Jump to content

Ce trebuie verificat cand cumperi o masina SH?


lautrec
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Cine ma poate ajuta sa aflu istoria service a masinii din semnatura?

1. Care masina din semnatura ca nu ai trecuta niciuna acolo?!?

2. Nu cred ca vreo reprezentanta iti va da istoricul de service pentru o masina pe care NU o ai in proprietate.

Stiu ca acum ceva vreme in urma (un an sau mai bine de un an de zile) asta a fost o directiva a Porsche Romania catre toti dealerii/reprezentantele sa nu mai elibereze istoricul de service decat proprietarului si atat.

Colegii de forum care lucrezaza la dealeri/reprezentante pot confirma/infirma afiematiile mele. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este pe numele meu de aproape 2 ani dar nu am reusit pana acum sa aflu istoricul service deoarece nu am avut "intrare" pe la delalerii Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu-ti trebuie intrare...

Mergi la reprezentanta si soliciti istoricul de service pentru masina.

La unele ti-l elibereaza gratis, la altele contre cost. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

In Germania daca cumperi un autoturism de la o firma care se ocupa cu vanzarea de masini,pe contractul de vanzare-cumparare o sa-ti scrie si numarul de km. Daca sunt prinsi ca dau km inapoi risca inchisoarea , inchide firma si tip de 5 ani numai au voie sa deschida alta firma,asa este legea la nemti.

Iar pagubitul ,prin proces,poate cere si despagubire.

Ca o precizare autoturismele facute pt un neamt ,francez,etc piata vestica, nu are aceasi calitate ca cele facute pt estici:tabla mai subtire,parbriz mai subtire,intr-un cuvant materiale mai slabe calitativ.

Modificat de krokusTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma cam indoiesc ca "autoturismele facute pt un neamt ,francez,etc piata vestica, nu are aceasi calitate ca cele facute pt estici:tabla mai subtire,parbriz mai subtire,intr-un cuvant materiale mai slabe calitativ" . Nu exista coduri de piese pt piata de vest si respectiv altele pentru est...ci doar daca difera condiiile climaterice, legislative, etc.

Ca trec prin mai putine filtre de verificari, la asamblare...asta am auzit-o si e mai credibila....dar e posibil si aceasta teorie sa fie doar un mit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu de la un fost vecin care lucra la Ford in Germania,monta parbrize cele pt Europa de Est erau mai subtiri.

Normele de calitate pt Europa de Est si cea de Vest difera,asta mi-a spus.Sau la alte repere la neamt pune piese facute in Germania la estic pune piese la masina facute in pakistan(exemplu),dupa care ne miram ca o masina rulata in Germania este mai buna ca una rulata in Romania.

Codurile de piese sunt aceleasi chiar daca sunt originale sau facute in Taiwan sau turcia. De multe ori cand mergi la magazin vanzatorul cauta pe original piesa ca sa afle codul ,dupa care iti gaseste mai ieftine Aftermarket

Modificat de krokusTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am observat diferente mari la vopsea-cele pentru est in mare parte au vopseaua coaja de portocala,anvelopele sunt altele,stratul de antifon altul,varta pt. DE-tudor pt. RO....in orice productie exista calitatea 1,2,3(oarecum corelat si cu schimbul in care a fost asamblata)o masina basis in DE are ceva dotari in plus fata de una pt. est(de altfel si pretul este mai mare in DE desi ar trebui sa fie invers,se mai cheltuie si pe transport pana in Ro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
FlorentinPavel

Masinile bune nu prea sunt de vanzare sau sunt foarte scumpe.

Asta trebuie sa stiti in primul rand cand verificati o masina second.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un golf 5 inscris in italia ,stie cineva cat costa sa inscriu masina in ro ?

nu are filtru de particule ,este E4 motorizare 1.9 diesel. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.stie cineva cat costa sa inscrii un golf 5 in ro ?

diesel fara filtru de particule din 2006 motorizare 1900. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: @ cazacu sorin !!! Puteai sa intrebi in alt loc... gaseai pe net calculatoare pt taxa de numa numa'! Cam 1000E cu totu'..!

