Jump to content

Detailing exterior


Northman
 Share

Postare recomandată

sincer nu mi-am dat seama pe loc ci a doua zi am observat

incerc sa fac niste poze azi poate reusesc sa se observe micile puncte de vopsea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O data am patit si eu asa ceva insa la mine a fost pe praguri si pe partea de jos a usilor din stanga.

Am luat o pasta de polish de la prevent dintr-o benzinarie si in nici jumatate de ora de frecat cu o carpa am decontaminat-o.

Deci, un polish manual daca nu incerci varianta cu argila pt decontaminare sigur ar trebui sa rezolve pbma.

De altfel cu o astfel de pasta eu indepartez si depunerile de bitum ce se prind de caroserie.

E ieftina si sincer isi face treaba cu brio.

 

Nu dispera, actioneaza cu calm si vei rezolva pbma.

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pasta de care vorbeste Dan este cea din poza atasata de mine confirm chiar isi face treaba.Am scos urme de gazare.Poti da si pe sticla fara nici o problema.Este o alternativa foarte buna fata de argila.Am efectuat testul pungii pe palma pe suprafata caroseriei dupa ce am frecat masina bine cu mana si era perfecta suprafata care nu prindea deloc punga.

post-95513-0-83678100-1396690570_thumb.j

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez niste poze sa vedeti cum arata.

Am ceva polish si chiar incerc sa vad daca merge,daca nu incerc cu pasta prevent.

post-46557-0-17431000-1396691952_thumb.j

post-46557-0-46728500-1396691952_thumb.j

post-46557-0-84029800-1396691952_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact de acea pasta vorbeam.

Nu e vreo minune insa isi face treaba f bine.

Eu zic ca iti va scoate punctele acelea fara pbme.

 

Rabdare sa ai.

 

Daca si daca nu vor sa iasa deloc, poti incerca sa dai cu diluant auto, pus in prealabil pe un disc demachiant.

Dar sa fie pt vopsele auto, e mia putin puternic decat cel clasic.

Doar tamponezai putin si dai cu polish dupa aceea.

 

Eu recunosc ca am facut asta pe masina altcuiva care era gazata in ultimul hal dupa ce o scosese de la vopsitorie si cu grija am reusit sa o recuperam fara sa-i fi deteriorat in vre-un fel lacul ( sunt vreo 3 ani de atunci si nu se observa unde am actionat).

 

Nu neg ca sunt si solutii profesionale insa acestea enumerate de mine sunt f ieftine, pasta aceea am vazut-o si in Sellgros si costa undeva in jur de 15 lei parca, iar diluant poate gasesti pe undeva sa nu fii nevoit sa cumperi o cutie intreaga.

 

Cu un tub din acela de pasta eu imi polisez manual golful cel putin de 2 ori, inclusiv geamurile si farurile, asta sa-ti faci idee cam cat te tine un tub.

Polisat e mult spus, mai exact o decontaminare insa lasa si un strat protector ce chipurile ar rezista la 10 spalari.

Poate la 10 spalari temeinice nu rezista insa pe mine ma tine peste iarna spre exemplu.

 

Bafta.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam prin casa un tub de Turtle Wax care pe ambalaj scrie ca inlatura zgarieturile doar ca am incercat sa dau pe caroserie pe punctele respective si nu vrea deloc sa se ia.

Problema este ca am descoperit ca am si pe geamurile laterale.Cum afara ploua am observat ca daca incerc cu o carpa parca se ia putin dar cand ma gandesc ca am atat de curatat imi vine sa plang de nervi. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu gasesti niste baieti de cartier jobless care se ocupa cu asa ceva sa te rezolve? Discuti pretul initial, le arati masina, si cu putina bunavointa iese boboc. Nu trebuie s-o revopseasca, doar s-o ia la bibilit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun din experienta, am avut de 3 ori  masina stropita/gazata cu vopsea, iese prin decontaminare cu argila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreo metoda pentru a elimina zgarieturile superficiale de pe parbriz, gen polish si fara efecte adverse cum ar fi matuirea suprafetei respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da . Google Sonax polish sticla profesional. Te ajuta 100%

 

Uite si un film

 

Modificat de colin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un tub ajunge pe parbriz sau parbriz luneta sau mai mult?

pacat ca trebuie masina de polishat pt asta, am urme de la stergator pe luneta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am urme de la stergatoare, mai nasol e ca pe parbriz, oare manual nu merge daca imi rezerv o zi pt. asta? :D

 

nu am masina de polisat dar cred ca mai repede se obtine efectul de lupa cu ea, eu as incerca cu o racleta de spalat parbrizu gen benzinarii pe care sa pun un pad sau o laveta de microfibra si sa frec de zor, binenteles inarmat cu rabdare sa lucrez acel parbriz cateva ore, pretul e prohibitiv - 80 lei - la care mai adaugi curierul depasesti suta', asta pt. un experiment, repet cu masina de polisat s-ar putea sa regreti incercarea mai ales daca esti la prima experienta de acest gen

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muale, un tub ajunge pentru parbriz luneta, si pentru parbriz si luneta si pentru inca un prabriz si o luneta si tot asa. Adica ajunge destul de multe parbrize si lunete. Nu stiu exact cate....

 

@SergiuD. Eu nu am stricat prima oara absolut nimic si cei cateva sute de clienti multumiti spun tot asa. Ca nu au stricat nimic. Daca respecti instructiunile atunci esti safe. Si neaparat un partener care sa iti dea apa din cand in cand daca faci asta prima oara ca sa nu risti sa opacizezi folia din parbriz. Inca ceva: Mitul asta cum ca faci parbrizul lupa? FALS! Daca abia il polisham cu aceasta solutie(oxidul de ceriu). Zgarieturile dispar foarte foarte greu. Pai cum sa obtinem efect de lupa? Ar insemna sa freci zeci de ore intr-un singur loc ca sa il faci lupa

 

In alta ordine de idei mie unul comparativ cu pretul unui parbriz nou mi se pare un chilipir. Ca sa nu mai zic cati clienti nu mai gasesc parbrize pentru masinile lor de epoca si le-au restaurat cu succes folosind acest oxid de ceriu. In acest caz nici nu se mai pune problema de cat costa parbrizul evident.

 

Si sa nu uitam oxidul de ceriu este universal folosit pe lumea asta inclusiv pentru telescoape, lentile de ochelari. S.A.M.D

 

Bafta

Modificat de colin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike, sergiu...group-buy ca solutia ajunge pt toti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e distanta si lipsa unei masini de polisat de imprumut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as avea nevoie si de o asemenea solutie si de cineva care sa se priceapa sa o aplice :D.

Mai ales ca sunt deranjante micro zgarieturile pe parbriz. Eu le am de la dat cu racleta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cofirm eficienta polish-ului pentru sticla de la Sonax (cel din gama Profiline, pentru ca mai exista unul in gama de end-user si este ala poveste). Neaparat aplicat cu masina de polishat sau bormasina cu turatie reglabila (mai periculos), manual nu obtineti rezultate.

Un mic review pentru cei interesati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa aleg intre Sonax ProfiLine Nano Polish si Sonax ProfiLine Perfect Finish pentru putin polish local de mana, fara masina? Am cateva puncte de vopsea matuita de la pasari (si poate putin pe capota sa mai scap de panza de paianjen).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe primul iti ofera ceva putere de curatare si corectie a zgarieturilor. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Turatia minima e cam mare pentru polish.

Masinile de polish au undeva intre 600-3000 rpm. (Makita), 700-2200 (Metabo si Rupes), 1100-3700 sau 600-2100 (Flex).

In plus masinile de polishat au control al turatiei. Adica isi mentin viteza indiferent de cat de mult apesi pe tabla.

Plus ca mai au si soft-start, sunt gandite sa fie utilizate pe o perioada mai lunga deci au o ergonomie mai buna.

Foarte rar ai nevoie de turatie mai mare de 3000 rpm.

Ideea e ca cu cat turatia e mai mare, cu atat caldura care se acumuleaza in panoul pe care lucrii creste mai repede si e mai mare.

Cand polishezi tu urmaresti sa mentii caldura la un nivel constant nu foarte mare pentru un timp indelungat pentru a nu arde lacul. Asta pentru ca pasta de polish are nevoie de timp pentru a lucra.

