Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Stie cineva care trebuie sa fie cotele pentru piston , cilindru , etc , MOTOR BOXER TYPE3 1600cc.(tolerantze, etc)

Cota 0,1,2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

Cand am desfacut masina , am gasit in bara din fatza o alta bara in forma de 'PI', care intra prin niste orificii aflate in imediata apropriere a suportilor , pt bara protectzie, si duceau pana aproape de suspensie, loc unde erau cu autogenu.

Bara este prevazuta cu niste orificii de (partea montata in bara fatza)

Care'i treaba cu bara asta?!?! :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am nici cea mai vaga idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are cum sa fie bara stabilizatoare dupa parerea mea, deoarece este facuta din aluminiu(oricum este foarte usoara)iar diametru este destul de mare (seamana cu o chestie de ventilare,racire suplimentara), si este tzeava (nu este plina) iar orificiile prin care intra sunt facute de producator din fabrica, desi oricat am cautat nu amgasit nimic scris legat de bara asta, si la ce foloseste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian'e tu nu stii nimic omule?

La type3'ul tau ai asa ceva?

Daca stii ceva baga......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai aude ceva cu tzeava aia nenorocita, ca io pana la lamuriri suplimentare am scos'o din locasul ei, si am pus'o deoparte.

Mai am o problema , si anume termostatul, care cred ca este defect , asta deoarece flapsurile alea de la motor care regleaza, debitul de aer , sunt deschise, si nu mai misca deloc.

Ce se poate intampla daca le las asa :study:

Sau cat este de dificil sa schimb, termostat'u cu pricina.

I'am facut o sonda de temperatura care se monteaza in locul surubului de la baia de ulei (ala pe unde dai uleiu afara), temperatura culeasa de iel este reala ? (ca dupa mintea mea da)

Astept opinii...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai temp. ar fi reala (minus cateva grade, partea de jos a mot. are aripioare si e un pic mai rece). Da' o sa cam barbieresti sonda, ca locu' ala, uneori, se mai freaca de pamant, borduri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai poate monta pe un T la sonda de presiune; pe afara mai fac astia niste senzori in locul jojei - chiar arata si se foloseste si pe post de joja, sau mai e un model care masoara temperatura la cilindrul 3... Flapsurile alea s-or fi ruginit, e bine sa fie acolo chiar daca stau permanent deschise, vara ajuta la racire, directioneaza aerul spre chiulase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu sonda montata in locul jojei am facut'o si este functionala, numai ca nu imi place sa cuplez/decuplez fire ori de cate ori verific uleiu.

Sonda mea nu are cum sa barbereasca solu, masina are garda destul de innalta.

Mai poate fi facut un sistem care citeste temp in infrarosii(culoare temp),

destul de simplu, dar si complicat in acelasi timp.

Se mai aude ceva cu , bara mea...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva chestia cu t-ul montat in locul sondei de pres insala cu mult.

Ce sa iau?

Daca te referi la sonde si alte prostii, nu le iau , le fac (toate dupa conceptie proprie) :study:

Si sa stii ca functioneaza majoritatea...............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Notchman tata, zice Mike : "spune-i lui notchman ca cel mai tarziu la sfarsitul saptamanii viitoare hacuim variantul (mihaiachi cu mine si cu serban, daca ai chef vii si tu daca nu nu) iar piesele de pe el (punti, motor, cutie - exceptand tamburii spate) ii vor sta la dispozitie; sa confirme in prealabil ce vrea, sa-si numere paralele si sa vina, sa nu ne tina cu garajul blocat...sau cu piese luate aiurea..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike, Serban, Mihai, bagatzi si voi niste pretzuri acolo defalcate pe piese, ca sa stiu ce parale innumar, si sa nu ma arunc ca vreau aia , aia , iar pa urma sa nu'mi ajunga paralele si sa ma fac de bau.

Daca nu pe forum macar pe pers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei ce vor sa isi mai ia o broasca este una la benzinaria Agip la Grigorescu cu numere vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu intrebarile mele legate de notch-ul meu:

Tzeava din bara fatza.

Cote motor.

Cat de greu se schimba un thermostat, si ce surprize potzi sa ai daca nu'l repari.

Daca stie cine raspunsurile la intrebarile de mai sus va rog vrumos sa mi le comunicatzi si mie, chiar si contracost.

Daca nu stitzi voi. stitzi de unde pot afla raspunsuri la problele cu pricina.

