Jump to content

Ce trebuie verificat cand cumperi o masina SH?


lautrec
 Share

Postare recomandată

da, asa e, nu am citit. chiar nu am avut timp, am cautat neaaparat sfaturi. scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Preturile pentru intretinere cum sunt?? casco cat costa la ea?? masina este euro 3, daca este euro 3 ce taxe sunt mai mari decat la cele cu euro 4?? si care sunt?? stiu ca sunt multe intrebari, dar vreau sa stiu la ce ma astept. il cunosc pe omu de la care vreau sa iau masina, este vecin cu mine, si nu este un samsar sa zic asa, este un om linistit, la locul lui si de masina asta stiu sigur ca are grija. nu stiu daca ii mai schimb ceva ca imi zicea acum vreo 2 saptamani ca a fost cu ea in service si i-a facut revizia. nici el nu stia ca o sa o dea, dar i s-a pus pata pe noul A4 :(.

multumesc

Salut,

Casco depinde de societaea la care apelezi si de obicei cotatia se face dupa catalogul lor.Cotatiile sunt undeva la 5-7 % din valoarea de catalog.Cat priveste taxele nu are nici o influenta euro3 sau 4 daca masina este deja inmatriculata in RO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Luni e stabilit. Voi merge sa-mi iau un Golf 5. Problema este ca tipul de la care o iau, e o cunostinta a unei cunostinte care sustine sus si tare ca masina e ok. Eu sunt patit, asadar nu mai iau de bun ce zic altii. As vrea sa merg sa-i fac niste teste. Exclud centrul de testare din Autovit pentru ca ce mi-au auzit urechile ... ma rog ..

Puteti sa ma indrumati catre un service/dealer care sunt mai ok ?

Multumesc

Modificat de Andresss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea si a unui prieten au fost masini de firma in Germania, iar firma care le detinea are un parc destul de mare auto, si service propriu autorizat VAG. Toate masinile care le detine firma respectiva sunt SDI-uri de diferite generatii si modele. Am vazut de exemplu G4 la ei in parc de la aprox 120k pana peste 400k, deci se pare ca si o masina de firma poate sa fie umblata in 4-5 ani doar 120-130k de km. Stiu ca pentru multi pare SF, insa chiar asa e... insa cazurile astea sunt fffff rare :)). Insa particularii care isi cumpara dieseluri prin Jermanica cam sunt umblate.... acolo nu merge faza cu mi-am luat diesel sa-l tin la garaj. La fime masinile se iau la lot, de multe ori identice... nu mai stau sa sa gandeasca ca gigel face atat si marcel ata ca unu are nevoie de motorina si altu de benzina... si cand schimba parcul il schimba cu totul, nu vand doar masinile de au trecut de 3-400 de mii si pe cele mai putin umblate le pastreaza. Singura probleme ca atunci cand scot la licitatie un lot mare, e greu sa patricipi, iti trebuie cas nu gluma pentru ca fac licitatia pentru tot lotul, nu le vand la bucata.

Si acum sa revin la cartea de service la masina mea.... Pe toate stampilele apare ceva de genul numele firmei plus sigla VW-Audi. Cartile de service nu sunt false, manareli, insa ce mi se pare ciudat, chiar daca au service autorizar VAG, in Romania cand am incercat sa verific istoria de service doar asa din curiozitate, la un dealer vw, mi sa spus ca masina apare in baza de date, insa atat, in rest nu exista nici o informatiie despte ea. In schimb o cunostina si-a luat un Focus din 2005 la care cartea de sevice sa fi si orb si tot iti dai seama ca e manareala.... da la un moment dat chiar si tipul hartiei e diferit fata de celelalte coli din carte :)) Oricum numarul de kilometri reali zic ca e destul de greu de aflat, mai mult cred ca conteaza la o masina sa nu fi fost lovita si reparata, sau mai mult, facuta din bucati, am vazut destul de mult masini facute din 2 una, pur si simplu taiate caroseriile de la mijloc si adaugate..... si multe altele..... Si oricum se vede la uzura cam cat a fost umblata... e destul de greu si costisitor sa schimbi pedale, volan, scaune.... etc ca sa nu se mai vada uzura pe ele. Un ochi format eu zic ca poate sa-si dea seama cam cat a fost umblata o masina. A, si nu as cumpara niciodat o masina care a fost revopsita.. oricare sunt explicatiie vanzatoruiu, inclusiv ca nu-i placea nuanta si a vrut doar sa o schimbe :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu as cumpara niciodat o masina care a fost revopsita.. oricare sunt explicatiie vanzatoruiu, inclusiv ca nu-i placea nuanta si a vrut doar sa o schimbe :icon_thumright:

Aici ai si nu ai dreptate... Daca-ti gasesti masina vandalizata cu cheia ce faci? Mergi cu ea asa cum este riscand sa o ia rugina sau o vopsesti? Eu am fost nevoit, la masina anterioara, sa vopsesc din aceasta cauza o aripa si doua usi... Mai ales ca aveam casco.

Cel mai important este sa cumperi masina direct de la proprietar, pe care sa-l cantaresti daca-i om serios sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia se poate intampla... da eu mai mult ma refeream la o masina vopsita in totalitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceeasi situatie sunt si eu. Am avut masina cu cheia zgariata cap coada pe o parte, am vopsito la reprezentanta. Viitorului cumparator am sa ii spun cauza si daca ma crede bine daca nu, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii poti face poze inainte de vopsire... De multe ori esti nevoit sa o vopsesti toata in cazul acestor zgarieturi facute de "romani". Daca luna asta vopsesti o usa, peste doua luni o aripa etc., nuantele diferite vor fi vizibile si va arata ca o sorcova. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D depinde foarte mult si UNDE o vopsesti. tata are un sandero si saracu a gasit-o zgariata pe portiera spate dreapta, luna urmatoare spate-stanga, dupa a atins-o putin in fusta spate si tot asa :D ideea e ca a fost vopsita in 4 locuri distincte, de 4 ori si nu-ti poti da seama de diferenta. vopsirea a fost facuta la dedeman, pe casco ce-i drept ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut pe toti si bine v-am gasit. Sunt nou pe acest forum si motivul aderarii este dorinta de a achizitiona un VW PASSAT. Masina este din anul 2000 are motor de 2.5 litri diesel si cutie de viteze automata. Mi-ar fi de mare ajutor unele sfaturi referitoare la cum se comporta in timp aceste motoare. Despre cutiile de viteze am citit multe aici pe forum si pot spune ca sunt destul de lamurit. Masina este destul de cocheta si bine intretinuta din aspectul exterior cel putin. La interior este ingrijita, curata, fara urme de uzura accentuate. Multumesc anticipat.

Am uitat sa mentionez datele masinii:

motor 2.5 TDI

cutie tiptronic

km 190.000

an fabricatie 2000

model B5 din cate am citi pe aici.

Modificat de cristiandvd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu am avut o singura problema legata de un act , cand am cumparat masina. Trebuia fisa fiscala a celui care a cumparat-o din afara. Vai ce am mai patit ca omul erea din alt oras. Deci asa ca aveti grija si la micile detalii precum aceste acte.

Sa le stapaniti sanatosi si cat mai multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa cumpar un golf 3 sau golf 4.

Am cateva intrebari si as aprecia ajutorul vostru.

1. Care sunt preturile ? Dupa cautari am gasit g3 2500 - 3000 si g4 3000-4000.

2. Ce teste trebuie facute inainte de cumparare pentru a ma asigura ca masina nu e furata, nu a fost lovita, nu are probleme tehnice si nu a fost modificat km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G3 cred ca gasesti si sub 2500e... Sfatul meu este sa iti iei TDI, este super motor, mai ales daca ai multi km de facut. De asemenea, sfatul meu este sa mergi la un service si sa te uiti bine inainte sa cumperi - oalele de la motor, lonjeroanele, pragurile... si bine-ar fi sa iti iei masina cu AC, vara e crima sa mergi fara AC. Gandeste-te bine si la ce optiuni doresti si nu te bucura la geamuri electrice, o macara stricata la un geam electric costa cat o usa completa...

