Jump to content

Ulei pentru motoare TSI


poe
 Share

Postare recomandată

cam pe la 10.000 incepe sa se auda motorul cand tacane pana se unge, mai ales la rece. primele mii de KM la rece ungerea aproape instanta, adica ~2 sec si nu se mai auzea motorul. Acum poate sa dureze si 1 min uneori cand sta mai mult pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat si pentru mine. Folosesc castrol 5w40, am facut deja vreo 11.000km. De aprox. 2500km bate un tachet la rece (2-3 minute?. Masinuta este cea din semnatura si acum are aprox 185000 km. La cumparare am schimbat distributia (pe lant, ca s-a intins) si am pus acelasi ulei, dar nu am avut nicio problema. Deci, ce ulei sa bag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca bataia de tachet ce dureaza 2-3 minute va fi rezolvata cu vreun ulei, dar poti incerca alta marca de ulei cu norma 502.00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca da, dar incerc. Din cate am inteles un tachet este problematic daca bate un continuu. Am vorbit cu cineva care are o skoda cu acelasi motor si foloseste castrol 5w30 dar are doar 70.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tacheti le-am cam astupat gura folosind 5w30 in loc de 5w40, deci mergi pe norma mai noua 504 in loc de 502

 

recomand sa schimbi marca uleiului, eu folosesc motul xclean+ 5w30 ce are 504

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ceva timp revin si eu, am 60000 km cu masina din care ultimii 42000 km sunt facuti cu Mobil 0W40 (deoarece la primele 2 revizii am pus la reprezentanta Castrol 5W40 SLX), sunt foarte multumit, fara probleme la motor/lant deocamdata, motorul nu consuma ulei deloc. Merg tot pe asta si recomand chiar daca este mai scump, cu un mic efort se gaseste si la 170 lei 4 litri.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am de cateva luni un 1,4 tsi 122cp,,am gasit la motor o eticheta cu cifra uleiului 5w40 schimbat undeva la mercedes unde a fost facuta si distributia.Mercedes foloseste Mobil parca,nu?Nu as vrea sa schimb cifra,eu cred ca pentru Bucuresti 5W40 e cel mai indicat .La fosta masina-1,6 fsi am folosit doar Castrol magnatec 5W40 cu rezultate foarte bune,as merge si acum pe acelasi ulei,totodata vad ca mobilul e ok in motorul asta.....nu reusesc sa ma hotarasc.Un lucru e sigur,am sa pastrez cifra insa poate ma ajutati sa aleg marca.In DE s-au facut schimburile undeva pana in 30tkm adica s-a folosit ulei long life,eu am sa fac schimbul de ulei la un an-km vor fi maxim 8-9tkm masina circuland numai in Bucuresti si foarte rar extraurban 2-300km.Ca o completate dupa 3500km de la schimbul distributiei a inceput deja sa se auda lantul la pornire....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e lantul cel mai probabil, ci tachetii. Discutia s-a mai purtat pe topicul de 1.4tsi. Daca esti multumit de Castrol sau Mobil1 continua cu unul din ele.

Alternativele ar fi liqui moli, motul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vali zak, pune-i mai bine un 0w-40 ca mergi urban, deci cu motorul rece. si schimba la 7 mii km mai bine, e regim foarte sever mersul numai in bucuresti(mai putin daca mergi doar noaptea :) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... 30tkm

... 8-9tkm

... 3500km ...

Ce e "tkm"?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thousand....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ..in cartea masinii pentru motorul meu de 118 kw-160cai, este recomandat ulei long life 504, si fara long life 502...sincer nu stiu ce ulei sa pun 5w30 sau 0w30..masina are 125 mii de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalin_2401 - pentru masina ta  e recomandat sa folosesti Addinol Super Light 0540. E un ulei foarte bun si laudat pentru motoarele TSI, iar tu poti sa-l procuri foarte usor  fiind in Germania. De aici: http://www.a3quattro.de/index.php?page=Thread&threadID=6568

cu magazin http://www.a3q-oelshop.de/

Posesorii germani de TSI care tin la masina evita sa foloseasca ulei LL (5W40).

Poti cauta informatii si aici: http://www.golfv.de/ si http://www.a3quattro.de/

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca as pune long life nu l-as tine mai mult de 10-12 mii km..ma gandeam ca daca e long life, are alte proprietati mai bune pt uzura...o sa caut despre addinol sa vad ce se spune despre el..dar despre cel original ce pareri aveti?ca cel oem costa 20-27 euro litru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul OEM nu isi justifica pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am observat ca in postul asta http://vwforum.ro/topic/65318-ulei-pentru-motoare-tsi/page-6#entry2549279 am scris o prostie.

M-am referit la ulei LONG LIFE ca fiind 5W40, doresc sa corectez, uleiul LONG LIFE e 5W30, si e teoretic contraindicat celor care tin la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e valabil universal afirmatia: "LONG LIFE e 5W30, si e teoretic contraindicat celor care tin la masina". Binenteles exista si exceptii, dar in principiu daca fabrica recomanda sa bagi vw504 adunci e mai indicat decat 502.

CONTRAINDICAT e sa schimbi uleiul la intervale Long Life, uleiul Long Life in sine nu e problema ci e solutia. Intervalul de schimb de ulei nu ti-l impune nimeni, acesta e cel mai important aspect!

 

LE citeste de la postul #223: http://vwforum.ro/topic/719-uleiul-potrivit-pentru-motorul-18t/page-12#entry2549264

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il tii fara sa schimbi spre 30k km atunci da poti sa zici ca e contraindicat. Altfel cu schimbat tot la 10-11k nu e vreo diferenta. Eu am mers pe Motul Specific 504/507 de 2 schimburi de ulei, facute la 11k si este ulei pentru longlife. Prefer sa iau 504 si 5w30 decat norma 502. Strict preferinta mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am luat si eu norma 504/507 long life 5w30 original..o intrebare am la voi..cei de la vw spuneau ca intra in Motor 3,6 litri de ulei..au dreptate??voi cat puneti cand faceti schimbul?? Daca pun 4 litri din prima are ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer dupa cate probleme ai avut cu motorul, pui niste intrebari rudimentare.

3.6 intra si nu se pune niciodata mai mult. Plus ca niciodata nu vei putea scurge absolut tot uleiul uzat. Daca pui peste maxim o sa afecteze catalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

     M-am tot uitat pe fisele uleiurilor...sunt cateva pentru care as opta pentru al meu TSI, dar nu stiu ce sa aleg 502 cu A3/B4 sau C3???

Diferenta este aceea ca standardul C3 se refera filtrul de particule sau catalizatorul pe 3 cai. La euro V am catalizator de genul acesta? Mai imi bat capul cu amanuntele astea daca indeplineste norma 502?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se considera ca norma vw504/507 e mai buna pt TSI(scrie in fisele multor uleiuri), aditivi mai buni, mai rezistenti la contaminarea cu combustibil si la curatenia de care are nevoie (si) un TSI.

 

iar uleiuri cu C3 si A3/B4 trecute simultan sunt o gramada. probabil pe viitor va ramane doar C3 fiindca e inlocuitorul defapt(mai curat).

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!