Jump to content

Polo MK5 2009


R4z
 Share

Postare recomandată

aha. oricum nu imi permit in viitorul apropiat o masina noua, dar cand o sa mi-o schimb pe asta polo o sa imi iau. de 1.2 TSI ecofuel se aude ceva? ecofuel e GPL nu? in gemana se numeste erdgas parca dar nu stiu daca este GPL ca la noi sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Stef13

    21

  • R4z

    17

  • adifox

    16

  • cosmin1012

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Velocity_Warrior
...Ca intrebare suplimentara, daca dezvolta tehnologie turbo pe 1.2 12 V .. teoretic se poate implementa si pe actualele 1.2 HTP cum am eu sau atatia altii ... asta rezulta ca vom putea face upgrade contra un oarecare cost la dealeri ?...

In primul rand stii sigur ca va fi 12V ca pe actualele modele de 1.2 (adica va avea 3 cilndri) ?

E posibil sa fie 16V cum gasim pe la concurenta, pana nu ni se dezvaluie ceva date nu putem sti sigur.

In al doilea rand motoarele TSI, din cele ce am citit pe ici colo, sunt motoare gandite de la 0. A ramas doar arhitectura de baza a motorului.

Asa se intampla cu 1.4 TSI (in orice versiune). Multa lume zice ca s-a luat un aspirat de 1.4 si i s-a pus turbina, numai ca lucrurile nu stau deloc asa. Sunt motoare gandite de la 0.

Nu cred ca 1.2 TSI va fi o exceptie si astfel, compatibilitati intre el si actulalele 1.2 MPI sau 1.2 HTP (ca e tot aia de fapt) nu prea cred ca vor fi.

Am vazut de curand un 1.4 FSI si nici macar layout-ul nu seamana cu cel al motorului din semantura ca sa nu mai zic de 1.4 MPI.

Asadar nu prea cred ca se va putea face ceva cu actualele 1.2-uri ;)

ECOFUEL-ul din cate stiu eu nu e GPL (gaz petrolier lichefiat) sau LPG (liquified petroilium gas), ci este CNG (compressed natural gas). Rog pe cei mai in tema sa me corecteze :D

Pe la noi nu prea am auzit de CNG ...

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. daca cineva se pricepe mai bine poate deschide un topic despre asa ceva? eu nu ma pricel la astea, dar as fi interesat, si cred ca si altii, despre motoarele ECOFUEL. scuze de ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi fun sa-mi iau si un Polo mk5 model nou cu 1.2 TSI de data asta si DSG .. sa aiba si Fabia un frate :icon_thumright:.

Pacat ca nu se poate (in teorie) face un upgrade din fabrica si ptr 1.2 MPi 12V ... oricum, nu cred ca au facut un 4 cilindri nou ptr 1.2 .. tot arhitectura in 3 cilindri trebuie sa fie, iar 16 V : 3 = 5,33 (33) .. asadar nu cred ca poate avea 5,33 valve un cilindru.

E aparut pe configurator la vw.de sau inca nu ?

Modificat de Razvanyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 tsi va fi in 4 cilindri, vw a anuntat asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si eu am vazut informatia, 1.2 TSI e cu 4 cilindri, ceea ce inseamna ca e un bloc complet nou. De ce au dezvoltat un bloc nou? Eu suspectez ca intentioneaza sa produca si un micro-car pe baza conceptului 'Up!', folosind un motor 0.9TSI obtinut din acesta...

1.2 TDI probabil va fi in trei cilindri, obtinut din cel de 1.6.

"ecofuel" poate sa insemne multe. "erdgas" e gaz metan comprimat (deci NU GPL), si la noi inca n-am vazut. "ecofuel" mai poate sa insemne si E85 (etanol 85%, benzina 15%), care castiga incet teren in unele tari nordice.

Modificat de wolfskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faina Plache asta nou.

Abia astept sa il vad pe viu. Sau mai bine nu ca nu stiu de unde fac rost pt un 1.2 TSI sai 1.2 TDI, sau chiar 1.6 TDI.

Sper sa adopte preturile modelului 9N3 actual. Asa cum s-a intamplat si cu Golf VI care costa cat vechiul Golf V.

Gresec? :icon_thumright:

http://www.netcarshow.com/volkswagen/2010-polo/

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va contrazic cu noul motor in 4 cilindri de 1200 cmc, doar ca eu nu am gasit nimic scris oficial despre acesta ... unde pot gasi mai multe date?

