Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

Pai nu-ti zisei, coane? 8-10 kgf/cm2, lim. de uzura 7 :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pres in cilindrii pentru TYPE3 (la broscutze este un pic mai mica)trebuie sa fie minim 100Psi sau 7Kg/cm2

Acum ca ma'm lamurit cu pres , si dupa ce am inlocuit partea de sus a pompei de benzina cu una de Dacie, (se potriveste perfect, si face serviciu),

Si dupa ce am desfacut motoru si la'm pus la loc bucatzica cu bucatzica, iam dat cheie, a pornit din prima, (dar clantzanitul ala tot este , desi qloasa pare ok, mi'a mai zis cineva ca de fapt nu clantzane ci merge in 3, si problema ar fi la distribuitor?!) si curge ulei (vine dintre motor si cutie, si este ulei de motor), desi iam schimbat simeringul de la volant, si la cutie.

De unde ar putea veni uleiul ? in afara de la simeringul de la volant, (ca in rest motorul este uscat si sus si jos.

Am mai spus mai demult , ca sunt cam afon in ale mecanicii, si de aceea astep lamuriri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca arborele nu e reconditionat si cuzinetii nu sunt schimbati, tot ambielajul se misca cu excentriciati si futizeaza simeringul, asa ca trece uleiul saracutul de el pe unde apuca. Mai poate fi si problema (mult mai grava) a unei neetanseitati a celor doua jumatati ale blocului motor ,datorate unei despicari anterioare cu surubelnita, cutitoaie, ciocane si baroase si alte sadisme. Solutia: sudura (adaugare de material) si prelucrarea suprafetei incarcate (slaba speranta cu tehnica avansata de la noi!) sau alt motor. Sorry!

Sau ca sa fim mai optimisti, nu l-ai strans suficient (cotele de strangere ,alooo!!!), sau ai uitat sa pui dopul din spatele axei cu came, etc.

Dupa cum vezi, consultatiile pe neve sunt cam anevoioase. Oricum incearca sa nu calezi motorul (adica sa umble fara ulei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gare va sa zica.

Uleiu' pe acolo poa' sa vina din:

- neetanseitatea (debit mic) sau lipsa :mad: (debit mare) de la ultimul lagar al axei cu came

- uzarea sim. de palier- dar ai zis ca nu e cazul, de lipsa lui nici nu discut, debitul ar fi enorm

- lipsa garnit. frontale dintre arbore si volant- din hartie, mi se pare ca la unele modele e un O-ring; sau-strangerea insuficienta a surubului-lagar care prinde volantul (situatzie destul de nashpa)- debit mic sau mediu

- uzarea accentuata a cuzinetului de palier de langa volant, ceea ce face ca arborele sa joace iar etansarea buzei simeringului pe fusul de pe volant sa fie defectuoasa - debit la inceput mic, dar creste, creste, creste... iar starea alezajelor din bloc in care stau cuz. de palier se tot deterioreaza.

Am o veste nashpa: indiferent ce e, tre' sa dai jos motoru' :-( . Ai rabdare olecutzica, sa vin cu piesele alea si sa vaza ochiu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoru il dau jos astazi, sa fedem ce dracu mai este, ieri a fost consiliu in juru 'harbului', tota lumea a ajuns in final ca trebuie sa fie vreun dop ceva care nu mai este acolo.

Simering la volant am spus , am pus, axu joc nu are de nici un fel,

Simptomele sunt astea: La inceput nu curge (pentru vreo 2,3 minute , dupa aceea incepe sa curga din ce in ce mai tare, nu curge in jeturi, ci este un fel de picurare putzin mai mare, cam un sfert de litru de ulei in un sfert de ora.

Presiune la ulei estem buna (adica se stinge becul de la bord).

Tzacanitul ala poata sa provina se de la nepunerea la 'PUNCT' a aprinderii?, si sa mearga neuniform.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu o data, de la ovalizarea arborelui s-a tras... si eram pe autostrada, s-a terminat uleiul si... banuiesti ce s-a intamplat, nu ? :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca "!!!), sau ai uitat sa pui dopul din spatele axei cu came,"

Astazi il pun sus sa vedem.

In legatura cu 'bataia', 'clantzanitul' ala , dispare sau se diminueaza mult la o anumita turatie, sa fie de la un boltz ceva,? :mad:

joc nu are daca tzii volant in mana nu o potzi misca in nici o directie, compresia este ok, bujiile sunt ok dupa ce le scotzi, adica nu sunt nici spalate de benz, nici murdare de ulei, nici afumate.

