Jump to content

Consiliere achizitie


Marku
 Share

Postare recomandată

mergi pe 1.4 tsi, e motor de viitor, bazat pe downsizing, 1.8 tsi va fi scos si introdus 1.4 tsi de 160, ca la golf.si atunci sa vezi cu adevarat avantaj tsi. Este intr-adevar un motor pentru non-conformisti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este intr-adevar un motor pentru non-conformisti.

?? cum vine asta ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate diesel-urile de pe Superb sunt CR de ceva multa vreme.Singurul PD mai era cel de 1.9. Acum 1.6 a luat locul celui de 1.9.

Tinand cont de cum este tratata marca Skoda in cadrul Vwag, mai ales pe pietele emergente (est europene) nu m-ar fi mirat nimic (o eventuala lichidare de stocuri de motoare pd).

In acest context, colegul nostru ar trebui sa faca alegerea motorizarii considerand rulajul anual si preferintele personale.

In ceea ce priveste motorizarea 1,4tsi pe Superb ........... mai bine nu, indiferent cati cp ar avea; avantajul cilindreei nu va putea fi compensat de solutia tehnica aleasa pt 1,4tsi. Downsizeing-ul are o indreptatire pana la un pct, dupa care devine cel mult doar mkt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru doritori, se pare ca din noiembrie 2010 se va putea comanda DSG si 4x4, deocamdata doar pe 2.0TDI 140 cp.

Si tot deocamdata, doar in Germania.

:huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont de cum este tratata marca Skoda in cadrul Vwag...

In ceea ce priveste motorizarea 1,4tsi pe Superb ... mai bine nu, indiferent cati cp ar avea

Eu nu vad de ce nu, atata timp cat aceasta motorizare este intalnita si pe Passat... nu vad cu este discriminata Skoda in grupul VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor..aceasi impresie o aveam si eu despre 1.4 tsi, insa conducandu-l ulterior, mi-am schimbat total parerea;

Merge destul de bine. Nu are explozia aia ca la PD, insa masina face cu brio fata la depasiri si la drum intins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot s-a vorbit (nu stim daca si cand ar putea fi disponibil) de 1,4 tsi 160cp pe Superb2; in aceasta potentiala idee, iti recomand sa faci drive test (in aceiasi zi, unul dupa altul, pt impresii cat mai elocvente) cu 2 Superb2, unul cu motorizarea 1,4tsi 160cp si celalalt cu 1,8tfsi 160cp. Dupa aceea iti vei da seama ce eu (si altii) vreau (vrem) sa spun(em). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuzele de rigoare pt offtopic:

Eu nu vad de ce nu, atata timp cat aceasta motorizare este intalnita si pe Passat... nu vad cu este discriminata Skoda in grupul VAG

Dealerii Skoda, deranjati de faptul ca masinile marcii vor avea mai putine echipamente pentru a nu mai fura atat de multi clienti ai Volkswagen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic:

Normal...nici nu ma asteptam la mai mult din partea la Dl.Winter&*%^*&^

Omu` vrea sa faca bani vanzadu-ne aceasi marie dar cu alta palarie..

Ca de exemplu cu NOUL PASSAT vechi!

Sau cu ..posibil..noua Octavia 3..la care nu se poate pune CLIMATRONIC deoarece ar canibaliza VW (ar avea, in schimba, robineti d`aia ca la centrala denumiti "pomposi" - CLimatic);

Aiurea in tramvai!

Va multumim!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic:

la care nu se poate pune CLIMATRONIC deoarece ar canibaliza VW (ar avea, in schimba, robineti d`aia ca la centrala denumiti "pomposi" - CLimatic);

Pentru clarificare.

Nu exista robineti...doar controlul clapetelor (mai putin cea de recirculare) se face manual :) .

End :blah_: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Skoda superb...mda superba. Nu agreez sa am doua masini in familie decat daca e absolut necesar.

Dupa cum se preconizeaza însă in viitorul apropiat, o naveta de vreo 60 de km tur-retur, am analizat serios posibilitatea de a achizitiona un extra agregat.

Daca e sa-l folosesc la naveta, atunci, fie de la mine, sa mearga și in concediu pe la turci, pe la greci sau prin vest iar octavia va ramane doar pentru drumuri in oras - o piată, un copil la scoala, serviciul doamnei mele (care, intre noi fie vorba, fiind o doamna, oricum avea si pana acum acces total la octavie eu mergand mai mult la pas)

La ce m-am boldit...combi comfort - pachet perfect pe gustul meu. De la ambition, nu ma coafa decat maxidotul. Restul, adică climatronic, scaun electric...reglajul vreau sa spun, cromuri, piei pe volan, aliaje, etc, etc, nu-mi sunt utile. Așadar, voi opta pentru comfort cu maxidot, xenon (din punctul meu de vedere este o investiție în siguranță), senzor de parcare spate, adaptive cruise control, și hill hold control.

Motorizarea?...aici e o problemă. Sursa va fi motorina. Capacitatea 2000cc. Puterea, evident fiind comfort, nu poate fi decât 103 kw aka 140 cp.

Toate bune și frumoase, până într-o zi, când vâsleam pe net si intru pe skoda.de unde, ce sa vezi?... rapoartele de transmisie ale cutiei manule! Pun mâna pe creion, schițez rapid calculelele și....stupoare! Cutie cu rapoarte așa lungi, n-am pomenit:

la 1000 rpm vit IV 40KM/H

vit v 50km/h

vit vI !!!! 60 KM/H !!!!!ENOORM

M-am cam dezumflat!

Acum, cu basca-n mană, vă cer dacă e cu putință să vă dați cu părerea despre această cutie, în măsura în care o cunoașteți, în măsura în care ați călărit-o.

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapoartele pentru dsg sunt perfecte, la vitezele 4/5/6 ar fi 32/43/51 km/h dar dsg-ul inseamna vreo 2000 de euro. Nu știu ce sa spun sunt chiar bulversat, mă gândesc și la un 1.8 tsi...

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cautam lucruri relativ diferite de la o masina, insa eu unul recomand cu caldura DSG, chiar si cu diferenta de pret. Acesta a fost unul din motivele care a grabit schimbarea octaviei in fapt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Am 2.o TDI CR 170 CP M6. Voi vb strict din punct de vedere "feeling"

In 6 luni am 20 000 km deci pot spune ca am mers ceva cu ea, urban/extraurban.

Rapoartele sunt lungi. E adevarat ca punctul de referinta este vechea masina (G4/M5/101cp AXR). In atare conditii, mi se par foarte lungi rapoartele. Rapoartele lungi fac sa simti ca nu are acel "zvac" de la PD, dar tineti in minte faptul ca CR este total diferit de PD. PD ura turele. Cu PD, plaja de turatii pe care o foloseam era 1900 - 3000, MAXIM 3300, apoi simteai ca motorul "urla" la tine ca munceste degeaba. CR se simte bine in ture. Am descoperit ce interesant e sa depasesti un tir fara sa schimbi viteza. Cu a 4-a de la 2100 ture pana la 3800, uneori chiar pana la 4000, motorul trage liniar (ba chiar poti simti un "boost" cand sare de 3000, un fel de a 2-a turbina). Singurul motiv de amaraciune este "celebra bataie in volant bimasica WV", fapt pentru care recomand si eu DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut niste calcule rotunjite ca sa va dati seama de diferente

dsg pe 140/170 tr.4/5/6 - 32/43/51,5

M6 pe 170 cp tr.4/5/6 - 35/45/53

M6 pe 140 cp tr.4/5/6 - 40/50/60

Probabil ca pe hartie arată descurajant iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in alta ordine de idei, tocmai am renuntat la parbrizul incalzit (sper sa se mai poata :frigbaitata: )

m-am pacalit de pe briskoda, unde spuneau ca nu e ca pe ford (cu firisoare). e exact ca pe ford (firisoarele poate o idee mai discrete) si cum am condus deja mondeo cu asa ceva si m-a deranjat...

in domeniul vizibilitatii nu cred ca merita facut vreun compromis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

la parbrizul cu degivrare o rezistenta f subtire este inglobata in parbriz. Nu am cunostinta de alt sistem. nu mi se pareau f vizibile, dar probabil ca atunci cand bate soarele intr-un anumit unghi, pot deranja...

referitor la calcule...

pai logica imi spune ca daca la 1000 ture cutia de pe 140 cp livreaza mai mult decat cea de pe 170 cp, asta inseamna ca top speed 140 cp este mai mare decat 170 cp.... cu toate astea, pe 140 cp vit max constr este 207 km/h iar la 170 este 222 km/h...undeva este o eroare....fie de calcul fie in intelegerea mea asupra fenomenului....

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ˝cutia de pe 140 cp livreaza mai mult decat cea de pe 170 cp˝

Livrează turatie mai mare a rotii dar timpul necesar pentru a ajunge la acea turatie este mult mai mare ca la 170.

Voi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, si eu ma mir ca don doftor nu s-a prins :)

in alta ordine de idei, am trecut pe la dealer si am scos parbrizul incalzit de pe lista optiunilor :rolleyes:

aici poze: http://briskoda.net/forums/topic/163884-heated-windscreen/page__view__findpost__p__2225892

am comandat 'la impuls', bine ca am putut anula.

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum daca e sa judec corect, singurul mod de a fenta cutia m6 este fie o cutie dsg de 2000 de euro, fie motorul de 170 care vine insa la pachet cu dotarea ambition si insumeaza (motor+dotari)vreo 2500 de euro...deci avantaj dsg pe un comfort de 140 cp.

Treaba cu naveta devine din ce in ce mai presanta. A mea doamnă s-a inscris pe tabloul avocaților dar nu poate intra la tribunal din cauza mea că fiind judecător, i-am tras o incompatibilitate de toată splendoarea și aș face bine să-mi iau bocceaua și să mă duc la Judecătoria bicaz ca să elimin incompatibilitatea...eh, necazuri...mare prostie și legea asta a avocaturii... end offtpic

LE

Totuși dacă e să pun dsg cred că voi renunța la combi și la xenon ca să mă încadrez în buget

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

don' jude, condu o masina cu DSG - am auzit si pareri impotriva, insa covarsitoarea majoritate a reactiilor (inclusiv a mea) sunt entuziaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaa, bun ar fi un test...nu că nu aș fi convins de beneficiile dsg-ului dar toti amicii mei au cutii manuale, mai caut oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!