Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

schimba senzorul de temperatura, e in jur de 100 lei. si scapi de grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

La mine a fost mocca deoarece problema am sesizat-o la 4 luni dupa ce am cumparat masina de la DEALER. Daca o ai in garantie este mocca. Daca nu ... merita sa pui o intrebare la SERVICE sa vezi daca costa sau e gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

si eu am un polo 1,4 benzina de 2 ani, 30.000km, si de vreo 5000 de km (adica de la inceputul iernii) am observat aceeasi chestie. dimineata la pornire sare turometrul la 1000-1100, si dupa ce plec cu ea, si opresc la stop e la valorile normale 800-850. sincer nu mi-am batut capul prea tare cu chestia asta, atata vreme cat nu vad ca ar avea alte probleme. eu cred ca se datoreaza frigului de afara si motorul trebuie sa traga mai tare pt a functiona la parametrii normali. nu cred ca e cazul sa ne crizam pt chestia asta. am avut eu belele mai mari cu el, caseta de directie, discuri de frana schimate, sezut scaun sofer schimbat pt ca scartaia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

desi topicul este de 2 an vin cu o completare pe care am vz ca nimeni nu a facut-o.

este perfect normal sa porneasca dimineata supraturata...

incercati totusi sa asteptati pana scade relantiul la 800 de ture pt ca altfel riscati sa se duca motorul aiurea. tre sa si faca lubrifierea cum trebuie si sa ajunga in niste parametrii normali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati totusi sa asteptati pana scade relantiul la 800 de ture pt ca altfel riscati sa se duca motorul aiurea....

Adik spui ca ar trebui a astept aproape 40 de min pana scade relanti-ul sa pot pleca......lubrifierea "completa" se face dupa cateva min.....relanti-ul nu scade datorita lubrifierii ci a tempetarurii care din moment ce a ajuns la 90 grade socul automat reduce relantiul la 800 de ture.....iar in cazul meu si cred al multora cand pornesc dimineata pe vreme rece relanti-ul e pe undeva la 1000 - 1100 si scade singur din moment ce se incalzeste motorul pana pe la 750 - 800.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca relantiul nu are legatura cu lubrifierea. e destul de dubios ca iti ia 40 de minute ca sa scada turatia. asta intradevar nu e normal. turatia ar trebui sa scada dupa maxim 1-2 minute... MAXIM. shocul nu se dezactiveaza cand ajunge la 90 de grade, ci dupa putin timp. cel putin asa ar trebui sa functioneze corect. la mine asa face. treaba cu lubrifierea era un argument in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca relantiul nu are legatura cu lubrifierea. e destul de dubios ca iti ia 40 de minute ca sa scada turatia. asta intradevar nu e normal....

Dar ce nu ti se pare normal.....mie mi se pare foarte normal si logic sa scada turatia, respectiv sa se regleze socul automat dupa ce se incalzeste motorul....la inceput m-a obsedat si pe mine cheastia asta cu relanti-ul dar am vazut la mai multe masini si e absolut normal.....fostii posesori de Dacie stiu de ce :icon_thumright:)))

Modificat de Spu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce nu ti se pare normal.....mie mi se pare foarte normal si logic sa scada turatia, respectiv sa se regleze socul automat dupa ce se incalzeste motorul....la inceput m-a obsedat si pe mine cheastia asta cu relanti-ul dar am vazut la mai multe masini si e absolut normal.....fostii posesori de Dacie stiu de ce :))))

m-ai inteles gresit... din nou. nu mi se pare normal sa stea 40 de minute shocul tras. asta nu mi se pare normal. normal ar fi 2-3 minute pana cand motorul isi intra oarecum in parametrii normali. motorul poate functiona la performate maxime intre [cenzurat] de 1/4 si 3/4. nu tre sa setea neaparat la mijloc. scrie si in cartea masinii asta daca te uiti atent, insa relantiul sa stea crescut 40 de minute mi se pare exagerat. motorul ar trebui sa se incalzeasca MAXIM dupa 10-15 minute lasat doar la relanti. (aici nu ma refer la temperaturi de -20 de grade)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine relanti-ul scade dupa 2-3 minute...temperatura insa ajunge mai greu la 90 de grade (cam 10 minute de mers)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred si eu ca ai inteles gresit din nou.....io m-am referit numai la temperaturi joase dar joase intre -10 ....-20 grade......asa cum e acum spre exemplu sta si la mine 2 - 3 min apoi scade....si temperatura ajunge pe la 10 min de mers cum zice si @Nego.....insa ca sa fim pe aceiasi lungime de unda, tre sa detaliem mai mult, altfel deviem de la subiect...

Modificat de Spu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar, insa si la temperaturi mici relantiul nu am auzit la nimeni sa stea crescut 40 de minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu zic sa luati in calcul si alta varianta,am mers cu un polo 9n 3 ani de zile si 110.000 km si nu am avut absolut nici o problema.faza cu turatia la pornire se manifesta si la golfV si cred ca la mai toate masinile.Ca sa va faceti o idee incercati urmatorul test pe care l-am facut si eu.Am observat asa zisa problema cam in primii 5000 km de cand am luat masina,era vara si nu m-am gandit ca ar fi vreo problema cu temperatura exterioara.La prima pornire peste noapte,dimineata,uneori crestea turatia cam maxim 1min tot cam pe la 1.100rpm,dar nu tot timpul.Am observat ca totul este de la consumatorii electrici,daca parcam pe ziua,fara sa folosesc farurile,dimineata nu crestea turatia,daca in schimb mergeam noaptea cu farurile aprinse sau uitam pozitiile peste noapte dimineata crestea turatia.Am clarificat problema prin pornirea masinii,am asteptat sa se regleze turatia,am lasat-o cam 10 min la relanti,am oprit motorul,am repornit si nu sa mai manifestat cresterea turatiei,apoi am oprit din nou motorul,am pus contacul,am pornit consumatorii ,faruri ventilatie etc,cam cateva minute,la pornire a crescut turatia din nou.La fiecare test turatia sa mentinut ridicata mai mult sau mai putin in functie de consumul electric anterior.Aceeasi chestie se manifesta si la golf daca stau pe loc cu motorul pornit cu consumatori,faruri,incalzire in scaune,caldura maxim,si transformator 12v-220v pt laptop,turatia creste chiar daca am mers deja cativa zeci de km inainte.Turatia mai creste automat si daca dati curent altei masini,se observa si mai mult mai ales in momentul in care masina careia ii dati curent incearca sa porneasca cu cablurile inca puse la voi,turatia scade o idee mai jos decat este in mod normal la relanti dupa care creste automat.Turatia la relanti se regleza automat in functie de consumatori,iarna se intampla mai des din cauza frigului care descarca mai mult bateria.Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!