Oricum o saptamana placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri luni 17mart2003 i'am pus motoru sus, nu mai curge ulei pe nicaieri,

fum nu scoate (adica la tzeava de esapament nu se vede nici urma de

fum), dar bataia aia tot este acolo si vine de prin dreptul cil3, dar la

o anumita turatie se diminueaza semnificativ .

Acuma din ciclul radeti de oameni ca ei:

Dupa ce sa plimbat cu ea mecanicu' , a dat ceva ture sa vada cum se

comporta, ma sui si io, pornesc, baga 1, baga 2, stop, baga marsarier,

si cand dau io cu spatele si aveam ceva vit, sa puna si io frana(a nu am

spus ca nu pusesem scaunu , ci stateam pe un butuc, ) matzin de volan si

bag picioru in pedala cu intentia de a opri monstru, dar ce sa vezi , am

uitat sa pun piulitza la volan, si raman cu volanu in mana, ma duc cu

tot cu butuc, in partea din spate a masinii, si masina de capu ei merge

in continuare in spate, noroc ca m'am tzinut de schimbator si a iesit

din viteza, se aude o pocnitura, masina se opreste, ma dau jos, si vad

gardul unei babe indoit bine, si stopu meu la fel.

Si uite asa am stat pe urma sa'i repar gardu la baba, si sa ma cert cu

mosu care vroia despagubiri substantziale, dar i'am dat eu ceva sa'i

tina loc de despagubire......

Curjea pe la dopu' ala de sub volant, am uitat cu totziide iel, acuma

nu mai curje, dar tot bate, de la ce dracu poate sa fie, tziam' zis ca

se diminueaza bataia la o anumita turatie, asa mot merje, este vanos, nu

scoate fum de loc, deci nu prea are ce sa aiba la cil, segmentzi, ci

poate la qloasa, sau la un boltz ceva????

Cu baba nu am terminat , ma duc astazi sa vad ce mai zice, si sa'i

vopsesc gardu, si sa'i repar soclu de la gard, ca se pare ca iam smuls

un stalp de la gard( ieri a fost o alta faza de ras, a venit mosu'

suparat , ca el cheama politzia, si vine infipt sa'mi ia numerele, dar

io nu le am puse, si a ramas mosu cu creionu in mana , si nui venea sa

creada ca nu are ce sa noteze, pana sa dumirit l'am tzinut de vorba si mecanicu' a bagat masina in curte

,se intoarce mosi si a ramas cu gura cascata, ca acuma nu mai avea nici

numere, nici masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

domnule am ras dar nu era de ras. dar cu butucul ce ai avut ? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:bounce: :bounce: :bounce: AR TREBUI SA FACI UN FILM CU CHESTIA ASTA !!!!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai esti nmortal....chiar ca era de filmat treaba...zii lu mosu ala ca daca nu se potoleste vin toti broscarii si ii fac praf gardul... :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Film dala' cu prosti, din seria comediilor macabre, sau cu sa'ti furi singur caciula.

A nu v'am zis alta, cad am luat masina, i'am pus carburator , div chestii ca sa porneasca, merg cu ia ceva, o trag in fatza blocului, dimineatza ma sui , o pornesc, plec cu ia, a 1-a, a2-a, iau o curba, doua, a 3-a, cand sa iau a 3-a curba se blokeaza volanu si raman masca in intersectie cu masina la vreo 60 la ora , noroc ca nu era trafic si am apucat sa ma dumiresc ce dracu are, si sa pun frana, sa ma sui pe bordura , si sa ma chinui pe urma sa'i deblochez volanu, si sa o sterg pana la venirea 'baietzilor' ca nu aveam nici atunce numerele puse pe ia, nu aveam decat un scaun inauntru in rest nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu 'bataia' mea din motor, am stabilit ca la secmentzi , pistoane ,cil, nu are uzura, nu scoate fum, nu mananca ulei mai mult decat trebuie, bujiile sunt ok, compresia la fel, ci poate are ceva la cil3, boltzu', uzura la arbore, etc.

Ce se poate intampla in cel mai rau caz (pentru ce poate fi mai rau , mi se intampla mie, garantat, deh ghinionul), daca merg cu bataia asta ceva timp, asta pana dau iarasi mot jos si'l fac bucatzi (dar pana atunci as dori sa aflu mai multe pareri, ca sa'mi fac o idee de ce ma asteapta.