Stopurile aduc atat cu Polo-ul mai vechi, lucru ce imi place, dar si cum spunea cineva mai sus .. un pic cu cele de pe Golf 2, si asta nu poate fi decat de f bine. Asa cum fac cu Scirocco, au facut si cu Polo .. s-au intors un pic la traditii ca si design dar au implementat si noile linii ale marcii.

Oricum .. pana acum imi place cum se anunta acesta, mai mult decat mi-a placut despre Golf 6.

Offtopic un pic .. nu sunteti mandri cu Dacia la Geneva, avand conceptul Dacia Duster :D ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Imi place foarte mult cum arata :icon_thumright:. Eu m-am uitat la pozele astea : http://www.netcarshow.com/volkswagen/2010-polo/ . Sint oficiale. Si cateva informatii tot oficiale: "Options that Volkswagen Polo drivers will be able to order on their new Volkswagen include static turning lights integrated in the front fog lights, (from "Comfortline" up), side curtain airbags (head airbag system for front and rear passengers), radio and radio-navigation systems and integrated hands-free telephone systems. A panorama sunroof and bi-xenon headlights will follow at a later time.

Market launch starts the end of June 2009

Start of production of the five-door Volkswagen Polo is scheduled for the end of March 2009. This will be followed, starting in the last week in June, by the market launch of the visually and technically advanced new edition of the million unit bestseller in Germany. Just two weeks later, thanks to an ambitious logistics plan, Volkswagen will begin selling the car across mainland Europe, and soon Volkswagen Polo engines will be revving up across all continents.

"

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

In cugetarile de azi .. mi-am dat seama ca pentru un Trendline chel, standard, fara optionale, vopsea metalizata doar stock dar cu DSG (daca ar fi pe 1.2 de baza) ar costa minim 14 000 € pentru ca VW vinde cam la 1500 € DSG-ul + 12 500 € masina.

Asadar .. un 1.6 TDI CR teoretic la 15 000 € Trendline de 90 CP ar ajunge la 16 500 € la fel de chel si fara vopsea metalizata, asta la fel de teoretic in DE.

Daca e sa mai pui ceva pe ea, te duce la un 18 000 € .. si cu banii astia deja poti lua SH Golf 5 sportline 2.0 TDI sau Octavia 1.9 TDI noua ...

Consider ca trebuie sa fie foarte atenti VW cu politica de preturi .. altfel, concurenta nu doarme si Fiesta deja se vinde intr-o veselie.

LE : Webcam la standul VW : link

Modificat de Razvanyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Forumisti,

Let the configuration begin !! A aparut Polo pe configuratorul de DE !

Trendline -> de la 14.800

Modificat de Razvanyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Germania, Un Golf VI Trendline in 4 usi, cu motorul 1.4 80 CP, e cu cca. 2.200 euro mai scump decat un Polo Comfortline, cu motor de 1.4 85 CP. In Romania, un astfel de Golf VI e cu 2.800 de euro mai ieftin decat in Germania (s-ar putea sa fie si ceva diferente in privinta dotarilor, de exemplu lipsa ESP-ului). Probabil ca in Romania noul Polo va avea cam acelasi pret de lista ca si vechea generatie. Altfel nu prea vad cum s-ar vinde...

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar 1.4 benzina si 1.6 tdi 75 ps este disponibil? de ce nu le-au bagat pe toate?

Modificat de cosmin1012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil doar in configuratia asta se pot vinde acum, intr-un viitor apropiat va fi extinsa gama de posibilitati, este de calitate .. dotarile sunt de mare bun simt dar mi se pare totusi cam scump - ori mizeaza ca de la pretul nominal la cel de lista e diferenta mare si au dealerii de unde da discount .. ori nu stiu.

Si suspensia spate e cu bara stabilizatoare dar nu independenta ... so aveam dreptate.

Oricum .. am configurat un Highline cu ce mi-a placut pe el, 4 usi cu geamuri electrice spate si altele, vopsea metalizata = 20 500 €. Mai pun 4000 si iau Octavia RS TDI full acum cu criza, din Italia.

Chiar nu stiu .. cred ca o sa fac un versus.

Modificat de Razvanyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa asteptam sa apara si la noi modelul, pentru ca in germania oricum este mai scump. si depinde si de promotii, si de remat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu baga ei, cei din RO .. noul Polo la programul Remat .. n-ati vazut si acum, au bagat numai Happy si tot felul de versiuni dubioase gen 60 CP 1.2 8 v samd ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce preturi au astia in germania te doare capul, rezultatul te mai miri de unde acesta mare diferenta intre doua masini aceeasi varianta de echipare una produsa in germania si una pe vapor

nu cred sa isi merite banii, sunt mult mai multe otiuni

consider aceasta masina un moft aiurea

la pretul care are sa intre la noi in tara pe criza asa nu o mai vad ca o masina de succes cu a fost modelul trecut

dar poate asa au sa apara si cei din grupul VAG pe lista celor care au sa dea faliment, oricum cu golful VI au dato rau de tot in bara, parerea mea este ca ,cu modul NEW de POLO au sa dea mai rau in bara tot din cauza pretului si de aici iata cum se apropie productia mai redusa din partea grupului VAG si dupa aceasta reducere FALIMENTUL, naspa

nu vad cum poate fi posibil acest pret pentru o masina de clasa mica nici macar medie

pretul nu are sa fie cu mult prea mic sub cel care il au pe piata la ei

cu ocazia asta sunt tare curios care este pretul pentru gropile noastre, si daca are sa fie mare pentru buzunarele noastre le urez anticipat drum usor catre FALIMENT

Modificat de nicuiry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

Scuza-mi intrebarea, da' tu ce fumezi??

VW este singura companie auto care mai merge destul de bine si in perioada asta de criza. Chiar e amintita in mai toate articolele pe tema asta, ca exceptia mondiala. Este producatorul auto de rang mondial care se afla cel mai departe de faliment.

Aaa.... si cu Golf VI "au dat-o in bara" ?? Se vinde ca painea calda in vest!

Seriously man! Lay off it!

http://industry.bnet.com/auto/1000330/vw-s...ts-on-the-rise/

http://www.theautochannel.com/news/2009/02/11/420447.html

VW a inregistrat in primele luni ale anului scaderi ale vanzarilor de 15-20% (pe diferite piete) comparativ cu anul trecut, in timp ce ceilalti constructori mari (GM, Ford, Daimler, BMW) au inregistrat scaderi de 30-50% pe plan global. Pana si Toyota a avut primul an cu pierderi din istoria ei.

Modificat de wolfskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Noul Polo sigur va atrage atentia multor persoane posibile cumparatoare. Vreau sa zic ca pe mine m-a vrajit. Nu ma asteptam ca o masina asa mica sa arate atat de agresiv si in acelasi timp elegant. Trebuie sa credem ca si VW, pana la urma, va adopta niste preturi cel putin egale cu ale concurentei ca altfel e nasol pentru ei pe termen lung si foarte lung. Conducerea sigur stie ea ce face, nu trebuie sa gandim noi pentru ei :D

Nici noua Fiesta nu a scapat de preturile mari, doar sunt masini noi, tehnologii noi, ce naiba doar nu vrem acum sa le cumparam cu 4000-5000 EUR.

:icon_thumright:

Zici ca Golf-ul generatia a 6-a e o masina cu care un producator s-o dea in bara ?

Te rog sa-mi dai voie sa te contrazic. E o masina corecta din toate punctele de vedere. Pretul e mare ? O fi, dar e masina noua si plus de asta putem astepta, si eu pot sa bag mana in foc ca intr-un an de zile pretul va scadea si la fel se va intampla si cu noul Polo.

Uita-te cati colegi de pe forum si-au comandat Golf 6 si mai gandeste-te cati din aceasta tara poseda un Golf 6 si nu sunt pe forum. Si ma scuzi dar sunt doar cateva luni de cand s-a dat drumul la comenzi !

Acum fa-ti o idee cam cum se vinde aceasta masina in restul Europei.

Pentru o perioada delicata precum e cea prin care trecem nu putem decat sa-i felicitam pe cei de la VW ca reusesc sa aiba astlfel de vanzari.

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi tineti cu ursul :D

Eu il sustin pe nicuiry, pentru ca un pret mic e in avantajul nostru. Iar daca noi tot cumparam masini tot mai scumpe ca ... cica merita ca e noua, ca e tehnologie, ca firma are vanzari... Normal ca re vanzari daca exista cei care gandesc ca colegii de mai sus.

Eu nu le-am cerut sa faca un Polo cu tehnologii noi. Ei au vrut si daca vor sa il si vanda trebuie sa il dea la un pret din categoria specifica clasei din care face parte masina. Altfel o sa ajungem sa dam pe un Polo cat pe un Passat care probabil ca o sa coste cat un Phateon in viitor, Phaetonul costand la randul lui cat un McLaren... Pai unde ajungem?

Eu o sa le dau mail sa le zic ca nu imi place Polo asta si ca nu vreau sa il fabrice ca e prea scump :)

Dar sa vedem ce politica de preturi adopta. Noi acum pe topicul asta ne apindem si dam toti cu presupusul si deja apar diveregente.