Va multzumesc la totzi anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai eu nu am nici cea mai vaga idee :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cotele de la type3 pe motor sint aceleasi ca la orice motor de 1600.

Am un pdf cu specificatiile de cote si alte alea pt toate motoarele (1200-1600). Pot sa il trimit pe mail daca vrei(le caut pe acasa)

Nu eu am VW type3 ci un coleg de servici de-al meu. Cind o sa ajung pe la masina lui o sa ma uit de acea bara sa vad ce-i cu ea.

Eu mi-am montat sonda de temperatura in locul capacului tehnologic de la intrarea in pompa de ulei cu o reductie(o sonda si ceas de skoda-sonda este f mica in diametru si intra in acea gaura)

Cit despre termostate am si eu vreo doua sparte pe care le-am tot lipit dar nu merg decit f putin sau deloc (chiar am nevoie de unul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tatutzule daca ai pdf'ul ala baga'l pe mail, astep.

Merci mult.

:) Sau potzi sa'l bagi pe forum aici, ca sa'l vada toata lumea (bineintzeles in format text) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca pot sa-l pun pe forum aici ca are vreo 80 pag.

Poate la sectiunea download.

Il caut in seara asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zii asa nene ca cele de 1600 le am si eu....am sa incerc sa iti fac un fisier word si il trimit....zilele astea ca acu nu le am la mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Air-Cooled VW Owners Credo

Courtesy of Steven Johnson (sjohnson@pcocd2.intel.com)...

--------------------------------------------------------------------------------

(raise your right hand and repeat after me)

I am a Volkswagen owner and solomly swear to:

Make sure that valves are adjusted by myself each and every 3000 miles or 3 months whichever comes first.

Change the oil, myself, every 3000 miles or every 3 months whichever comes first.

I will occasionally thumb my nose at the various 'quickie' oil/lube places when I pass them by.

Never lug or race the engine on uphills or downhills.

Lay awake at night thinking about what that noise was when I drove home from work today.

Always include something about VWs in almost every conversation with my SO [significant Other].

Take the ribbing, cussing and screaming that my SO gives me for the previously mentioned act.

For at least 30 minutes a week I will lay on my back underneath my VW talking to it and myself and con- template future maintenance and modification for it.

Make sure that my greasy garage cloths are kept separate from the rest of the laundary.

Have at least 3 manuals devoted to my VWs model year.

Keep my greasy 'mitts' off of my SO's clean towels.

Be damn sure to wear my 'car working' clothes and not my good ones when I proceed to do any work on my car.

I will keep a set of 'car working' clothes or coveralls in my VW at all times for emergency repair work.

I will keep a tube or tub of hand cleaner in my VW at all times.

That the top ten items on my Christmas/Birthday/Anniversay list are VW related.

Make sure that any gifts I buy my SO are not VW related.

At least 3 of my shirts and hats have some kind of VW emblem on them.

I know all of the VW FLAPS [Friendly Local Auto Parts Store] in town and have memorized all of their phone numbers.

Own a torque wrench and understand how to use it.

Keep a record book of my VWs maintenance history.

Show that record book to everyone that comes over as if were pictures of a brand new baby.

Explain to my SO that my VW is my baby.

Learn to recite in your head your VWs entire maintenance schedule so you can do it while brushing your teeth.

Know that there is no such thing as 'borrowing oil'.

Know exactly how many miles you have left to drive before you run out of gas.

Have all the necessary parts and tools ready for when you break down.

Know all the phone numbers you need to call if you can't fix it.

Learn how to sleep in my VW.

Learn how to push my VW.

Learn how to drive my VW with a broken clutch cable.

Learn to keep a spare clutch cable in my VW.

Make sure the top 5 numbers on all my phone lists are VW related.

My desk at work has VW related items on it.

Make sure that when anyone at my work has a problem with their VW, I am the first person they call.

Be the only one to add or take any fluids to or from my VW.

And finally, understand that I am a VW nut and not everyone can comprehend this... ability... and cannot understand why I eat, drink, breath, stink and sleep Volkswagens. I can only accept that I do and therefore, will act and behave accordingly...

So (

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare:

Care trebuie sa fie presiunea optima in cilindrii, pentru un motor type3 de 1600cc, ca ieu stiu doar ca trebuie sa fie mai mare de 100psi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Air-Cooled VW Owners Credo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!