Si daca tot nu mai am stopuri intregi , de unde pot face rost de niste masti de stopuri pentru un notch, pot fi si in conditii, proaste, mici gauri , etx, ca le reconditzioneaza baiatu'

Astept opinii...

Astazi cred ca mai dau o tura cu ia, sa'i reglez ambreiaju, frane, etc,

asa ca daca nu ma vedetzi la stiri, inseamna ca am iesit cu bine, si nu am mai facut alte victime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai bataia aia poate sa iti termine un pic camasa, pistonul si biela...adica s-ar putea si mai mult ca sigur sa se sparga pistonul si biela sa intre in camasa sa o faca praf...am avut asa ceva pe fostul meu motor :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Notch... Da' tu ai mai ascultat pana acum un motor de-asta? Ca ele duf-dufaie de felu' lor 8) ... n-au un mers ca mot. de Dacie, de ex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazu asta mai bine nu il mai pornesc si il dau jos si ma uit la ce?, ca eu dupa cum am mai spus nu prea ma pricep la mecanica, si nici nu am mai vazut si alte motoare de genu asta,cotele nu le stiu, iar mecanicu' care ma ajuta nu este un mecanic de aircooled, ci face si el ce poate (in Calarasi nu stie se prijepe nimeni cu adevarat la motoare de genu asta) :)

Ce'i de facut :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai ascultat alte motoare aircooled, asta este primu' si la noi nu sunt alte mashinutze cu motoare dastea, suna ciudat pentru urechea mea obisnuita cu Dacia, si TV, ca astea sunt masinile ce le'am' avut, suna de parca ar merge in trei pistoane, nu suna 'rotund', desi toate puncetele de aprindere sunt ok, suna mai degraba a diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai pai daca dai jos pistonul 3 te uiti daca ara joc in biela...asta la mina,...te uiti la piston daca este pus in pozitia corecta cu sageata spre volant....eu am avut surprize din astea...te uiti si in int pistonului sa vezi daca nu bare ceva urme de frecare cu biela....te uiti la camasa sa nu fie zcirgiata pe interior...zgirietura tre sa fie de jos in sus la camasa...

:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa aia desfaci cutia, schimbi tamburii, eventual si rulmentii la roti, n-ar strica si amortizoarele, verifica si arborele sa nu fie ovalizat, masoara cuzinetii, verifica cotele la bloc, si schmba motorul ! :bounce: ....

Hai domne, ce dracu ?...

E bataie sau un fel de tacanit?

Puneti omu' sa desfaca complet motorul si o fi un joc un pic mai mare la o supapa sau o fi pierdut vre-un surub de la tablaraia motorului !!!!

Asa am patit-o si eu pe vremuri la Dacia, se auzea o "uruiala" la motor - unu' m-a pus sa schimb lantul de distributie, altul pompa de apa, am facut toate astea, era cat pe ce sa schimb si pompa de ulei : pana la coada a fost un rulment de la alternator... :geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lamuriri finale.

Bataia asta (clantzanit metalic nu ie-nu ste zgomot ascutzit, este mai mult o bataie metalica-putzin infundata), se repeta la o rotire completa a fuliei, si se diminueaza spre disparitzie la o anumita turatzie aprox2000 tur/min,sa'r putea sa fie de la o supapa de evacuare , si zic asta deoarece daca ma uit la tzeva de esapament, corespunde o parte din emisia de noxe sacadata a motorului cu bataia, aprox la 1/4, si vine (privit motoru din partea turbinei) din partea stanga , spre cutie ,sau cil3, jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic pe neauzite.... incerca sa reglezi jocul la supapa si mai vezi ce se intampla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fac un fisier 'WAW' sau 'mp3' cu zgomotu' facut de motoru meu, pot sa'l pun pe FORUM :scratch:

Sau un mic filmuletz, asta daca fac rost de o camera.

Daca da , ramane sa ma duc cu un cas la masina, si dupa aia sa fac un mp3 acas si sa'l pun acea.

Daca nu vedem noi cum se rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da la rece se aude ceva....ia o cheie de 27 parca si invirte motorul si vezi daca se aude ceva...e doar o idee...daca tot l-ai dat jos de pe masina :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece daca invart de volant , nu se simnte nimic, in afara de compresie si emisie, nu are joc axial, nu are nici un fel de joc, nu are pasi mortzi, nu se simnte nimic rau dupa parerea mea si a altora, toata treaba este cand il pornesc, ma repet compresia este buna, si nu scoate pic de fum, am vazut dacii noi care scot mai mult fum ca mot meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!