Jump to content
poe

Ulei pentru motoare TSI

Recommended Posts

sebava

Multumesc pentru recomandari. Am sa le studiez pe rand. Pe stalpul usii am o eticheta de unde deduc ca s-a pus ulei 5W30 dar nu stiu de care. Este o eticheta a unui anumit tip de ulei sau o eticheta pusa de service-ul unde s-a facut schimbul? La eticheta de deasupra ma refer, cea de jos este Castrol.

_20170131_045556.JPG

Edited by sebava

Share this post


Link to post
Share on other sites
R Z F

AD este un service.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

eticheta aia e pusa de forma. Nu e relevant ce scrie acolo. e un simplu sticker lipit acolo sa sara in ochi. 

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexs_

Pentru 1.4 tsi 92kw (125cp) din cautari am gasit ca se recomanda uleiul Castrol Edge 5w30 Professional Titanium FST LongLife 3. Ce tara de provenienta imi recomandati?

Edited by alexs_

Share this post


Link to post
Share on other sites
big_bughy


Pentru 1.4 tsi 125cp care se aude asa la pornire dupa 8500km de la schimbare (Mobil 1 ESP 5w30), ce recomandati? sa-l pastrez sau sa trec p altceva? Ma duc la verificare miercuri ca sa fiu sigur ca nu-i lantul, dar dupa ce am citit forumul asta, m-am mai potolit din paranoia (asa am facut si ultima data cand am trecut de la castrol la mobil 1, si s-a potolit zgomotul). Condus ~60-70% in oras (constanta, nu bucuresti), problema e ca masina sta destul de mult, cateodata si 5-6 zile.

Multumesc!
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jag

pai la 65-70% in oras, se recomanda schimbul la 7,5k km. parerea mea e ca daca de la ulei e zgomotul diferit, va fi asa cu majoritatea uleiurilor.

incearca vapsoil 0w-30, e mai bun iar 0w ajuta la drumurile scurte si porniri dese.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mumus.

Dar pe calduri poate sa il pape...

Edited by Mumus.
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
jag

nu poate. mai degraba rezista un pic mai bine si la cald daca e mai bun per total. teoretic e la fel la cald.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
big_bughy

Am vazut in topicul asta multe recomandari catre 0w40 (fluid la rece, putin mai vascos la cald), dar avand in vedere ca vine vara, nu cred ca 5w este prea gros.
Totusi, problema apare la pornire. Deci, poate la motorul/lantul asta ar fi bun 0w.

Scuze, vorbesc singur  gandesc in scris. 

Edited by big_bughy
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
jag

nu numai la pornire  e mai bun un 0w ci pana ajunge la temperatura de lucru e mai fluid si ajunge mai repede la aceasta.

deci in oras, e vorba de minute de fiecare data cand motorul se raceste. plus poate fi mai calitattiv la aditivi per total.

Edited by jag
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Mobil asta nu prea e pentru masini europene, e un ulei adaptat pietei, cauta altceva nemtesc, LM, Ravenol, Titan

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTD

va fi mai zgomotos cu 0w30 nu ajuta cu nimic dimpotriva , este problema de hardware nu de ulei

@calin.g crezi ca cineva care are propriile zacaminte de petrol, prospectari, rafinare, carburanti ,r&d, transport etc se se descurca mai prost decat ceva "nemtesc" care doar amesteca a+b+c intr-o fabricuta , ingrediente cumparate poate tot de la Mobil Exxon sau BP Castrol

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
big_bughy

Va fi mai zgomotos.. in mers? la pornire? pe mine ma intereseaza nenorocirea aia de la start.

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Nu asta am vrut sa spun, traditie, vechime,  au cat China , segmentul lor de dezvoltare e pe piata americana, la asta m-am referit, produsele de la noi  mi se par slabute comparativ cu ce se gaseste peste ocean.

Edited by calin.g
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvro

Salutare,

Am o Octavia 2FL cu 142.000 km  si trebuie sa ii fac revizia. Masina a primit doar ulei Castrol Edge Prof 5W30 si a avut toate interventiile in reprez. Nu mananca ulei sau ceva. Acum sincer ma gandeam sa schimb uleiul cu altceva.

Mi-a venit ideea asta pentru ca ma gandesc ca poate mai rezolva/ascunde tacanitul de cateva secunde de la pornire. Am auzit lucruri bune de Motul sau Mobil1. Ce parere aveti?Ce mi-ati recomanda?

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTD

Lasa uleiul si verifica lantul

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

GTD pentru un 1.4 TSI pe curea, cam ce ulei recomanzi? eu as incerca sa ma feresc de norma 507 care le inglobeaza pe toate, din cauza ca masina oricum nu are interval service longlife si nu are DPF, si as alege un ulei Vw 502 de tipul 5w40.

  • Upvote 1
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Nu te feri de norma 504/507 care este si recomandata. Nu lasa asa multe depuneri, de asta si sunt recomandate pt tsi.

Explicatii mult mai elaborate aici http://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php

Acum daca mergi tare si schimbi des la rosu, 5w40 s-ar consuma mai putin decat 5w30, in rest eu nu as trece pe 5w40

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTD

@deenman poti sa incerci orice ulei 502 00/ 505 00/ 505 01 5w-40/30 iti place , nici eu nu sunt fan 507.00 sau service LL ,cat despre depuneri la tsi din cauza injectiei directe nu depinde de ulei

Edited by GTD
  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
duro_vtn

@deenman eu zic ca un Mobil 1 5w30 ESP Formula ar fi bun , respecta normele si cred ca face casa buna cu 1.4 tsi new gen . Eu merg cu mobil 1 pe batranul leon mk1 5w40 de vreo 55k km si nu a mancat gram.  

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Mi au făcut ei revizia și au pus mobil 5w30 esp. Îl țin sub observație. 

  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grofu

Eu pe 2.0 tsi,  CCZB, la ultimele 2 schimburi am pus Motul X-Celan 5W40. A fost ok, fără a fi nevoit să completez între schimburi (desi s-a vazut consumul pe joia de la maxim la câțiva mm peste minim). Acum am trecut pe Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40 si dupa 2k km  motorul e ceva mai silentios, mai ales la viteze/turatii mici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tavone85

ce sa aleg intre Motul 8100 X-clean+ si Motul Specific, ambele 5W30 si  norma 504.00-507.00? Care ar fi diferentele?

Share this post


Link to post
Share on other sites
TSI11

Alege clar Motul 5w30 X-Clean + , are norma C30 care este cea mai buna norma de diesel plus ca are un HTHS mai mare de 3.6 decat Motul Specific....

Poti incerca si Mobil 5w30 ESP un ulei foarte bun dupa parerea mea...

Edited by TSI11

Share this post


Link to post
Share on other sites
tavone85

O avea el cea mai buna norma de diesel, dar eu am tsi.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri