Jump to content

Probleme cutie viteza


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Am o intrebare cu ce pot desface acest surub de la cutia de viteze?

post-155264-0-94037000-1438968809_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt niste imbusuri M. Acelasi lucru ca la balamaua usii sau la sina scaunelor. Doar ca tre sa cauti cu gaura in mijloc. Sau daca nu , sa dai tu una in imbus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Sunt posesorul unui B6 din 2009, 2.0, euro 5. De curând rulam in treapta a VI la vreo 2500 de ture , constant fara accelerari bruste sau ceva de genul.Am auzit o pocnitura si apoi batea ca o moara de porumb stricata. Daca calcam ambreajul zgomotul disparea,am condus inca 20 km pana acasa si am observat ca batea mai tare in treptele 1 .3 si 5. A urmat platforma si la mecanic cu ea. dupa ce am demontat cutia: volant buna, disc ambreiaj bun, rulment de presiune la fel.Am desfacut cutia si surpriza--de pe trenul fix , dintrun pinion al doilea, ca marime, au disparut 7 dinti.

Ce sfat imi dati: pot pune pe masina cutie euro 4? Este la juma de pret fata de una euro 5!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mecanicul ce a zis ? Eu nu cred ca are legatura norma euro. Tre sa tii cont de cuplul motor si cuplajul cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mecanicul ce sa zica,,,,, ca se potriveste la suruburi , la priza de putere .... ca o sa fie ( crede el) diferente de consum, de cuplul motor, de raportul dintre turatii si viteza... dar nu stie sigur! Sunt diferentele chiar asa de mari( consum , cuplul motor).???  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic; patania cuiva de pe forum-a picat cutia,bun cumpara cutie  sh de pe net o monteaza mecanicul se face 1 tura de proba ok.A doua zii pleaca la un drum inafara localitatii si de pe drum il suna pe mecanic si il intreaba-ce are ca turometru arata 4000rtm si viteza ioc.Mecanicul ii raspunde -cred ca ti-am montat o cutie de benzinaraa :lol: :tuktuk:  asa ca mare grija ce cutie iti pune mecanicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are tot atatea rapoarte tre sa fie ok. Presupun ca o sa pui tot una de diesel nu ca cel de mai sus. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa discutii cu unii vanzatori de cutii sh , am inteles urmatoarele in cazul meu,..... cutie -6 trepte de pe E4 versus 6 trepte E5:

- in aceeasi treapta de viteza apar diferente de km/h de cel putin 15 km

Ex:   E5 treapta a vl-a --3000 rot/min===166 km /h

        E4 trepta  a vl-a ---3000 rot/min===140 km/h

- E4 treptele a-l-a si a-ll-a mai rapide, mai puternice,intra cuplul mai devreme ,in schimb a-vl-a mai lenesa, fata de E5.

Din astea de mai sus rezulta consum mai mare la E4.Am dat jos cutie de E5 cod KNS , tot de asta caut........sper sa si gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, sper sa nu va deranjez, asi vrea sa va impartasesc si eu experienta mea la cutia de viteze.

Un defect la b6, se mananca capacul de aluminiu de la axul central ( ca sa zic asa) .

Imi agata un pic in treapa 1 si iesea cam greu Din masalier.

Axul central care sta Pe capacul cutiei si in cap are rulment :rulmentul excelent.

Acolo unde se aseaza (Pe capac )se invarte si mananca cu timpul din capac.

Ar cam trebuii sudat un mm de aluminiu pana ajunge la forma initiala, slefuit si rezolvata problema. Asta numai sa gasim meseriasi.

EU am facut o "ciobaneala "cum imi zicea un coleg. ..ptr ca nu am avut meseriasi.

Am pus un inel tratat Pe Ax intre suportul axului si canalul din capacul cutiei, a intrat fortat in canal, inelul slefuit nu are 1 mm dar problema s-a rezolvat.

