Jump to content

Polo MK5 2009


R4z
 Share

Postare recomandată

mi-am facut si eu comanda de noul polo..culoare pearleffect :icon_thumleft:..pretul a fost undeva in jur de 14000...varianta highline + ceva dotari optionale..clima, mp3-ul ala lat, lumini la viraje...asta ce imi mai aduc aminte ca de cateva sapt nu m-a mai interesat...mai ales cand am auzit ca ajunge abia in ianurie...in fine abia astept sa vina :D

PS: motorizarea....1.2 TSI ...cireasa de pe tort am lasat-o la urma:)

Modificat de mon3y
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Stef13

    21

  • R4z

    17

  • adifox

    16

  • cosmin1012

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

O, frumos... Sa ni-l prezinti cand vine :icon_thumleft: bunicel pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms.cu siguranta il voi prezenta pe micul fioros :) multe poze...asa am vazut ca e obiceiul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor.

Doresc ca in viitorul apropiat sa imi achizitionez si eu noul polo. Sunt curios sa aflu insa diferenta intre instalatia de ventilatie in 4 trepte si climatic. Cumva prima este ca aerul conditionat de pe dacii (rece-cald) ? Si atunci care ar fi diferentele intre cele 2 ?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa o luam cu inceputul.

- In primul rand nu cred ca mai exista pe Noul POLO tipul acela de ventilatie cu dunga albastra pentru rece si rosie pentru cald + buton de AC si buton de recirculare aer. (nu stiu sigur inca nu cred ca mai exista; e prea demodat pentru modele noi).

- Exista intr-adevar 2 tipuri de climatizare. CLIMATIC si CLIMATRONIC.

CLIMATIC (pe care il am si eu pe POLO 9N3) este format din:

1.ROTITA de rece/cald

2.ROTITA de ventilatie cu 4 trepte de viteza

3.ROTITA de dirijare a aerului

4.BUTOANE de recirculare aer si AC.

1 - rotita pentru cald/rece (gradata cu bulina albastra in stanga unde baga ca frigiderul rece daca activezi butonul de AC, 18 grade, 22 grade, 26 grade[evident ca intre 18 si 22 poti regla rotita la 20] si bulina rosie unde baga ca caloriferul cald). Setat pe 18 grade de exemplu, el are un senzor de temperatura in interior care ii da comanda atunci cand se schimba temperatura ambientala si va mentine mereu acele 18 grade.

2 - la ce viteza dai ventilatorul atat iti baga.

3 - dirijarea aerului spre diverse zone ale masinii (parbriz, gurile de ventilatie, picioare, parbriz+ picioare).

Mentionez ca aceasta rotita este singura care are parghie si respectiv cablu de angrenaj, restul de rotite si butoane fiind cu impulsuri digitale (chiar daca are rotita de temperatura in spate este un potentiometru electronic). Deci trecerea de la CLIMATIC la CLIMATRONIC (pentru cei care au idei din acestea) dupa achizitionarea masinii este destul de costisitoare si necesita demontarea bordului, schimbarea coloanei de aer si etc etc insa nu este imposibila caci am vazut pe un site nemtesc un impatimit al schimbarilor care a reusit acest lucru.

4 - Butoanele de recirculare si AC le folosesti dupa bunul plac. AC-ul il pornesti vara si reglezi temperatura ambientala din rotita de temperatura. Iarna oricum e mocca aerul rece si nici nu mai intra in functiune motorasul de AC sub 5 grade parca. Recircularea porneste singura atunci cand bagi in marsarier ca atunci cand dai cu spatele sa nu iti intre in habitaclu gazele evacuate de masina. In rest il activezi doar daca ai TRACTOR sau BETONIERA in fata care merge cu carbuni ;). Nu este recomandat sa mergi cu el activat pe perioade mai mari de timp deoarece se vor aburi geamurile.

Referitor la CLIMATRONIC aici este cam aceeasi mancare de peste cum e si CLIMATICul doar ca este mult mai automatizat.

Are mai multi senzori de interior, temperatura o reglezi din grad in grad, ventilatia o poti regla manual sau ai buton de automat astfel incat odata activat butonul AUTO, cliamtronicul scaneaza temperatura din habitaclu si isi stabileste singur trepete de viteza ale ventilatie, gurile de aerisire pe unde este necesar sa dea aer, etc etc.

Daca in interior ai 25 grade, deschizi usa si patrunde frig, incepe si regleaza temperatura, viteza ventilatie si gurile pe unde sa dea astfel incat sa mentina 25. In schimb climaticul poate regla doar temperatura (vei observa ca la aceeasi temperatura setata, cand v-a patrunde frig climaticul va creste temperatura ca sa o mentina).