Si daca iei masina e ok, mergi la rar sa ii faci identificarea si cere si viza de la financiar a proprietarului, sa nu ai probleme dupa. Daca ai identificarea si viza de la financiar, masina e "dreapta".

Modificat de 1octav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru informatii.

Am auzit si de vag diacnostic, ce anume este acesta si ce informatii genereaza.

Astazi am gasit 2 golfuri 4 un 1.4l la 3800 Euro si un 1.6 la 3700, preturile par cam mici in raport cu pretul pietei mai ales pt masini cu in jur de 150k km.

LE. mai exact

1. An Fabricatie: 2000 Carburant: Benzina Rulaj: 160,000 km Capacitate: 1,600 cmc Putere: 101 CP CUTIE MANUALA 5+1; SERVO-DIRECTIE; 4 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; JANTE ALIAJ;

PROVENIENTA GERMANIA ANMATRICULATA RO PE 10 10 2008,CD MP3,ABS, CARTE SERVICE,STARE PERFECTA,PRIMUL PROPRIETAR,ITP VALABIL

2. An Fabricatie: 2000 Carburant: Benzina Rulaj: 150,000 km Capacitate: 1,400 cmc Putere: 95 CP

EURO 3; CUTIE MANUALA 5+1; GEAMURI ELECTRICE FATA; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; SERVO-DIRECTIE; 6 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; COMPUTER BORD; INCHIDERE CENTRALIZATA;

UNIC PROPRIETAR,VOPSEA ORIGINALA,LINIE AUDIO ALPINE,CAUCIUCURI NOI,BATERIE NOUA,ITP 2011,TINUTA GARAJ,IMPECABILA ATAT INTERIOR CAT SI EXTERIOR

Ce parere aveti ?

Modificat de cfc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu exista euro3 la motoarele pe benzina(cel putin pe golf4) din cate stiu eu.Daca anul e 2000,poate fi la fel de bine euro2 si euro4.In al doilea rand motorul de 1.4 are 75Cp,iar cel de 1.6 are 105Cp,informeaza-te mai bine.Cat despre pret...poate ca ti se pare mic,dar asta nu inseamna ca masina nu e buna,dar nici ca e.Oricum la masini second e o loterie,in mai mica sau mai mare masura,asa ca...cum ti-e norocul.Iti urez bafta,orice ai hotari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am facut decat sa copiez anuntul, nimic nu am scris de la mine.

Eu nu sunt foarte avizat in domeniu si deaceea intreb. Daca poate cineva sa confirme ce a scris Ch33sus in legatura cu inconsistenta din anunturi este rugat/a sa posteze.

Modificat de cfc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil indivizii nu sunt pasionati sau nu prea au cunostinta de ce vorbesc. Iti recomand sa te informezi mai bine despre motoare, pentru ca am intalnit extrem de des motoare care in mod normal sunt euro 2 dar erau trecute euro 3 si in loc de sa zicem 115 CP aveau 120, doar pentru ca suna mai bine si impresioneaza un pic. Ai mare grija, eu m-am ars cu prima masina si de atunci am rupt internetul in doua cautand informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru informatii.

un singur lucru mai am de intrebat: unde sunt targuri auto in tara ? am auzit de un targ in buc dar nu am inteles exact unde e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai mare targ auto din Europa de est este in Bucuresti, in sectorul 4, la Autovit. Vezi amanunte aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

