit de masina. Ma deranjeaza un singur lucru: la gura de aerisire din partea dreapta de langa usa au sarit din locu` lor cateva bucati din acelea de plastic care directioneaza aerul si este enervant ca atunci cand merg se aud. Cum pot sa remediez problema asta ? Dau jos gura asta de aerisire ? Daca da..cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bai need help , cred ca a oftat pompa de benzina ... sau asa presupun eu.

Dadeam o tura aseara cand s-a aprins un martor pe bord in timpul mersului... cel de la pompa de benzina . Am crezut ca e vreo eroare am tras pe dreapta am oprit motorul si am reincercat ... acu de data asta a ramas aprins. Eu am avut unele probleme in ultima vreme ... de ex la pornire, pornea la a doua chiar a treia cheie... si cand pornea facea foarte urat ... si nu imi tinea nici relantiul, tindea sa moara daca nu o acceleram , si cand schimbam vitezele facea de parca avea gunoaie ...

Cat ar fi pretul unei pompe de benzina noua si una la SH , si voi ce recomandati ???

Inca o chestie o patesc si la pornire, cand porneste fluctueaza si scade chiar pana la 500 RPM wtf ... si dupaia sare la 1100 RPM si daca o accelerez parca are lag sta ce sta si dupa 2-3 secunde sare la 2500 RPM si dupaia revine ushor la 1500 RPM.

Wtf ?? Ce sa fac ... ii dau foc si imi iau banii pe casco dupa ea sau o fac ? :blackeye[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@barabas oare avem acelasi model de masina?

doar ca a mea e din 2001 si are 2+1 usi

id: cezarnflorian

poate mai schimbam impresii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un polo fox din 1996, 1 litru, 2 portiere, motorul merge bine, inmatricul in Ro din 2001, tabla arata bine, un pic ruginita la spoiler.Omu cere 3400, eu ii dau 3000 euro...face ? O iau pentru sotie care are permis de 1 saptamana, si pentru inceput ii trebuie sa omoare o masina sa se invete...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care aveti POLO 6n2, zis si 6n0 zis si 6nF, zis si POLO 2000, daca aveti intrebari, nelamurii, etc, intrbati-ma! Sunt BCS, am un polo cumparat in iunie 2000, de nou, dela PBN, iar masina este live and kicking!

intrbati-ma de motor, articulatii, ambreiaj, distributie, tuning, penuri, sistem de franzre, demontat/montat aproape orice!!!

daca stiu, va ghidez cu placere

Salut! Am un polo tdi cu motor amf si vreau sa stiu la cati km tre sa schimb distributia. A fost schimbata prima data la 132.000, iar acum am 202.000. Si daca poti sa-mi spui, m-ar interesa si un service unde s-o schimb. Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ar fi bine s ao verifici si sa o schimbi

2. Service unde? In Timisoara, Sulina, Bucuresti, Suceava sau Brasov?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

tot citesc sectiunea asta de forum , am un polo classic si am realizat ca TOATE am absolut toate probleme prezente pe aici.asa ca am hotarat sa imi fac propriul thread

caut solutii la :

- imi oscileaza relantiul si mai moare uneori motorul cand o las pe liber -sper sa o rezolv cu curatat clapeta de acceleratie si cu reglat relanti din calculator

-acceleratia nu e constanta , se ineaca in mijlocul intersectiei greu de tot iar apoi pleaca din pusca

-iarna trecuta mi au inghetat usile de n ori ..si evident s au deschis primele cele din spate - sarit scaune

-scartait la viraj maxim stanga dreapta - rezolvat cu schimbat bucsa planetara

-crapat sticla de la bord, am un amic cu un caddy care are aceeasi problema, si am mai vazut cateva clasicuri cu problema asta..... momentan nici o rezolvare decat sa cumpar un bord nou... se potriveste de la golf 3? se poate schimba doar sticla?

-problema cu acul de la benzina : orice as face, dar orice as face nu vrea sa urce mai sus de jumatate , indiferent daca am facut sau nu plinul. imi sta in jumatate de rezervor si merg muuult iar apoi scade dintr o data[ am mers 100km cu acul pe 0 ...pana a ajuns sub 0 si am facut pana prostului pe linia de tren, apoi a pornit din rezerva si am mers pana la 100 de metri de peco si a ramas in intersectie... a fost fun:D]

-o boxa de pe bord nu se mai aude subit. e tweeterul dus... imi paraie ocazional boxele spate indiferent de volumul de la casetofon

-oglinzile "de curtoazie" sunt crapate.. cred ca fostul proprietar era prea urat si s au crapat.. se pot inlocui? doar oglinda..nu toata aripioara

-cam zgomotoasa la relanti.. si tremura destul de urat...

