Jump to content
bbogdanmircea

Golf 4 Variant "OCEAN"

Recommended Posts

bbogdanmircea

Salutare tuturor!

In sfarsit dupa aproape un an de cautari am reusit sa-mi iau si eu masinuta.

E un Golf 4 Variant 1.9 TDI 101 CP PD din 2003, echipare OCEAN, culoare albastru inchis specifica Golf-urilor.

Deocamdata masina este acasa pentru facut acte.

Asa prime impresii nu prea multe, am condus-o doar 30 de km de la Radauti pana acasa, sunt foarte multumit de cum se infinge motorul la cei 198000 km ai sai.

Atasez si cateva poze.

post-37536-1259303816_thumb.jpg

post-37536-1259303827_thumb.jpg

post-37536-1259303833_thumb.jpg

Share this post


Link to post
RAIKKONEN

Frumoasa vagoneta :icon_thumright: ! Si destul de dotata :icon_cool: .

Share this post


Link to post
straniero78

frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara probleme :icon_thumright:

Share this post


Link to post
TIBI_84

sa o conduci sanatos cat mai multi km

ceva modificari nu-i faci?

Share this post


Link to post
clau_j17

sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute. :biggrin:

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Merci de urari si sa dea Domnu sa fie ok!

Modificari nu prea am de gand sa-i fac, mie imi place masina ca de la mama ei si sunt pe principiul daca nu ma doare nu ma scarpin.

Deocamdata vreau sa-i asigur tot ce are nevoie adik cauciucuri de iarna noi, schimb de ulei, antigel si restul actelor.

Dupa ce o sa-mi mai revin cu banutii la anul daca o sa ma nemultumeasca ceva poate o sa mai investesc in ea dar doar daca este strict necesar.

Astept si eu ziua de duminica sa ajung pe acasa sa mai bibilesc pe la ea, mai sunt cateva chichite care trebuie rezolvate.

Aveti idee cat costa un stergator spate pentru Golf?

Am downloadat toate manualele de reparatii service si intretinere din sectiunea dedicata de la Golf IV si Bora si o sa le lecturez cand o sa am si eu putin timp liber...totusi nu am gasit un Owner's Manual adik in care sa scrie cum se foloseste clima si restul masinii, aveti idee unde pot gasi asa ceva?

Asa la ordinea zilei m-ar interesa niste huse de gen "maiou" ptr scaunele din fata, am niste huse de imitatie de piele dar nu au decupaj ptr airbag si nush cat de ok e asa...Doamne fereste acuma, si niste huse cu decupaj ptr airbag ar fi ok dar nah sa nu ma rupa de bani.

O sa mai explorez forum-ul poate gasesc ceva convenabil dar acuma nu prea am timp.

Edited by bbogdanmircea

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Revin cu ceva poze mai noi.

Am pozat-o impreuna cu Surioara ei mai tanara, mult mai putin dotata, dar si mai muncitoare :P

Vad ca spatiul disponibil e cam mititel aici, o sa uploadez si de pe alt site:

poze Golf Ocean si surioara

Sper sa termin cu actele saptamana asta.

Imi place mult computerul de bord, ca imi arata postul de radio pe display, etc etc.

Acuma am si eu 2 intrebari intrebatoare:

1. Unde ar trebui sa gasesc cel mai ieftin 5 litri de Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40?

2.Mi-a sarit un "nasturel" care tine sus catarama de la centura de la sofer si tot cade jos, moementan am facut o opritoare din scotch si o bucatica de plastic. Am vazut ca acei nasturei sunt prinsi cu un mic ac care trece printre fibrele centurii de siguranta, se gaseste de cumparat asa ceva? Daca incerc sa scot unul de la centurile din spate se mai poate capsa la loc?

3.Cat ma costa un stergator pe spate si cum verifica dac amotorasul nu este si el stricat?

post-37536-1259596241_thumb.jpg

post-37536-1259596281_thumb.jpg

Edited by bbogdanmircea

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Dupa destul de multa vreme revin si eu cu un update despre masinuta mea.

