Jump to content

Brake upgrade Golf 4/Bora/Leon/Toledo/Octavia 1


Rave
 Share

Postare recomandată

exista vreo diferenta intre fuzetele de golf4 si cele te audi tt?ma refer la performante sau ceva de genu asta...intentionez sa cumpar niste etrieri pentru discuri de 312cm si am gasit pe net un kit complet cu fuzete de audi tt care cica s-ar potrivi pe golf4/bora,din poza se pare ca fuzeta de audi tt ar tine bratul (bascula)mai aproape de asfalt fiind mai lunga...pareri?

spindlecomp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La TT si basculele sunt turnate si sunt mai lungi. Cu cat masina e mai joasa e mai bine sa fie mai lung ansamblul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca fuzetele de audi tt nu se potrivesc cu basculele de golf4/bora ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se potriveşte bara antiruliu faţă. La Golf IV / Leon I / A3 / Octavia I standard, e prinsă cu o bieletă scurtă şi un şurub de basculă. La TT Mk1 / Leon Cupra R / Audi S3 e prinsă cu o bieletă mai lungă şi un şurub de ansamblul fuzetă + amortizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

eu am sistemul de franare fata cel mai mic si amarat montat pe passsat b5 si anume cel cu discuri de 280..............vreau sa trec la 312 montat pe b5,5 motoare mari , stiu ca am nevoie de discuri, etrieri,portetrieri.....jante am pe 17 , deci merge.....intrebarile mele sunt:

 

1. prinderea portetrierului pe fuzeta difera intre 280-312?- nu am cum sa probez inainte de a achizitiona sistemul 312 si daca difera prinderea inseamnaa ca trebuie si  fuzete , se complica treaba , renunt....

2.furtunele mele se vor infileta in etrierul 312? sa nu difere filetul sau diametrul acestuia....

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care mai vor upgrade-uri la frane pe platforma asta...

Pentru ca aveam probleme cu frana de mana, am cautat solutii pentru revizia etrierelor. Insa, dupa mai multe invertigatii am gasit o alta solutie - nu stiu daca s-a mai discutat aici (nu mai citesc inca o data intreg topicul), si anume, pe sistemul de franare spate oem, am inlocuit etrierele cu unele de golf. Asta nu e un upgrade, insa... Pe platforma de Golf 4, etrierele spate au pistonase de 34, 38 si 41. Eu, pe Polo aveam de 34. Pentru ca nu am gasit etriere cu 38, am luat de 41.

Inainte, pe pista, simteam ca se urca spatele peste mine... Acum este altfel, mult mai bine. Recomand!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara!

Am citit prin topicul de mai sus dar nu am gasit un raspuns exact (sau poate nu l-am vazut eu). Pentru un upgrade frane fata la o Bora 1.9 TDI ALH de la discurile de 280 la discurile de 288, este suficienta schimbarea discurilor pe ansamblul existent sau trebuie si etrieri,fuzete,furtune,etc.  O sa mai pot pune jantele de tabla (de iarna,cele de vara sunt pe R17) pe R15 sau ar trebui schimbate cu unele pe R16?

Multumesc, o seara faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa pui frane de 288 iti trebuie alte fuzete cu portetrieri si alti etrieri,binenteles discuri de 288 si alte placute pentru ele(cele de 280 nu se potrivesc)furtunasele de frana raman aceleasi,pe 288 iti intra jantele pe 15 de tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si trebuie si alte amortizoare, gaura din fuzeta la 280 este de 50 iar cealalta de 55.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate la golf 5 difera diametru gaurilor la fuzeta,la golf4/bora diametrul amortizorului in fuzeta e acelasi pe toate motorizarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy nu trebuie alte amortizoare, eu am trecut de la 280 la 312 mm si am pastrat aceleasi amortizoare...vorbim de platforma golf4/bora/leon1m/octavia1/ibiza/fabia

@huzu_ionel ai nevoie de ce ti-a spus nemtzalau si as mai adauga alte aparatori de noroi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LauR, asa o fi, eu ma gandeam la O2, nu am vazut unde se poarta discutia, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri! Din experienta voastra, ce credeti ca e mai indicat (daca îi inlocuiesc la ALH.ul meu injectoarele cu cele de ASV+soft): sa trec la franele de 288 sau sa le inlocuiesc pe cele stock cu unele de aceeasi marime dar de o calitate ridicata? Oricum in viitorul apropiat e necesar schimbul de discuri+placute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca niste discuri si placute de o calitate mai ridicata pentru 280 si schimba si lichidul de frana.daca nici asa nu o sa fii multumit poti sa treci la dimensiuni mai mari.eu unul as trece la 312mm direct.intre 280 si 288 nu prea e diferenta mare...dar trebuie sa schimbi si jantele de iarna cu unele pe 16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, nemtzalau said:

Incearca niste discuri si placute de o calitate mai ridicata pentru 280 si schimba si lichidul de frana

 

11 hours ago, ~LauR~ said:

as mai adauga alte aparatori de noroi.

Pe langa cele spuse de colegi mai recomand si o revizie la sange a etrierilor sa fii sigur ca functioneaza corespunzator si abia atunci sigur vei fi multumit...si foarte important trateaza cu aceeasi seriozitate si spatele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

un set de placute ferodi ds2500 cred ca sunt suficient pt un chip tuning de 140cp.

franele mari aduc un plus de greutate, dar si arata altfel, daca asta urmaresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu urmaresc aspectul neaparat ci eficienta. Cred ca o sa ma orientez spre discuri ventilate/perforate fata si perforate spate plus placute de aceleasi dimensiuni cu cele care le am acum pe masina. Cel mai probabil zimmermann. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
anghel stefan viorel

Zimmerman sunt jalnice. Colegul ivanhoe a pus pe fata de 312 si s-au ovalizat in 500 de km.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2 mil bucata ce vrei...trw textar sunt mai stralucite?si eu urmeaza sa pun pe 312mm si nu prea stiu spre ce sa ma orientez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anghel stefan viorel

Eu inca ma gandesc. Ate sau original. Dar daca pun etrierele de alfa si discurivde 330 ...........atunci e trist k nu stiu ce si cum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Dupa multe seturi de discuri ovalizate repede, trebuie sa iau atitudine ca nu se mai poate. Deja schimb discurile de frana ca si uleiul si eu schimb uleiul la 9000 de km doar daca merg mai mult pe autostrada sau in afara localitatilor, in rest nu prea vede peste 7000 de km, mai degraba 5-6000 (l-am schimbat si mult mai repede daca nu mi-a placut). M-am gandit sa incerc niste placute de frana ceramice gen ATE performance pe discuri normale sau chiar cu ATE performance striate. Am inteles totusi ca ar fi niste probleme la franare cu aceste placute de frana, adica nu ar tine la franare la rece (primele franari din zi). Este adevarat ? Sau au alte neajunsuri/probleme? Sau poate puteti sa-mi recomandati alta configuratie/solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc ate power+ate ceramic de ceva timp, placute si discuri extraodinare pentru stradă.

plăcuțele ceramic nu sunt "race" si nu trebuie încălzite să prindă nornal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anghel stefan viorel

Eu am discuri de 312 fata si 256 spate cu placutte redstuff si franeaza mai prost decat cu sistemul de franare stock 280 fata si spate nu mai stiu si placute normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Redstuff trebuie încălzite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!