Jump to content

Brake upgrade Golf 4/Bora/Leon/Toledo/Octavia 1


Rave
 Share

Postare recomandată

placutele si discurile de pe fata actuale sunt "no name" si probabil ar fi suficient sa ii pun ceva nou ATE sau BREMBO incat sa am o franare mult mai buna...dar motivul pt care vreau etrieri mai mari si discuri perforate este si cel estetic...nu stiu inca dc sa raman pe discuri de 312 sau sa trec la ceva mai mare..sa vad si la ce preturi gasesc discurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Categoric vei avea o franare imbunatatita;discurile mari normal ca vor fi mai scumpe,pt cele de 323mm am dat cca 500 ron pe TRW de la autoeco.ro(au fost cei mai ieftini).

Curios este ca am discutat recent cu cineva care si-a pus etrieri ca ai tai cu discuri de 330mm si mi-a spus ca nu a gasit decat pe TRW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discuri pe 330 5x100 se gasesc f greu...in special sunt custom..din cate am vazut eu...o sa ma limitez la 323 sau 312...si nu caut decat brembo sau ate...mi au fost recomandate brembo sport max

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

brembo maxx fac extrem de multa mizerie si omoara placutele..chiar si DS2500...

mai bine disc stock si placute bune..

daca tot vreti un ugrade..incercati etrierii de porsche ...chiar si boxter

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice disc cu striatii pe el va manca mai repede si mai mult placuta...

 

La pret de ferodo ds2500, as lua direct un set de Pagid-uri de la S in sus.

 

Si, Bogdane, etrierul asta de Alfa e si el o varianta. Mai e si etrierul de Clio/Megane RS (pe discul 312mm).

Modificat de Zyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Foloseste cineva etrieri  17Z de Touareg sau Cayenne cu discuri de R32 334x32?Daca da,ce furtune de frana folosti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunele se pot face :) pe comanda la bucuresti la racing nick ... furtune metalice cam 250lei ambele de fata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri;intre timp am discutat cu cel de la care cumpar etrierii,avea si el furtune pe stock,dar in urma discutiilor mi-a garantat ca furtunele de LCR brembo(care le am eu) ca si R32 merg pe 17z.

Azi-maine apar si etrierii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stie cineva pentru ce tip de etrier sau masina ar merge puse aceste furtunase?la mine pe fs3 nu se potrivesc desi cica ar fi pentru golf4 1.9tdi 1.8t dupa cod...

post-4441-0-44787600-1453190820_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut pe toti,vin si eu cu 2 intrebari : 1- am frane 288 cu 232 merita sa trec la 312 cu 256 adica intreb pt ce-i ce au trecut la configuratia asta as vrea sa stiu feedback-ul lor daca chiar se simte diferenta am inteles doar la fade dar as vrea sa stiu si la every day use adica cum se comporta masina dat fiind faptul ca am citit aici ca se merge pe aceleasi placute pe spate care se folosesc si la 232 iar a 2 a intrebare si mai importanta este ca am gasit tot kitul de franare cu tot cu fuzete si etc de pe un TT(2002 cred) de 225cp si nu stiu daca se potriveste la mine(masina din semnatura)adica ma refer daca sunt plug&play fuzetele si nu intampin nici o problema la furtune sau alte chestii.va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se potrivesc dar pe spate iti trebuie 4 saibe de 7mm intre portetrier si punte (cate 2 la fiecare etrier)

 daca tt-ul este 4x4

 

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca doar atat ar fi problema ar fi infima eu ma gandeam la cablul de la frana de mana plus furtunele de alimentare cu lichid de frana daca se pupa cu etrierul,da presupun ca tt-ul este quattro fiind cel de 225 cai deci s-ar merita pana la urma sa iau totul si doar swap rapid din fuzete,ms mult de rasp.tu ce frane ai pe arl-ul tau?

Modificat de KyD DeNvEr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pe sistemul stock 280mm fata octavia 1 diesel, exista placute mai performante dar care sa se impace cu discurile standard(scartaiat si sa mearga si la frig)? Vad ca multa lume zice de DS2500, as fi interesat de asa ceva.

Si cat de curand punte spate cu discuri, intrucat acum sunt tambure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu_LWR

Salutare...ma intereseaza sa pun frane de 256 pe spate la masina din semnatura...

Preturile pentru frane de pe masini compatibile sunt putin cam piperate dar am gasit un kit de pe un Passat 4 motion...

Ma intereseaza doar portetrieri si etrieri...aveti idee daca se potrivesc?

Codurile vad ca sunt cat de cat asemanatoare...

Bora

1 8N0615423C brake caliper housing
left /

(1)8N0615424C brake caliper housing
right /

2 1J0615425D brake carrier with pad retaining pin
left /

(2) 1J0615426C brake carrier with pad retaining pin
right /

Passat

(4) 4B0615423 brake caliper housing
left / PR-1KE

(4) 4B0615424 brake caliper housing
right / PR-1KE

(5) 8D0615425 brake carrier with pad retaining pin
/ PR-1KE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe față merg etrierii dar nu și portetrierii... pe spate nu-și dă nimeni cu părerea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sistem de frana de pe Cayenne se potrivește cel mai bine cu pompa de frana de Golf 4? Ma refer aici la 17z sau 18z ?