Atentie, nu faceti ca mine, chiar daca merge brici, eu am facut aceasta improvitatie din lipsa de resurse! Procedura ideala ar fi cu sudatul in aluminiu sau schimbatul cutiei. Imi pare rau ca nu am facut poze.

Daca deranjeaza pe cineva acest post rog un operator sa stearga mesajul, dar sa nu ma baneze. Aceasta a fost esperienza mea! Inainte de ati schimba o cutie, desfaceti cutia sa vedeti unde este problema. O seara buna tutto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sper sa nu va deranjez, asi vrea sa va impartasesc si eu experienta mea la cutia de viteze.

Un defect la b6, se mananca capacul de aluminiu de la axul central ( ca sa zic asa) .

Imi agata un pic in treapa 1 si iesea cam greu Din masalier.

Axul central care sta Pe capacul cutiei si in cap are rulment :rulmentul excelent.

Acolo unde se aseaza (Pe capac )se invarte si mananca cu timpul din capac.

Ar cam trebuii sudat un mm de aluminiu pana ajunge la forma initiala, slefuit si rezolvata problema. Asta numai sa gasim meseriasi.

EU am facut o "ciobaneala "cum imi zicea un coleg. ..ptr ca nu am avut meseriasi.

Am pus un inel tratat Pe Ax intre suportul axului si canalul din capacul cutiei, a intrat fortat in canal, inelul slefuit nu are 1 mm dar problema s-a rezolvat.

Atentie, nu faceti ca mine, chiar daca merge brici, eu am facut aceasta improvitatie din lipsa de resurse! Procedura ideala ar fi cu sudatul in aluminiu sau schimbatul cutiei. Imi pare rau ca nu am facut poze.

Daca deranjeaza pe cineva acest post rog un operator sa stearga mesajul, dar sa nu ma baneze. Aceasta a fost esperienza mea! Inainte de ati schimba o cutie, desfaceti cutia sa vedeti unde este problema. O seara buna tutto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod saiba WHT001976 (s-a montat doar la unele tipuri dar daca uzura permite se poate monta),0A5311183,02M301211B capac si siguranta fixare rulment,acestea ar trebui sa aibă aceleasi dimensiuni ca cele care sunt montate pe cutia de viteze.

O solutie ,care nu implica costuri mari, pentru eliminarea zgomotului din treapta a 5-a(cutie de viteze 6trepte,doi arbori de iesire,an fabricatie 2006) care apare la eliberarea pedalei de acceleratie,in frana de motor, ar fi montarea unei saibe distantiere (daca jocul axial permite) intre siguranta fixare rulment spate arbore intrare cutie de viteze si carcasa cutiei pentru micsorarea jocului axial al arborelui, înlocuire capac si siguranta.

Se mai discuta si pe alt topic. Exista saiba speciala pt asta. Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am si eu o mica problema la un passat b6 2010, 2.0 tdi 140cp, CBAB, cutie manuala. La scanarea cu VCDS imi da urmatoarea eroare:

 

005537 - Senzor pozitie neutrã cutie;semnal neplauzibil 
               P15A1 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 00100000
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 1
                    rulaj: 193356 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2122.14.23
                    timp: 16:06:56
 
             împrejurari cod:
                    RPM: 851 /min
                    viteza: 52.0 km/h
                    tensiune: 14.44 V
                    sarcina: 42.4 %
                    unghi: 1.248*
                    unghi: 1.404*
                    fara denumire: 0.0
 
 Ma puteti ajuta cumva cu pozitionarea senzorului respectiv? Va multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut !! Sunt proaspat posesor de vw passat b6 variant 1.9 tdi an 2006!!! Masina are 212k si imi intra putin mai greu intr.a 3 si a 5 !!! Mentionez k doar in viteaza a treia imi baraie schimbatorul!!! Am inteles k de curand inainte sa cumpar masina a schimbat rulmentul dun cutie!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut

 

Pasast B6 BMP 2.0 2006.

