Jump to content

Probleme cutie viteza


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Se intampla mai ales cand uleiul de la cutie a fost schimbat cu unul semisintetic sau de proasta calitate. Oricum iarna primele doua trepte intra mai greu la rece, este uleiul mai vascos. Daca il schimbi iti recomand sa pui ulei original. Daca nu se amelioreaza ai alta problema, cel mai probabil ambreiaj sau pompa / cilindru receptor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut colegi cine ma poate ajuta rog frumos!acuma cateva zile am luat o bordura nu tare si dintro data mia sarit din viteza din D a ajuns la N si acuma nu mai apas pe buton sa schimb merge fara sa apas este ceva grav va rog sa ma ajutati cutie automata DSG PASSAT DIN 2007 motor 2.0 bmp va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vaory inainte nu mergea sa schimbi din D in N fara a apasa pe buton? Intreb pentru ca e comportament normal si se poate muta din D in N fara a apasa pe buton.

Daca poti schimba din N in R sau din R in P fara a apasa butonul atunci ar fi o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mss Boditza asa este din R in P nu merge sa apas butonul nici din P in R nu merge dar mam fost panicat ca nu stiam si nu am mai avut cu,cutie automata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am facut o scanare cu vcds la dsg si au rezultat urmatoarele valori. Atasez poze. Mai atasez o poza si cu scanarea la filtru de particule. Daca imi poate interpreta volorile cineva, ce inseamna nr acela de km( in bord sunt 235775),duty cycle, la fel si la filtru de particule. Multumesc. 

IMG_20200224_192347.jpg

IMG_20200224_192722.jpg

IMG_20200224_192728.jpg

IMG_20200224_192732.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut baieti!

Am si eu o problema si anume au inceput sa se auda zgomote cred ca de la volant(cred) tot mai rau. Cutia este manuala 6 trepte. Dupa aprox 200 Km a inceput sa se auda zgomote parca din cutie si nu mai puteam sa urc pentile mari si vitezele 4, 5 si 6 nu mai merg (intra in viteza usor dar nu mai merg). Daca este sa schimb cutia de viteze care a mea cred ca este KXX (140 cp) cu una KXZ, care este diferenta? KXZ am vazut ca este pusa pe 170 CP. Eu avand dyno 1 178 cp ar fi mai ok sa iau o cutie KXZ.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Dețin un vw jetta 2007, 1.6 BSE, am avut o problema la cutia de viteze(multa pilitura) si am schimbat-o cu una second-hand. Acum am o problema si la cea "noua". Cand e motorul pornit, nu intră in treapta 5, cârâie cand incerc sa cuplez, ca si cum se freacă pinioanele din cutie unul de altul, indiferent daca apăs pe ambreiaj sau nu. 

Am cautat informații despre aspectele astea, dar nu am gasit nicăieri ceva asemănător. 

Ar fi o problema din cutie? Ca din timonerie nu e, au verificat vreo doi mecanici timoneria si ar fi montata bine. S-a întâlnit cineva cu aceeasi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , am o problema cu cutia de viteza la un b6 variant 5 vit manual , daca stau pe loc fara sa apas ambreiajul,normal nu ar tb sa intre in viteze (2-5 nu intra )daca incerc sa introduc in viteza 1 vrea sa intre in viteza si incepe huruit, daca stau la semafor si introduc in viteza 1 uneori ma bruscheaza , daca vreau sa dau din 2 in 1 in mers , incetinind, are momente cand are huruit ca si cand nu e apasat ambreiajul, nu am probleme cu celelalte viteze.

Problema a aparut din vara cand am ramas fara ambreiaj in timpul deplasarii (lichis curs pe la pompa sparta) si am fortat sa introduc in viteza 1 pentru a ma putea deplasa de pe sosea la o parcare. Am schimbat ambreiajul  si e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La ambreiaj sa fi sigur ca ai schimbat rulment, placa presiune,etc nou, nu ar trebui sa se comporte cum zici, dar daca zici ca e manuala sa nu ai probleme la timonerie,etc.

Acum depinde si service-ul unde ai facut cele mentionate daca sunt profi sau de cartier.

 

Personal am schimbat kit ambreiaj de fabrica la B6 DSG 2009 la 330.000km si era inca decent si propietarul de la service avea tot B6 cu 460.000km fara schimb si inca mergea, da era cathar pt service dar mergea, daca sunt intretinute sa sti ca un DSG in special era' 2009 duc mult si bine, la manuale ar trebui sa fie si mai simplu de intretinut/ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei

@alexvalean sincronul defect 1-2

trebuie desfacuta cutia de viteze si de reparat.Inlocuiesti tot ce trebuie.

Atentie ca reparatorii iti vor propune sa vii cu o cutie sh sa ti-o inlocuiasca pe cea de pe masina, sa nu mai repare ei cutia ta de viteze..

Modificat de mishu achihaitei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!