Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

bbogdanmircea

Faza tare, la un prieten i-a crapat pe la Balea Lac furtunul de intrare in pompa-tandem

furtun intrare pompa tandem

Dupa ce am cautat putin pe forum am aflat ca furtunul nu prea vine separat, si oricum e scump.

Am aflat ca poate fi inlocuit cu un furtun obisnuit de combustibil.

Am umblat putin prin Iasi intai la Moldotrans pe Primaverii dar nu aveau si pana la urma am gasit la Auto Racemi sub pasarela Posu Ros vizavi de Bazar.

Am dat pe un metru de furtun 10 RON si pe 2 coliere inca 4 RON.

Maine plec la Sibiu si va anunt daca a functionat sau nu reparatia...

Bafta si sper sa nu am si eu surprize pe TF si TA.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Am fost si pe TA si pe TF!!!

Mai multe aici: Impresii TA si TF

Am descoperit super drum intre Odorheiu Secuiesc si Gheorgheni.

In rest ce sa mai zic a fost super pacat de aglomeratie.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Am o dilema am un cauciuc de iarca nou pe dinafara dar cu care am mers pe pana.

Din aceasta cauza la interior pe marginea cauciucului s-au format niste urme destul de adanci, se vad sarmele de la cauciuc.

Deoarece restul de 3 cauciucuri sunt de acelasi tip si efectiv noi as avea 3 solutii:

-il pun asa and hope for the best, oricum am mers cu el asa mult si bine pana sa observ cum s-a ros in primavara cand le-am pus pe astea de vara

-ii pun camera dar nu stiu cat de ok e sa pui camera la cauciuc de asta tubeless

-il las pe dinafara, mai cumpar 2 cauciucuri noi de iarna mai ieftine pe care le pun pe spate si al 3 lea il pun ca si rezerva

Ce parere aveti?

Link către comentariu
bbogdanmircea

Varianta cu camera sare asadar raman 2 variante sau il pun asa si merg mai incet sau cumpar inca 2 cauciucuri si renunt la el.

Din ce am mai citit sansele la aceasta cauciucuri tubeless sa faca explozie sunt infime acest fenomen fiind caracteristic camerelor de dinainte.

Candva o sa pun poze cu acele adancituri care au ramas pe interiorul cauciucului...faza e cam eu am mers cu acel cauciuc pe janta cam 1 km si ceva pana la o vulcanizare intr-o dimineata, e posibil ca acele urme sa fie de fapt de la marginea jantei???

Totusi ma gandesc ca structura de rezistenta a cauciucului este acea tesatura de sarme si nu cauciucul care o imbraca si s-ar putea sa mearga mult si bine asa, daca structura de rezistenta nu este afectata.

Ce parere aveti?

Link către comentariu

Eu nu as circula cu mai mult de 40 cu anvelopa aia. Si doar pana cumpar alta,fie si SH

Link către comentariu
bbogdanmircea

Mda, si cand ma gandesc ca eu am mers mult si bine cu ea asa cu viteze peste limita legala si nu s-a intamplat nimic...

Fericiti cei saraci cu duhul nu???

Oricum nu aveam de unde sa stiu ce s-a intamplat inauntru.

Asta e prin octombrie o sa cumpar 2 anvelope noi de iarna si le pun pe spate si asta e...

S-asa am reducere la produsele Continental asa ca o sa iau niste Barum cele mai ieftine

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

De o bucata observ o problema si anume mi se abureste parbrizul pe interior cand merg in mod normal pe AC sau ECON.

Daca dau pe dezaburire normal ca se dezabureste imediat dar nu imi convina sa merg tot timpul pe dezaburire.

De la ce ar putea fi?

Ultima oara am pus filtru cu carbon activ, oare sa fie de la ala?