 

Intra greu in viteza 1 si marsarier. La acest comportament rezolvarea este sa mai eliberez inca odata pedala de ambreiaj si sa o apas iar atunci merge.

Cand vreau sa opresc de ex la treceea de pietoni apas ambreiaju si frana...o bag in viteza 1 si astept pana sa plec de  pe loc ...cu ambreiaju calcat tinde sa plece de pe loc si daca vreausa o scot din viteza nu mai ma lasa ramane cuplata nu in totalitate dar suficient cat sa nu mai vrea sa iasa din viteza...rezolvarea este : dau drumu la ambreiaj merg 20 cm apas iar si o scot din viteza ....

 

 

Ce sa fie? CV sau Rulment sau tot kitul de ambreiaj?? sau altceva?????

 

Mi se intampla asta numai cand vine sezonul rece vara de exemplu sau primavara sau toamna nu mi se intampla ...De doi ani patesc la fel iernile. Am fost la 4 mecanici care cred ca mai mult m-au jupuit de bani. Primu a zis ca este pompa de ambreiaj ...am schimbat-o. Al doilea ca e timoneria si m-a pus sa schimb bucsele de la timonerie. Al treilea a zis ca este rulmentul de presiune dar ca nu garanteaza ca se rezolva problema daca il schimba. Al patrulea ca e cutia de viteze. Deocamdata cu chin pot sa folosesc masina dar devine enervant. 

 

Care credeti ca e problema????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu zic că este rulmentul de presiune sau lamelele plăcii de presiune sau înmuiat. De preferat ar fi da înlocuiești kit-ul complet. Mecanicul cu timoneria a fost complet pe lângă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri ....iau salariu si o duc la doctor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele de 2L eu stiu ca rulmentul este hidraulic ,nu de presiune.Sunt 2 piese complet diferite.Ai verificat nivelul lichidului de frina?Daca calci ambele pedale inseamna ca ai lipsa de lichid/presiune suficienta in sistem.

Placa de presiune uzata poate fi o cauza.Citi km are? A fost schimbat vreodata kitul?

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat nivelul lichidului de frana si este ok ...mai mult de atat nu a scazut niciodata de cand am masina de 3 ani. Am auzit si eu ca sistemul este hidraulic. Deci de pierdut nu pierd lichid dar totusi ceva se intampla si din pacate ca si la doctori nici un mecanic nu ma lamureste. O sa merg la VW si vedem ce zic si astia ca i-am ocolit pana acum din cauza preturilor ridicate.

 

Multumesc


Masina are 151.000 Km reali . Nu s-a umblat niciodata acolo. Stiu asta deoarece am luat masina de la cunoscut si o stiu de cand a intrat in Romania in 2007 (ea fiind din 2006)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul este hidraulic actionat. Asta nu inseamna ca nu este de presiune. Tot aia face. Si daca se gripeaza nu mai face toata cursa. Vb din experienta proprie. Al meu a picat la 70k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,Costycristea.Aceeasi problema am avut-o si eu,identica si cam la aceeasi km ca si la tine.Problema a fost discul de ambreiaj uzat.Fiind uzat cativa mm,rulmentul de presiune avea cursa insuficienta pentru a comprima placa de presiune suficient,de aici aceasta problema.Am schimbat tot kitul de ambreiaj,volant,placa presiune,disc ambreiaj,rulment.La vreamea aceea nu am gasit disc sachs,cum era cel de pe masina,am fost neviot sa cumpar luk,pentru acest kit,poti gasi separat orice accesoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri...o sa le schimb. Mai am o intrebare volant chiar trebuie schimbata? Care sunt conditiile pentru a se schimba si volant ?

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur,doar discul este uzat.Ar fi bine daca pe masina ai avea Luk,pentru acesta gasesti discul separat,este ieftin 2-3 sute lei.Pentru Sachs,cum am avut eu,nu am gasit disc separat si am luat tot kitul,Luk,ca pe viitor sa pot schimba doar discul,sau orice alta componenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!