NU CRED CA PE TOPICUL ASTA E CALCULATOR DE TAXA AUTO! MAI CITESTE REGULAMENTU'! ! !

Modificat de CT91MOC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine sa creeze cineva un topic sticky calculator taxa auto ca sa evitam astfel de probleme.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e foarte practic, decat sa ai norocul sa gasesti pe careva care a inmatriculat o masina cu acelasi motor si aceleasi dotari. Ca taxa auto din cate am auzit nu stii exact cat e decat daca mergi la Administratia Financiara sau care se ocupa cu astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari tuturor, sunt nou pe acest forum si am observat ca nu pot incepe un topic asa ca postez aici (scuze adminin-ului) deoarece dispun de aproximativ 8000 euro si in luna mai vreau sa-mi cumpar o masina sh si as avea nevoie de parerea voastra. Sunt fan VW ,am avut un Polo 1.4 tdi sportline model 2004, momentan conduc masina lu tata, un Golf 3 (1994) si cat de curand as vrea sa-mi cumpar un Golf 5 (1.9 TDI sau 2.0 TDI) din an fabricatie minim 2007 sau un Ford Focus 2 , an fabricatie minim 2008 (1.8TDCI sau 2.0 TDCi). Inclin mai mult spre G5 dar ma atrage si FF2 ca are mai multe dotari si an mai nou fabricatie la aceiasi bani.

Ma intereseaza din punct de vedere al fiabilitatii si al costului de intretinere al celor doua masini cat si ce motorizare ar fi mai buna din punct de vedere al problemelor la turbina, la compresie, etc. La VW sunt probleme la cutiile automate?

Cum mai tot ce am gasit pe net la G5 depaseste 100-130k iar la FF2 80k-90k , oricum cred ca mai toate au kilometrajul injumatatit, m-ar interesa care sunt problemele cu motoarele cu mai mult de 200k si care e limita aproximativa de viata a unui motor (sa nu cumpar ceva la aprox 250k si sa ma tina decat 50-60k)?

Astept pareri si sugestii, va multumesc anticipat,

Mirel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe mana golfuletului, un 1.9 105cp gasesti in 8000 cu destule dotari si km cinstiti, dar nici tdci-ul de la ford nu e de lepadat... Cat despre viata unei masini, atat pot sa-ti garantez, la vw de multe ori cedeaza caroseria si motorul toarce ca-n prima zi.. Adica, daca ai grija de ea, schimbi consumabile la timp, o verifici periodic =>> costuri minime si durata de viata...MARE. opteaza pentru golf din toate punctele de vedere, mai ales din cel al intretinerii, cost piese, etc. Fiabilitatea TDI se compara doar cu a unui CDI de la Mercedes (parerea mea). Sper sa alegi corect si la final sa fii multumit pe deplin de alegere, defapt asta este tot ce conteaza cu adevarat

Uitasem sa spun ca un motor tdi de 200.000km care a fost ingrijit si toate au fost schimbate la timp, functioneaza ca si unul la 20.000. Verifica istoricul si neaparat diagnoza, verifica si mecanic pe un elevator, uitate la cum se aliniaza partile caroseriei, semne de uzura la componente din interior... cam atat sa iti faci o parere reala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de titlul acestui topic:cand va cumparati masina SH nu o luati fara cheie de rezerva! altfel,riscati sa patiti la fel ca baiatul din caracal:http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C23833079.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Textul nu imi apartine, e al unui user de pe alt forum dar din care, zic eu, fiecare mai invatam cate ceva, chiar daca unii credem ca le stim pe toate in ale masinilor.

Dupa cum am mai spus prin alte parti am lucrat la o firma care se ocupa cu achizitionarea si vanzarea de masini SH. Din ceea ce am "furat" si eu acolo ca si experienta o sa impartasesc si aici in speranta ca poate unii dintre voi vor evita eventuale tepe.

