Jump to content

Polo MK5 2009


R4z
 Share

Postare recomandată

Am testat atat noul Polo, cat si concurenta din partea Ford. Diferentele intre cele doua masini sunt minimale, Fiesta fiind mai vesela si avand plastice mai bune la interior indiferent de echipare. Polo are plastic bun pe bord abia de la Comfortline. Fiesta e mai fasneata, mai sportiva, Polo e mai asezat si mai sobru. Ca look exterior nu discut, aici e vorba de gustul fiecaruia.

Ce sa zic, ideea e ca masinuta este inca scumpa, fiind abia lansata. Eu as inclina spre o echipare Highline, cu conditia obtinerii unui discount serios din partea dealerului. De evitat Trendline, care este subechipata masiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Stef13

    21

  • R4z

    17

  • adifox

    16

  • cosmin1012

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu vad in lista de optionale si trapa, este sansa sa fie disponibila aceasta optiune in viitor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la showroom azi, am testat 1.2 70 cp.. se misca bine desi ma dadusem jos de pe un 1.9 tdi 105, are viata in ea. Interiorul este fresh ceea ce mi se pare super, 6 airbag-uri standard (frontale, si laterale cap + torace), asistenta la urcare in rampa, radio-cd 4 boxe, spatii de depozitare la greu, toate standard. Plus ceva optionale pe ea ajunge la 11756 (cu reducere de 500 de euro facuta de dealer). Am rezervat-o in 2 sapt o iau :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut azi masina prin constanta era full TDI dar nu stiu cati cai avea.Mi-a placut foarte mult in afara de cotiera care e de pe fabia :)

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu drive test cu noul polo. Este un pic mai confortabila si mai stabila.

Puncte in plus: siguranta plus toate dotarile standard

Puncte in minus: Spatiul mult mai mic in interior datorat faptului ca e mai mica in inaltime. In polo-ul meu 9N3 daca imi reglez scaunul de la sofer sa pot conduce confortabil, in spatele meu incape lejer o persoana de 2 m inaltime. In noul polo din pacate nu.

Alt punct in minus este portbagajul: este impartit de o "trapa" sau nu stiu cum sa ii zic si astfel imi pare foarte mic.

Un alt mare dezavantaj este pretul. O varianta echipata cat de cat si cu un motor diesel ajunge la 15-16000.

Punand in balanta avantajele si dezavantajele eu nu mi-as cumpara noul model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat si eu aseara noul Polo. De fapt am testat doua. Unul pe benzina 1.2 70CP si altul diesele 1.6 TDI 75CP.

Ambele erau rosii. TDI-ul era mai bine echipat (nu am retinut exact nivelul).

Impresiile mele fata de 9N/9N3, dar si in general:

Mai stabila (standard vine cu roti ceva mai latesi mai inalte 175/70 14" decat cele standard de pe vechea generatie), suspensia se simte cam la fel in principiu peste denivelari, iar p[e curbe nu am avut unde sa o evaluez prea bine.

Vizibilitatea este buna, nu excelenta dar ok.

Designul este unul foarte modern si atragator (in special partea dfrontala).

In interior m-a deranjat faptul ca ating cu piciorul drept de consola centrala; practic nu pot sa stau cu dreptul decat in pozitie verticala pe langa consola. In rest ineriorul este atragator, are superuti de pahare sub consola centrala superioara si un spatiu de depozitare. Desi nu au renuntat la bordul din plastic, asamblarea pare de caliae si nu se pserva ca ar fi de plastic, lasand impresia unui bord moale gen golf.

Ca si dotari...tip VW, vrei mai mult platesti. Ce mi-a placuta fost afisajul digital pentru nivelul de combustibil si Km parcursi, insa nu am vazut si temperatura motorului. In ciuda acestu afisaz frumos si incantator computerul de bord inca este optional. La diesel, desi nu avea BC, avea un idicator pt schimbarea treptei de viteza pt un mers economic. Interesant dar nu foarte util.