Link către comentariu

Ala cica e cel mai bun,fata de cel simplu,de panza.Am unul nou de 4-5 zile.L'am schimbat ca plouase cu ceva zile in urma si mai era si noapte si fara dezaburirea pornita nu mai vedeam nimic.Asa ca...altul.Bineinteles,nu m'a surprins ce am gasit in el.Am pus tot Bosch cu carbon activ.Poate ai ceva umezeala pe radiatorul din habitaclu.Mergi vreo 10 min cu caldura pornita la maxim.Poate dispare aburitul.

Link către comentariu

La orice masina e asa chiar cu aerul pe off. Intra aer rece de afara pe la fanta dezaburire + aer cald in masina ...de aici e logic :)

Link către comentariu

Mai o fi normal, dar eu inainte nu avem niciodata problema asta...

E clar ca este ceva umiditate in masina de se face condensul ala, sau poate vreo clapeta nu mai functioneaza bine pe AUTO si de fapt nu mai baga aer proaspat de afara cand e pe AUTO?

Din ce stiu eu, pe AUTO sau pe ECON iti baga aer de afara pe care il incalzeste raceste ca sa ajunga la temperatura dorita.

Normal ca pe AUTO umiditatea din aer condenseaza pe vaporizatorul din bord acest fiind cel mai rece element si ar trebui sa nu se abureasca.

O sa ma uit pe la covorase poate am pe undeva umezeala, e clar ca undeva este o sursa de umezeala in masina de se creeaza acest condens, nu stiu ce sa zic...

O sa desfac putin si filtrul de polen sa ma uit pe acolo daca sunt urme de apa, umezeala ceva...

N-am mai avut problema asta e clar ca ceva s-a intamplat...in ultima vreme ptr ca am facut curatare cu AIRCOFRESH din ala, de fiecare data cand afara era mai frig de 24 grade, am mers pe ECON, pe cand inainte stateam tot timpul pe AUTO, ma gandesc ca e posibil sa se fi adunat umezeala in aerul din masina sau pe undeva prin bord si acea umezeala sa abureasca masina de fiecare data cand pornesc?

Astept niste sfaturi in acest sens.

De acuma o s-o las pe AUTO tot timpul chiar daca nu e bine ptr compresorul de clima, sa vad daca se schimba ceva...

Sub masina m-am uitat si se scurge condens cand functioneaza AC-ul deci oare ce ar putea sa fie?

Link către comentariu

problema ai obseravt-o in div conditii meteo? adica afara ploua,e cald/uscat...etc? masina a stat mult timp inchisa?

vaporii de apa se condenseaza dintr-un motiv....

eu nu tin mereu pe AUTO si nu patesc asta decat cand e cald,afara ploua si merg cu geamurile inchise.

sau cand am stat mult in masina si e multa umezeala din respiratie.

mai verifica si faca filtrul de polen este uscat...

Link către comentariu

si la mine face la fel....dar nu mereu...am observat fenomenul asta mai ales noaptea cand scade temperatura...sunt pescar si mereu patesc chestia asta in noptile mai racoroase cand plec la 2-3-4 dimineata...dar nu mereu..vara, cand e cald si noaptea, nu am probleme. filtrul de polen nou, fara probleme cu umezeala

can d am observat fenomenul asta, am verificat mocheta sub presuri, condensul de a/c, si nu sunt probleme

Link către comentariu

Nush ce sa zic mai baieti.

Ieri normal ca am desfacut fitrul de polen care este de la carbon activ si l-am verificat dar este uscat uscat.

M-am uitat si pe la presuri mocheta si nici un semn de umezeala.

O sa ma mai uit si la alte chestii poate am pe undeva apa prin masina cine stie...

E adevarat ca masina a stat inchisa 10 saptamani in parcare dar nu stiu ce vreme a fost.

Faza e ca nu tin minte inainte sa fi avut problema asta, si nu apare in conditii meteo nasoale ci asa la mers normal...nu e o aburire excesiva ci pur si simplu pe parbriz se formeaza asa ca o mazga foarte fina pe care o vezi, dar nu e acea aburire excesiva care e pe ploaie sau iarna si din cauza careia nu vezi nimic.

