Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

garnitura/oringul. Daca iti cumperi unul aftermarker, o sa vina cu el in cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti ,am avut o problema cu carcasa termostatului pierdeam antigel pe langa garnitura si am schimbat carcasa termostatului aftermarket marca Topran , ideea este ca apa imi ajunge mai greu decat celalalt original la 90 grade si scade la 60 ,70 si cand dau mereu drumul la climatronic scade ,inainte nu-mi scadea deloc temperatura :icon_confused:

Este a doua carcasa schimbata in 2 zile (s-a schimbat pe garantie),prima avea probleme cu termostatul a ramas blocata pe deschis.

 

Care sa fie problema , ce nu este in regula ?

Se poate monta termostatul vechi pe carcasa aceasta aftermarket ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un passat nu s-a potrivit vasul de expansiune antigel marca topran(curgea pe la furtun), deci cat de banala e piesa aia si totusi...

cat de scumpa oate fi piesa ai OEM? ai luat si oringul?

verifica in apa fiebinte la cat deschide termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema , carcasa vine cu senzor de temperatura si termostat care nu este bun de nimic .

Am pus termostatul vechi si merge brici.

Modificat de As4ever89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
andreidumitru

Am avut si eu probleme cu termostatul. Motorul se incalzea mai greu decat de obicei si nu trecea de 80  °C decat atunci cand afara erau 30 °C sau acceleram puternic mai multa vreme. Am schimbat termostatul cu unul marca Behr si totul a revenit la normal.

P.S: Daca mergea in frana de motor pentru un timp apa scadea si la 60 °C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul a fost si la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna colegi.Am observat si la mine o problema cu indicatorul de temperatură de la antigel.Merg cu masina si noi mal acul începe să se ridice ajunge la 70-80 grade Celsius si deodată cade la 0.apoi dupa un timp revine la 90.Mentionez ca am schimbat termostatul,antigelul,curatat senzorii de pe radiator si cel de pe chiulasa(cel cu potcoava).Am pus termostat Gates sa nu fie okera mai scump ca behr.operatia executata in 2010 sau 2011.

Va rog păreri.Multumesc.O zi frumoasa!!!!

P.s.Masina nu pare sa consume mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil senzor G2/G62 cu probleme. Fa o diagnoza si vezi daca apare ceva. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat azi cu spray de contacte atat pe pini de pe mufa care e pe motor cat si pe pinii din capacul mufei,maine fac un drum cu ea sa vad daca mai face figuri,o mai spal cu pompa de presiune de praf poate ca erau oxidati/nu faceau contact,va ti la curent daca face figuri schimb si senzorul si poate termostatul desi cred ca si cel vechi era bun,l-am tests si dechidea la temperatura mare,poate nu etansasau ramanea deschi mai mult asa ca l-am schimbat,cred ca Gates nu se face de rusine,daca e asa numai curele de la ei o sa iau,ca tot prea au inceput sa faca toti de la becuri la segmenti.

Multumesc

Drumuri bune si fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sprayul de contact de degeaba

curata bine pinii si mufa

de 2 ani si mai bine fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.Azi am parcurs cu mașina 47km si am obstvat ca am scăpat de problemă,acul indicator al temperaturii antigelului urca usor si rămâne la 90 de grade.o sa il mai tun sub observatie o perioadă,sper sa nu mai am probleme.

Drumuri bune și numai bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dimineata, cu motorul rece, acul sare brusc la 90 dupa un minut, apoi revine la prima diviziune dupa inca un minut si apoi urca normal(cred) la 90. Ce poate fi defect? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare, sa fim siguri... dar e foarte posibil sa fie de la senzorul g62 - cumpara Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin! E o urgenta schimbarea senzorului sau mai pot merge asa o perioada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e urgenta, doar ca te poate deranja si la pornire.... etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu o problema la un golf 4 cod motor AUS. Motorul nu se mai incalzeste la 90 de grade decat atunci cand masina sta pe loc. Cum plec cu ea,acul de la temperatura cade. Am fost la mecanic si normal...primul lucru care a fost schimbat a fost termostatul. Am mai schimbat si termocupla si senzorul de temperatura ....culmea...aceeasi problema. Mecanicul la care am fost spune ca este chiulasa insa eu nu cred deoarece uleiul este curat , lafel si antigelul. Am bagat deja bani aiurea si nu vreau sa intervina si la chiulasa sa mai arunc niste bani aiurea si sa nu fie de la ea. Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carcasa in care sta termostatul e ok,?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu degeaba te-am intrebat. :icon_thumleft:

 

Pe fosta Bora am schimbat si eu un termostat Wahler nou si am avut probleme cu el inca de cand l-am montat (am schimbat si flansa). Plus ca mai sunt colegi care au avut probleme cu Wahler. :dry:

 

Incerca mai degraba un termostat Behr. Eu Behr mi-am pus pana la urma si pe fosta Bora si pe asta si n-am avut probleme. Cred ca pot confirma si colegii ca Behr este bun. :beer:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu senzorul lichid racire: la magazinul de piese au rezultat in programul de piese doua variante de senzor, cu mufa patrata si cu mufa rotunda. Cum nu stiam de care este, am verificat. Fiindca tot ajunsesem la piesa, am scos mufa(patrata) si am constatat ca doua contacte erau oxidate vizibil, probabil cele de la senzorul G2(dupa simptomele descrise). Le-am curatat cu spray si in dimineata aceasta am avut placerea sa constat ca totul a revenit la normal. Concluzie: in ceea ce priveste senzorul de apa, primul pas este aceasta verificare a contactelor din mufa. Costa 5 minute munca si zero lei! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai intampla, mai rar, dar e bine sa verifici acest aspect, inainte de a-l schimba/comanda..... la modelul tau, mufa este patrata - cu ai aflat deja....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scris de mai multe ori si eu treaba asta - si la Bora din semnatura, si la alte doua masini, senzorul "defect" avea de fapt pinii oxidati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!