Jump to content

Ulei pentru motoare TSI


poe
 Share

Postare recomandată

" Calitativa ". Cu toate ca au aceleasi MSDS-uri cel nemtesc respecta alte stadarde de calitate la fabricare.

 

Baza HC se face din petrol. Petrolul este incalzit si supus presiunii pana se face GAZ. In starea de GAZ se face prelucrarea lui, adica taierea a ceea ce nu este bun si pastrarea viitoarei baze. GAZ-ul curat este transformat iar in lichd sufera cateva tratamente si voila baza uleiului. Am explicat super pe scurt si super simplist cum se face baza hc ca toti sa inteleaga. 

 

Toate se fac prin intermediul aparaturii de specialitate. Nu tot ceea ce primim este ca ceea ce nemtii primesc. In afara de masinile cu softuri care mint la ITP. 

 

Cu toate ca si la noi si la ei se declara benzina de 95 98 sau 100 nu e aceeasi benzina cu cea de la noi. Nu mai zic de motorina... . 

Modificat de Kspic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mumus: Și eu am câstigat un bidon din acela și din moment ce are norma VW 502.00 pe etichetă, ar trebui să fie ok dacă este schimbat la interval fix (1 an / 15k km). Mi se pare tare faptul că a venit îmbuteliat în Franța, în condițiile în care fabrica e la Brașov :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru TSI-ul tau este ok 502-ul. 

Modificat de Kspic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc in prezent Motul x cess 5w40 si dupa doua zile de pauza si pornire la rece la 7-8 gr C parca nu prea mi a placut ceva...adica pornirea a fost normala, de...tsi, dar la plecarea cu motorul rece, la accelerari, zgomotul era mai urat pana s a incalzit. Sa vedem cand o fi ger...ce tractor o sa am. Zici ca e chiar diesel cu uleiul asta. Sigur ma intorc la New Life. Era mai silentios..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mai silentios cu new life.

8100 xcess este HC pur cu pp la -38 grade. New life este mai fluid la rece si are cantitati mai mari de boron dar si molybdenum ( care la xcess este 0 ). Este totusi un 0w este normal sa fie mai bun la rece.

O alta alternativa mai ok pentru valvele noastre de admisie este m1 esp 5w30 cu pp de -46 grade si fp de 254. Moly pe la 200-250 ppm si boron tot pe acolo.

Am citit recent niste uoa-uri legate de esp, uoa-uri de 2015. Bun ulei nu gluma. Pennzoil euro l 5w30 este alt ulei excelent.

M1 esp 5w30 este ulei de prima umplere la unele masini din grupul vag care costa cat o casa. Un aspect interesant legat de calitatile lui.

Pe langa sunet si uzurile sunt mai mici la new life dar si la esp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru un Seat Leon 1P 2012 1.4 TSI , crezi ca s-ar potrivi  Mobil 1 ESP Formula 5W 30 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cel mai bun ulei pentru motorul tau nu doar ca se potriveste. De fapt e cel mai bun 504/507 aprobat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Full saps-ul nu e chiar ok pentru injectia directa. Murdaresti valvele de admisie mult mai repede.

Eu am new life in motor si o sa trec pe esp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

New life are indice de evaporare mai mare si din pacate asta este una din cauzele murdaririi valvelor. Cautati pe youtube filmulete legate de valvele de admisie la injectie directa si o sa spuneti wow :))

Motoarele MPI au injectorul in admisie inaintea valvelor de admisie. La DI injectorul nemafiind in aceeasi pozitie nu mai spala valvele deci apar depuneri.

In cazul acesta sunt bune uleiurile low saps iar 504/507 sunt mai bune.

Uleiul full saps mai ales new life ofera protectie mai buna dar vei fi nevoit sa cureti mai repese admisia.

Asa cum am spus mai sus eu am new life in motor de cam 6k km. Un ulei de exceptie caruia nu am ce sa ii reprosez.

Pentru TSI 1.2 -1.4 daca vreti sa nu va doara capup M1 esp sau M1 new life ( cu precizarea de mai sus ) De ce ma tot repet cu uleiurile acestea de atatea ori ? Pentru ca in prezent au pachet de aditivare extrem de bun. Molybdenum suficient, zddp in cantitati foarte bune fiecare in limita normelor, boron ca aditiv solid pentru curatare, calciu tot pentru curatare, toate in limita normelor. Cand zic limita aditivarea chiar se atinge limita.

Ambele uleiuri sunt folosite la greu in grupul VAG. New life este uleiul oficial porsche a40 fiind de prima umplere si revizie iar esp ulei oficial bentley, folosit si de catre dieselarele porsche. Nu mai zic de abt motorsport care le recomanda dupa stage 1 din prima.

Voi bagati ce uleiuri vreti, nu va bag pe gat eu mobil1 dar eu pentru a3-ul aleg doar ce e mai bun. Am stat destul de mult timp sa citesc despre fiecare, m-am sfatuit cu o anume persoana, tatic al uleiurilor si la concluzia asta am ajuns.