Pana pe 21 decembrie 2009 masina a fost acasa la Suceava si s-a ocupat tata de inmatriculare eu fiind prins cu munca si el avand mai mult timp liber.

Normal ca aveam si varianta de a lasa masina la o firma de inmatriculari unde aveam de altfel si programare dar pana la urma am renuntat si am zis daca este tata disponibil de ce sa nu pun banii de comision deoparte...

Din ce am aflat de la tata, as putea trage o concluzie legata de cumpararea unei masini si anume uitati-va de 3 ori la acte sa fie ok ca sa nu plangeti dup-aia la inmatriculari, de ex la mine nu era completat nimic pe talon si defapt trebuia, si pe o hartie de radiere era trecut la "radiat catre" tot numele vanzatorului...in fine a reusit sa se rezolve pana la urma aceste probleme

Si acum incepe partea importanta.

Intr-o zi cand eram eu linistit la munca in Iasi si tata la Suceava la inmatriculari ma suna si imi spune ca voia sa plece cu masina si cand sa plece nu se stinge becul de ulei cand pune contactul

Normal ca l-am pus sa ia 1 litru de ulei la suprapret, a completat frumos si usor uaor a ajuns la radauti

Deja ma gandeam la baie sparta sau la turbina cu probleme...

La Radauti in service mecanicul s-a uitat si a spus ca de fapt scapa ulei pe la semeringul de la palier, adik care izoleaza arborele de iesire din motor si pe care se prinde volant.

S-a cumparat semeringul (cam 150 ron cred) si am facut o programare ptr 21 decembrie...

Pe 21 am ajuns acasa si am mers cu Golf-ul in service, cu acesta ocazie am facut si schimbul de ulei si toate filtrele...toata operatia m-a costat cam 7 mil, din care 6 mil manopera...

De pe 21 pana pe 30 am mai facut vro 400 km fara probleme insa pe 30 inainte sa plec la Revelion am facut o ultima verificare la ulei si ...supriza, nivelul era iarasi sub minim

Ce sa fie ce sa fie...normal telefon la service dar "meseriasul" s-a eschivat frumos ca e 30, e aglomerat bla bla...

Pana la urma s-a enervat tata, a dat jos scutul, ca sa vada ca scurgerea era pe langa busonul de ulei...

Dat jos uleiul , ca sa observam ca "meseriasii" nu s-au sinchisit sa inlocuiasca la schimbul de ulei garnitura de cupru de la buson, care este atat de importanta, si care era si mai mare decat ar fi trebuit

Pana la urma a confectionat tata o garnitura, a decalit-o ca la carte...si de atunci am vro 800 km de cand totul este ok...

Sunt total dezamagit de service-uri...mai ales ca acesta mi-a luat o gramada de bani, si mai era si recomandat ca printre cele mai bune din zona...

In rest pot sa zic ca sunt foarte multumit de masina...pana acum consumul mediu dupa 1300 km si 45 de ore de mers este de 7.2 mediu

Am incercat sa tin o evidenta a consumului prin Iasi avand in vedere consumulul mediu, dar am o impresie ca nu e foarte precis pe cei 4 km pe care ii fac eu pana la munca...asa de la plin la plin mi-a iesit la acest stil de mers cam 8.5-9 dar nu sunt foarte sigur pentru ca primul plin a fost facut la lukoil pana s-a oprit prima oara pompa iar al doilea la omv in iasi si nu cred ca se opresc exact la fel aceste pompe.

Aici este consumul meu mediu: http://share.ovi.com/media/bbogdanmircea.p...danmircea.10064

O sa mai revin cand o sa mai am timp...momentan nu am mai avut nici o problema, ceva chedere lipite de la gheata, am cumparat un Nigrin din Praktiker si le-am uns pe toate si pare sa-si faca treaba pana acuma

Share this post


Link to post
ionuTTT

Salut cat te a costat inmatricularea?

