Jump to content

Probleme cutie viteza


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

@iahimmihai : 

Am testat si cu masina pe loc cu ambreiajul calcat dar si cu el liber, masina are acelas zgomot al motorului si la 1800-2000 rot am o usoara vibratie/rezonanta (cam 5% din ce se produce cand masina este in viteza/cuplu ). Am mai observat ca intensitatea vibratiilor depinde de cuplu, si anume daca trec lin prin turatiile 1800-2000 se manifesta usor, daca masina trage mai greu, urca un deal sau o accelerez mai puternic fenomenul  vibratiilor creste, este mai accentuat. Fenomenul se manifesta si in frana de motor. Initial am crezut ca este de la volant dar nu este pt ca am incercat cu altul si tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic tot cutie

Pune pe cineva să asculte cu capota ridicata din ce zona se aude când accelerezi pe loc sau asculta tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Ma confrunt și eu cu o problema în ceea ce privește schimbarea treptelor de viteza. Iese greu din prima treapta și se manifesta numai în mers doar din trecerea din 1 în 2. Din fericire problema se manifesta doar în primii 200—300m, iar odată cu venirea frigului s-a amplificat puțin, iese și mai greu. Uleiul din cutie l-am schimbat dar degeaba. 

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 
Ma puteti ajuta si pe mine cu ceva sfaturi?
Am un passat b6 2.0 TDI cod motor BMP si am probleme la schimbarea treptelor de viteza, mai exact treptele 1, 2 si marsarier.
Problema se manifesta astfel: atunci cand calc ambreiajul si incerc sa bag in prima treapta imi agata sau chiar nu imi da voie sa bag deloc dar dupa ce bag in alta treapta mai mare(de exemplu treapta 3) pot sa bag si in prima fara probleme.
Inca o treaba dubioasa o face(dar nu tot timpul) atunci cand in prima treapta sau a doua opresc si sunt cu ampreiajul calcat, incerc sa scot masina din viteza dar nu ma lasa...ca si cum nu ar debraia cum trebuie iar daca iau piciorul de pe frana masina da sa plece.
Am incercat sa remediez problema facand un reglaj la timonerie dar am constatat ca una din cele doua buchi din capatul cablului aveau un joc destul de mare. Le-am schimbat pe amandoua si treptele intrau fara probleme dar dupa 3 zile de mers prin oras am iesit la un drum mai lung(300km) si problema a reaparut.
Ce sfaturi imi puteti da? 
In urmatoarele zile o sa schimb si lichidul de frana si o sa aerisesc ambreiajul(asta la recomandarea unor prieteni).
Astept raspunsuri.
Va multumesc!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai zis ca ai schimbat bucsele alea si mergea bine inseamna ca e de acolo. Daca a fost doar placebo atunci suspectez ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba ambreiajul  in cel mai rău caz ar fi rulmentul de presiune dar nici de acolo nu este (ai zgomote??? bate volant??)cum ai reglat cablurile??ai făcut semne la ele când ai scos bucsele la lungime mă refer sau ai desfăcut din cabina mașonul de la schimbător sa blochezi schimbătorul după procedura de service? pompa de ambreiaj aia de plastic cum se prezintă ??

Uitasem in cel mai rău caz verifica trenul fix de la cutie vezi daca nu cumva are joc ....sa scris mai sus despre minunata șaibă și jocul din rulment de la trenul fix....si de aici poate fi....caută pe topic 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iahimmihai am facut reglajul cu blocatul schimbatorului...zgomote nu am si nici nu bate volant...la pompa nu m-am uitat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și tot nimic?? La fel?? Atunci verifica rulmentul din carcasa cutiei se vede un capac negru pe la roata din stânga (capacul daca se da jos nu se refolosește)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iahimmihaiAm inteles...si eu tot acolo banuiesc ca este problema...daca are joc inseamna ca trebuie sa bun saiba aceea care sa il fixeze? Pun un link cu ce am gasit eu... poti sa imi zici daca asta ar fi procedura? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iahimmihai scuze ca ti-am aratat acelasi lucru...acum am citit si restul discutiilor si am cam iteles...de unde pot sa iau distantierul acela si capacul? pe epiesa este un kit de reparatie dar nu stiu daca acela este... ne numeste: set reparatie levier cutie de viteze.

Poti sa ma ajuti cu un link ceva sau sa imi zici unde sa caut... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că am pus eu parca un link sau uitate chiar în video care l-ai pus în comentarii găsești codurile și după daca le ai la orice magazin de profil poți să le comanzi

Poți să pui șaibe cât încape cred două sau trei cu aia originala cu tot....dar MARE ATENTIE când scoți capacul sa nu înfigi surubelnita in camasa rulmentului că se sparge (cămașa e ceva gen plastic) iar capacul e foarte subtire

Iar ăla de pe e....a îți și spune în descriere că e pentru levier adică schimbătorul din cabina

WHT-001-976 și

02m-301-211-b

 

Sau tot kitul 

WHT001976KT

Uite și acolo unde cauți tu

https://www.epiesa.ro/etansare-ulei-transmisie-manuala-oe-vw-02m301211b-idprod-657006587.htm