O sa fac o incercare cu flexul meu. Am o capota de motor pe care pot face "experimente" si vad acolo cum se comporta. O sa revin cu impresii daca se poate folosi "aparatul" meu pentru polish sau nu.

Legat de pasta abraziva Prevent am folosit si eu in trecut de cateva ori. Poate nu scoate asa bine zgarieturile dar curata bine vopseaua. Eu dadeam pe masina manual impreuna cu un burete si lavete de microfibra. Se punea pe masina un strat de protectie care tinea 5-6 luni fara probleme. Si oferea si stralucire. Costa in jur de 15 lei. Pt banii astia nu prea poti avea pretentii...dar pt amatori e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
The_Wolf_PoP

Am reusit sa zgarii masina cand am spalat-o din cauza unor muguri de pom ce stateau pe ea de cateva saptamani. Mugurii erau foarte lipiciosi si nu mergeau deloc stersi de pe masina decat daca razuiam cu unghia, insa in urma lor ramanea o pata galbena, asa ca am folosit un burete de vase cu partea aceea mai dura. Cat timp masina era uda, parea ca face treaba buna, insa cand am sters-o de apa cu carpa nu mi-a venit sa cred ce prostie am reusit sa fac. In locurile unde am frecat cu buretul au ramas semne, luciul vopselei metalizate a disparut. Au aparut niste zgarieturi fine, iar caroseria se simte mai aspra la atingere decat in zonele unde este luciul aceala pe care aluneca degetul. Nu sunt vizibile decat din anumite unghiuri, nu se vad in soare foarte puternic si nici la umbra, insa se vad daca este lumina afara si bate putin soarele pe masina. Am incercat sa le fac si niste poze, insa nu stiu cat o sa va dati seama ca nu se vad foarte bine. Pot face ceva sa repar prostia?

http://postimg.org/image/ctw85s2kz/

http://postimg.org/image/5peewqvbn/

http://postimg.org/image/j8v92g9ar/

Ultima poza este facuta in bezna totala, cu blitzul. Din ce se vede acolo o parte este si murdarie nu doar zgarieturi, insa ce am incercuit sunt facute de buretul de vase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Cat timp masina era uda, parea ca face treaba buna

 

Asta pentru că apa ascunde defectele. Nu ai observat când mașina e udă, vopseaua e perfectă? :) Buretele de vase a acționat precum smirghelul. 

Ai nevoie de un smirghel de finisare, iar după polish, asta dacă nu ai frecat ca nebunul în zonele respective și ai străpuns lacul.

Nu se freacă cu perie/burete de vase vopseaua. Personal foloseam o soluție de insecte. Pulverizat + dat un jet.

Modificat de kendoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Wolf_PoP

Eram la bunici cand am spalat masina, iar acolo buretele a fost singura solutie care o aveam la indemana. Oricum a fost o idee proasta, daca eram singur nu cred ca l-as fi folosit, insa "impins" te toti zicand ca e o masina si ca ce ar putea pati, m-am lasat convins.

Ce spui tu cat de riscant e? Nu prea m-as baga singur la folosit smirghelul, cine stie ce mai stric. Nu exista vreo pasta, ceva, (gen ceara) care sa o aplici cu o carpa si care sa umple acele zgarieturi? Si inca ceva, daca fac o sa reziste in timp, sau dupa prima spalare apar iar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e riscant ce spun eu dar ai nevoie de multe materiale...smirghel, masina de polishat, bureti, paste, etc pe scurt mai bine mergi la un detailer să-ți facă remedierea.

Ceara are rol de protecție mai degrabă decât de a acoperi zgârieturile. Acoperă și zgârieturile dar foarte puțin. Există ceruri care oferă o mascare mai proeminentă a zgârieturilor(pânză de paianjen), nu de smirghel cum ai tu dar și alea temporar numai.

Dacă remediezi pățania ca la carte, o să reziste la fel de mult ca și zonele neafectate adică pentru totdeauna. :)

Modificat de kendoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Wolf_PoP

Bun, deci pun iar banuti deoparte si merg undeva. Stii cumva cam cat de mult ar costa? Nu am reusit sa "stric" decat capota si unele parti din plafon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!