Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

barabas leiba

Sigur a avut ABS?

La fel, cand se inregistreaza o problema la AIRBAG ramane aprins pe bord. Romanii cand le aduc in tara fie le manaresc sa citeasca computerul ca exista airbag si e ok, fie smulg ledul cu totul din ceasurile bord (taie traseele cu cutterul) si ala nu se mai aprinde deloc.

Tocmai de-aia sunt facute aceste leduri, pentru a a teanunta de diferita stare a sistemelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are ... din pacate (ansamblul e sub vasul cu antigel). Sunt programat la un atelier (in Oradea si sunt cei mai buni) si vor verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

da, trista situatia

intr-adevar acolo este computerul de abs grefat pe pompa de abs (un tub negru gros) din care ies 5 conducte de metal. ala e buba mare daca e distrus ca te costa la greu si nu gasesti prea usor sh. e piesa specifica, pe fabia nu apare la fel, ca are 6 conducte si difera la inca niste prinderi. eu aveam o oferta de la unul de fabia dar nu se pupa al naibii

ca sfat prietenesc/tovarasesc: cand vi se spune ca masina a fost lovita in fata cu grila sparta si alte alea, verificati mai atent ca e posibil sa fi fost facuta praf si cicoanita. tot ce e lovitura pe fata e trist rau, ca acolo e comasata 80% din valoarea masinii ca piese de schimb

ca exemplu: o aripa costa 4milioane si un computer abs 31 de milioane. deci e cam aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 de mil? Hai ca no fi laptop. Si de alea sunt mai ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,ca laptopurile sunt facute si pe vapor... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Va mai zic niste scoruri la masina asta ca sa va linisititi:

capitonajul de la acoperis, de pe interior a costat fix 12 milioane, fara plafoniera, fara nimic altceva (parasolare, manere, ornamente)

doar carpa aia gri a costat 12 milioane

sunt scumpe rau piesele baieti asa ca nu va hazardati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situatia nu pare asa negru cum credeam. Se potriveste la polo ansamblul abs de la lupo, seat arosa, si dupa cum ma-m documentat se poate ca si golf4 sa aiba la fel. In fine din germania costa 250Euro care daca stau sa ma gandesc e max 900 RON. Maine il scoate cineva, il verificam si daca e mort atunci fac comanda la un prieten.

Cand mai apare ceva scriu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Presupun ca te referi la piesa sh/dezmembrari la banii astia sau o fi cu piesa la schimb. pretul e super ok. cum v-ati dat seama ca e din piesa asta? masina trebuia totusi sa isi faca diagnoza si sa apara pe bord!

lupo, arosa si 6N2 seamana foart mult la interior si al unele piese. de obicei astea care s epotrivesc pe mai multe modele, in cazul nostru la 6N2 au cod care incepe cu 6X0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu lucrez in domeniu. Lucrez ca si depanator calculatoare si server de 10 ani. Dar cu putina documentatie ne-am dat sama la multe cu un prieten care doar cu masini se ocupa si electronica. Eu zic ca pentru buzunarul nostru si la salariile extra ce primim noi in tara sa traim de la o zi la alta ramanem la dezmembrari.

O intrebare Un volan complet cu 3 spite cu airbac si un computer airbac e mult 300Euro?

Mi se pare mult. Un prieten al meu a adus din germania pentru polo 2003 bord complet cu airbagurile si computer cu 600Euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce desfac computerul abs. Sa pun pozele la montaj 6n?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.chiar te rog!!!

spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Nu e mult deloc pentru o astfel de piesa, dar aqi grija ca este totusi SH si surprizele intra in pret. Volanul costa enorm nou-nout, eu mi-am comandat doar janta volanului (in trei spite, imbracat in piele) si e 14 milioane. Am vrut piele pe volan si se pare ca e singura solutie.

Capacul e cu tot cu airbag si costa imens.

Computerul ABS se desface usor, l-am avut si eu demontat si curatat (luase apa) si am inteles ca e un tranzistor care se arde in mod frecvent. La final trebuie imbracat in silicon si lasat sa se usuce. La final trebuie aerisite ca lumea FRANELE.

Insa faptul ca nu da niciun feedback la bord e ciudat. Mai exista ledul sau a fost smuls de acolo? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

La final trebuie aerisite ca lumea FRANELE.

...

Te referi la faptul ca trebuie aerisit si modulatorul hidraulic deschizand vanele cu VAG-COM-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva codul exact la computer airbag pentru Polo 2000 1.4 75cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e ,daca nu ma insel : 6X0 907 375 F

nu ai esp pe masina,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculatorul de ABS e acela la care ti-am dat codul...pt modelele fara esp sau fara dif. blocail electronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

:) @ andrei :P Nu. Ma refer la faptul ca la final se aerisesc franele prin metoda clasica, insa dureaza nitel mai mult, nu e ca atunci cand doar schimbi lichidul de franaq. Eu nu am facut faza cu vagcom, oricum i s-a dat un reset dupa ce a fost montat totul, ca aparea "signal intermitent" sau "sporadische"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie pentru computer airbag ma intereseaza codul nu pentru abs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas, de unde pot sa fac rost de jante cum ai pe al tau (presupun acel rosu). Arata cel mai bine la polo 6n2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barabas,

Ziceai ca se duce de obicei un tranzistor? ... nu am desfacut inca computerul, doar am dat jos de pe pompa. Ce tranzistor? de stabilizare? sau pe partea unde sunt duzele cu magnet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba
Publicat (modificat)

1.Rotile le-am avut din fabrica, sunt VW INTERLLAGOS sau SPA nu stiu exact, costa al dracu de mult noi-noute si sunt de fapt VW / RONAL.

Mi-am luat si alte roti, pe 16, dar pe astea le voi tine de iarna sau de sacrificiu

2. Asa mi-a zis omul, ca e un tranzistor care se duce naibii la computerul asta de abs. Cica fabia are dracii astia si incepe prin a-ti aprinde pe bord din ce in ce mai des (ABS). Asa am patit si eu pana a murit. Nu mi-a arat omul exact unde, ca altfel nu mai valora 150 de euro toata manevra

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest tip din germania cred ca ii putin dus de acasa. Oare poate sa doarma seara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zakimaci,ce sa inteleg din postul asta?Ca nu am nici o nelamurie,de fapt nu stiou ce sa te intreb in leg cu ce e acolo... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Chiar daca sa inchis topicul cu noul forum ...

!!!VA ASTEPT CU BARABAS CU ARTICOLE HOT IN FIECARE ZI !!! Nu vreau neitelegere sau sa se oftice cineva ... Keep it cool and Easy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!