Jump to content

Consiliere achizitie


Marku
 Share

Postare recomandată

sefu' , mai facem si maine alte poze , asa cum vreti dvs ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sarbule Multumim pt poze.Dar de cati inchi sunt rotile alea?

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Apreciez gestul. Da bine pdg-ul. Mai ales ca Superb-ul e mai mare decat Octavia 2. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Sincer, ca estetica, nu mi se pare ca da bine. Are aspect de "cocotata" in varf de roata. Si asa caroseria mare da un aspect usor disproportionat cu rotile pe 16.... Pt pdg cred ca se recomandau roti de la 17 in sus, sau poate chiar 16 dar pe 60/65 , asta insemnand ca pasajul rotilor sa fie mai mare pt a permite asemenea roti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta poate si din cauza faptului ca erau jantele din tabla montate, daca erau cele din aliaj usor se schimba situatia vizual mult mai mult. Si eu as opta la S2 pentru pdg deoarece este mai lunga. La O2 nu as pune.

Dar ceea ce ma deranjeaza si la O2 si la S2 este ca toba finala, privind masina din lateral, "atarna" mai jos decat linia masinii. Totusi nimeni nu a reclamat faptul ca a lovit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt cu don' doftor la asta: arata ca si cum e cocotata pe roti temporare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt pdg cred ca se recomandau roti de la 17 - pt vara am jante AL + cauciucuri de vara 17

am tinut mortis sa montez jante otel pt gumele de iarna ; nu am gasit ( si cred ca nici nu exista ) jante otel pe 17 , bune pt Superb ( pt dimens cauciucuri )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Cred ca m-am exprimat confuz.

Daca ai roti pe 17/45, tot ca un popou va arata (opinia mea, desigur), intrucat diametrul rotii ramane acelasi. Este vorba de cum "cad" rotile pe masina, dpdv estetic. Si asa, rotile pe superb sunt "subdimensionate" in raport cu dimensiunea caroseriei (vb de cele pe 16 - fara pdg). Ce incerc sa spun este ca pt PDG pe Superb2 s-ar potrivi roti "mai spre SUV", in care diametrul lor este mai mare. Din pacate, nu permite caroseria .

L.E. - diam rotii cu jante de 17 este mai mare decat cel al rotilor cu jante 16, dar diferenta este destul de mica, de ordinul a 23 mm a

diferenta - 205/55/16 diam 611 mm ; 225/55/176 diam 679 mmm ; 205/65/16 diam 673 mm

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate dar asta-i masina ; am vazut , acum cateva zile un Audi A 6 , allroad , cu super roti ( jante + cauciucuri ) ; arata bestial ( poate pt unii poate parea deplasata comparatia S2 combi / Audi A 6 allroad )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda superb 2 cu pachet drumuri grele.jante Trifid 17"(nu sunt sigur daca sunt trifid)

post-27610-0-13532600-1297712080_thumb.j

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da aici arata mult mai bine, dar cred ca jantele pe 17 si cu pdg fac suspensia cam tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar , arata mult mai bine cu jante AL , 17" ; din pacate nu exista jante otel 17 , pt Superb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Doamne, nu-mi place deloc cum arata cu PDG. Parca e o pisica speriata care s-a cocosat :)) Daca nu ai intr-adevar nevoie de pachetul asta - mai bine pas. Nu cred ca vei merge cu masina incarcata la maxim toata ziua, doar asa ar arata si ea normal. Daca nu te intereseaza cum arata, cum se comporta pe sosea si frecventezi des drumuri nasoale atunci ar fi un avantaj acest pachet. Dar prin Bucuresti cred ca esti ok si fara suspensia inaltata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Dupa 8 luni de posesie, am sparte ambele scuturi din treimea distala a masinii. Ambele sunt sparte in bulgaria. Primul trecand peste un "speed bump" facut din asfalt si FOARTE MARE, al doilea, intrand cu spatele intr-o fabrica (vroiam sa intorc), fabrica fiind mult mai jos decat drumul. Am mai atins cu masina si in IDM, parcarea aflata dupa terasa avand o diferenta de nivel mare fata de drum. Am mai atins-o undeva, dar nu mai stiu unde. Datorita distantei mari intre axe, trebuie avut grija pe unde intri. Curios totusi, am fost cu ea la stana domneasca, pe drum forestier, si nu am atins-o niciodata. Cu toate astea, cred ca inaltarea unei masini atat de mari, care oricum are o garda la sol destul de mare "by default" (139 mm), va duce la perdere semnificativa a stabilitatii in regim de autostrada si mai ales in zone virajate. daca insa ai nevoie obligatoriu de el...vorba aia "form follows function".

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are garda destul de mare?? Este una normala. E pentru strazi publice, nu circuite. Dar chiar si pe strazi publice, caroseria este lunga si implicit riscul mai mare, decat la O2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 8 luni de posesie, am sparte ambele scuturi din treimea distala a masinii.

bine ca am rezistat tentatiei sa-mi iau suspensie sport :))

ausma, ce vrei sa spui, ca ai spart scutul din fata si ala din spate? sau consideri motorul punctul de origine? :D

vezi, daca te aventurezi pe drumuri care prezinta un pronuntat caracter anfractuos... :blah_:

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

S2 are mai multe scuturi:

Scut motor - clasicul daca vrei

Pe lateralele masinii, de la pasajul rotii fata, pe o latime de cca 30-35 cm pleaca 2 scuturi de plastic spre spate. din cate mi-am dat seama, acopera ceva conducte (cel putin pe partea soferului - motorina, cred).

Cele 2 scuturi lungi se termina cu alte 2 piese de plastic, cele care au "aripioara" indreptata catre asfalt (cred ca este vorba de dirijarea aerului, la viteza, catre asfalt si indepartarea "aerodinamica" a apei, prafului si altor impuritati care pot afecta aderenta pneurilor spate.

Acestea din urma nu le mai am.

in cheie comica : pai bine conashule, adica matale, in capitala beutorilor de beri de abatie, gasesti drumuri "anfractuoase " ? ca in scurtele vizite pe plaiurile natale (atat de scurte ca nu ti-am mai vaz't sclipirile luminescente din ochi de nu mai tiu minte) nu meri pe aratura, ci pe autobahn, care ie ca'n palma de curtezzana venetiana, iara nu ca palma Natashei de la CAP din raionul Cahul.

P.S. poza lamuritoare

S2 2.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde ai poza aia, dar garda la sol pare a fi mai mica de 139 mm. cred ca e modelul cu sasiu sport. pare a fi o poza de prezentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Asa este, e modelul cu sasiu sport. Scuturile sunt aceleasi.

P.S. daca as sti su cum sa pun poze in asa fel incat sa se vada....

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: oribila cu PDG, intradevar. Mare dreptate are the_punkreas2003 .

Eu nu stiu cum sa fac sa iau roti de 18 sa o fac mai eleganta si voi le ridicati ! E o limuzina totusi, nare ce cauta cocotata pe tocuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!