Jump to content

Probleme cutie viteza


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Daca e discul uzat se subtiaza. Deci debraierea se va face si mai repede. Pe cand lui nu-i debraiaza complet. Trage tu concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca după ce pierde materialul de fricțiune, începe să patineze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a spus si el,nici nu apuca sa ridice piciorul de pe ambreiaj,ca masina pleaca.Asta nu inseamna ca debraiaza prea repede?.Eu zic sa asteptam sa vedem ce va gasi acolo,apoi vedem care are dreptate.


Poate nu este atat de uzat incat sa patineze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru ajutor... Am sunat un angajat de la VW si mi-a zis ca problema mea nu este ambreiajul propriuzis ci un joc la rulmentul conic din spatele cutiei video mai jos.

 

 

Greu de crezut. Dar deoarece nu prea am bani in aceasta perioada iar masina vad ca s-a linistit de vreo 2 zile adica merge ca noua am hotarat sa fac operatiunea cu saiba. Tipul mi-a cerut 300 ron si a garantat ca se rezolva. Am comandat saiba 6 ron, siguranta 16 ron si capacul de plastic care am inteles ca de cele mai multe ori nu se scoate intreg 30 ron toate de la Serpico total 53 ron si o sa fac singur operatiunea singur  sapt viitoare daca ma lasa vremea.

 

Cand mai am noutati scriu aici. Daca nu se rezolva nici asa atunci o sa umblu la ambreiaj.

 

 

Va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat3c-bkp tu nu intelegi deloc ambreiajul asta. Cand se uzeaza discul totul se muta in sus cu pedala. Adica va debraia si cu pedala la jumate si va tine ambreiajul cat mai sus in fct de uzura. Lui ii pleaca masina de pe loc cu ambreiajul calcat. Sunt exact 3 piese responsabile: pompa ambreiaj , rulment presiune sau placa presiune. Minim una din ele e defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu inainte sa demontez,tot la ceea ce spui tu m-am gandit.Am inceput prin a aerisi,inlociut pompa ambreiaj,fara rezolvare.In final am dat cutia jos,singura piesa uzata a fost discul.Centrarea grupului de pinioane cu saiba,nu vad ce legatura ar putea avea cu problema lui,totusi e buna de facut si preventiv,asta doar daca va fi uzura in capac,altfel,dupa ce va pune saiba,nu va mai intra siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Saiba e pentru treapta a 5a. Nu afecteaza primele trepte.

La tine sigur a fost si altceva. Ai masurat cat iese afara rulmentul ? Un mm poate fi suficient sa nu mai debraieze complet.

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joc,aprox 1,5mm.La mine se manifesta altfel,se auzea trosnind cand opream motorul.Cand il opream cu ambreiajul calcat,nu se auzea nimic,cutia fiind decuplata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut am o problema la cutia de viteze DSG Passat 2007 2.0 TDI BMP in trepata 5,6 imi suna un rulment are cineva ideie cat de greu se schimba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

 

Pasast B6 BMP 2.0 2006.

 

Intra greu in viteza 1 si marsarier. La acest comportament rezolvarea este sa mai eliberez inca odata pedala de ambreiaj si sa o apas iar atunci merge.

Cand vreau sa opresc de ex la treceea de pietoni apas ambreiaju si frana...o bag in viteza 1 si astept pana sa plec de  pe loc ...cu ambreiaju calcat tinde sa plece de pe loc si daca vreausa o scot din viteza nu mai ma lasa ramane cuplata nu in totalitate dar suficient cat sa nu mai vrea sa iasa din viteza...rezolvarea este : dau drumu la ambreiaj merg 20 cm apas iar si o scot din viteza ....

 

 

Ce sa fie? CV sau Rulment sau tot kitul de ambreiaj?? sau altceva?????