Share this post


Link to post
michael s

frumoasa masina, dotari bune, e ok, nu-ti face probleme in privinta ei, nici piesele nu sunt scumpe... sa o conduci sanatos!!! :(

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

@ionuTTT

Nu stiu exact cat dar cred ca am vazut undeva o hartie cu niste socoteli:

90 park programarea de recunoastere RAR

85 numerele preferentiale

100 ron cred alte timbre treburi socoteli maxim

Cand ajung acasa daca imi aduc aminte promit sa ma uit mai exact, oricum nu e mare cheltuiala.

@michael s

Multumesc de urari, sa dea Domnu sa fie asa, eu tin foarte mult la ea ca si masina si planuiesc sa o tin cat mai mult posibil pentru ca momentan imi indeplineste toate cerintele de confort si spatiu si nici pe viitor cand o sa-mi intemeiez o familie nu cred ca o sa-mi trebuiasca o masina mai mare...chiar daca poate o sa am fondurile necesare (caz fericit)

Imi plac foarte mult scaunele incalzite, al meu e tot timpul setat la 2 iar al prietenei la 3, foarte utile mai ales ca eu am doar 4 km pana la munca si nu prea apuca sa bage caldura saraca masina ca deja ajungem.

E putin nasol ca nu-mi merge navigatia ptr ca nu exista si nu va exista harta ptr ea de Romania, si nici macar pozitia nu mi-o arata, eu cred ca CD-ROM -ul are probleme la citire, o sa incerc un CD Audio sa vad daca il citeste dar nu cred...asta e oricum eu sunt mare ascultator de Radio care se aude foarte bine pe acest MCD asa ca no problem for me, cand o sa am niste bani extra o sa-mi cumpar un cablu de intrare ptr Cd Changer la care sa-mi conectez telefonul astfel incat sa pot asculta si eu niste muzica de pe telefon cand am chef de niste rock sa zicem...

In rest toate bune si frumoase, mai stau cu ochii pe joja de ulei si casc bine ochii la fiecare bordura urcata...dar paote o sa-mi iau un scut metalic in viitor ca sa fiu putin mai fara stres prin patria noastra plina de gropi... :)

Sambata am de gand sa ajung pe acasa si tre sa ma programez la un service pentru ca imi troncane ceva pe fata-dreapta, mai mult ca sigur bucsa de la bara antiruliu sau alta bucsa pe acolo, cineva mi-a sugerat sa nu o schimb pana nu se repara drumurile in Iasi...dar nu ma lasa inima sa o mai tin asa ca imi troncane in creier cand iau vreo groapa :D

In rest ce sa zic Golf rullzz...imi place la nebunie masinuta...abia astept sa mai ies si eu inafara orasului sa se mai dezmorteasca putin motoru...ca asa acasa-munca munca-acasa munca-carrefour-acasa fiind motorul rece o accelerez finutz pana in 2000 de ture si doar dupa ce fac vro 10 km prin oras ii mai dau cate o blana de la 2000-3000 sa se mai dezmorteasca oleak turbina.

P.S.: Inca mai am probleme cu parcarile dreapta spate din cauza cozii masinii...dar incet incet ii gasesc eu solutia...toata smecheria este pivotarea pe rotile din spate de la sfarsit asta e sigur...

Cand ajung acasa promit sa o spal ca e plina de noroi si antiderapant saracuta si sa-i fac niste poze...

Share this post


Link to post
Circoloco

Te sfatuiesc sa nu-i mai dai "blana" cand acul de la apa nu e la 90 grade. Dupa 90 poti sa-i dai pana la rosu dar cand e rece sufera nicidecum nu se dezmorteste :)

Share this post


Link to post
TIBI_84

eu as renunta la rama aia cromata,nu-i sta bine

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

merci de sfaturi

nu consider ca e blana o acceleratie de la 2000 la 2500

uite ca am gasit si o diagrama de cuplu-puter ptr 1.9 tdi

sper sa mearga linkul

nu am de gand sa scot chestia aia cromata...chiar imi place

diagrputerecuplu19tdi.jpg

o concluzie certa ar fi ca pentru cuplu e bine de stat in zona 1500-2500 ptr cuplu si putere 1500-3500 maxim

Edited by bbogdanmircea

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Azi am observat ca a inceput sa-mi gajaie difuzorul din portiera de la sofer...asa din senin

E posibil sa fie de la frig-gheata...sau alta sa fie cauza?

