Jump to content

Probleme cutie viteza


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Salutare.Am un Passat b6 cod motor BMP din 2006.As vrea sa pun acel kid de reparatie al rulmentului de la cutia de viteze.Aveti cumva un link de unde as putea sa cumpar?Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie nici un link.Mergi cu codurile respective la orice magazin de piese auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu codurile pentru piesele care trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Uitate in comentarii aici găsești codurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai grija mare când scoți capacul negru e foarte subțire și să nu cumva sa înfigi surubelnita in camasa rulmentului că se sparge

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.mersi mult de sfaturi.vreau sa schimb uleiul cutiei si as face si operatiunea asta daca tot lucru in zona cutiei si preventiv sa am piesele in caz ca are joc acel rulment.Oare ma puteti ajuta cu un sfat despre uleiul care intra in cutie? cantitate si proprietati....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod cutie??? Mașina este 2.0 tdi 140 cp manuala?? Daca da 2.3 l și să iei original 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Am tot citit acest topic si nu reusesc sa trag singur  o concluzie si as dori sa ma ajutati! (multumesc anticipat)

Am un Passat 2006 2.0 tdi, cod motor BMA, cutie in 6 trepte, si anul trecut dupa schimbarea intregului kit-ului de ambreiaj pe LUK am capatat un uruit/rezonanta in plaja de turatii 1800-2100 indiferent in ce treapta ma aflu. Dupa aproape un an si ~15k-km mai apare inca ceva si anume un croncanit subtil (parca se lovesc 2 bucati de metal intr-un regim permanent) cand masina este subturata si merg cu ia asa constant. In urma unei vizite la " doctor" s-a decis sa se schimbe intreg kit-ul de ambreiaj pe Sachs dar surpriza ..defectul se pastreaza. Ce propuneti sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmenții in cutie..din pacate

Aceeași problema o am și eu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/15/2017 at 13:38, iahimmihai a scris:

Cod cutie??? Mașina este 2.0 tdi 140 cp manuala?? Daca da 2.3 l și să iei original 

tind sa cred ca este  HDV...inca nu am desfactut sa vad dar din ce am citit pe net cred ca aia ar fi. 2.0tdi BMP e motorul din 2006 cutie manuala 6 viteze.merg la reprezentanta sa imi dea hotii de acolo :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e ulei G052512A2 - altul nu gasesc, e 58 de lei litrul. Nu e chiar scump.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 12/17/2017 at 6:59 PM, mgm2000ro said:

Salut tuturor! Am tot citit acest topic si nu reusesc sa trag singur  o concluzie si as dori sa ma ajutati! (multumesc anticipat)

Am un Passat 2006 2.0 tdi, cod motor BMA, cutie in 6 trepte, si anul trecut dupa schimbarea intregului kit-ului de ambreiaj pe LUK am capatat un uruit/rezonanta in plaja de turatii 1800-2100 indiferent in ce treapta ma aflu. Dupa aproape un an si ~15k-km mai apare inca ceva si anume un croncanit subtil (parca se lovesc 2 bucati de metal intr-un regim permanent) cand masina este subturata si merg cu ea asa constant. In urma unei vizite la " doctor" s-a decis sa se schimbe intreg kit-ul de ambreiaj pe Sachs dar surpriza ..defectul se pastreaza. Ce propuneti sa verific?

Am efectuat si eu operatiunea saiba, a intrat doar o bucata, am schimbat si uleiul pe original vw si rezultatul zero.

Cine poate sa-mi dea niste feedback-uri de ateliere de reparat cutii manuale? La prima cautare pe net am gasit pe cineva din Cluj, eu as prefera in Bucuresti ca e mai aproape. Ce-mi recomandati?

Multumesc!

Modificat de mgm2000ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altă cutie...degeaba schimbi rulmenții (o să ai același zgomot)se olaresc lagărele din carcasa cutiei unde intra rulmenți...

Daca vrei sa încerci totuși acolo unde ai găsit e ok in Cluj ..Alba parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in Cluj sau chiar la mine in oras Turda sunt buni baieti si nu prea te tin cu cutia rapid constatare iti spune pretul si tu decizi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt si in București baieti care stiu ce au de facut. Vezi in aria servicii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt ajutor...am ajuns la Cluj pentru ca eram in zona.Super servicii, adica m-a inteles ca sunt departe de casa si m-a programat a doua zi. Operatiunea a inceput la ora 8.30 si la 13.00 era gata (demontat / montat cutie pe masina + reparat cutia = o ora). Acum nu mai am huruitul care se manifesta in orice treapta de viteza si de la orice turatie, dar am ramas cu acelas huruit care se manifesta in plaja de turatii 1800-2100 si care este prezent in orice treapta de viteza si se accentueaza odata cu sarcina/cuplu mai mare (urc un deal) si cand sunt in frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ți-am spus că ramai cu huruitul ....in scurt timp o să se audă ca la început ....am și spus de ce...nu ai rezolvat nimic ai cheltuit niste bani degeaba ...daca vroiai sa faci o treaba buna schimbai carcasa cutiei cu una noua și toți rulmenții in ea și nu mai aveai probleme

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ lucaflo26 Da !

@ iahimmihai Este ciudat fenomenul...mi s-a explicat ca nu se poate sa se manifeste cutia asa...adica sa apara o vibratie/rezonanta la fix o anumita turatie, in cazul meu 1800-2000 rotatii si apoi sa dispara. Daca este o problema la rulmenti trebuie sa se manifeste continuu in toata plaja de turatii. Am gasit un alt topic tot pe forumul  passat b6 unde lumea se plange fix de fenomenul pe care il am si eu, vibratii in jurul la 2000 rotatii si ca defecte apar injectoarele, axul cu came etc, dar nu cutia. Chiar nu mai stiu ce sa fac!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tureaza cum zici tu  pe loc dar scoasă din viteze și cu ambreiajul calcat vezi daca se mai aude...daca nu atunci nu e de la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o problema cu un passat din 2006 , 2.0 , cutie manuala , 6 viteze , motor BMP si anume in cel mai bun caz cand vreau sa o scot din mansarier imi agata si in cel mai rau caz nu o mai pot scoate deloc fara sa opresc motorul . La rece se scoate foarte usor din mansarier . Uneori imi agata cand vreau sa o bag in viteza intai . Am fost cu ea la mecanic , mi-a descoperit un suport motor rupt si mi-a zis ca din cauza asta motorul nu mai era aliniat cu cutia de viteze . A schimbat suportul si acum merge si mai rau scoaterea din mansarier . I-am adus inapoi masina si astept alt verdict . Aveti idee ce ar putea fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand calci ambreiajul se aude vreun zgomot? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!