 

Mi se intampla asta numai cand vine sezonul rece vara de exemplu sau primavara sau toamna nu mi se intampla ...De doi ani patesc la fel iernile. Am fost la 4 mecanici care cred ca mai mult m-au jupuit de bani. Primu a zis ca este pompa de ambreiaj ...am schimbat-o. Al doilea ca e timoneria si m-a pus sa schimb bucsele de la timonerie. Al treilea a zis ca este rulmentul de presiune dar ca nu garanteaza ca se rezolva problema daca il schimba. Al patrulea ca e cutia de viteze. Deocamdata cu chin pot sa folosesc masina dar devine enervant. 

 

Care credeti ca e problema????

Aceeasi problema am avuto eu. Acelasi tip de motor/cutie. Solutia a fost sa schimb kitul de ambreiaj complet..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STEFANESCU ALIN

Salutare ! Am si eu un passat bkp din 2006 si  in viteza 2 intra greu mai ales la viteza mare si scoate un sunet si cum  s-ar atinge 2 pinioane. cand motorul e rece merge normal. Cred ca e sincronul din viteza a 2-a. Ati mai intalnit problema asta? ce parere aveti?

Modificat de STEFANESCU ALIN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu nevoie de ajutorul vostru pentru a afla codul cutiei de viteze.....am un passat b6 motor de 2.0 fsi cu o cutie automata si trebuie sa o schimb ca asa mi-a zis mecanicul....dar sub masina pe cutie nu ma gasit codul...ma poate ajuta cineva va rog frumos

Salut am si eu nevoie de ajutorul vostru pentru a afla codul cutiei de viteze.....am un passat b6 motor de 2.0 fsi cu o cutie automata si trebuie sa o schimb ca asa mi-a zis mecanicul....dar sub masina pe cutie nu ma gasit codul...ma poate ajuta cineva va rog frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 12/6/2015 at 7:57 PM, costycirstea said:

Multumesc mult pentru ajutor... Am sunat un angajat de la VW si mi-a zis ca problema mea nu este ambreiajul propriuzis ci un joc la rulmentul conic din spatele cutiei video mai jos.

 

 

 

Greu de crezut. Dar deoarece nu prea am bani in aceasta perioada iar masina vad ca s-a linistit de vreo 2 zile adica merge ca noua am hotarat sa fac operatiunea cu saiba. Tipul mi-a cerut 300 ron si a garantat ca se rezolva. Am comandat saiba 6 ron, siguranta 16 ron si capacul de plastic care am inteles ca de cele mai multe ori nu se scoate intreg 30 ron toate de la Serpico total 53 ron si o sa fac singur operatiunea singur  sapt viitoare daca ma lasa vremea.

 

Cand mai am noutati scriu aici. Daca nu se rezolva nici asa atunci o sa umblu la ambreiaj.

 

 

Va salut

Salutare,

 

Problema mea s-a rezolvat prin adaugarea acestei saibe minune. Am facut operatia asta acum 2 sapt si de atunci parca merg cu alta masina. NU imi vine sa cred ce frumos intra in viteza si nu se ma aude nici un fel de zgomot. Sper sa ramana asa.

PS: Era un joc destul de mare la rulment si dupa adaugarea saibei este aproape inexistent.

Cu stima

Modificat de costycirstea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Vă salut cu respect ! Am un B6 din 2007 , 2.0 TFSI  cutie automata Tiptronic 6 trepte . De vreo 2-3 luni se aude un scârtâit  la turatia de 1200-1800 rot/min in orice treapta ar fi.Am schimbat distributia cu pompa cu tot , cureaua de accesorii cu intinzator  , fulie alternator toate noi de la Vw. La sugestia unui prieten , am dat cureaua de distributie jos sa elimin toata partea sata cu distributia si accesoriile . Dupa ce s-a incalzit motorul la 90º  am turat motorul trecând prin turatia mentionata mai sus ( levierul pe parking) . Am oprit motorul . Dupa 1 min cand l-am pornit s-a auzit iar scârtâitul chiar f. tare in stanga fata la cutie sau zona aceea.Va multumesc mult pentru orice ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sal. Am constatat la masina vw. automat, ca atunci cand sunt in "P" si accelerez, masina tinde sa mearga spre spate. Este normal asa ceva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In P, angrenajele sunt blocate mecanic, nu are cum sa o ia masina in fata sau in spate, poate doar vreo 5 cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A reușit cineva sa sudeze o carcasa la cutia de viteze? Carcasa de la cutia mea e fisurată si nu am găsit încă un material de adaos pentru sudura. Daca știe cineva ce fel de material de adaos trebuie....

multumesc anticipat!