Modificat de Kspic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca este necesar ca langa discutii sa aducem si ceva dovezi legat de ceea ce spunem.

Pe scurt motorul meu de 1.4 TFSI 64.7xx km cu ulei Mobil1 ESP 5w30 pus acum cateva ore :)

 

La mers pe oras cu cozi infernale si aglomeratie la greu, temperatura uleiului era pe la 92 grade. 

 

Fata de M1 New Life motorul este o idee mai galagios, foarte putin sesizabil.  In masina motorul la mers economic nu se aude deloc iar in turatii suna foarte foarte frumos. Asta ca o prima impresie.

 

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la voi acasa, DAR aici pe forum se respecta niste reguli.

TOTI userii care au postat si le-au fost ascunse posturile ieri si azi, sa considere ca au un avertisment!

La prima abatere de la regulament vor fi sanctionati SI pentru aceasta abatere!

 

Va rog sa va rezumati la discutii legate de titlul topic-ului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveți idee ce este cu polytron ?? Am văzut la un service ..și îl lăudau ... Am vazut ca au și 5w30 cu norma de vw 504/507

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu am incercat in Superb 2 1.8 tsi Vapsoil (am avut consum de 300 ml /1000 km) si mobil esp formula cu un modic consum de 1l /1000 km ca sa nu ma incurc la calcule. Nu am avut rabdare sa incerc Motul sau alt ceva... Am dat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza si de unde ai luat uleiul. Daca ai prins un contrafacut atunci sa iti fie de bine :) Daca cu un ulei ok cum este cel vapsoil ti-a papat 300 ml si cu un ulei care vrea sa atinga un segment superior ti-a papat 1l ... ar cam da cu virgula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul a fost luat din reprezentanta Skoda.

Modificat de forceturbo
Quote inutil!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de ESP 5w30, nu stiu ce sa zic de skodita aia. Ciudat fenomen. Tehnic nu ar avea voie sa se intample asta ci opusul. Vezi sa nu iti fi pus altceva mai ieftin in loc de ESP. 

Eu am peste 1k km cu ESP-ul si n-am gram de ulei papat. Mecanicul meu la fel, are gata 10k km cu el si n-are gram de ulei papat.  Toti care au folosit ESP 5w30 bun nu au avut ce sa ii reproseze. 

 

 

@Motan - Firma mica, fara aprobari, fara ceva special cu site in italiana. Nu as avea incredere. Sunt atatea 5w40-uri bune pentru 2.0 TFS.

 

Eneos Sustina 5w40 - nici asta nu e aprobat dar e super ulei

Ravenol VST 5w40

liqui moly synthoil high tech 5w40

 

Doar 3 uleiuri de top 5w40 am scris.

 

In nici un caz schimbate la 15k km ci mai devreme de preferat 8-10k km si nu te doare capul. 

 

De liqui moly synthoil high tech 5w40 stiu ca face casa excelenta cu 2.0 TFSI-ul facand uzuri putin mai mari decat gama premium Redline 5w40 care costa undeva la 70-80 lei /litru. 

Singurul dezavantaj este ca Liqui Moly acela ar cam trebui schimbat pe la 8k km. 

 

Un alt ulei excelent pentru 2.0 TFSI este Castrol Edge Titanium FST 0w40. Varianta nemteasca cu lot care sa fie peste 2015 decembrie. Au o noua formula de baza mult mai buna. 

Tot din gama 0w40, pentru ca este greu de gasit acel castrol nemtesc sau mai bine zis de adus de pe la nemti, poti merge pe Mobil1 New Life 0w40 care este peste orice alta 0w40 pe care il poti gasi la noi in comert. 

Modificat de Kspic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am VSI si VST de la schimburile anterioare. Acum am trecut la Sustina 5w40 care este mai fluid la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un ulei foarte bun acel sustina. De cat timp il folosesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Kspic,

 

 

Te intreaba un amic care nu are cont, ce parere ai de uleiul din poze si cum se compara cu un M1 ESP 5W30.

El are un A3 1.8 tfsi din 2008.

 

Thx

post-161993-0-38554600-1453214779_thumb.

post-161993-0-53534800-1453214784_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am foarte surprins de pornirea motorului dupa o sapt de stat in ger. I am dat cheie azi la -2 gr. A pornit foarte silentios, fata de cum pornea dupa o sapt de stat dar la temperaturi pozitive. Surpriza a fost placuta si neasteptata. Reamintesc ca am Motul x cess 5w40. Voi urmari de a lungul iernii...daca se repeta ....ma mai gandesc daca il schimb cu altceva la urmatoarea revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Se apropia revizia. Ce ulei imi recomandati pentru un G6, 1.4 TSI - 122cp, ACCAXAX0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt deja 10pg de recomandari, te poti documenta temeinic din ce s-a scris. Motul, Liqui Moly zic eu cu normele 504/507..adica automat 5w30. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!