De asemenea de unde găsesc in Europa portetrier si plăcute pt sistem? De asemenea m-ar interesa discuri flotante de r32!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua. Din cauza ITP-ului care vine in cateva luni. mecanicul, a zis  sa ma pregatesc de schimbat tambure spate ( tot sistemul) ca sunt ruginiti si nu trec inspectia.Cat de grea ( si costisitoare) este trecerea la discuri si placute, pe spate.Este nevoie de modificari? Multumesc anticipat!

Modificat de GeorgeB88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iei alta punte complecta de golf 4  seat leon  skoda la 3-4 milioane si gata 

 

 

 

 

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stie cineva ce pas(dimensiune)are filetul boltului(surubul)care tine furtunasul de frana de etrier pe fata fs3 si pe spate,vreau sa dau comanda de niste bolturi noi dar nu stiu ce dimensiune sa aleg...stiu ca cel de pe fata este m10 si pe spate m12 dar nu stiu la filet ce dimensiune trebuie sa aleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 10/20/2015 at 10:30 AM, ivanhoe said:

placutele si discurile de pe fata actuale sunt "no name" si probabil ar fi suficient sa ii pun ceva nou ATE sau BREMBO incat sa am o franare mult mai buna.

Cum aflăm cât de performant e materialul de fricţiune (ferodou) după cod:

DOT aplică un cod de 2 litere pe toate materialele de fricţiune pentru frâne atunci când le omologhează.

Prima literă - coeficientul de fricţiune la 250°F (121°C)
A doua literă - coeficientul de fricţiune la 600°F (315°C)

EE - "miu" de 0.25-0.35 indiferent de temperatură; posibilitatea de fading 0-25% la 600°F (315°C)
EF - "miu" de 0.25-0.35 la 250°F (121°C) şi de 0.35-0.45 la 600°F (315°C); posibilitatea de fading 2-44% la 600°F (315°C)
FF - "miu" de 0.35-0.45 indiferent de temperatură; posibilitatea de fading 0-22% la 600°F (315°C)
GG - "miu" de 0.45-0.55; utilizat la plăcuţele de raliu (WRC) şi la un mic număr de plăcuţe de şosea care sunt şi omologate pentru raliu şi autocross
HH - "miu" de 0.55-0.65. utilizat numai la frâne Carbon/Carbon.

Cvasi-totalitatea plăcuţelor stock indiferent de marca maşinii sunt EE, din motive de cost.
Mintex "roşii" şi "albastre", Hawk HPS, Ferodo DS2500, EBCurile omologate pentru şosea sunt FF.
EBC 6000 Series Organic sunt GG.
Plăcuţele ceramice pentru mărcile japoneze sunt FF sau GG.

GG necesită pre-încălzire înainte de a frâna, la rece fac zgomot şi prind destul de slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

upgrade complet...discuri zimmerman, placute ATE, etrieri brembo 4 pistonase, portetriri custom, flanse de 3cm fata spate

13219879_10206664869528104_1320849457_n (1).jpg

13219879_10206664884888488_1411589741_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mare atentie la discurile zimermann, le-am avut, le-au avut multi pe forumuri prin UK, si s-au fisurat.

low cost sunt..low cost fac... 

http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-technical-forum/491135-drilled-brake-disc-vs-stock-zimmerman-disc-2.html

http://www.clubgti.com/showthread.php?278938-Anyone-recognise-these-discs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Discurile 232x9 mm de pe spate (cca 134 000 km / 11 ani, cele originale ale maşinii) erau prea uzate pentru a mai avea vreo eficienţă. Plăcuţa Mintex relativ nouă nu mai călca pe disc cu toată suprafaţa ei, lăsa dâre.

Eurospec aveau la vânzare discurile de 280x9 mm neventilate (EBK 698 280 G/J4 RE), dar n-au vrut să mai răspundă la mesaje. Următorul pas pentru etrierul standard era ECS Tuning ES#803 (308x9 mm), care era şi mai scump ca Eurospec. Peste el Tarox KMVW0540 (330x9 mm), care costa peste 1000 EUR şi era supradimensionat pentru o maşină cu 312mm pe faţă.

Există şi un disc de 239x9 mm, cod 1J0 615 601D, discul de Octavia I 4x4 / Golf IV 4x4 pre-2002. Se poate monta cu ajutorul distanţierelor de 6 mm (construite pentru etrierul şi discul ventilat de 256 mm), din care aveam o pereche (din oţel cadmiat, nu aluminiu) cumpărată dinainte. Brembo Max de 232 şi 239 erau foarte apropiate ca preţ.

După ce am pus 239mm şi plăcuţe Mintex noi, diferenţa la forţa de frânare nu e sesizabilă faţă de combinaţia 232mm + plăcuţe noi. Aplicând formulele de aici, raza efectivă a discului (şi deci cuplul) nu creşte decât cu vreo 3%. Faţă de 9% în cazul discului de 256mm ventilat şi 26% în cazul discului Eurospec de 280. Diferenţa e mai mult de design, discul mai mare şi montat cu 6mm mai spre exterior nu mai arată atât de mic şi caraghios ca unul de 232.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!