Poate pentru unii este banal ceea ce voi spune aici, poate nu, dar daca va ajuta cat de putin in identificarea vreunei probleme la o masina pe care doriti sa o cumparati consider ca mi-am atins scopul.

Sa incepem:

- in primul rand insistati sa vedeti masina nepornita si nemiscata.

- verificati vizual exteriorul de lovituri, zgarieturi, etc care daca nu au fost mentionate va pot da indicii asupra exploatarii masinii.

- pentru a detecta eventuale urme de accidente: cu capota ridicata se verifica lonjeroanele daca sunt drepte, prezinta urme de lovituri, indoituri, etc. se verifica linia aripilor la imbinarea cu contraaripile, suruburile din fabrica vin vopsite si se poate vedea daca a fost umblat la ele. atentie - unii fabricanti nu vopsesc fusta fata a masinii in culoarea caroseriei deci este bine de stiut ca nu reprezinta neaaparat un semn ca masina a fost lovita in fata.

- se deschid usile. in functie de kilometrii declarati de vanzator pot functiona mai bine sau mai rau. cu usa deschisa (se repeta la fiecare usa si portbagaj) se trage chederul (cateodata este greu) si se verifica stalpii masini. avand o forma mai complexa daca acestia au fost avariati nu se pot indrepta foarte bine, iar daca au fost schimbati se pot astfel vedea urme de sudura. totodata daca masina a fost revopsita, pe sub cheder vedeti acest lucru deoarece acela este un loc unde vopsitorul si tinichigiul nu isi dau prea mare osteneala tocmai pentru ca este acoperit de cheder.

- la portbagaj ridicati si covorase sau aparatori de plastic pentru a observa tabla.

- la interior verificati daca kilometrii din bord reflecta starea interiorului. (o masina cu 50.000 la bord si cu volanul ros pana la sarma treuie sa ridice semne de intrebare). se verifica volan, schimbator, pedalier, starea scaunelor, a fetelor de usi, a butoanelor din bord. verificati sa functioneze toate sistemele masinii. (semnale, clima, muzica, stergatoare, plafoniere, becuri in bord, etc.) daca ceva nu functioneaza intrebati de ce.

- sub capota: nu va lasati pacaliti de expresii gen: motorul e capsulat domle. nu e capsulat de loc, are doar o aparatoare de plastic sub care este si un insonorizant. unele din ele sunt prinse cu suruburi care se desfac relativ usor, altele intra pur si simplu fortate in camasi de cauciuc, deci pur si simplu se trag afara. verificati scurgeri de lichide. intre _chiulasa_ si motor nu are voie sa fie nimic lichid. (daca motorul este spalat intrebati de ce, cel mai bine este sa vedeti un motor nespalat). ridicati joja. daca este prezent un ulei f gros nu prea e bine deoarece poate insemna aditiv in motor sau punerea unui ulei gros pentru a "astupa" eventuale batai ale motorului iar la primul schimb de ulei sa aveti surprize.

la motoarele turbo este posibil sa gasiti urme de ulei pe langa intercooler. nu este o tragedie. de obicei pe la 100.000km se stringe ulei avand in vedere faptul ca turbina are ungere iar vaporii de ulei trec si prin intercooler. pur si simplu se spala. dar atentie este vorba de urme si ceva depuneri nu trebuie sa gasiti acolo juma de kil de ulei. turbina se verifica si ea vizual de ulei. nu trebuie sa fie nimic pe ea.

nu trebuie sa existe scurgeri la nici un lichid. (conducte de frana, furtune de servo, furtune de racire, etc)

-porniti motorul.

la unele motoare mai vechi care nu pastreaza uleiul in rampa este posibil sa fie mai zgomotoase in primele rotatii. la fel si dieselul "rontaie" un pic mai tare cand este rece.

motorul trebuie sa porneasca repede mai ales cand este cald. la diesel lasati bujiile incandescente sa isi faca treaba.

ascultati motorul si identificati eventualele sunete suspecte.

cu motorul pornit scoateti joja si verificati daca scoate fum sau compresie.

miscati masina din loc. verificati pe locul unde a stat (daca tineti minte am specificat ca este de preferat ca masina sa nu fie miscata inainte de vizionare) daca sunt urme de lichide pe jos. singurul lichid care are voie sa curga sub masina este condensul de la clima, dar acela are un furtunas si este usor de identificat.

verificati daca da fum pe toba si ce culoare este acela. (negru este fum de combustibil, alb este fum de ulei).

evitati accelerarea in "blana" cu motorul rece. nu face bine nici motorului nici turbinei (pentru motoarele turbo).

rotiti de volan stanga dreapta si verificati functionarea corecta a servodirectiei.

totodata verificati si uzura pneurilor. aceasta trebuie sa fie uniforma pe toata latimea cauciucului. verificati si pneurile spate. daca acestea sunt mai uzate poate insemna ca au fost schimbate cu cele de pe fata.

-test-drive-ul

nu bruscati masina pana nu se incalzeste motorul.

verificati daca se incalzeste pana la nivelul indicat de fabricant si daca ramane acolo. (la unele masini este chiar mijlocul gradatiei, la altele este hasurat cu verde la altele sunt indicate gradele).

dupa ce s-a incalzit motorul si totul este ok puteti deveni mai brutali in acceleratii pentru a vedea raspunsul motorului. totodata la acceleratii mai bruste puteti vedea daca bat planetarele(la cele cu tractiune fata) sau prin accleratie-frana de motor daca exista jocuri in transmisie.

schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului. dupa citiva kilometrii puneti mana pe tija schimbatorului si observati temperatura acesteia. daca este calda spre fierbinte poate indica lipsa uleiului in cutie.

testati franele. nu trebuie sa se auda sunete ciudate(gen harsait) sau sa vibreze volanul sau pedala. pedala va impinge in sus doar daca ajungeti la limita si intra ABS-ul. este recomandat sa verificati ABS-ul pe o portiune cu nisip pentru a nu brusca masina f tare.

pe o portine de drum dreapta si nu la viteza f mare luati de volan stanga dreapta si observati comportamentul masinii. daca masina este dotata cu ESP si manevra este violenta se va observa daca ESP-ul mentina masina pe traiectorie si se simte daca "lucreaza" franand rotile.

nu va luati dupa consumul dat de computerul de bord. pot exista diferite scenarii si el sa nu indice corect consumul . am vazut dieseluri cu consum de 40% doar din cauza ca era resetat consumul mediu si fusesera pornite si plimbate cu motorul rece 10 m. acum aveti ocazia sa verificati si turometru, kilometraj si toate celelalte componente electronice care se pun in functiune cand masina este in mers. verificati absolut tot. inclusiv claxonul sau bricheta.

la motoarele turbo dupa ce veniti din calatorie lasati motorul pornit 2-3 minute sa ajunga si turbina la temperatura. trebuie stiut ca turbina are piese in miscare care pot ajunge si la 190.000 rpm (daca tin bine minte) si se incalzeste f tare iar daca motorul este oprit f imediat o fortati sa se raceasca mai repede.

am uitat sa mentionez dar unele masini sunt dotate cu indicator al temperaturii de ulei si voltmetru. temperatura de ulei sta pe la 80-90 de grade iar voltmetru pe la 13,8 - 14,1. Daca aceste date nu sunt exacte rog pe cei ce stiu mai bine sa ma corecteze.

se ridica iar capota si se verifica daca sunt scurgeri de lichide dupa ce motorul a fost in sarcina (mai ales daca avem de-a face cu un motor care a fost spalat inainte de vizionare)

mai dati un ochi si pe la teava de esapament si acum puteti verifica fumul (ochiometric bineinteles) si calcand acceleratia.

am uitat sa mentionez dar este bine de stiut ca daca motoarele aspirate "trag" liniar, cele turbo este normal sa traga mai prost in plaja joasa de turatie (1000-2000 ture) si sa devina mai violente cand intra turbina si motorul incepe sa produca caii care ii declara fabricantul. este iarasi bine de stiut ca un motor turbo care are turbina defecta este foarte lenes. nu are putere de loc. Ex: un motor 1,9 SDI de 60 de cai de la VW este mai vioi decit un 1,9 TDI de 115 cai tot de la VW dar care are turbina defecta.

acuma daca totul a fost bine la test drive, ridicati masina pe o rampa.

este indicat sa o ridicati pe o rampa care are brate ce se pozitioneaza in locul in care se pune cricul decat o rampa pe care se urca cu rotile.

ridicati rampa pana rotile ajung la nivelul pieptului si inspectati vizual amortizoarele. acum e mai usor decat pe sol pentru ca ansamblul arc amortizor se extinde nemaiavand greutatea masinii. amortizoarele nu trebuie sa prezinte urme de scursuri iar arcurile nu trebuie sa fie rupte (evident asta nu?). invartiti roata cu mana. aceasta trebuie sa se invarta usor si nu trebuie sa se auda nici un huruit de la rulmenti. trageti de roti cu mainile pozitionate la ora 12 si la ora 6 (cunoasteti expresia de la scola de soferi laugh.gif ) astfel se verifica daca exista joc in pivoti si cu mainile la ora 9 si la ora 3 vreificati jocul in bucse. inutil sa spun ca cel mai bine este sa nu puteti misca cu mana de loc.

ridicati elevatorul astfel incat sa puteti intra sub masina.

sub masina .....iar lichidele alea nenorocite....dar trebuie sa verificati daca sunt scurgeri. atentie ca poate fi o urma de ulei pe cutia de viteze dar uleiul sa fie scurs de la motor si din cauza miscarii masinii sa se prelinga mai in spate.

verificati urme de lovituri. cele mai importante sunt pragurile, lonjeroanele, baia de ulei si cutia de viteze.

vizual inspectati si bucsele. la unele masini care stau de mult timp nepornite trebuie stiut ca bucsele se pot deteriora prin imbatrinirea cauciucului. este perfect normal asa ceva.

se inspecteaza si traseul esapamentului si starea tampoanelor de la motor, cutie si esapament.

la masinile cu tractiune spate se verifica si scursurile de ulei din diferential. bmw-ul meu are 26 de ani si nu pierde nici un gram de ulei din diferential. deci daca nu cumva va luati ARO la fel trebuie sa fie si acolo.

totdata verificati si starea podelei. se observa daca a fost inlocuita vreo parte din ea. daca da ..de ce?

cand lasati masina jos de pe elevator este posibil ca rotile sa nu se aseze perpendicular cu solul. nu este o problema si vor reveni la pozitia initiala imediat ce veti misca masina, dar in momentul acelela ea revine de pe o pozitie (in aer biggrin.gif ) pentru care nu a fost proiectata.

acum ceva aspecte teoretice referitoare la procesul de vanzare cumparare in sine si negociere.

ascultati ce are de spus vanzatorul. nu il intrerupeti cu fraze de genul "las domne ca stiu eu la ce sa ma uit" in functie de ce defecte observati si ele nu sunt semnalate de vanzator va veti da seama cat de mult va minte si astfel trageti un semnal de alarma....poate sunt si alte defecte nedescoperite.

orice defect descoperit si nesemnalat de vanzator poate deveni o "arma" in negocierea pretului.

nu va incredeti in cartea de service. in vest se vand cu 10 euro bucata.