azi dimineata sotia mea a vrut sa porneasca masina .... surpriza ... a pus contactul s-au aprins toate becurile de pe bord, iar dupa cateva secunde raman aprinse doar ABS si VOLANUL CU SEMNUL EXCLAMARII (de culoare galbena) si scoate un sunte (bip), iar cand vrea sa dea la cheie se stinge totul dupa bord (inclusiv km si ceas) si nu se intampla nimic....

ce poate fi?

multumesc!

Modificat de lalaspit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil n`ai curent. am patit si eu. verifica bateria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur bateria, am patit si eu la fel.Martorii (ABS si Servo)iti raman aprinsi in bord deoarece nu ai destul curent in baterie si nu ies ok la testare.Inlocuieste bateria si totul va fi ok iar daca bateria nu este veche, verifica incarcarea(releu, alternator,cabluri). Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O baterie este considerata descarcata atunci cand in sarcina scade pana la 10.8V din moment ce s-a ajuns la valoarea asta bateria este moarta.....si este considerata foarte buna atunci cand in gol ajunge la 13,38 V - 14,4 V iar in sarcina nu scade sub 12,2 V - 12 V....va spun toate astea din experienta lucrand zi de zi cu diversi acumulatori :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... stimati forumisti

am citit tot despre acest subiect doar ca eu ma confrunt cu problema total pe dos :

asta iarna pornea frumos la 900 rot/min dupa aprox jumate de min scadea turatia si era ok

acum a venit caldura plec de acasa la 7 dimineata porneste e ok 800 rot/min nici o problema

masina sta in parcare la servici ( in soare ) pana seara pe la 6 o pornesc relantiul e la 1200 mentionez ca afara sunt peste 22 grade

apoi dupa 1-2 min scade si revine la normal ....

din ce cauza pe temperaturi de peste 22 grade e turatia mare iar dimineata cand sunt doar 8-10 grade turatia e normala ? o fi ceva defect la vre-un senzor ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

intr-adevar a fost bateria care ramasase fara nici un pic de curent....

mecanicul a incarcat-o de la alta masina dupa care mi-a spus sa merg circa 20 km....acum totul este ok....nu am inlocuit-o pentru ca a masurat-o si a iesit ok...

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Si la mine la prima pornire sta la 1100rpm in jur de 1 minut (si la 20grade) , dupa scade pe la ~650, daca e cald motorul porneste normal la 650. E normal dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

haideti sa va spun eu ce cred despre pornirea asta defectuoasa la rece! In primul rand si eu m-am ivit de problema asta si cred ca in mare parte este de vina softul care incearca sa scoata socul automat la accelerarea masinii, totul e bine pana cand pedala de acceleratie revine al normal si relantiul are tendita sa pice pentru ca motorul nu este cald. Ea de-aia se tureaza singura pentru ca detecteaza ca nu mai este accelerata si atunci incearca sa revina iar pe soc automat. Totul cred ca a fost facut asa pentru economie la benzina. Toti stim ca rularea cu socul tras implica si un consum mai mare de combustibil, si atata timp cat rulam cu motorul turat, nu stam cu el al relanti, de ce sa trebuiasca sa rulam cu socul tras. Poate ca ma insel, dar eu asa cred ca se intampla. O a doua cauza ar putea fi apa in benzina....dupa ce masian sta mai mult timp pe loc , apa se lasa la fund si motorul o trage la prima pornire. Daca ar fi cum au spus niste baieti mai sus ca ar fi clapeta de accelelratie murdara, nu ar face asa si la pornirea la cald? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Tocmai am avut si eu problema asta. Masina se ineca si nu mai tragea bine, plus ca murea motorul daca nu o acceleram, la relanti. Am schimbat filtru de benzina si cel de aer..degeaba. Dupa un test mi-a gasit o bujie care dadea rateuri. le-am schimbat cu ngk, mecanicul mi-a curatzat clapeta deacceleratie si merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare !

in primul rand imi cer scuze ca intru peste topicul tau, nu pot crea unul nou si nu am gasit altul cu probleme de pornire

intrebarea poate parea stupida, sunt incepator cu lamaia in geam :icon_thumright:

asadar: la polo-ul meu cand bag cheia in contact de fiecare data intampin o rezistenta, si trebuie sa misc cheia de multe ori in contact pana sa se aprinda beculetele. cineva mi-a spus ca trebuie sa misc volanul ca sa elimin rezistenta respectiva la cheie, dar misc volanul in toate directiile si nu rezolv, intampin aceeasi opozitie cand vreau sa aprind motorul.

Unde gresesc?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. E valabilă după cate am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult.

miscam de volan in timp ce incercam cheia, dar nu suficient de ferm.

cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!