E pur si simplu o aburire foarte fina si pe care o vezi si te enerveaza, dar care nu se inrautateste ca atunci cand e ploaie.

Am sters ieri parbrizul pe interior foarte bine cu o carpa...ma gandesc poate e ceva pe interior.

Link către comentariu

Intrebare:

Ce sa-mi iau:

-jante de tabla ptr cauciucuri de iarna

-update la telefon? :D

Link către comentariu

depinde de ce telefon ai acum..... :lol:

eu am jante de tabla si cauciucuri de iarna plus jantele de aliaj, echipate cu cauciucuri de vara.....e mult mai ieftin, comod....si nici nu chinui jantele de aliaj vara-iarna.

Link către comentariu

Jantele de tabla sunt destul de scumpe luate de noi, pana in 200 RON/bucata te duce (cele de 15 inch sunt atat, mai mari nici nu merita sa pui)

Link către comentariu

Ei Marius nici chiar asa eu am gasit pana acuma la 400 ron 4 jante dar mai trebuie sa platesc si transportul sau sa ma deplasez.

Avand in vedere ca pe schimbat si echilibrat un set de cauciucuri dau cate 50 ron odata toamna si primavara deci 100 ron pe an

inseamna ca le-as amortiza in 4 ani...

Nu merita...daca gasesc sub 300 ron iau altfel nu mi se pare o investitie interesanta.

S-au scumpit draciile de jante acuma cu legea cauciucelor de iarna...toate lumea cauta.

Iar despre telefon am un E63 as vrea sa trec si eu la Android dar vedem.

In noaptea asta sper sa-mi vopsesc in sfarsit aripa spate dreapta pentru ca mi-a sarit vopseaua de la pietre sarite si m-am saturat sa umblu tot asa.

O sa revin cu niste rezultate si costuri.

Probabil urmeaza si distributia toamna asta, fostul proprietar m-a asigurat ca a facut-o la 180000 dar a schimbat doar cureaua, acuma am 231 000, normal ar trebui facuta peste 90000 dar eu as face-o la 60000 asa ca sa stau linistit. Voi ce parere aveti?

Link către comentariu

Am gasit jante si capace yuppyyyy

Ramane sa vad daca pun cauciucul ala sau daca o sa caut 2 cauciucuri second pentru spate.

Link către comentariu

distributia la 60 mii,sa nu ai surprize. ulei,filtre (mai putin motorina,la15mii) la 10 mii.

ce jante,de tabla?in ce stare,cati bani? si eu as vrea sa imi iau din cauza ca la schimbul primavara-toamna am cheltuielite de care ai mentionat (dar mai scump la bucuresti) si "chinui" si anvelopa cu atata intins

Link către comentariu

Ce pot sa spun e ca de banii care se cer aici pe forum pe un set de jante goale eu am luat:

-4 jante practic noi de pe un Golf din 2006

-capace la fel de noi

-mi-am vopsit si aripa dreapta spate destul de bine avand in vedere ca operatiunea s-a facut intr-o noapte

Dar asta doar cu noroc intr-un orasel mic in care oamenii nu sunt asa flamanzi dupa profit.

Pe la primavara planuiesc o revopsire completa.

http://www.doppel-wo...Golf-Lacke.html

M-am uitat pe linkul de aici si culoarea pe care o are masina LA5G adica PerlBlau este nemetalizat.

Daca tot o vopsesc as schimba culoare cu ceva cu efect perla sau metalic.

Malibu Blue ar fi varianta pentru efect metalic.

Singura varianta ar fi Blue-Anthrazit sau Jazzblue ca sa ramana tot albastra asta cu efect perla.

Ce parere aveti?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

230 de ron de la cineva de acasa cu tot cu capace practic noi

Am avut noroc dar cam asta e pretul normal nu 100 de ron bucata ca la noi pe forum ... bleah

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!