VERIFICATI CU MARE ATENTIE SERIILE DE PE ACTE SA CORESPUNDA CU CELE DE PE MASINA. daca seria de motor este ilizibila, asigurati-va ca in cartea de identitate a masinii este mentionat "fara serie" sau ceva de genul asta.

verificati talonul. aveti grija la ITP. se vand in targ abtibilde pt ITP. cele originale trebuie sa prezinte ceea ce se cheama holograma. adica privita dintr-un anumit unghi se vede inscriptia RAR. (parca....eu nu am pe talon asa ceva....ori cine mi-a facut ITP-ul mi l-a facut pe naspa ori pe vremea aia nu se puneau abtibilde. acum am inteles ca da).tratati cu proprietarul din acte nu cu altcineva.

daca nu va pricepeti la masini (nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat si poate unii dintre voi aveti alte veleitati) luati cu voi o persoana de incredere care sa va ajute la identificarea problemelor.

mergeti cu masina la testare electronica daca aveti posibilitatea. nici asta nu va spune toate problemele masinii dar este bine de facut.

nu in ultimul rand va rog sa constientizati ca veti cumpara o masina uzata.

are probleme ei si va trebui probabil sa investiti in ea. (impropriu spus investit pentru ca daca nu scoti bani cu masina nu se cheama investitie si cheltuiala)

schimbati consumabilele. TOATE

schimbati distributia la masinile cu curea indiferent de numarul de km si daca suspectati in jur de 300.000km la cele pe lant.

bineinteles ca am uitat sa mentionez ca trebuie verificate si discurile de frana si placutele si ........frana de mana.

totodata daca vi se spune ca masina are vopseaua originala uitati-va si la chedere. e posibil sa gasiti pe acolo urme de vopsea. nu toata lumea da jos geamurile si chederele la revopsire. mai ales daca este una partiala.

trebuie sa mentionez ca eu NU am facut nici una din aceste verificari cand mi-am cumparat masina. bashwall.gif

vopseaua - cel mai simplu de verificat daca o masina a fost lovita si reparata cu chit si revopsita este sa testati vopseaua cu un mic aparat care se poate purta in buzunar. din pacate nu stiu cat costa, de unde se cumpara si cum se cheama.

aparatul indica grosimea vopselei in microni. adica grosimea a ce este intre senzorul aparatului si metal.

daca nu este aparatul respectiv..este cam greu de explicat.

in principiu verificarea vizuala se face afara cu masina curata si in timpul zilei la lumina naturala.

in principiu sub stratul de lac nu trebuie sa se vada bule de aer, impuritati, vopsea scursa, etc.

mai uitati-va atent si la alt aspect. o masina de cativa ani (din 2002 sa spunem) daca observati ca are un far nou si vanzatorul spune ca nu a fost lovita, naste semne de intrebare. (ca exemplu am avut un passat din 2001 la vanzare, negru, echipat bine, 130 de cai, 6 trepte care arata impecabil....pana cand ne-am intrebat de ce o avea geamurile, farurile, stopurile, lucasurile si cam tot ce inseamna accesoriu nou pe masina. pana am luat-o la puricat si am gasit ca masina fusese distrusa, reparata si revopsita...destul de prost as putea spune, dar la prima vedere masina parea impecabila)

Cartea de Identitate - daca luati masina din Romania si este sa spunem din 1998 si pe carte apare doar un proprietar, este bine sa verificati CAND a fost emisa CIV. de ce spun asta? - pentru ca in Romania dupa 6 proprietari se schimba CIV si poti spune ca iei masina de la primul proprietar cand ea de fapt este la al 7-lea.

vreau sa constientizati un lucru. daca starea generala a masini este reflectata in pret, chiar daca are probleme minore, negociati-le la pret si nu refuzati o masina care este 95% buna si 5% defecta sau cu probleme. adica nu ratati o masina care poate fi excelenta pentru ceea ce vreti doar pentru ca are placutele de frana uzate, sau un stop spart. (astea au fost doar exemple dar limitele le stabileste fiecare in functie de ceea ce vrea, ce vede si ce limita are la bani)

sfat hotarare diesel vs. benzina

multi dintre voi poate aveti deja in minte ce vreti cu motivele voastre.

dar doua chestii pe care le-am aflat cu timpul.

1 - un diesel este mai scump de reparat si chiar si intretinut. (vezi filtrul de motorina care pt unele masini costa de ordinul milioanelor)

2 - daca nu faci cam 40.000km pe an nu prea iti scoti investitia in diferenta de bani pe o masina diesel.(se stie ca aceeasi masina este mai scumpa diesel decat benzina)

cei care pot si vor sa completeze LA OBIECT ii rog sa o faca. poate am gresit pe ici pe colo. nu sunt atoatestiutor, poate unele aspecte le-am omis de aceea e bine sa existe si intrebari. unii dintre voi sunteti mecanici, unii poate chiar la reprezentante si puteti completa cu date utile. sunt multe care le-am uitat dar puneti intrebari.

si nu uitati inca un lucru. dati multi bani. foarte multi. unii dintre voi economiile de-o viata pe un vis, altii poate ii considerati doar bani de seminte. dar sunt bani multi si nu va sfiiti sa intrebati vanzatorul despre orice si cereti sfaturi.

nu uitati - luati pe cineva care se pricepe si in care aveti incredere cu voi. platiti-l, datii de baut ce o vrea dar luatil cu voi

bafta. deocamdata ma opresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bune sfaturile de la @calin78 . Vreau sa imi vand si eu masina si sa imi iau ori o fabia ori tot un polo din 2000-2003 si cred ca mi-au picat bine aceste sfaturi. Din pacate cand am cumparat acest polo m-am lasat dus de val in sensul ca stralucea si arata bine iar dar din pacate varsta isi spune cuvantul.A fost lucrat pe la aripi si revopsit iar acum a incepus sa se vada pe la aripi putina rugina acoperita patial de chit . Daca verificam ce a spus calin78 cu siguranta imi cumparam altceva.Ori cum sunt multumit de ea pt ca motorul toarce ca o pisica si la 10.000 km facuti uleiul arata pe joja acelasi nivel.Acum am schimbat uleiul si toate filtrele si vreau sa vad daca la urmatorii 10mii consuma din ulei.

Inca ceva ce am uitat.Cred ca masina a stat nemiscata o perioada destul de mare de timp pt ca dupa primii 80-100 km mi-au cedat cilindrii de frana de pe spate si au trebuit schimbati.

Daca se considera off-topic rog un moderator sa stearga mesajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.am si eu o mare rugaminte.vreau maine sa cumpar o masina sh, o fabia din 2007, caut de 2 luni si mi s-a parut cel mai ok, numai ca doar maine am timp de treaba asta.ce va rog eu, daca stiti un service deschis unde sa o pot verifica in bucuresti, maine fiind 1 mai.va rog mult un rasp in seara asta.multumesc anticipat

Modificat de pr_cata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare tuturor! postez si eu aici deoarece nu am mai avut rabdare sa caut topicul deschis pentru "sfaturi achizitii" (sper sa nu supar pe nimeni). am gasit un passat din 2001 2.5 tdi AKN 4 motion 140 de km reali ,full option cu 4000 de euro . propietarul zice ca a reconditionat pompa de injectie , a schimbat distributia si axele cu came,dar sunt cam sceptic in privinta spuselor lui. care este parerea voastra despre motor, masina ,pret? merita? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In ultima vreme noua moda a samsarilor este de a declara pierduta cartea de ident. a masinii pentru a se pierde nr de fosti proprietari. Isi ia alta noua de la RAR si acolo apare doar ultimul proprietar, adica el; si dupaia in anunt zice ca e "primul proprietar si cu interior nou-noutz 0% uzura" :)))

Intrebare : cum deosebesti o carte veche(originala) de una refacuta ?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie pe spatele cartii ''Duplicat''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....Unu la mana si al doilea data emiterii,foarte recenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Ce trebuie verificat cand cumperi o masina SH?
  • lupo_bv a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!