Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

Da merci ikks. O sa mai bag si eu oleak de antigel ca sa-l intaresc si sper sa nu-mi mai dea porcaria de avertizare.

Link către comentariu

tripla pe spate cu becuri pe leduri la pozitie, pozitie-frana, mers-inapoi

Iata si o poza dupa ce am montat pe stanga si becurile pe leduri la mers inapoi si pozitie-frana.

Deocamdata o sa merg cu unul pe leduri la frana si unul clasic ca sa nu-mi ridice eroare in bord.

Link către comentariu

poate reusesti poze comparative noaptea si cu un aparat foto.

nu poti pune rezistente sa nu mai ai eroare in bord?

Link către comentariu

Ba da, am cumparate si rezistentele, am luat 10 bucati la 47 ohmi si 5 w cred ca bag pe fiecare bec de frana in paralel 2 in serie adik 94 ohmi si 10w, da nu am timp si nici vremea nu-mi permite acuma, poate cand ajung pe acasa la caldurik in garaj fac si operatiunea asta.

La poze nu ma prea pricep dar incerc, ce va intereseaza in mod special sa vedeti din ele?

Link către comentariu

Tocmai ce mi-au fost returnate de un prieten 2 becuri de alea de 42 mm pentru plafoniere. O sa le incerc diseara la mine, el a spus ca vad prea slab chiar si noaptea. In rest nu am mai apucat sa fac poze la stopurile spate dar frana pare mai slaba pe leduri decat pe bec cel putin ziua, din cauza ca ledurile bat doar frontal si oglinda din stopuri nu mai este folosita deloc ca sa distribuie lumina uniform.

Cred ca il las asa deocamdata cu 1 bec pe led si unul clasic, chiar si asa scopul meu este indeplinit adica consum cat mai mic daca uit farurile aprinse sau pozitie.

Nu m-as risca sa masor curentul pe pozitii pentru ca am un ampermetru de 2 lei si nu vreau sa-l pun in loc de sigurante.

Oricum ca si estimare:

-INAINTE de leduri consum cu faruri uitate aprinse:

*2 pozitii fata x 5W = 10W

*2 becuri numar spate x 5W = 10W

*2 becuri R5W alea monofilament spate x 5W = 10W

*2 filamente de la becurile frana-pozitie x 5W = 10 W

Total ar fi 40W consum daca se uita farurile aprinse, bateria are 74Ah, 40W/12 = 3.33Ah consum asadar teoretic in 22 ore ar trebui sa se goleasca bateria daca e noua nouta si are ideal 74 Ah, dar in mod normal cam in 6-8 ore nu mai porneste masina.

-DUPA leduri, o sa consider 40 mA consum la becurile pe leduri desi este m mic:

*2 pozitii fata x 40 mA = 80 mA

*2 becuri numere spate x 40 mA = 80 mA

*2 becuri R5W spate x 40 mA = 80 mA

*1 bec cel de frana-pozitie = 40 mA

*1 bec cel clasic = 5W/12V = 416 mA

Total ar fi = 696 mA

Ideal 74Ah/0.695Ah = 106.32 ore ideal, sa zicem ca real ar fi /3 deci cam 35 de ore pana sa nu mai porneasca

Asadar va dura de 4-5 ori mai mult pana sa se descarce bateria.

Daca pun si celalalt bec de frana-pozitie pe leduri nu prea se schimba mare lucru, pentru ca trebuie sa pun 2 rezistente de 100 ohmi care ar insemna un consum suplimentar de 4W deci ori pun un singur bec si il las pe celalalt ori le pun pe ambele si pun rezistente cam tot acolo ies.

Daca le las asa ca si avantaj am ca:

-nu tai firele sa pun rezistente

-daca se arde cel pe filament o sa fiu avertizat in bord

-cel putin un bec de frana este conform

Dezavantaj ar fi ca nu lumineaza la fel ambele becuri la frana.

Voi ce parere aveti pe ce parte sa-l pun cel care lumineaza mai tare pe stanga sau pe dreapta, voi ca soferi la ce sunteti mai atenti cand franeaza cel din fata la stopurile din stg sau din dreapta sau la cel de-al treilea de sus???