-uneori tremura schimbatorul cand e in viteza

nu gasesc piese pentru polo classic in dezmembrari in Iasi sau prin Moldova... stie cineva un classic pe la vre o dezmembrare ?

vreau sa cumpar:[daca vindeti sau stici pe cineva sa vanda, cumpar si platesc si transportul pana la mine]

bordul , partea cu kilometrajul daca imi rezolva problema cu indicatorul benzinei

consola centrala, cu tot cu butoanele de la aer,si partea din spate....e intr o stare precara + nu imi merge aerul decat de la 3 la 4 ... nu am idee de ce .. versiunea fara ac

deasupra volanului, inainte de bord e o masca.. se vede cam urat fara ea

sub volan e o masca pentru sigurante ..e marisoara... am nevoie si de aia.

arcuri [am schimbat kitul de amortizoare dar arcurile sunt prea scumpe] ... deci daca are cineva arcurile in stare cat de cat buna...

toba completa polo classic berlina [a mea e gaurita iar filtrele sunt praf... scoate fum foarte mult ]

iar concluzia: polo classic e o masina atat de proasta? problemele astea apar si la polo micute?

un polo classic ar trebui sa fie mai ieftin sau mai scump decat un polo normal?

un pret estimativ pentru clasicul meu din 99, 1.6 75cai, fara prea multe dotari , doar reglaj inaltime la ambele scaune si la volan, audio blaupunkt cele 6 boxe originale din fabrica

are 200km , interiorul e destul de ingrijit, nu isi arata varsta

tocmai a trecut printr o revopsire completa, capota,spoiler si aripa dreapta noua dupa un incident la viteza foarte mica

motorul este proaspat segmentat , 500km facuti cu el

kit amortizor + planetara stanga schimbata, toate filtrele, uleiurile schimbate

Modificat de Tintome
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. curatatul clapetei ar trebui sa rezolve problema relanti-ului si poate si a acceleratiei inconstante. Daca tot nu rezolva a 2-a problema, verifica si filtrul de benzina.

2. inghetatul usilor e impropriu zis - sistemul de inchidere / deschidere e pe vacuum si, evident, nu are forta sa deschida niste piese metalice inghetate. Nu esti singurul care pateste asa..

3. indicatorul de benzina se poate adapta cu VAG-Com-ul. Nu stiu daca si pentru masina ta dar sapa putin.. o sa mai caut si eu.

4. partea audio - ai de schimbat. Pe langa ca boxele Blaupunkt de Polo din fabrica sunt varza, probabil ca cele de pe spate oricum nu au prea multa forta si daca mai sunt si obosite, e normal sa faca urat. Probabil ca si RadioCD-ul ar trebui schimbat.

5. faza cu oglinzile de curtoazie e mortala din 2 pct de vedere: explicatia ta si cum naiba o fi reusit sa le sparga. N-am auzit de remediere. Mai studiez.

6. zgomotoasa la relanti si tremurat - ceva la evacuare, posibil racord flexibil fisurat, vreun tampon motor dus.

7. ventilatia nu mai merge decat la 3/4 - ori e ceva din modulul ala de control (daca-l poti scoate si lua la curatat), ori motorasul s-a gripat suficient de mult astfel incat sa nu porneasca decat atunci cand primeste putere multa (treptele 3 si 4).

Nu e o masina proasta, parerea mea este ca a fost prost intretinuta plus ca are si ea o varsta iar drumurile noastre sunt departe de ideea de "sosea buna". Probleme pot fi si cu Polo si cu Polo Classic sau Variant.. depinde de istoricul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu un Polo 6n2 1.4 TDi.S-ar putea sa am probleme daca pun jante pe 16", sunt prea mari am neaparata nevoie de arcuri sport?

Si am impresia ca masina consuma mai mult decat ar fi normal...din ce cauze oare? Filtre ceva?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cam mari si nu neaparat din cauza diametrului ci din cauza latimii pneului. Probabil ca va trebui sa faci in asa fel incat sa eviti ca interiorul anvelopei sa se frece de contra-aripa (flansa, alt ET etc)

Consumul iarna e mai mare decat cel de vara, orasele devin din ce in ce mai aglomerate.. in fine, n-ar strica o scanare sa vezi daca n-ai ceva probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!