Jump to content
poe

Ulei pentru motoare TSI

Recommended Posts

wicked

Trebuie sa schimb si eu uleiul la golful meu 1.4 tsi 122 hp.Am citit de 2 ori acest topic si tot nu am reusit sa trag o concluzie cu privire la cel mai bun ulei pentru acest motor.Prefer Castrol dar nu stiu daca sa ii bag 5w30 sau 5w40.

La prima revizie mi-au bagat SLX professional 5w40.La cea de-a 2-a EDGE 5w30 pe motiv ca SLX nu se mai fabrica.Vad ca unii dintre voi au mai gasit SLX 5w40 si acum iar mie mi-au zis ca nu se mai fabrica din 2010.(nu mai inteleg nimic)

M-am gandit ca o data cu acest schimb de ulei sa ii bag si un Dura lube.Ce credeti e o idee buna sau acest aditiv ar putea dauna acestor tip de motoare in loc sa le ofere protectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

EDGE 5w30 e mai bun decat SLX.

Care e avantajul unui Longlife daca tot schimb uleiul la 1an si sub 15000km ?

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
poe

Ma mai bag si eu in seama daca tot sunt initiatorul topic-ului, am mers in continuare pe Mobil 0W40, foarte multumit, am cu masina 36000 km fara probleme sau consum, fara batai specifice la pornire.

Wicked, Castrol pentru motoarele TSI recomanda 5W30 Edge. Din punctul meu de vedere Dura Lube este frectie la piciorul de lemn, sunt foarte multe discutii pe internet despre acest produs, exista si placerea multora sa bage mix-uri in motor, si tata a bagat in Cielo acum12 ani dar nu stiu ce sa zic daca a facut bine sau nu, masina a mers perfect pana a vandut-o, mai departe nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rosso corse

E foarte ok 0w-40, indeplineste 502 iar daca e rulat maxim 10k chiar face toti banii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreigrum

Am trecut si eu pe Mobil 1 0w40, de la Castrol 5w30. Se vede clar o diferenta la pornirea la rece la ~ 0 grade nu se mai aude tacanitul de la motor. Astept vara sa vad cum se comporta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
rosso corse

Clar, 0w-40 e fara doar si poate full sintetic doar ca puteai alege ceva mai bun decat Mobil1 ca si brand. Ce rulaj are masinuta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
laur_vd

Oare? Nu se mai aude tacanitul? Daca ar fi pe bune asa...

Ce brand mai bun decat Mobil 1 gasim pe piata??!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quino

posibil Motul cu 5w30 sau 5w40, depinde de cum îţi simţi maşina şi de vremea din ţară.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aurelian.paratu

schimbat eu azi uleiul castrol slx cu motul 8100 x clean 5w-30 ,dupa primii 200 km motorul imi pare ca merge mai rotund ,se aude mai bine. am sa revin cu impresii dupa ce fac mai multi km

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quino

ai observat ceva ciudat la temperaturi ? am auzit diverse zvonuri ! ţine-ne şi la curent te rog, am şi eu de gând să trec pe motul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aurelian.paratu

ciudat in ce sens la temperature mari? pana acum am 350 km si motorul nu mai e asa zgomotos, dar pana la 15,000 km mai e.voi vedea cum se comporta....

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreigrum

Am aproape 5000 Km cu Mobil 1 vw502 . NU pare sa fi mancat ulei ( sau nu mai masoara bine sonda). Masina se comporta liniar, nu pare sa o deranjeze schimbarile de temperatura.  Am observat ca urca mai greu in ture mai ales dupa 4000 rpm. ( de fapt urca liniar de la 2000 la 6000; Inainte in plaja 4000-6000 fugea mai repede ) Ca explicatie cred ca e din cauza vascozitatii noului ulei care e mai mare de 13.5   fata de 11.9 cat era cea de la Castrol.  Sa vedem cum se va comporta in urmatorii 5000km, pana la schimb.

Oricum acest aspect e sesizabil pana in 100km/h, cand sprintez,  dupa  nu pare sa mai aiba importanta.

Edited by andreigrum

Share this post


Link to post
Share on other sites
rosso corse

La motorul tau nou e pacat sa nu mergi pe un ulei subtire adica 0w-30 sau 5w-30. Cum majoritatea celor 5w-30 504/507 sunt HC ar fi indicat 0w-30 502/503.01 full sintetic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreigrum

Pacat in ce sens? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

probabil se refera la faptul ca motorul are tolerante mici si accepta usor un ulei subtire, care in plus ofera avantaje de economisire de combustibil 

 

totusi, e foarte bun un 0w-40, mai ales daca il schimbi la aprox 10.000 km si folosesti masina in oras

 

Vara as incerca (mai ales in bucuresti) chiar si un 5w-50 sa vad cum se comporta motorul in cazanul de asfalt incins 

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreigrum

Cam asta e realitatea, 10 000 Km si mers in bucuresti, care e plin de praf, semafoare, cozi si asfalt incins la 45 de grade.  Parca nu merita un long life in aceste conditii, dupa ce am incercat 5w30 Castrol. La 11 000 Km chiar nu mai facea fata. Motorul era evident mai galagios.  Zicea un coleg pe forum ca prefera un motor long life decat un ulei long life, cred ca avea dreptate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jag

uleiurile normale au pt conditii grele(mers mult in oras) recomandarea sa se schimbe la 7500km, cred ca si long life ar avea aceeasi recomandare, mai ales in bucuresti.

Edited by jag

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreigrum

@jag sa stii ca m-am gandit si eu la varianta asta cu 7500 KM dar incerc pe cat posibil sa evit orele de aglomeratie si caldura din Bucuresti. Nu prea ii place motorului. Cel mai fericit pare in afara in excursii :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
arboby

Salutare!

Sunt intr-o dilema. A venit timpul reviziei si sunt tare nedumerit in privinta uleiului. Inca de la prima revizie, mi s-a pus castrol slx 5w40 de catre cei de la reprezentanta. Dupa iesirea din garantie, am decis sa imi achizitionez piesele in regim propriu. Astfel, am folosit castrol edge 5w40 la ultimele 2 revizii. Pe site-ul celor de la castrol se recomanda pt motorul din semnatura 5w30, dar vad ca si multi colegi il folosesc. Spuneti-mi, sa continui cu cel 5w40 sau sa trec la 5w30?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

ce stil de mers ai ? cati km faci intre revizii ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
arboby

stil de mers normal, deloc sportiv. jumatate in oras, jumatate in afara. 15 000 km intre revizii. acum am depasit un pic din pricina lipsei timpului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rosso corse

In primul rand renunta la castrol.

 

Daca mergi preponderent in oras pe distante scurte ar fi ok sa treci la 0w-30.

Share this post


Link to post
Share on other sites
arboby

si ce alta marca recomanzi? si de ce 0w30? masina are 76 000 km si a vazut doar castrol pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rosso corse

Referitor la marca poti gasi mai multe info aici http://vwforum.ro/topic/46068-ce-ulei-recomandati/page-23.

Depinde si de bugetul fiecaruia.

 

 

0w-30 si 0w-40 ofera cea mai rapida ungere la pornire iar in mers, la rece, asigura cea mai mica uzura.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BiCos

LM 5W30 longlife, am 15k km si 1 an si il voi mai tine ~10k km. Merge bine si are porniri silentio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri