Jump to content

Consiliere achizitie


Marku
 Share

Postare recomandată

Da, bre, pai normal ca nu se simte! Octavia cantareste cat un faras :blah: si motorul de 1.9 face jonglerii cu ea. La un benzinar de 1.8, pe un vapor ca superbu, full cu pasageri si bagaje, se schimba radical treaba...zic și eu

LE

As mai avea o intrebare pentru toti posesorii de Superb II;Ce masa aveti înscrisa in certificat? Caci pe diverse siteuri valorile sunt ca la loto care 1400 care 1550 care 1415 :wacko:

Multumesc.

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

@xxnelu - una la mana, stiu ca e tot volant dubla masa (adica acelasi principiu), totusi, arcurile nu sunt aceleasi, pentru ca nu trebuie sa "supreseze" aceleasi vibratii. Doi la picior, cel putin pe hartie, masinile sunt similare ca performante, maiestria sta in piciorul soferului :Driver: . Chiar si in rampa, eu cu diesel o tin din cuplu, tu cu benzina o tii din ture....

@makron&adso - este implementat pe Superb sistemul prin care daca ECU simte ca e nevoie de putere mare (pedala la fund) decupleaza AC, chiar daca becul de AC ramane aprins in bord.

Octavia cantereste cat un G4 - in raza 1350 kg, deci nu e chiar faras...

Masa proprie trecuta in talon 1550 kg (e aceeasi cu cea din datele tehnice unde spune "masa proprie cu sofer")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ilegalistule :P

de aici: http://new.skoda-auto.com/bel/model/superbcombi/facts/Pages/chiffres-dimensions.aspx

valori pentru combi (care e se pare mai greu decat berlina)

TDI 140 manual : 1569kg

TDI 140 DSG: 1591 kg

TDI 140 DSG 4*4: 1667 kg

TDI 170 manual: 1577kg

TDI 170 DSG: 1594 kg

TDI 170 manual 4*4: 1669 kg

'Farasul' manual 105 are 1310 kg.

Rezulta:

O2 105: 80CP/tona

S2 140DSG: 88CP/tona

S2 170DSG: 106CP/tona

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

datele privind greutatea sunt luate de aici

Soferul este calculat gresit. ei zic 75 kg, io am 137...gresit...total gresit...

oricum, reiese la calcul ca masina are 1555 - 75 = 1480 kg

Daca la

1480 kg ..........170 Cp

1000 kg............x

unde x=114,86 cp/tona :blah_:

Dar, daca masa sofer = 137 kg si plin rezervor = 60 l (indicele de greutate la 15 Celsius al mtorinei fiind intre 0.820/0.845 - luam medie 0.8325 => 60 l motorina = 49.95 kg)

asadar, 1480 kg masa proprie + 137 kg sofer + 49.95 kg carburant tip diesel = 1666.95 (luam 1667 pt usurinta calculelelor)

Refacem

Daca la

1667 kg ........... 170 Cp

1000 kg ............ x

unde x=101.97 Cp/tona

QED :blah_:

Apropos....ca ma uitai pe brosura de la belgica...pozitia butonului START/STOP la KESSY este de tot 2leiul. Ala se pune pe bord, nu pe coloana de directie...parerea mea de designer adjunct....

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos....ca ma uitai pe brosura de la belgica...pozitia butonului START/STOP la KESSY este de tot 2leiul. Ala se pune pe bord, nu pe coloana de directie...parerea mea de designer adjunct....

s-au grabit si ei... :somnmare:

macar scapi de cheie. la octavia am deja in reflex sa tin piciorul de pe acceleratie 'in lateral' ca sa nu lovesc cheia. nici superbul nu sta cu mult mai bine la chestia asta. atata pogon de masina si au trantit consola aia lata chiar in mijloc :ceuameni:

ausma, stii ce mi-am dat seama? noi doi facem cam cat doi soferi standard, deci suntem perfect reprezentativi :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

ca sa stau cum stai tu in skoda, ar trebui sa am pedalierul mai "adanc" vreo 10-15 cm. daca-mi pun scaunul in pozitia corecta pentru picioare, nu ajung la volan, daca-mi pun scaunul ok pentru maini (incheietura mainii se sprijina relaxat pe volan), stau cu genunchii in gura. Asa ca pozitia mea e un compromis intre cele doua, fapt pt care stau destul de "cracit". in afara de asta, la cheia de la masina nu mai am atasate alte chei, doar un breloc finutz din piele, asa ca nu ma loveste 'nica peste chishere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa stau cum stai tu in skoda, ar trebui sa am pedalierul mai "adanc" vreo 10-15 cm. daca-mi pun scaunul in pozitia corecta pentru picioare, nu ajung la volan, daca-mi pun scaunul ok pentru maini (incheietura mainii se sprijina relaxat pe volan), stau cu genunchii in gura. Asa ca pozitia mea e un compromis intre cele doua, fapt pt care stau destul de "cracit". in afara de asta, la cheia de la masina nu mai am atasate alte chei, doar un breloc finutz din piele, asa ca nu ma loveste 'nica peste chishere.

Pt ca ai burta mare,fara suparare si fara rautate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Care ejti mah acolo si te iei de burta mea?..pai tot ce am investit in ea e numa profit nene :blah_:

Corect, am burta mare. Da' si daca eram ca adso,tras prin inel, tot cracit stateam, ca am 1.96. Masinile sunt gandite la o inaltime medie de 1.75. Numa ' volvo si saab le gandeau (nush acuma daca mai fac la fel, mai ales volvo) pt inaltime medie 1.85 (suedejii e inalti deh..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am burta mare si stiu :lol: si 1.87

dc eram mai slabi,puteam tine spatarul scaunului inclinat mai putin pe spate,si astfel se crea echilibru dintre ajunsu la pedale si la volan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai, nu va mai rupeti in burti pentru ca nu sunteti voi niste exceptii :D si nu in ultimul rand, uita naibi cititorul de ce a intrat pe acest topic :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

cam da...a devenit o salata tip "poiana lui Iocan". daca se simte nevoia, poate un mod face un topic de jenu si muta accolo divagatiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu musca pe caciula, propun sa fie sterse toate prostiile, incepand cu asta :D

si for the record, in ciuda umorului lui incorigibil: don doftor e genu' 'dulap pe care nu vrei sa-l superi', in niciun caz 'burtos de nu intra in masina' :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

daaaa....dracu a vazut dulap cu burta ?

oricum merci frumos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

As avea si eu cateva intrebari referitor la Superb2. Tatalui meu ii place foarte mult masina si inainte de a face vreun pas in cumpararea ei as dori sa aflu de la voi daca merita masina, daca este fiabila, daca este adevarata faza cu partea electrica proasta. Mentionez ca nu am mai avut Skoda in familie si habar nu am despre ele. In cazul in care se hotaraste sa o cumpere ar avea motorul diesel 2.0 de 140 sau 170 CP si varianta de echipare ELEGANCE. Stiti ceva despre motoarele astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfuu...iar o luam de la capat cu problema fiabilitatii. Nu poti vorbi despre fiabilitatea unui sistem/ansamblu de componente, dupa o perioada (relativ) scurta de timp de utilizare/functionare. Fiabilitatea sistemului se va dovedi dupa un interval de timp mai lung (de regula, durata de viata estimata, a acestuia).

In schimb, daca vrei sa afli despre fiabilitatea componentelor/subansamblelor, cum ar fi de ex. motorul (la care vad ca i facut referire), da un search pe forum si ai sa gasesti multe discutii pe aceasta tema.

Ce ar trebui sa stii in primul rand (in cazul in care nu stii deja), ar fi, diferenta dintre cele doua mtoare (2.0 - 140 CP si 2.0 - 170CP).

2.0 140 CP este motor PD in timp ce, 2.0 170 CP este motor CR. Mai multe detalii poti gasi si in http://webcache.goog...o&ct=clnk&gl=ro

Legat de alegere, recomandat ar fi cel din urma, CR.

Care ar fi "faza" cu problemele electrice despre care ai auzit? Discutii generale despre partea electrica? Ha...stai linistit, niciun brand auto nu este scutit de probleme electrice, la cat de complex sunt construite/configurate masinile din ziua de azi :) .

Daca tatal tau a pus ochii pe Superb, s-o ia cu toata increderea. Nu mai mult decat o saptama in urma, un coleg forumist, posesor de Audi, imi marturisea intentia sa de a vinde Audi (cu care a avut destule probleme) si orientarea catre Superb. :)

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, .acum am vazut si eu...foarte frumos din partea lor ; asta inseamna ca au renuntat la PD-uri? :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca asta e trendul. In orice caz, m-am dat destul de multicel cu 2.0 CR-140CP. Este dupa parerea mea un urmas demn al 2.0TDi-PD/140CP. Are mult nerv in el chiar daca rabufnirea aia de cuplu se produce putintel mai sus in turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita saltul la motorul de 170 cp.

:icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a schimbat modificarea, in ceea ce ma priveste cel putin. m-a sunat dealerul sa ma intrebe daca ma aranjeaza o livrare anticipata. dupa ce m-a asigurat ca e tot masina mea si nu vreuna de pe stoc, am acceptat si jumatatea lui mai s-a transformat in... inceputul lui martie :huh:

aseara m-am mai dus odata sa masor. intra totusi in garaj - la limita :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

decembrie-martie mi se pare un termen rezonabil.

Si mie mi-au dat termen 3 luni si a venit in 2 luni juma'.

sa fie intr-un ceas bun :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!