Ca o parere generala eu as opta acum pentru CLIMATRONIC insa nici CLIMATICul nu este de aruncat.

Sper ca ti-am facut o parere despre ce inseamna fiecare si cum se manifesta.

Atasez si o poza cu climaticul si una cu climatronic de la NOUL POLO.

post-21020-1261479987_thumb.jpg

post-21020-1261479991_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsul foarte detaliat. A venit si randul meu sa detaliez. Inteleg acum ca diferenta intre cele doua nu este doar de interfata (analog / digital). Totusi, varianta de echipare Trendline nu are CLIMATIC, ci INSTALATIE DE VENTILATIE IN 4 TREPTE. Stiu ca ideal este sa achizitionez CLIMATIC, sau si mai bine CLIMATRONIC, dar primul costa 737 euro, iar al doilea inca vreo 200 (fara TVA amandoua).

Ramane deci intrebarea: Ce este / cum functioneaza / cum arata aceasta instalatie de ventilatie?

Practic, problema mea este urmatoarea: dispun de un buget de maxim 12000 euro (aprox. 50000 ron). In acesti bani as vrea sa configurez un Polo (sau o alta masina, daca aveti alte sfaturi) pe care sa il folosesc la drumuri Bucuresti-Ploiesti, si prin respectivele orase. De notat ca NU fac naveta zilnic, deci nu am nevoie (si oricum nu am bani) de un diesel.

Variantele pe care le-am gasit pana acum - la polo - sunt:

Polo 1.4 86CP trendline M5 - 9038 (10755)

Polo 1.4 86CP trendline DSG7 - 9960 (11852)

Polo 1.4 86CP confortline M5 - 9940 (11828)

Polo 1.4 86CP confortline DSG - 10861 (12925)

La acestea se adauga variantele cu motorizarea 1.2 70CP, cu ~400 euro fara tva mai ieftin (evident fara DSG).

La acestea probabil ca se vor adauga:

Cotiera fata - 79

RCD 310 - 101

sau RCD 510 - 316

Dotarile fiecarei echipari sunt pe site. Diferentele intre TL si CL sunt: faruri restilizate, jante 15 fata de 14, pachet Confort electric (inchidere centralizata cu telecomanda, oglinzi electrice si incalzite), Climatic (in loc de instalatia de ventilatie) si geamuri electrice spate.

De aici si problemele:

1. Un TL iese mai ieftin cu 1100 euro fata de confortline (nevoia de climatic ?)

2. Nu imi permit un CL si DSG, deci sunt nevoit sa aleg: Climatic sau DSG

3. Motorizarea de 1.2 70CP este buna ? (tineti cont aici de faptul ca sunt incepator, ca merg cu viteza legala, dar ca probabil o sa am 3 persoane in masina 70% din timp; in plus, este ok la depasiri - in limita legala si aici)

4. Ce alternative mi-ati mai recomanda?

Eu am mai gasit urmatoarele:

Seat Ibiza Tonic 1.4 85cp - 9369

Idem 1.2 70cp - 9000

Fabia elite 1.4 85cp - 9280

Citroen C3 1.4 75cp - 7300

Suzuki splash 1.2 85CP GLX 8403 / GS 8700

dacie nu, renault clio nu prea imi place interiorul.

Sper ca ma puteti ajuta. Inca o data multumesc anticipat.

Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Fiind posesor de POLO 1,2 - 70 CP iti pot spune ca sunt multumit de masina. Am fost si singur in ea si 2 si 3 si 5 persoane in ea plus portbagajul full. Sa nu te astept ca rupi soseaua cu ea insa in limite legale este foarte ok. Pentru depasiri trebuie ca orice benzinar si mai ales asta fiind in 3 pistoane, urcat mai mult in turatii. Sa nu te sperii ca ajungi cu ea pe la 4000, 4500 de ture. Motorul urca si pana la 6500 insa nu recomand (oricum cuplu motor e pierdut de mult). Consumul la drum intins viteza de 100-110 km/h este de 5,5 l %. In oras (depinde si de oras :icon_cheesygrin:) eu am o medie de 7,5 - 8 %, depinde cum te supara intersectiile :D. In Bucuresti am ajuns si la 12 % la mers de 1 km/h. Daca stiii cum sa ii folosesti cuplul si rapoartele cred ca te-ar multumi si pe tine. Eu unul am facut test si cu Noul Polo si sincer mi s-a parut mai bine antifonat. Sincer mi-a placut masina si calitatea materialelor. Acum eu ti-as recomanda alta motorizare (ca tot exista) adica 1,2 TSI de 105 caluti sau 1,6 TDI de 90 caluti. Nu stiu ca pret cum este TSI-ul si daca te mai poti juca cu sumele insa e altceva TSI-ul. Iar referitor la Diesel (chiar si 1.4 TDI) stii ca mergi cu paharul de motorina cu astea. La un prieten la 1,4 TDI avea consum de 3,8 %. Iar cuplul la dieseluri nu se compara cu benzinarele.

Oricum eu as merge pe noul POLO din toata lista aia de masini.

Standard ESP, ceea ce este un lucru tare bun. Eu la POLO Happy al meu nu am putut nici ABS pune (bine, nu ma vaiet de frane dar nici nu ma laud in situatii extreme). Fiind ESP scapi si de accelerarea brusca pe teren alunecos si te ajuta foarte mult atunci cand intrii ca "turbatul" in curba si masina tinde sa piarda aderenta. Oricum poti vedea mai multe despre ESP pe youtube. E plin cu filmulete.

PS: Frate, m-am uitat si eu pe configurator.....vand astia si suruburile separat :D. M-am uitat si pe vw.de si acolo ai foarte putine optionale la pachete adica ei chiar le pun in pachet direct. Nu mai stai tu sa le comanzi.

Oricum vazusem cand am fost la revizie un POLO model nou cu 1.2 70 CP, oglinzi electrice, geamuri fata electrice, inchidere centralizata, climatic, si rcd 210 la vreo 11700 EUR cu tot cu TVA. Probabil ca ii puteai adauga si o cotiera. Mi s-a parut un pret bunicel avand in vedere ca si eu am dat tot pe aceleasi dotari vreo 11431 EUR insa modelul anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg. ramane totusi intrebarea: "Ce inseamna INSTALATIE DE VENTILATIE IN 4 TREPTE?" Sper sa ma poata ajuta cineva.

PS: o fi cumva "aer conditionat manual" de pe seat ibiza reference? (ca urmatoarea echipare la ei are Climatic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o poza cu ce inseamna instalatie de ventilatie in 4 trepte.

Nu este de la POLO paza insa eu asa ceva inteleg si stiu ca este.

Asta chiar e de toata jena daca vine cu asa ceva.

Macar climatic-ul putea sa vina standard.

post-21020-1261568401_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg. ramane totusi intrebarea: "Ce inseamna INSTALATIE DE VENTILATIE IN 4 TREPTE?" Sper sa ma poata ajuta cineva.

PS: o fi cumva "aer conditionat manual" de pe seat ibiza reference? (ca urmatoarea echipare la ei are Climatic)

Instalatie de ventilatie in 4 trepte este fara AC.Ventilatia manuala cu AC se numeste "Climatic" in configurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: ventilatie de la clima de afara :icon_thumright: nasooooooool.

Nici macar buton de AC nu are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia de ventilatie NU este instalatie de aer conditionat, ci un ventilator cu 4 trepte de viteza. Daca te hotarasti sa cumperi Polo ia un Confortline. Daca la Trendline adaugi Climatic ajungi la ~ acelasi pret cu CL. Iar la Confortline ai in plus, de exemplu, oglinzile incalzite electric (lucru buuuun la umezeala).

Eu as strange si as cumpara TSI dar te poti descurca si cu 1.2 aspirat si cu 1.4.

Mai gandeste-te la ce vrei, ce bani ai si sub ce forma (cash, credit, leasing) si foarte foarte important mergi si plimba-te cu masinile. S-ar putea sa nu-ti placa Polo si sa iubesti Clio samd.

Poti deschide si un versus intre ce masini consideri ca poti cumpara si sa afli parerile colegilor care detin/condc modelele respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Ms ca m-ati lamurit. Si daca tot v-am prins, va bat la cap in continuare:

Ce ati alege? 1.4 M5 (10000), 1.2 TSI (10500) sau 1.4 DSG (10800) ?

cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI nu exista pe Polo momentan. Acest motor va fi pe noul Polo GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu consider ca este bine sa iti alegi configuratia si optionalele care iti plac si in care te incadrezi financiar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, diferenta de bani (500 euro) intre 1.2 70 cp si 1.4 85cp as putea sa o bag in optionale: cotiera, radio 510 sau altele. problema aici e legata de diferentele intre motoare. e adevarat ca 1.2 nu trage si ca din aceasta cauza are consum imens? vad ca ionut e foarte multumit de consum. nu stiu acum cat era in carte (polo happy 1.2) si cam cat e diferenta intre consumul propus si cel real. noul polo isi propune 4.5 extraurban si 7.3 urban (a doua valoare e oricum useless pentru romania :blah_:)

edit: de costurile de intretinere la cele doua motoare stiti cv?

Modificat de Alex Damian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E grea tare alegerea...sa faci un compromis intre putere (15 cai) si ceva optionale ce iti fac condusul mai placut :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu clar as merge pe 1.2 TSI. Daca ar fi sa imi iau acum asa ceva as lua sau eventual un diesel. Acum trebuie sa faci si un raport intre consum si cai, depinde ce doresti. La consum am avut si mai mic dar si mai mare, depinde de stilul de mers si de talpa piciorului cat de greu cade pe acceleratie :icon_thumright:.

De exemplu asta vara pe autostrada soarelui la 130 km/h cu AC-ul dat drumul consumul era 6.5 %. Mare nu mi se pare dar nici mic cat al unui diesel (5% in aceleasi conditii de mers).

Referitor la revizii costurile au fost cam asa:

prima revizie (15000 km) - 370 ron

a doua revizie (30000 km) - 910 ron (nu stiu de ce ca fratimio la skoda octavia 2 la acelasi nr de km a dat 650 ron) ... in fine.

a treia revizie (45000 km) - 330 ron

o astept pe a patra revizie de 60000 km sa vedem pretul :D.

In rest apa paie si bataie. Si saracuta masinuta a fost si pana la Iasi cu 5 persoane, a fost si la Sighetul Marmatiei (de fapt un tur mai lung prin Romania in vacanta) cu 4 pers si portbagajul FULL, cateva drumuri de DEVA, Alba Iulia, Constanta si m-a dus foarte bine.

La 39.985 km s-a aprins beculetul la placute si le-am schimbat in regie proprie cu 210 ron.

Cam astea au fost sumele de bani pe care le-a papat in afara de benzinica necesara.

Oricum ca idee generala imi place noul polo la nebunie cum arata atat exterior cat si interior si fiabilitatea lui. O masina foarte manevrabila si usor de condus. Aici ma refer la pedalele moi pe care le are in comparatie cu Peugeot 107 la care dupa un drum de Bucuresti ma durea piciorul stang de la atata ambreiaj.

Alegerea iti apartie referitor la motorizare si dotari. Eventual ai mai putea face un efort de cateva sute de euroi daca nu iti ajuns ca sa pui ce vrei tu pe masina. Oricum preturile sunt mult mai bune atunci cand o configurezi cu dotari din fabrica decat sa dai banii apoi pe ele.

Multa bafta la alegerea masinii care te reprezinta si te asteptam cu o prezentare a ei dupa ce ai luat-o.

Sarbatori fericite tuturor colegilor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti ceva de curbele de cuplu si putere la 1.2 70cp, respectiv la 1.4 86cp ? Vad in detaliile de la vw ca cel de 1.2 are cuplu maxim 112, la 3000. Cel de 1.4 are 132, dar la 3800. Ambele au puterea maxima la 5000. Nu stiu daca merita (dorin, nu e vorba de puterea maxima, e vorba de cuplul si puterea la 1500 - 3000 de ture). D-asta m-ar incanta cel de 1.2, are si consum mai mic, vad ca trage bine (din ce a spus ionut), plus ca masina e si mai usoara.

Un link cu niste grafice sau detalii mai multe despre motoarele astea aveti??

Si ceva info despre ce stie RCD510 fata de 310 ??

Craciun fericit si multa sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scoti cam la fel ca mine in oras. In afara am spus mai sus, cifrele variaza in functie de viteza cu care mergi. Asta toamna am facut un drum in judet la care aveam cauciucuri 185/60/14 (parca) fata/spate, viteza maxima de 100 km/h iar consumul pe care mi-l arata pe computerul de bord a fost 4,8 - 4,9......insa nu am sarit deloc de 100 km.

Acum la 49.000 km s-a lasat motorul si merge chiar bine fata de cum mergea la inceput. M-am uitat si la ulei si tot acolo sta desi unii colegi prin niste posturi de acum 1 an jumate se vaietau ca ar consuma ulei.

Multa bafta la alegerea motorizarii si dotarilor preferate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cei de la cardinal motors imi dau un discount de 2-3%, iau 1.2 tsi, altfel ma rezum la 1.2 70cp.

O sa trag o fuga si pe la opelgtt, au noul Astra la 12500. sa vad ce e cu reducerile pentru "categorii profesionale speciale".

revin marti cu ceva detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!