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@iahimmihai Revin cu un update :)  Am comandat si montat saiba aceea de aproximativ doua saptamani si masina merge bine :D  Am observat ca de cateva ori in anumite pozitii (in stationare) a avut o tenta de a agata la bagarea in viteza dar nu ceva semnificativ... Cand o sa fac revizia cam in 900 de km o sa mai fac reglajul acela automat la timonerie pentru ca acum nu l-am mai facut, dar nu ca ar fi neaprarat nevoie de acest lucru... Problema s-a rezolvat... Multumesc mult! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut! imi agata cutia de viteze in treptele 2 si 4 deci pe care le trag spre mine!! 1,3,5 functioneaza perfect! Problema apare doar la cald, la rece in primii km de la pornire functioneaza perfect!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema la VW Golf 5 1.6 fsi ,cutie in  trepte.Numai intra in treapta 1 deloc (nici la rece) , restul vitezelor intra perfect.S-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
valentin.tartan

Buna ziua,

Am citit prin forum problemele pe care le au ceilalti colegi dar nu am gasit ceva asemanator cu ce am eu...

Problema mea apare cateodata la schimbarea vitezei a 3 a, cand intra greu, de parca mai are nevoie de 1cm sa intre complet...sunt saptamani cand nu am nici o problema.

Mentionez faptul ca problema apare doar cand se incalzeste motorul, cu el rece intra perfect...

Dupa ce intra greu in a 3 a daca o scot si o bag iar intra perfect, dar daca o bag in a 2 a sau a 4 a si pe urma iar in a 3 a intra greu...

Mi se pare ca si maneta este mai rigida..(nu mai aluneca asa frumos in viteze)

Pe langa asta a inceput sa ramana ambreajul undeva deasupra la jumatatea cursei...si asta nu se intampla mereu..din 10 apasari se intampla de 2x si cateodata de 7x sau deloc...

Am inteles ca o cauza poate fi lichidul de frana invechit si ca este posibil sa se rezolve din aerisirea ambreajului..

La service, fara sa se uite la masina au spus ca e pompa ambreajului si ca trebuie schimbata.

Voi ce parere aveti?

Sa fie pompa, lichidul si aerisirea ambreajului sau uleiul din cutie?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare pompa sau cilindrul receptor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună am și eu o problema cu cutia de viteze 

Am vw pasat 1.9 105 cai 2008 160.000 mile cutie cu 5 trepte 

Mașina schimba perfect în toate treptele cu excepția treptei 1  de exemplu dacă merg cu treapta a treia și reduc la semafor o scot din viteze și aștept sa se faca verde când calc ambreiajul și vreau sa bag în treapta 1 intra greu și parca huruie dar nu tare dar dacă țin ambreiajul cât timp semaforul este roșu și nu o las sa meargă pe liber și schimb în treapta 1 nu mai huruie și merge ușor .. Dacă puteți sa îmi dați unele sfaturi din experiențele dvs. Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Revin asupra problemei legata de cutia de viteze....ca prin minune a inceput sa merga bine...se intampla rar sa nu intre in viteza din prima..

Cum a spus valioglu...banuiesc si eu ca este cilindrul receptor...

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
cosmin19951305

Buna ziua .Am un passat b6 2.0 16v bkp 2007.problema schimbare viteze .

Deci daca masina este oprita intra perfect in toate vitezele, in schimb cand o pornesc si merg cu ea 1-2 ore agata in schimbarea vitezelor in special in viteza 1,2 si marsarier, am schimbat uleiul la cutie .A avut cineva problema asemanatoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi o problema de ambreiaj. Poti incerca prima data cu o aerisire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! VW passat b6 2.0 fsi cod motor BVY.Masina a trecut peste o bordura destul de inalta.:( as vrea sa va intreb daca se mai poate repara cutia din imagine,sau este mai bine sa cumpar alta  second hand ...problema este ca ma aflu in Cypru si aici cu piesele la masini stau foarte prost.m-ar ajuta niste adrese,telefoane,site-uri unde as putea cumpara piese sau alternative de oriunde,,,chiar si din tara.Multumesc si sper sa nu deranjez cu aceasta postare.

cutie viteze 1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegilor de pe forum

Am o problema si daca ma poate ajuta careva ,raman dator cu un raspuns...

Am un passat 2006 1.9 mot bkc

Vreau sa schimb cutia si am ramas intr-un punct mort... cum sau cand se desface/demonteaza piston/actuator ambeiaj situat pe cutie undeva sub baterie parca ... ma gandesc cu groaza daca desfac cele 2 furtunase ca va trebuii aerisit tot ce tine de lichid de frana.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut ..am si eu o problema la ocutie cu 6 viteze .....  dimineata  cand este rece  intra foarte greu primele doua  ...ff greu ......  dar  isi revine in 10 min asa in timpul mersului ...  ati mai intalnit problema asta? ..... tin sa mentionez ca nu are  uleiul schimbat la cutie ...urmeaza sa l schimb 

Modificat de Gabyyyyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!