Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Aaaa, nu cred ca sunt ciorile alea , care nu erau mitci de loc, cred ca sunt nishte shmecherasi dashtia de cartier.

Am o lista facuta cu posibili infractori, si am si o pofhta nebuna sa sparg nishte capatzani, dar nu mai fatce nici un nici un fel de gest necugetat, ca s'au lins pe bot......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

Apropo de treaba cu trecerea pe motorina.

A venit ieri la mine un preten, si dupa ce a masurat iel spatziu de la motor, si si-a faacut o idee, mi-a spus ca se poate pune un motor pe motorina de 'LEU', dala care se punea pe IMS-uri in 3pistoane, ca este mai scurt ca alea de aro (Brasov sau Campu Lung, in 4pist), bineintzeles cu o flansa intermediara pentru a-l putea monta pe cutia originala.

Zicea ca poate sa mearga si pe broscutze , dar nu sigur, pentru ca broscutzele au mai putzin spatziu.

Are sau nu dreptate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noci! Am ramas fara meil! O sa pot sa intru doar de la socri, noaptea, din an in paste, cand trec pe acolo. Vezi la rubrica "Cu broasca din creier pe aratura". Asa ca de acum, cat o mai tine si asta, o sa vorbim aicea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata coane, bei dar scarboshi sunt ashtia de la voi, eu credeam ca la noi sunt cei mai rai , dar vad ca si la voi estem teroare.

Cu 'gripele', sa vad ce mai am pe acas.........si poate ii bagam putzin in medical..........

Cine restrictzioneaza, fatuca ai simandicoasa , si atat, care se invarte pe la rerver?????, ca daca face fitze...............aruncam cu blesteme broscareshti in ia, mancatzasi, copilashii lu matale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-i parafrazez pe carcotasi:

rusinica-rusinica-rusinicaaaaaaaaaaaaaaa.

Si asta de la mine: huaaa-huaa-- ba!@!#!#, si da!#!@$, ca%$%^si, 3@#$#@$#@$$@#$@#$.

My frend, soryy, pentru deshtele matale, care nu vor mai fi alaturi de noi ca si pana acuma.

Dar o rezolvam noi cumva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu Ancutza, si ea ii injura la greu. Firu' care pleaca de la noi din cladire trece prin centrul de calcul, acolo-s cretinoizii. Si am intzeles ca e un fel de intzelegere intre firma de cablu care da internetu' si reatebeu, in sensul ca stalpii sunt ai RATB, aia pun fire de telev. prin cablu pe stalpi, tre' sa plateasca chirie, da' dau internet, mai scade chiria....... :censur: .Asa ca teoretic ar trebui sa nu fie chestii de-astea, nu pricep de ce astia ai nostri se ..... pe ei atata cu privire la volumul traficului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai tzinetzi minte mi-a trimis Lucian pdf'ul ala cu cote.

Pdf'ul ala era pentru motoarele VW AIRCOOLED, type1,2,3 si era editat in 1969, si avea vreo 5 megi.

Acuma am altu cu cote pentru toate motoarele aircooled,type1,2,3,4, -1970,1971,1972, USA and Canada, si are vreo 2 megi, estem complet, si contzine cam tot ce trebuie pentru aircooled inclusiv type4, si estem editat in '72

Cine doreshte , pot sa il pun pe mail.

Dar unu pe zi , maxim doi, ca imi zapacesc serveru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mei deocamdata nu pot sa trimit , mail'uri cu attach'uri, ca i s-a bulit providerului, un hard de pe server, si o in in vrie .

Dar cum mi se da ok, va trimite tatutzu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu nu ala de 5 megi , pe care ti l-am trimis tzie, si era pentru type1,2,3, am altu de vreo 1.6 megi, cu cote pentru type1,2,3,4,, tot de 80 de foi tot ca ala, doar ca estem mai mic ca si marime, si contzine si type4, editat in 1972 pentru SUA and Canada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, bine ca mi-ai zis, ca am trimis deja primul volum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o alta intrebare?

Cum pot sa dau portiera jos, fara a desfatce balamaua din shuruburi de pe stalp?

Ca o balama estem sudat'a pe stalp (ohh).

La o balama (aia de sus), pot odeshurubez, shuruburile cu pricina (3), dar la aia de jus nu .

Se poate scote si din usha, sau se poate scoate axu de la balama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu, se pot scoate axele de la balamale, daca nu vrei sa desfaci ptr. alinierea usilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta n-am incercat niciodata.... nu stiu ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis ca nu e cosher ce ai tu acolo la balamaua de jos :12: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta stiu, ce nu stiu este cum sa scot usa, fara sa desfac balamaua din shuruburi, asta ca nu mai sunt, si este sudat'a de stalp.

Adicatelea daca se poate scoate axu ala de la balama cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am incercat niciodata. Axu' e presat, poate si sudat de una din semibalamale. Mai bine ai potzintica rabdare sa aduci masina la mine la mosie si reparam locul ca lumea (taiem mizeria si sudam o tablitza cu o tabla mai groasa pe spate in care sunt gaurile filetate pt. shuroape). :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!