Motoarele...cele 2... benzina a facut ceea ce trebia sa faca un 1.2 70 CP si mi s-a parut corect. Nu e prea viguros si nu are cine stie ce reprize dar e acceptabil. Insa dezamagirea a venit din parta TDI-ului de 75 CP. Comparativ cu cei 75 tot TDI ai 9N-ului meu de 1.4, astia de la 1.6 mi s-au parut lenesi. Etajarea cutiei si motorul facea ca la o viteza de 110km/h sa am doar 2000 ture, pe cand 1.4TDI are 2500 ture la 110km/h. Deci deduc ca ar avea un consum micut. Desi in catalog scria ca are acelasi cuplu cu motorul meu, acesta nu s-a simtit. 195 Nm constant intre 1500 si 2500 parca, dar nimic spectaculos. Recunosc ca eu ma asteptam sa merg cu 1.6 TDI de 90 CP. Insa dezamagirea vine si prin faptul ca e mai lenes ca vechiul 1.4 TDI. Am mai remarcat siltiozoitatea motoarelor. TDI-ul era destul de rasat si linisiti, doar ca modeul testat cred ca avea o problema. Se auzea un tacanit metalic aiura la accelerare, cand mai tare cand mai incet. Cel care m-a asistat tot o scuza ca a fost in service sa ii faca directia si ca au dereglat ceva mecancicii pe la motor :D . Nu am zis nimic. Apoi alta duda a fost cand in trepata 1, pe la 1500 de ture mi s-a taiat brusc acceleratia... :blah_: Si ca sa plec de la semafor rezonabil am fost obligat sa dau a 2-a rapid. Am maiincercat apoi odata si nu a a mai facut faza asta.

Concluziile? Deocamdata nu m-a convins decat prin design exterior. Daca luam in considerare si preturile... pentru un TDI decent echpat te aporpii de un Golf care oricum e mai echipat inca din standard. Deci cam scumput.

Sa speram ca mai umbla la preturi, la motoarele TDI de 1.6 si la consola centrala ca re limiteaza spatiul in fata in dreptul piciorului drept.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a impresionat, la prima vedere, evolutia pe care o vad in acest ultim model de Polo. Este un pas inainte evident fata de modelele anterioare si mult mai pe gustul meu, cel putin din punct de vedere estetic. Insa mi se pare totusi ca ii lipseste ceva....acel ceva care m-ar face ca atunci cand voi trece de la o masina "share" cu sotul la o masina proprie cu care sa ma fatai in oras sa cumpar noul Polo si nu altceva. Problema este ca pretul mi se pare mult prea mare in comparatie cu ceea ce ofera masina si probabil ar fi o afacere mai buna un Golf mai "chelut" cu un motor ca lumea decat un Polo Comfortline (macar) + ceva optionale. Asta strict dpdv financiar pt ca altfel as compara mere cu pere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am condus si eu noul polo la drivetest. 1.4 80 cai. e o masina draguta si bine facuta si finisata. pret cam mare avand in vedere ca incepe de la 10-11 mii pt unul chel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Velocity_Warrior

Doua stiri interesante legate de noul Polo.

Cei de la VW au anuntat oficial ca la salonul de Frankfurt vor aduce si noul Polo Bluemotion echipat cu 1.2 TDI CR 75cp.

Polo Bluemotion

Tot la Frankfurt va fi prezentat si modelul in 3 usi a lui Polo.

Noul Polo in 3 usi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deja noul Polo este la oferta.

Am facut si un drive test cu acest model in echipare CL cu motor 1.4 si am fost placut impresionat atat de stabilitate cat si de frane. Motorul tragea bine si se simte ca are cuplul maxim in prima jumatate a plajei de turatii si nu sus spre 4000 rpm cum au majoritatea concurentei la motoare 1.4. Acest aspect cred ca se va regasii si in consum alaturi de etajarea corecta a cutiei de viteze.

Senzatia de viteza este mult diminuata de insonorizarea buna cat si de setarea f buna a suspensiei care nu prezinta un ruliu accentuat dar care in acelasi timp este f confortabila si silentioasa (la trecerea peste marcajele rezonatoare acestea aproape nu s-au simtit si nici zgomotul lor specific nu a fost auzit in habitaclu).

