Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

Pai,modificari un limita bunului simt:

frane: discuri cross-drilled cu etrieri de talbot horizon pe fata: cam -120eur.

Suspensie: bucse de poiluretan(cred ca sunt pt notch) amortizoare Monroe(nu le-am testat dar cica ar fi bune) sau Koni(250eur/set).

jante/cauciucuri mai late cu talie "mai joasa" dupa gust.

Motor: doua carburi Weber 40 IDF sau Dellorto 36 DRLA, esapament 4>1 cu o toba quiet pack(cred ca merge pa notch) eventual un delco Bosh 009 cu aprindere electronica Compu-fire, volant usurata si cam asta este...

Sper sa fie de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde as putea cumpara piese pt notch-ul meu in romania.

Si ce se poate asimila la type3 1600cc.

Eu am pus simering de pompa apa tractor, in loc de simeringul original final la cutia de viteze, am adaptat simering de palier (marit)dacia, la simering de palier original dar am modificat volant, carburator de dacie tip vechi cu 2 camere, alternator dacie, simering fabricat la brasov pt franele de pe spate, cu unele mici modificari la tambure, capete de bara se potrivesc cele de la Mercedes Cobra, filtru de aer de conceptie proprie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.csp-shop.com are de toate pentru tipul 3, baga un ochi pe acolo, identifica ce piese se potrivesc de la tipul 1 si fa-ti lista de cumparaturi. Daca vrei sa cumperi de acolo, Martin si cu mine stim cum!

P.S. - cam multe adaptari pentru gustul meu "purist" dar, daca masina merge, merge!

Mike RG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus simering de pompa apa tractor, in loc de simeringul original final la cutia de viteze, am adaptat simering de palier (marit)dacia, la simering de palier original dar am modificat volant, carburator de dacie tip vechi cu 2 camere, alternator dacie, simering fabricat la brasov pt franele de pe spate, cu unele mici modificari la tambure, capete de bara se potrivesc cele de la Mercedes Cobra, filtru de aer de conceptie proprie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus simering de pompa apa tractor, in loc de simeringul original final la cutia de viteze, am adaptat simering de palier (marit)dacia, la simering de palier original dar am modificat volant, carburator de dacie tip vechi cu 2 camere, alternator dacie, simering fabricat la brasov pt franele de pe spate, cu unele mici modificari la tambure, capete de bara se potrivesc cele de la Mercedes Cobra, filtru de aer de conceptie proprie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martin, tot asa poti sa il intrebi pe RaduI cum ii merge cu carburatorul de dacie simplu corp pe 1300-le lui. El zice ca ii consuma mai putin. Tot asa zicea si cristian.nan pe vwbroscuta ca ii consuma carburatorul original pe masinuta lui dupa reglaj. Mie mi se pare ca intervine prea mult subiectivism in toata povestea asta. Un carburator x nu se tranteste pur si simplu pe motorul y si gata. Daca din start nu este conceput pentru motoare de alta capacitate si putere, poti avea norocul ca, dupa mult timp investit in teste si schimbari/ajustari de jicloare sa te apropii de "ceva". Iar o sa ma injure cineva fiindca o sa zic ca daca masina e facuta sa mearga cu carburatorul ei de ce sa umblii cu improvizatii?, E drept ca daca nu te dau banii afara din casa sa te dotezi cu cine stie ce minunatii sau chiar unul standard nou, faci ce poti...

Hai, faceti-ma carcotas si negativist, dar eu o tin langa cu ideea ca neamtu' nu a fost el prost degeaba cand a conceput asa si nu altfel masina...Da, de acord ca pentru economie si nu pentru performanta, dar performanta costa!!!

Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike,

ai vazut testele cu Weber progresivu' din revista ta?

acelasi consum si putere mult crescuta!

eu nu ma gandeam la o improvizatie ci la o imbunatatire.

De ex, lui Dorin(sefu' clubului) i-a iesit consumul mediu in oras 13% cu doua Weberuri 40 IDF (carburatie aproape de 6 ori mai mare) De regula, baietilor din afara le iese si mai putin.

Toata lumea este de acord ca motorul de broasca de 1600cc este MULT sub carburat si ca se poate mult mai mult fara sa sacrifici fiabilitatea si consumul.

Vezi anii '50-'60 tehnilogie VS anii '80-'90 tehnilogie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, ok, 32/36DFEV pare oricum foarte familiar ca forma (mai ca as pune pariu ca e ca cel de pe pe oltcit sau de pe nova carburata). Ups...incep sa ma sabotez singur :rabit:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

He he!

Eu sincer, incerc sa ma tin departe de tot ce este romanesc...dar merita incercat. DAR doar incercat -glumesc.

La carbul de Dacie(dublu corp) 1600cc s-ar putea sa fie asemanari si sa mearga "bolt on" pe 1600cc broasca.(ma refer la jicloare bineinteles)

vom vedea...

Martin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Vreau sa spun de la bun inceput, ca modificarile nu le'am facut de dragul de a face modificari , ci am cautat sa impac si capra si varza ca sa zic asa, asta deoarece nu am bani prea multi , si masina in cauza imi place la nebunie,.