volanul si pedalierele, manerul la usa soferului........cat de tocite sunt, iti poti da seama cat de uzata a fost masina, mai ales daca are "putini" km......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa-ti iei masina sh, si in bani putini si mai ai si cateva mici pretentii crede-ma ai de cautat. Si eu credeam ca fac rost de bani, ma duc la autovit si gata. Si uite ca inca stau si caut... Citeste cat poti de mult despre motorizari si hotaraste-te pe care o vrei, hotaraste-te apoi in privinta dotarilor minime de care ai nevoie si cauta o versiune care sa includa acele dotari. Nu te lasa furat de masini cu preturi f mici, 95% sunt tepe, valabil si pt dieselurile cu km putini. Cauta urme de uzura la indemana, volan, scaune, pedalier, arunca o privire generala asupra liniilor masinii, cauta etichetele acelea de pe geamuri, vezi sa nu difere stanga cu dreapta, uita-te la motor sa nu curga, testeaza toate dispozitivele, ABS, incalzire in scaune, oglinzi electrice, clima,/AC-ul toate aceste lucruri mici dar care defecte te usuca de bani. Doamne si cate si mai cate sunt. Cel mai bine e sa iei pe cineva priceput cu tine, si nu ma refer la nea' Mitica din coltul blocului, al' mai mare mecanic din cartier. In ultima instanta cand te-ai hotarat in proportie de 90 % pune-o pe tester, nu te zgarci la 250 de lei. Poti avea parte de surprize ca-n filme, iti spun din experienta. 250 de lei m-au salvat de la cine stie cate zeci de milioane bagate in reparatie.

Sunt foarte multe de spus pe tema asta, ca un sfat ia-o usor, foloseste forumuri, google si citeste sfaturile altora, ce au patit altii si tot ce poti despre modelul/motorizarea/echiparea pe care o cauti tu, astfel incat atunci cand vezi o masina sa-ti dai seama in cateva sec daca merita o examinare mai atenta sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun cum am procedat cand am luat-o pe a mea si cum cred c-ar trebui facut...simplu si fara mari inginerii...dusa la un service specializat, la cineva de incredere, nu unde vrea proprietarul ci unde vrei tu sau ai cunostiinte tu, cumparatorul...motorul e cheia, apoi cutia, turbina(in cazul celor care au turbina), directia, etc...urmarirea atenta a liniilor masinii si a chederelor si masticului de la imbinari, pt. a vedea eventuale urme d elovire sau reparatii...test in mers: accelerari, frane, trecerea cu ea peste denivelari si gropi, virari bruste si mers in cerc cu viteza sustinuta, toate pt. a vedea daca bate, scartaie sau troncane ceva: planetare, capete, telescoape, placute frana, etc...tester la KM reali...tot acest cumul te determina s aiei sau nu masina respectiva, asta in cazul in care dotarile si pretul te coafeaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... 250 de lei m-au salvat de la cine stie cate zeci de milioane bagate in reparatie...

Daca vezi cel putin 4-5 masini pana alegi una si dai la fiecare 250 ron, se aduna ceva banuti... Plus foarte mult timp pierdut.

Cred ca cel mai important este sa "cantaresti" proprietarul, sa te lamuresti daca este om serios sau nu. Apoi vezi cum arata masina in interior - daca este ingrijita sau nu iti dai seama si cum a fost exploatata. E o vorba romaneasca "cum e turcu' si pistolu' ". Daca proprietarul este neingrijit, soios, lauda tot felul de nimicuri ieftine pe care le-a investit in masina atunci risti sa-ti iei teapa.

Dar mai trebuie sa tii cont si de ce banuti ai prin buzunare. Daca ai putini nu prea poti lua ceva de valoare si mai lasi din pretentii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord cu tine, dar cand vanzatorul este un domn respectabil, frumos imbracat si educat la vreo 50 de ani, iar masina arata impecabil, mai ca zici ca l-ai apucat pe Dumnezeu de picioare ... Cam asta am patit eu, pana sa vad directie praf, frane praf si pe deasupra cel putin 60k km dati inapoi ... Ma rog, asa invata omu, incet incet am inceput sa "miros" un samsar dupa primele cuvinte pe care le scoate din gura. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau si eu sa achizitionez o bora din 01/2000 cu 36000km,motor 1.8SR benzina dar nu are A/C.Merita sa dau 3900 euro pe masina?Proprietarul spune ca e inpecabila si aproape noua dar sta la 800km de mine si nu pot face un drum fara sa plec hotarat sau cu mai multe info cel putin.Si a doua intrebare care o am este daca pot monta A/C sau Clima pe masina si cam cat costa.Masina este versiunea conceptline si spune ca are geamuri electrice,oglinzi electrice,abs,esp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!