Eu intrasem pe topic de speran sa citesc ceva placut aici dar predomina o atmosfera tensionata si topicul e greu de citit si aiurea.

Aveti rabdare mai oameni pana cand lucururile vor fi certe.

Eu zic sa ne bucuram de poze si sa discutam despre design si ... cam atat :) deocamdata. Sau deja stie unul din voi cum merge TSI-ul asta mic de pe Polo ? :icon_thumright: :)) :))

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa asteptam lista de preturi. Chiar si in Germania veti vedea cat de curand, la dealeri, oferte sub pretul de lista anuntat de producator. In Germania toti producatorii vand mai scump, intrucat puterea de cumparare este mai mare. Apoi mai sunt diferente date de dotarile standard, dar si de perioada de garantie, care, din cate stiu, la VW este de 3 ani (in Germania).

Sa imi permiteti si mie sa fiu un pic off-topic, dar ca raspuns la cele spuse mai sus. Producatorii auto americani (in special GM si Chrysler) sunt foarte aproape de faliment. Nici Ford, desi sta mai bine, nu a mai facut profit de mult. Ceva probleme vor avea, probabil, in perioada urmatoare si producatorii asiatici, din cauza numarului mare de vehicule produse pe stoc. Dupa cum stiti, politica lor este sa ofere 2-3 niveluri de echipare, la care schimbi doar culoarea, in vreme ce politica europenilor e sa vanda masini accesorizate pe baza de comanda. Altfel spus, europenii au stocuri mai mici. Din punctul asta de vedere, VW este mai bine pozitionat pentru perioada de criza (anul trecut au realizat chiar un profit frumusel). Asta nu inseamna ca vor fi total scutiti de probleme.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la ce fumez? raspunsul este tot VOLKSWAGEN

cat tine vorba despre golf VI sincer unul singur am vazut pana acum in bucuresti sa nu mai vorbim ca vodafone a dat 100 de bucati, unde sunt ?

si cele ale membrilor de pe forum la fel? oare s-au razgandit cu criza asta?

pretul sigur are sa fie cu mult mai jos pentru noi pentru ca sigur are sa scoata iar capacul de la motor una alta daca sta bine sa se gandeasca neamtul poate scoate pana la urma si volanul pentru ca este tare frumos si poate pune un ghidon de bicicleta pentru ca romanul cumpara ca la noi inca nu este criza

vorba colegului de mai sus eu cred ca voi tineti cu ursul

Modificat de nicuiry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite AICI , AICI si AICI trei bucati din cele 100 !!

Mai mult ca sigur in Romania Polo va fii mai ieftin decat in Germania. Totusi eu ma intreb de ce va speriati cand vedeti preturi de 18.000E cu TVA pentru Polo. Preturile din configuratorul german includ TVA spre deosebire de cel din Ro. Daca intrati pe configuratorul nostru si alegeti polo cu echiparea sportline diesel veti ajunge la 18.000E(tva) cu cateva optionale decente.

poloh.th.jpg

Eu personal sper ca porsche romania sa nu practice preturile pe care le are noua Ibiza. Noua ibiza are pretul unui Golf 6 cu optionale identice, dovada AICI !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat tine vorba despre golf VI sincer unul singur am vazut pana acum in bucuresti ......

Pai poate nu vanzarile din Bucuresti vor defini succesul modelului...

Mai pe larg: Imediat dupa aratitia unui nou model, capacitatea de productie este inca limitata, si cererea e mare pe pietele de acasa, fiind noutate. In perioada asta producatorul n-are niciun motiv sa ne ofere noua G6 la pret redus, cand poate vinde intreaga capacitate de productie la preturi mai mari in Germania.

Daca nu vrem sa platim ca nemtii, mai asteptam, pana se plictisesc nemtii de ele, si vor veni mai ieftin si incoace, ca si modelele anterioare.

In orce caz, sper ca realizati faptul ca piata din Romania este doar cu un pas f. mic deasupra nesemnificativului pt VW. Doar in Germania se vand 3 milioane de masini noi anual !! Acolo-i painea lor.

Modificat de wolfskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anyway, in curand .. consider eu ca si preturile vor mai scadea la optionale, spre exemplu un RCD510 acum costa cat Volkswagen Sound la Passat pe RCD510, adica foarte scump.

Si la G6 cand a aparut pe configurator, optionalele erau mega scumpe .. ulterior le-au mai redus.

Si la Scirocco era la fel, costa RCD 4 x 20 w cu cd changer in jur de 900

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!