Poate isi revine mai tarziu...daca nu o sa trebuiasca sa desfac usa sa vad care e problemu...

Am incercat azi sa-mi montez in suportul de la carkit un telefon 3100 stricat cu niste fire de iesire ptr telefonul meu dar nu merge, cred ca nu e conectat la MCD la spate carkitul...

Pana la urma cred ca o sa comand de pe metrafo adaptorul de AUX IN care se baga in spate in mufa de Cd Changer si niste cheite si gata.

Sau un handsfree bluetooth si gata ce mai atata chinuiala

Edited by bbogdanmircea

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Uite ca a venit si iarna adica frigul prin Iasi.

Sambata m-am panicat putin pentru ca nu prea aveam idee care este starea antigelului meu asa ca am mers la un service ca sa mi-l masor.

Acolo un baiat mi l-a masurat "la cald" si arata ca duce -25 acel aparat de masura.

Asa ca am mai cumparat 1 litru de G12 la -72 grade din care am pus in antigelul meu cam vreo 400 ml dupa ce am scos cam vreo 300.

Normal ca m-am plimbat oleak ca sa se mai amestece.

Asta ar fi pornirea de duminica seara dar nu era prima pornire pe acea zi...

http://share.ovi.com/media/bbogdanmircea.p...danmircea.10065

Azi adik luni cand am intrat in masina si am pus contactul nu-mi venea sa cred -23.5, abia se vedeau literele pe BC, m-am cam panicat si am zis sa nu mai filmez.

La prima cheie n-a luat-o la sfert cum eram obisnuit asa ca nu am mai fortat, desi mai mult ca sigur ca ar fi luat-o.

Am pus a doua oara contactul, calcat ambreiajul, lasat bujiile sa se stinga, dat cheie si a luat-o frumos la sfert.

Ce sa zic sunt foarte multumit de cum a pornit saracuta, mai ales pe asa frig, abia astept sa se incalzeasca putin sa o duc oleaca la o spalatorie pentru ca mi-s toate pasajele de la roti si pragurile pline de zapada si pamant betonate, si se simte masina parca ar avea suspensii de touring car, pocneste ca o caruta la orice gaura of of...

Mai sunt 2 nopti maxim de temperaturi din astea, dar daca a rezistat la noaptea de duminica sigur o sa reziste si la astea care vin.

Edited by bbogdanmircea

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Se pare ca noaptea de luni/marti a fost de departe cea mai geroasa de pana acuma...

Am gasit masina bocna de inghetata, a inghetat pana si oglinda retrovizoare din interior :icon_thumright:

Pe CB am distins cu greu -26.5 grade Celsius.

La prima cheie nici o sansa, mmi-a mai aparut si STOP, OIL PRESSURE LOW pentru ca nu se amorsa pompa de ulei

Pus contact din nou, nici la a doua nici la a treia nimic

La a patra cheie am insistat un pic mai mult si dupa ce a invartit de cateva ori a luat-o saracutza.

Am pornit clima pe o sg [cenzurat] doar ptr dezaburire parbriz si in cei 4 km pana la munca mi-a ajuns apa pana pe la 80 grade, in conditiile in care afara erau -23 cam...am rasuflat foarte usurat ce sa spun cand am vazut ca se misca acul de la apa.

Sper sa se termine in curand perioada asta de friguri.

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Iata ca dupa o luna am reusit sa ajung si eu acasa.

In cei 230 de km a apucat in sfarsit saracuta de ea sa mai respire oleak, si dupa ce s-a incalzit bine a vazut si niste acceleratii de pe la 2300 pana pe la 3500 asa in unele depasiri, nu de alta, dar sa se mai dezmorteasca geometria variabila de la turbina.

Normal ca saracuta de ea a primit si o binemeritata spalare ca era plina de antiderapant dupa o luna prin Iasi.

Am ajuns acasa si am pus mana pe aspirator si carpa si i-am tras o curatenie generala la interior...alta viata acuma.

Intre timp mi-a venit comanda si la capacelul de plastic de la piulita stergator spate care s-a potrivit perfect asa ca sunt super happy!

Ca si consum, pana sa ajung in Radauti era 6%, mers regulamentar in localitati si cat se poate de tare (petru mine) inafara.Dupa ce am mai stat cu motorul pornit in asteptare la spalatorie vro juma de ora mi-a ajuns pe la 6.3 consumul mediu.

Mai multe aici:

sumar consum 30.01.2010

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Vad ca e cam monolog jurnalul meu de bord dar nu e problem.

Una peste alta am ajuns si pe la 202400 km sau ceva de genul...

In continuare nivelul de ulei se mentine ok sau cel putin asa era ultima oara cand am verificat...

Am facut o belea cred ca mi-am stricat putin stergatorul de pe partea de la sofer...era una din diminetile alea cand a nins si mi-erau inghetate stergatoarele pe parbriz. La o manevra mai brusca am atins din greseala de maneta si au pornit saracutele...cel de la sofer a ramas cu un colt agatat de parbriz mai mult si s-a curbat mai mult in momentul cand s-a desprins.

Nu e rupt sau ceva insa am observat ca acuma imi lasa o mica dara cand sterge exact in locul unde s-a tensionat mai tare.

Ideea e ca eu am stergatoare din alea cu prindere mai stranie pe laterala, gasesc asa ceva de cumparat, sau macar sa-i schimb lamela?

Dupa cum am spus si pe topicul dedicat am reusit sa dau jos MCD-ul si sa montez adaptorul de CD-Changer in spate, mi-am tras un jack de 3.5 pe langa torpedou la bricheta unde-mi tin telefoanele, se aude super ok numai ca amplificarea de la telefone mult mai mica decat cea de la radio si trebuie atentie cand se comuta de pe tel pe radio ca sa nu sparg boxele...

Sunt multumit.

M-am chinuit la greu ptr ca n-am reusit sa scot cheitele din partea de sus de la MCd decat foarte foarte greu, a trebuit sa fortez acele cleme cu o surubelnite, altfel nu ieseau nici moarte.

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Cred ca am ajuns pe la 203 500 sau ceva de genul.

Abia astept sa ajung pe acasa weekendul care vine ca sa primeasca o spalare mititica si o curatare pe interior.

Intre timp am facut un drum de vreo 100 km in care am mers cot la cot cu un prieten care are Passat si merge mai tare si am tinut-o cam peste 120 tot drumul.

Cu aceasta ocazie am observat ca a consumat cam 100 g de ulei, dar cred ca e normal la mers in forja.

Am niste banuieli ca termostatul nu ar fi chiar in functionare perfecta...dar inca mai astept vreau sa fiu sigur.

Deoarece stergatorul de la sofer dadea vizibile semne de oboseala am decis sa cumpar un set de stergatoare noi Bosch AEROTWIN pe care am dat 100 RON.

Mie mi s-a parut un pret destul de bun.

In rest astept sa ajung acasa ptr ca mi s-a desprins scutul de plastic intr-o parte si sa-l prind mai bine la loc si sa mai vad care e situatia pe la busonul de la baie.

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Aseara Golfuletul si-a pus in valoare calitatile in ce priveste portbagajul pentru ca am transportat niste dulapuri :lol: :

Golf caraus 1

Golf caraus 2

Golf caraus 3

Cred ca o sa schimb pentru o perioada furnizorul de motorina, aseara am pus de la un PETROM 10 litri ca sa fiu sigur ca ajung in Iasi si nu stiu eu acuma, poate mi s-a parut mie din cauza ca era noaptea si drumul mai liber, dar mi s-a parut ca a tras motorasul de a rupt pana la Iasi cu motorina de la PETROM, astfel ca pe o bucata dreapta si libera am atins mirabolanta viteza de AA in hex :P

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Am mai fost si pe acasa...asadar bebereul si-a primit o bine meritata spalare:

spalare 1

spalare 2

In rest am dat scutul jos pentru ca atarna intr-o parte si am tras o sperietura sanatoasa pentru ca pe scut era un....sobolan !!!!

Am observat ca inca mai am ceva probleme cu busonul de ulei pe langa care inca se prelinge ulei atunci cand merg foarte tare...trebuie sa rezolv numaidecat problema asta.

Share this post


Link to post
amiralul

Cred ca dupa un polish masina ar arata mult mai bine. De ce nu ii pui si niste jante?

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Si eu cred ca ar merita un polish.

Sper ca dupa Pasti cand ma mai refac si eu dpdv financiar sa reusesc sa revopsesc daca nu toata masina atunci macar pe acolo pe unde are vopseaua sarita adica pe capota , usile la colturi si aripile spate deasupra rotilor...si apoi ar merge si un polish ca e zgariata saracuta ca vai de ea...

Iar despre jante...astept sa se termine cu gropile astea poate...mai ales cu liniile astea de tranvai nu stiu cum m-as descurc cu jante de aliaj...si apoi s adau 300 de euro pe alea si apoi sa le am grija sa nu le indoi fisurez chiar ca nu merita...

Traim in Romania din pacate si nu e tara cea mai buna pentru saracele masinute...

Cateodata ma gandesc ce bine ar fi fost daca as fi avut ideea de a-mi face un atelier de mecanica, se castiga bine mai ales primavara in sezonul gaurilor...

Aseara i-am facut o diagnoza cu ajutorul lui Iulian (MasinaPoporului pe forum aici) si am activat sa bipuiasca cand o inchid/deschid, blocarea usilor in mers dupa ce trece de 5 km/h. In rest injectoarele sunt super ok, deviatie de maxim 0.45 din ce am vazut, nici o alta eroare pe motor. Am aflat ca am un bec de pozitie ars si ca am mult prea mult antigel in vasul de expansiune tre sa dau afara vreo 400 ml cred.

Am descoperit Zen driving :)) cel putin asa ii spun eu, adica am incercat sa merg prin oras mai calm, cu accelerari line, daca observ ca in fata e rosu nu o mai accelerez o las frumos in frana de motor...si uite asa am reusit sa scot in drumul de dimineata de 5 km pana la munca cu motorul rece mirabolantul consum pentru motorul meu de 8.3 l/100km in conditiile in care pana acum nu prea vedeam sub 9.5 l/100 km. Deci se poate...dar nu stiu daca merita sa merg asa pentru 4 ron/100 km.

Zen driving 1

Zen driving extraurban

Edited by bbogdanmircea

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Astazi se pare ca am prins din plin cele 3 ceasuri rele de sambata...

Am parcat masina in parcarea de la Cinema Victoria...ca sa descopar cand am vrut sa plec ca fusesem blocat de cineva care s-a parcat de-a curmezisul in fata mea.

In incercarea de a iesi am reusit 2 lucruri: sa-mi fac o zgarietura imensa de toata frumusetea pe bara din fata pe partea dreapta...cred ca o sa rezolv cu niste spray de plastic si niste smirghel dar oricum e urata tare...

a doua chestie in timp ce prietena dadea geamul jos ca sa se uite sa nu mai ating si aripa s-a intamplat ceva pe acolo prin usa si geamul s-a dus in jos si acolo a ramas...

Pana la urma am reusit sa ies de acolo cumva...dupa ce am desfacut un lant dintre stalpuletii aia...dar geamul tot blocat pe deschis a ramas.

Marele meu noroc ca asta se intampla pe la ora 2 asa ca am fugit repede la intalnirea vwforum unde am dat peste un om cum rar mai sunt in ziua de astazi d-l Radu care mi-a dat jos masca de la usa si mi-a prins geamul in pozitia ridicat.

Ramane sa inlocuiesc macaraua care este distrusa destul de tare...si sa rezolv cu zgarietura...asta e ce sa-i faci asta e viata...si marlanii care te blocheaza in parcare...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri