Jump to content

Brake upgrade Golf 4/Bora/Leon/Toledo/Octavia 1


Rave
 Share

Postare recomandată

salutare....am un audi TT quattro din 2000...mi-am cumparat etrieri brembo de pe alfa romeo (cei de 330) in 4 pistonase...cine ma poate ajuta si pe mine sa fac portetrieri custom? prinderea e ca la golf ..5x100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vei folosi discuri de 312 ? Sau ce dimensiune vor avea noile discuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bolt -on pe tt 330 se gaseste f greu numai prin afara aftermarket...multi am vazut ca le-au regaurit..oricum nu e musai sa fie 330...cel mai frecvent se pun 312 si 323...cred ca raman la 312...dar mai caut sa vad pareri si vedem care este combinatia cea mai buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, nu am vazut pana acum cazuri de genul.

 

Buna optiunea de 323: mai gros decat cel de 312 (28 fata de 26), diametru mai mare, interior cu vane care ajuta mai bine la racire si bolt on. Si e HC brembo. Numai sa ai jante pe 17...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jante de 17 am..si de iarna si de vara...grosimea discului de ce conteaza asa mult? acum sunt in faza in care caut sa imi fac porterieri, ma interesez de discuri si am inteles ca imi trebuie si distantieri de 15mm...si cel mai important...sa fac rost de bani :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai precum conteaza diametru discului, asa conteaza si grosimea - ajuta mai bine la disiparea caldurii. Deci, per total, acel 323x28 e mai bine din toate considerentele fata de acel oem 312x25. Hotaraste-te intai pe disc si dupa aia sa faci portetrierul. Si da, etrierele multipiston necesita in general distantier...

 

LE: Pe de alta parte, depinde ce vrei sa faci: vrei doar sa ai etrier frumos dupa janta, sa se vada frumos, sau vrei sa "take the shit out of them" pe pista? Oricum ar fi, tot 323 da mai bine in ambele cazuri :)

Modificat de Zyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma duc pe circuit cu ea...dar vreau sa franeze bine...si da..sa arate si frumos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta se face din discuri si placute. Etrierul o sa faca diferenta la modularitate si wear-ul placutei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu te duci pe circuit, n-o sa vezi niciodata diferenta pe strada. Pui o placuta buna daca vrei bite initial bun si gata. Discuri mari si groase sau alti etrieri nu-ti reduc distanta de franare 100-0kmh in cazul unei frane de urgenta ci doar iti ofera anduranta daca franezi tare repetat ( adica circuit sau macar mers tare cateva viraje consecutive pe drumuri de munte)

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

etrierii tot vreau sa ii montez..mai mult pt aspect.. sunt deja cumparati...acum astept pareri despre marca discuri ATE sau brembo?si cine ma poate ajuta cu portetrierii?

post-107887-0-16928500-1444045034_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, daca pui totul mai mult pentru aspect... pune ce iti place mai mult MAX vs. Powerdisc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca sunt cam aceeas.constructie ca si brembo-ul meu...eu am discuri de 323 , am ATE acum , am avut EBC turbogroove...pune orice disc vrei , e cam aceeas chesrie, doar ca sunt destui de scumpi (parca pe mine m-au costa 600 ron discurile)...ai masurat si diametrul pistonaselor , ai grija sa se pune cu pompa!!..oricum pt majoritatea jantelor vei avea nevoie de 12 mm distantier...pt mine au fost cea mai mare pacoste distantierii pe fata, caut sa gasesc un kit de franare mai bun!.

Stie cineva daca ApRacing , Alcon sau celelalte firme produc pt platforma Golf 4 si cam unde as putea gasi , comanda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti producatorii astia au site-uri unde gasesti exact pentru ce platforme produc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TT-ul are pe jantele de 17 ET de 32,iar pe cele de 18,ET de 33,nu este ca la golf cu un ET de 42-45(nu stiu exact),asa ca nu trebuie distantiere decat daca pui etrieri f mari,ceva de genul brembo Z18 cand vor trebui neaparat si jante de 18.

 

fuscobal sustine ca nu e nevoie decat de placute mai bune daca nu te duci pe circuit;nu sunt de acord,daca ai o masina peste 200cp si-ti place sa mergi sportiv,etrieri cu discuri marite si placute bune aluturi de lichid de frana race cu furtune metalice sunt recomandate pt a evita situatiile neplacte,vb din experienta si la ultimele 3 masini,toate peste 200cp am facut aceste modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am dat pe Nurburgring cu Swift Sport stage 2 (semislick si Ohlins R&T) care avea 1000kg, 136cp si niste frane minuscule cu singurul upgrade o placuta Endless. Nu am avut nevoie in nici un moment de mai mult, desi cred ca am mers mult mai tare decat poate cineva merge "sportiv" pe drumuri publice !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F bine :) ;eu am ajuns in sant pe serpentine mers sportiv(bine ca nu in altceva sau altcineva) pt ca au cedat franele,cine are dreptate? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DS 2000,era acum vreo 6 ani in urma;stiu ca nu erau cele mai stralucite,dar peste stock,vroiam ceva intre strada si fast road,iar pt DS2500 parerile erau impartite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DS2000...sunt placute..comparabile ....cu endless????

DS3000 cedeaza dupa cateva ture cu lupo gti pe Adancata...in conditiile in care endless tin pe porsche cayman CUP cateva luni bune...

deci..despre ce vorbim aici?

DS2000 sunt...glume de placute...

 

am avut pe s3 1.8T placute..ebc...yellowstuff..la fel. praf. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus eu ca DS2000 sunt comparabile cu endless? :)

Am fost intrebat ce placute aveam cand mi-au cedat franele pe serpentine :) ;si nu vorbeam nici despre circuit,ci de strada ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

fuscobal sustine ca nu e nevoie decat de placute mai bune daca nu te duci pe circuit;nu sunt de acord,daca ai o masina peste 200cp si-ti place sa mergi sportiv,etrieri cu discuri marite si placute bune aluturi de lichid de frana race cu furtune metalice sunt recomandate pt a evita situatiile neplacte,vb din experienta si la ultimele 3 masini,toate peste 200cp am facut aceste modificari.

 

Am spus eu ca DS2000 sunt comparabile cu endless?  :)

Am fost intrebat ce placute aveam cand mi-au cedat franele pe serpentine  :) ;si nu vorbeam nici despre circuit,ci de strada  ;)

 

DS Performance pads (which were formally known as DS2000 pads) are a legal fast road pad.

 

deci..nu sunt (cu mult) mai bune decat niste placute stock. eu as spune..cu maxim 10%... din experientele mele (acum am ds2500..pe spate)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum a sumarizat si Bogdan, eu vorbeam de niste placute bune, nu pocnitori. Pune ceva de la Pagid RS, Carbotech, Carbone Lorraine, Endless, Performance Friction si mai vedem daca iti trebuie alte frane pe urma ! Franele mari sunt pentru anduranta (sesiuni de 15-30min de pista). Pentru 2-3 frane mai taricele pe drum de munte nu e nevoie de prea mult pentru ca nu reusesti sa pui temperatura in ele si sa fierbi lichidul. Totul depinde ibsa de cat de tare mergi ( daca faci raliu pe Cheia de exemplu, se schimba datele) si de cum franezi ( conteaza mult stilul de franare la felul in care pui temperatura in placute si discuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am spus,era acum cca 6ani,de atunci lucrurile s-au mai schimbat :) ;imi mentin opinia in continuare daca ai masina peste 200cp numai niste placute bune nu sunt suficiente,iar daca masina este grea(cum a fost A4-ul quattro de 1640kg,sau TT-ul actual de 1440kg si asta ceva usurat),franele de 288mm sau 312 mm nu sunt suficiente daca iti place sa o calci sau sa te joci.

Acum,fiecare face cum doreste,eu mi-am exprimat parerea din experienta pe strada,circuitul fiind irelevant(asta pt ca se aduce in discutie in mod obsesiv vb despre circuit).

TT-ul are acum 270cp si 400nm,in primavara va fi dus spre 400cp,momentan avand frane brembo gt junior cu 4 pistonase si discuri de 323mm,placute ds2500,motul rbf 600,furtune metalice si frana este ok pt puterea actuala,neavand emotii dupa cateva franari puternice.Dupa ce voi trece la alt nivel de putere crezi aceste frane isi vor face treaba chiar daca pun placute mai bune decat cele prezente?Eu ma indoiesc,de aceea am in vedere schimbarea cu brembo z18.

 

Weekend placut in continuare.

Modificat de hangyouridols
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!