Eu de felul meu sunt mai mult interesat de 'resto'custom', dar deh traiesc in Romania unde traiul este asa cum este, dar am avut mare noroc cu un mecanic care ma ajutat foarte mult, si care inca ma ajuta.

Carburator masina nu avea cand am luat'o, ulei curgea de peste tot, alternatorul era mort etc......(ohhhhh),

Partea electrica i'am lasato in mare parte pe cea originala , dar partea finala de executie am facut'o cu relee (atat electromagnetice cat si electronice) acum vreau sa'i fac un turometru electronic, termometru, voltmetru, etc , toate facute de mana mea.......

Fac si eu ce pot cu un salariu de functionar public (care la ora actuala este putin mai mare decat minimul pe economie) dar nu ma las nici mort.

MOTOR TURAT SI NUMAI BINE..............

Revin cu o intrebare:

Stie cineva cum se greseaza suspensia spate (barile de torsiune), in manual am vazut cele doua puncte de gresare aflate sub bancheta spate, dar nici cu masina complet suspendata nu am putut sa bag nici un strop pe acolo...

Si inca una :

Motorul meu cam tacane ca sa zic asa (este primul motor de acest tip pe care'l ascult , si nu stiu daca este normal sau ceva nu este in regula) i'am reglat culbutorii, de vreo 3 ori la 0.10 dar acelasi tacanit......

Deja am capatat o psihoza.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult.

.tin sa subliniez ca 'specialitatea ' mea este electronica si informatica, in materie de mecanica nu sunt afon total dar oricum mai am mult de 'invatat'

MOTOR TURAT SI NUMAI BINE.................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Notch, mi-ai luat vorbele din gura... apropo de modificari. Unii nu "intelege". :lol:

Tacanit ? Pai oameni buni, orice air-cooled suna un pic altfel decat celelalte, un usor tacanit exista ! Mike, n-ai mai auzit demult un motor vw boxer !!! :P :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu iau bataie nu ma las :?

Se pot adapta frane de tip disc pe spate in loc de tambure, si cam in ce ar consta aceasta adaptare :pirat:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martice, daca-mi zici si de unde vine "microbu-paraua", esti Jupan !

:pirat:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi pe www.flat4ever.com la sectiunea tehnica, au un articol despre treaba asta: adaptarea discurilor de Citroen Visa (Oltcit-ul cred ca le are la fel) - cu schite, dimensiuni, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi asta imi aduce aminte de o patanie de-a mea cu service dacia la Tirgoviste: se duce nevasta=mea frumos la service spune ca vrea sa schimbe uleiul in motor ca plecam la mare (peste 500 km dus intors)....baietii zic OK tanti se face....da baiatul drumul la ulei si baga dupa aoiia in motor ulei....Am uitat sa zic ca era vorba de o Nova GT...pe drumul spre mare a inceput sa se auda un huruit urit pe la motor si indicatorul de presiude de ulei o lua cam razna....eu baiat cuminte ma uit la joja de ulei dar era sssssssuuuuuuus de tot urma de ulei....zic e murdara joja....cind colo ce descopar cind vin de la mare: aveam 6 litrii de ulei un motor si zero in vutie....boul ala a dat drumul la ulei din cutie si a bagat in motor... :geek:

cica sa mai crezi in mecanici...era prima data cind facema schimbul in service...acum il fac singur sa fiu sigur

alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti. :scratch:

Am nevoie de urmatoarele 'piese' pentru NOTCH-ul meu:

Burdufe planetare (alea cu o mie de suruburi) .

Masca stopuri spate (notch type3, 1970-1971) saptamana trecuta mi le'au spart niste idioti , cretini, nenorociti........... :x

Simering final cutie de viteza(original am un goetze)

Cablu de kilometraj (al meu l'am rupt la testele cu sonda ptr kilometrajul electronic)

Capete de bara (asta nu urgent)

Socuri fata/spate(asta nu urgent)

Merci la toti , si astept oferte cu gura uscata........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau dar nu am nici cea mai mica idee despre aceasta masina...daca era ceva de adaptat pe la broasca plonjam in boxa printre piese si gaseam ceva dar asa....e lipsa mare de piese...cred ca sunt citeva in toata tara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex, sa stii ca nu sunt chiar atat de putine, eu am vazut prin bucuresti cateva notch-uri in trei volume si altele gen break.

Spre "deliciul" lui notchman, as cam "profana" unul pentru ansamblul de franare (tamburii spate completi cu contra tabla cu tot) care sunt superiori ca franare modelului similar de pe broasca si se potrivesc 100% fara adaptari...

Partea proasta este ca in general notch-urile si varianturile sunt contemporane cu broasca cu roti in cinci prezoane si mai putin am vazut in ro-buc modele post 68 cu roti in patru prezoane...dar sunt si din alea.

Iar cand te gandesti ca au motoare de 1500/1600 nu iti ramane decat sa oftezi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!