Calitatea materialelor este corecta la echiparea CL sper ca la HL sa fie materiale si mai bune.

Cu privire la spatiu pot sa spun ca am fost impresionat cel putin in spate mai ales datorita "croielii" excelente a spatarelor scaunelor din fata.

Asa ca am dat comanda de unul alb 1.4 HL plus ceva optionale (pachet confort, pachet iarna, alarma, rcd310, faruri de ceata cu functie cornering) total 13.600 euro. deci practic cu 300 de euro sub pretul HL fara nicio optionala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sunt singura care si l-a achizitionat de pe aici ;) Eu sunt multumita de el, cu toate ca am motorizarea cea mai slaba, insa pt mine e suficienta si chiar se infige :rolleyes: (stiu stiu, voi o sa spuneti ca nu se compara etc etc, i know :angry: ), but I love it :X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa il stapanesti sanatoasa si fara incidente negative. poti pune niste poze cand ai timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizarea cea mai mica? Pai 1.2 poate fi de 70cp si de 60 cp. Poate ni-l prezinti si noua :P cu dotari, preturi...impresii (pe aria Masina mea). Sa te bucuri de el, si el de drumuri bune !

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa il stapanesti sanatoasa si fara incidente negative. poti pune niste poze cand ai timp?

merci merci :frigbaitata: si eu sper :P am sa pun eventual astazi seara sau maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine il prezinti in threadul "Masina mea" :frigbaitata:

abia astept sa il vad

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizarea cea mai mica? Pai 1.2 poate fi de 70cp si de 60 cp. Poate ni-l prezinti si noua :frigbaitata: cu dotari, preturi...impresii (pe aria Masina mea). Sa te bucuri de el, si el de drumuri bune !

Da, 1.2, 60 CP :( Daaaar, cu toate ca eu sunt mai vitezomana :D, sunt totusi multumita pana acum de el :P

PS: Ok, am sa scriu pe acolo de masinutza :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus azi la testdrive noul polo 1.4 85 cp echiparea comfortline ... ce sa spune am ramas uimit...placut in toate sensurile(franarea, motorul, interiorul spatiul si comfortul) si toate intrebarile mele mi-au fost raspunse .....dar am uitat sa intreb ceva si sper sa primesc raspunsul aici....Are scut metalic la motor?...(stiti cum sunt drumurile pe aici)....sper sa-l achizitionez cat de curand :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar de plastic nu are. Are doar niste aripioare plastice pe dedesubt. Totusi cred ca se poate optional un scut de plastic, in nici un caz metalic :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aberant de scumpa... de fapt ca orice masina din clasa ei.

mi se pare un pret foarte mare ( cand aud de 13-14.000 e pt o masina de clasa mica ).

nu sunt fan sh ( am un passat cc nou - 30.000 cu tva + un ml 2009 ) dar sa dai atatia bani pt o chichineata de masina este peste puterile mele de intelegere.

ca sa nu zic vorba aia "la 14.000 iti iei o masina veche de 1 an cu 40-50 mii km din clasa compacta ( cel putin ), chiar medie, cu multe dotari, mai mare, mai sigura, in care sa ai baza".

nu vreau sa jignesc pe mine prin afirmatiile mele.

vorbesc din punctul meu de vedere.

actualii si viitorii posesori - SA LE STAPANITI SANATOSI! si sa va bucurati de ele fara incidente!

salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ps : ca sa nu mai vorbesc de garantie.... care de fapt la vw NU EXISTA!!! au facut in asa fel certificatul de garantie, incat foarte multe piese nu mai constituie obiectul garantiei daca se depesasc 6 luni sau 10.000 sau 30.000 km.... ( daca nu ma credeti uitati-va pe certificatul de garantie - sau daca e nevoie il pot scana eu pe al meu si il urc pe site ). si atunci ce rost mai are sa-ti iei masina noua? mai ales ca acum firmele de leasing s-au pricopsit cu o gramada de masini recuperate care se vand la preturi mai mult decat bune. ( repet nu am nimic cu cei care isi cumpara masina noua, sa nu dati cu pietre in mine :)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici vorbim de noul Polo ! Nu de masini recuparate de leasing si de garantie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa atat exterior cat si interior (aici nu prea ai ce sa obiectezi pentru clasa ei), motoare anemice cele din entry level - aspect prezent si pe ibiza, fiesta, fabia, etc - din fericire polo va beneficia de bijuteria 1.2 tsi 105 cp... insa daca ar fi sa ma aplec asupra pretului acestei masini ar urma sa dau si verdictul si nu ar fi unul fericit, cu parere de rau dar oameni buni, nu se dau atatia bani pe o masina din clasa ei, cred ca 90% din cele ce se vor vinde vor fii cele la oferta de max 11, 12 mii de euro cu arhi-binecunoscutele motoare de 1.2 60 repsectiv 70 cp...in rest excelenta aceasta masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu test cu noul POLO 1.2 HTP 70 cp. Acelasi motor pe care il am si eu pe 9N3.

Impresia generala....este mult mai bine antifonata masina.

Design si calitate super insa scrumiera aia arata a Solenza. Urata rau treaba cu pahar dar in fine...nu mai conteaza ... o dai jos (in cazul meu ca nu fumez si nici nu las pe cineva sa fumeze in masina.)

In rest se misca la fel de bine ca si al meu.

Superfain afisajul ala central.

Pret 10800 cu tva (un fel de POLO HAPPY).

Insa am configurat unul si am ajuns la 13700 EUR

- 1.6 TDI 85 CP

- de ESP nu mai vb ca vine standard

- echipare confortline (4 geamuri electrice, oglinzi electrice, bla bla)

- am adaugat climatronic (~ 350 EUR)

- pachetul cu MAXIDOT care mai are si senzori de parcare si pilot automat

- si culoare metalizata (~ 320 EUR)

Deci in concluzie ar fi niste dotari destul de multe pe ea insa totusi daca stai sa te gandesti....13700 aprox 14000 pentru o buburuza..........

Poate mai scade pretul ca acum abia a aparut si trag si eu de pret.

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu test cu noul POLO 1.2 HTP 70 cp. Acelasi motor pe care il am si eu pe 9N3.

Impresia generala....este mult mai bine antifonata masina.

Design si calitate super insa scrumiera aia arata a Solenza. Urata rau treaba cu pahar dar in fine...nu mai conteaza ... o dai jos (in cazul meu ca nu fumez si nici nu las pe cineva sa fumeze in masina.)

In rest se misca la fel de bine ca si al meu.

Superfain afisajul ala central.

Pret 10800 cu tva (un fel de POLO HAPPY).

Insa am configurat unul si am ajuns la 13700 EUR

- 1.6 TDI 85 CP

- de ESP nu mai vb ca vine standard

- echipare confortline (4 geamuri electrice, oglinzi electrice, bla bla)

- am adaugat climatronic (~ 350 EUR)

- pachetul cu MAXIDOT care mai are si senzori de parcare si pilot automat

- si culoare metalizata (~ 320 EUR)

Deci in concluzie ar fi niste dotari destul de multe pe ea insa totusi daca stai sa te gandesti....13700 aprox 14000 pentru o buburuza..........

Poate mai scade pretul ca acum abia a aparut si trag si eu de pret.

Corect, scrumiera aia ma cam streseaza pe mine.. Nu numai ca e un pahar efectiv, insa e pozitionat aiurea.. Daca sunt intr-a 1-a sau a 3-a sau a 5-a, nu ai loc sa scrumezi si mai dai pe langa :)

Pretul stiu ca deja a scazut. Eu am luat-o printre primele (am stat ceva timp pana sa se faca omologarea in serie si erau luate doar 2 Polo la PBV), asta in luna august, iar in septembrie pe la inceput deja se facuse o reducere de pret. Asta e, ghinionul (ca se puteau economisi ceva banuti) sau norocul meu (ca e frumoasa foc si nici nu era niciuna in oras si toata lumea ma intreba de ea) :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!