Pentru a mine a fost un experiment interesant cu "ledurizarea" becurilor pana acuma, si am invatat destul de multe.

Imi pare rau ca am facut buba cu cel din usa, nu din vina mea mai ales, si m-a costat destul de piperat ca sa repar.

Craciun fericit la toata lumea si aveti grija de masinutele voastre (asta in cazul in care nu mai postez)!

Link către comentariu

ca sa nu uiti,pui un buzzer mai puternic si te anunta daca vrei sa pleci si lasi pozitiile aprinse! :))

in trafic am invatat sa nu ma iau dupa cel de-al 3-lea stop;unii il au ars si cand franeaza poti sa ii lovesti daca te iei dupa el.

intre stanga -dreapta e greu sa decizi. as alege mai degrama stangul cu conditia sa circuli pe banda din dreapta. dar discutia deja devine sub limita sigurantei (daca vb de care bec as prefera sa il vad aprins la frana...vreau sa le vad pe toate 3 pt siguranta maxima!)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Au trecut si sarbautorile astea, Golfuletul s-a comportat ca la carte, am facut vreo 800 de km prin zona pe la schi si piscina. In rest nu prea am ce sa mentionez n-am mai mesterit mare lucru pe la el, au inceput sa faca figuri ledurile alea laterale de la plafoniere, au niste contacte de toata rusinea asa ca aseara le-am taiat soclul si le-am lipit niste socluri luate de la niste becuri arse, deocamdata par sa mearga asa dar le mai supraveghez.

Se pare ca nu le prea convine sa stea cu capul in jos :P

Ledurile din fata de la pozitii merg f bine.

Mi s-a ars becul de frana ala pe filament de pe dreapta, norocul meu ca eram in tema si nu m-am panicat la ce warning da cu ENGINE WORKSHOP, ca altfel era de naspa. N-as sti sa zic daca o fi din cauza ca ala din stanga e pe LED si de asta s-ar fi ars asta pe filament...daca se mai arde odata va dati seama ca deja intru la idei...

Am lucrat aseara si la sigurantele alea care le pun in serie cu becurile alea din portiere, le-am facut frumoase si izolate, ramane sa le montez cand frigul asta permite.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

A mai trecut ceva timp de la ultimul post.

Intre timp s-a ars si perechea becului de la faza scurta, acum amandoua sunt OSRAM Silverlight H7 sunt curios cat o sa ma tina.

In rest mazgaleala la greu, n-am spalat masina saptamana trecuta cand era uscat, acum iarasi a nins si este tot ca porcul. N-am mai spalat-o de la Craciun.

O s-o spal cand ajung pe acasa si daca vremea permite o sa montez si pe spate aparatorile alea turcesti pe care le-am cumparat cu 20 de lei.

Aseara pe ruta Pascani-Tg. Frumos m-am procopsit si cu o bucurie, ditamai pietroiu sarit in parbriz de pe contrasens si o floricica de toata frumusetea, am postat pe forum la intalnire Iasi si dupa indicatiile colegului Mooq am mers la un mic atelier de pe Metalurgie langa CFS, si mi-am lipit floricica aia cu 40 ron, am si garantie 1 an la lucrare. Daca mai este cineva interesat pot sa postez si numarul de telefon.

Eu sunt multumit de cum au lucrat, in principiu au injectat un adeziv intre straturile de sticla, apoi l-au incalzit cu un uscator si cam atata, arata foarte bine, tre sa ma uit foarte atent ca sa-mi dau seama unde era, toata stima pentru tipa care mi-a facut lucrarea.

Din ce am discutat cu ei nu merita sa schimbi parbrizul decat cu unul original si la o firma klumea, pentru ca cel din fabrica este montat astfel incat sa nu se formeze tensiuni pe el si de aia este asa de rezistent.

Link către comentariu

Update: Am trecut weekendul asta binisor de 220000 km si inca merge binisor.

Din pacate am facut o boacana destul de klumea in weekendul asta.

Pentru ca tot am ajuns acasa si masina nu mai era spalata de o luna m-am gandit eu sa ma duc sa o spal desi erau -4 afara.

Toate bune si frumoase dar cand ajung acasa inapoi de la spalatorie surprize surprize usa de la pasager nu se mai deschide nici de la interior nici de la exterior.

Partea electrica merge bine, centralizata intra in SAFE, tumburusul se ridica si se duce jos dar usa nu se deschide nici neam.

Am bagat copiloata in dreapta cum am putut si am revenit la Iasi asa, deocamdata sunt pe post de sofer de limuzina adica pasagerii se urca doar in spate.

I-am bagat aer cald cu foenu, am bagat spirt acolo, aseara am luat o butelie de WD-40 si am bagat cu paiul ala acolo in zona broastei poate poate si-o da drumul dar nici un semn pana acuma :(

Mai astept pana la sfarsitul saptamanii si dup-aia deja ar trebui sa iau masuri :((

Link către comentariu

pfii, iarna nu se spala masina :D

eu n-am mai spalat masinile din noiembrie... decat sa inghete switch-uri, mai degraba sa aiba jeg de un deget grosime :)

du-te la mall, sau la o parcare subterana, si las-o acolo mult, temperaturile pozitive ar trebui sa dezghete usa

Link către comentariu

Arata bine lumina de la marsarier. Dar cea de la frana/pozitie nu e cam slaba?? Oricum dupa cum ti-am spus si pe mess nu cred ca au viata lunga acele leduri simple cu lupa. Sper sa ma insel icon_thumright.gif

Link către comentariu

Mai nush ce sa zic, in principiu de cand le-am montat nu s-a ars niciunul din astea cu lupa.

La leduri daca sunt puse rezistente ca sa limiteze curentul la un 10 mA ar trebui sa mearga oricat de penale ar fi.

Dupa cum mai spuneam ele se vad slab din cauza unghiului mic pe care il furnizeaza, astfel nefiind folosita oglinda din lampile spate.

Daca se vrea sa se foloseasca si oglinda ramane varianta de la tme pentru cine are bani...dupa cum vedeti eu acuma am alte belele pe cap asa ca nu-mi permit.

Intr-adecar cele de la mers inapoi se vad intr-un mare fel, alb rece care noapte se vede foarte fain.

Avand in vedere ca a trecut ceva timp de cand le-am montat si nu am avut probleme cu nici unul din ele nu pot decat sa le recomand.

Am pus si la un coelg tot de astea cu lupa cu 4 leduri pe pozitii fata si inca ii mai merg si este foarte multumit omul, mai ales ca l-a costat 12 ron setul.

Deocamdata ce nu-mi da pace este problema cu usa asta blocata, am inundat zona cu WD40 dar fara nici o sansa.

Link către comentariu

usa e blocata ca nu se descuie sau ca poate a inghetat apa pe cheder? asa am patit si eu,tot la usa din dreapta.

dar daca mergeam cu masina pana se incalzea inauntru...se deschidea.

ideea cu parcarea de mall e buna,am facut si eu asa. in subterane sunt 2-3 grade si se topeste gheata.

nici prea mult wd40 nu e bun,cine stie ce da peste cap (electric)

Link către comentariu

Nu e chederul, partea electrica merge bine, tumburusul se ridica coboara, centralizata intra iese din SAFE, motorasul se aude in usa, numai ca respectiva clanta nu vrea sa dea drumu la respectivul cui sub nici o forma.

Mai asteptam, parca subterana la MALL in Iasi nu avem!

Daca nu merge si nu merge se pare ca va trebui sa sacrific ceva ca sa rezolv, sper ca acel ceva sa fie doar fata de la usa sa nu trebuiasca sa sparg si modulul de inchidere.

Pe sa sfarsitul saptamanii sper sa ii facem "operatia" .

Link către comentariu

nu stiu de centrala in safe,cum se manifesta.

se poate sa fie switchul? asa se manifesta la mine cand era defect,incuiam si sarea inapoi tamburusul.

toata chestia a plecat de la spalatorie,a intrat jetul in broasca sau ce?!

Link către comentariu

E clar ca si switchul arata tot timpul usa ca si inchisa dar asta din cauza ca e blocata clanta.

Switchul chiar si daca e stricat nu influenteaza cu nimica deschidere usii.

El cand se strica e facut in asa fel incat sa arate usa tot timpul inchisa si de aia nu mai arata in bord cand se deschide usa dar asta nu influenteaza inchiderea masinii.

Eu am avut si cazut de cablu ars si usa tot timpul deschisa pe bord si intr-adevar atunci e mai belea cu inchiderea.

Acestea fiind spuse speram sa se bage cineva sa ma ajute sa o deschid, daca nu sambata ma duc la reprezentanta sa vad ce zic acestia.

Link către comentariu

Eu zic sa nu aplici principiu "ranga" sau mai stiu eu ce. Las-o ca asa cum a inghetat, la fel de bine o sa se dezghete singura. Cauta un prieten cu garaj :D

Link către comentariu

eu cu un switch pe spate,cand incuiam (coborau toatetamburusele jos) imi sarea pe descuiat singur. si cine vroia tragea de usa si intra.

asteapta...zi mersi ca nu e usa de la sofer. ai pe unde te urca. decat sa fortezi ,sa tai... astepti pana se indreapta vremea sau pana o bagi undeva la cald.

la usa ta unge chederul,da cu vaselina la clante. macar sa o protejezi

Link către comentariu

Am rezolvat, de fapt iulian MasinaPoporului mi-a rezolvat usa sa-i dea cel de sus sanatate si o sticla de ceva bun din partea mea in curand :D

Haideti sa va spun si cum: a dat jos chederul ala care curata geamul din exterior, am dat geamul jos, a dat drumul la sufa din manerul exterior, si apoi cu o sarma facuta de el ceva gen carling ca bagat acolo la broasca pe deasupra pe langa geam a tras de sarma si PAC!!! s-a deschis usa.

Din ce mi-a spus el nu parea sa fie inghetat, cumva cablu care leaga broasca de manerul exterior s-a agatat de un plastic din interior si s-a tensionat prost cat sa nu permita nici sa pot deschide de la interior dar nici de la exterior.

Tampita treaba, bine ca am rezolvat fara nici un fel de stricaciuni...

Am dat cu Nigrin toate chederele in seara asta, maine ung toate balamalele cu toate cele, dar cum spuneam nu a fost gheata de vina, poate doar la inceput sa se fi intepenit si cand am tras de maner de asta sa fi ramas cablul agatat aiurea acolo.

Daca nu ii dadea asa de capat era belea asa mi-a spus.

Link către comentariu
MasinaPoporului

Pentru cei ce au mai desfacut "broaste" de VW, pe unele mai este si o protectie de plastic(alba) "antiefractie" cumva sa nu poti ajunge la mecanism sa o deschizi cu vreo sarma sau alte chestii de spart masini. Cremaliera pe care se afla sufa exterioara de deschidere a portierei s-a agatat in acel plastic si cumva tinea in tensiune mecanismul(nu mai revenea in "repaus") nemaiputand deschide nici din exterior nici din interior. Bine ca s-a rezolvat. Te astept cu sticla de vin ca si asa a fost ziua mea ieri. :rolleyes:

Link către comentariu

OOO La multi ani, si tu care n-ai spus nimic ai tacut chitic!

Ia zii avem preferinte mai natural, mai imbuteliat, rosu negru, sec demisec demidulce?

Link către comentariu
  • 1 month later...
bbogdanmircea

N-am mai scris de o bucata pe aici - pentru ca n-am mai avut probleme normal :) si nici modificari n-am mai facut la masinuta.

Recent m-a intrebat un user de unde am luat adaptorul de AUX IN si daca pot sa il ajut

O sa postez aici linkuri la unde se mai gaseste lately:

link adaptor MCD

link DMC pentru MCD

Link către comentariu
bbogdanmircea

De o bucata am tot cautat pe ici pe colo jante de tabla pe 15 ca sa-mi pun cauciucurile de vara pe ele si sa nu mai fiu clientul vulcanizarilor de 2 ori pe ani.

N-am gasit nimic sub 400 ron setul deocamdata asa ca atunci cand urca temperaturile o sa stau iarasi cuminte la coada ca sa pun cauciucurile de vara pe jantele astea.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!