IMG_3006.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Va salut, 

 Ma alatur si eu in grupa cu probleme la cutia de viteza . Masina este un Touran 1.6 FSI din 2005 cod cutie GVV cu 6 trepte . Acum descrierea problemei : Capac spart la treapta a 6-a  si un zgomot de rulment ocazional. Practic dupa desfacerea cutiei am constatat ca treapta  5 si  6  a mers fara ulei si acesta a fost motivul pt care s-a distrus cutia (doar roata dintata de la treapta  6) . Deoarece am luat decizia sa o repar (pt ca am vazut ca e o boala la astea, cutia de viteza si nu stiu in caz de unu SH ce ma asteapta) vreau sa va intreb ca si roti dintate,piese, treapta a 6-a in special merge cumva si de la alt tip de cutie ? Tot asa capacul de aluminiu din capat unde sunt cele doua trepte este cumva identic de alta cutie? Ca si piese imi puteti recomanda un program sa aflu codurile la ele ?

 

Va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta si pe mine ? Detin un passat b6 1.9, 105 Cp. In mers defapt in sarcina indiferent de viteza cand bag in viteza sau daca este in viteza si iau un pic piciorul de pe ambreiaj se aude un sunet ciudat carait ca si cum ar scapa ceva . mentionez ca am kit ambreiaj si volant complet cu masa dubla schimbat de aproximativ 450 de km. atasez si o inregistrare cu acel sunet din masina. multumesc

PTT-20170129-WA0003.opus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 taliban - Crezi ca pilitura si tot materialul de la pinionul de tr a 6-a nu a intrat si in restul cutiei? Schimba cutia, nu cred ca e mai mult de 300 de euro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, valioglu said:

 taliban - Crezi ca pilitura si tot materialul de la pinionul de tr a 6-a nu a intrat si in restul cutiei? Schimba cutia, nu cred ca e mai mult de 300 de euro...

Ba da , a intrat. Am desfacut cutia de tot .Asa am reusit sa identific piesele care s-au stricat . Ca si pret,incep de la 1800 pana in 3000 de lei. Mai ieftin de atat nu am gasit .Inca un lucru, la codul de cutie am gresit e HBJ . Asadar sunt in cautare de aceste piese . Daca ma puteti ajuta cu niste informatii unde ,cat si eventual coduri la piese sa ma contacteze PM . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o mare problema. am schimbat kit ambreiaj de curand si de atunci am probleme cu viteza 5 , pana acum a sarit din treapta 5 numai cand mergeam pe drum drept (constant) fara sa o accelerez (a1) , cand accelerezi sau reduci nu sare.

faza tare e ca atunci cand iesea calcam repede pedala de ambreiaj si intra singura inapoi in treapta si mergeai mai departe    

acum am fost la service, au desfacut tot la viteza a 5-a si cand schimb din 4 in 5 si dau drumu la ambreiaj in trage maneta spre Neutru si vibreaza cand e in sarcina ... cand reduci intra inapoi.. gen are joc .. ceva nu o tine cuplata la maxim

aveti idee ce ar putea fi si daca in bucuresti gasesc pe cineva care se pricepe? 

multumesc
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O problema similara cu a ta, am avut si eu la o masina "italieneasca". In cazul meu a fost necesara inlocuirea sincronului corespondent treptei a cincea. Sper sa te ajute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am auzit si eu .. ar fi bine sa fie doar sincronul. 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!