Jump to content

Consiliere achizitie


Marku
 Share

Postare recomandată

Dar locul de parcare cum trebuie sa fie.Adica masina avand 4,8x si locu de exemplu are 4,90 ti-l detecteaza sau ii trebuie macar 20-30 cm in plus?

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii trebuie mult mai mult de 4.9, asta e clar. cred ca fara jumatate de metru in plus (sau chiar mai mult) nu se descurca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adso - nu introduci pur si simplu DVD-ul (DVD video, 'video TS', adica mpg1/2 si restu' incapsulate .vob) si il rulezi. nu stie alte formate video, si nu ia video de pe SD, nici chiar formatul pe care il stie.

te-am pierdut ...

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-am pierdut eu pe tine :)

voiam sa spun ca citeste doar video-DVD (din alea standard, de le bagai in playere acum 5 ani). nu stie alte formate. in plus, informatia trebuie sa fie pe un videoDVD 'authored', nu poti sa le pui pe un SD.

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

O.T.

Sa va povestesc una:

O cunostinta si-a luat Mercedes ML. Trecand peste faptul ca sunt produse in SUA, si vin undeva in austria pt "europenizare" (kilometrajul a trecut de la MPH la Km/h dar temperatura este tot in Ferenheit). Persoana si-a luat Nav cu DVD inclusiv in tetiere, pentru cei 2 copii ai sai. Ei bine, navigatia este US custom, asa ca nu citeste alte dvd-uri, in concluzie, nu are Romania neam. DVD nu citeste decat US zone, asa ca . Ca un facut, persoana s-a aflat la New York, la salonul auto din orasul cu acelasi nume. S-a dus la standul Merc, unde a baut 4 cafele cu 4 angajati, in ordine ierarhica, pana a ajuns la directorul dealerului, in incercarea de a decoda dvd-ul sau recoda pentru europa. Ei bine, nu se poate. "Bine -zice doamna - da poate vreau sa merg cu masina in state, in europa, in australia si fac si o tura pe la zidul chinezec, si vreau musai cu masina ASTA ", raspunsul fiind naucitor " Dar e foarte costisitor ce vreti sa faceti, mai bine inchiriati cate o masina pe unde mergeti", chestie care, in ciuda cantitatii industriale de cafeina ingerata, a dezarmat-o total :biggrin: . Si asa are doamna un ML de 100 000 E, cu tot ce vrei pe el, doar ca din 3 in 3 luni e in service pt diverse probleme (de obicei electrice), are navigatie da' merge cu garmin siare DVD da din 20 cumparate de la noi, merg maxim 4 (la bafta), altfel, tre sa le ia direct din state. Merc rules.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei sa spui ca absolut toate ML-urile vandute in europa au problema asta?

ma rog, la 100K cred ca merita alte 2-3K in schimbarea unitatii cu una tot mercedes, dar cu vederi mai euroentuziaste.

iar pentru cele 20 de DVD-uri spune-i ca exista solutii chiar si asa :D

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan VW

- referitor la PDG - conteaza pe unde mergi cu ea . Eu am S2 combi 4x4, garda la sol fiind de 159 mm si este destul de inalta ( tot am lovit pragul lateral - asta e romania) . Stiu ca PDG are garda la sol undeva la 180 mm.

- la consum am 2.0 TDI 170 cp M6 4x4 ( are doar 6.000 km ) in oras Bucuresti cu aglomeratie consuma undeva la 10.5-11 litri , seara cand e liber undeva la 9-9,5 iar in afara pe un drum Bucuresti - Oradea cu medie orara 96 km /h a fost consum de 6,2 litri.

- am parbiz incalzit si nu il percep deranjant nici pe ploaie nici noaptea. - e perfect pentru iarnile noastre , cum bine spune un coleg de forum nu mai am racleta pentru gheata.

- daca ai drum prin bucuresti o poti vedea daca vrei.

Modificat de alexdumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

este aparut de mult, daca nu ma insel de aproape 6 luni :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum un an la avia SKODA OCTAVIA FACE LIFT 2 litri ds 140cp brek 22.000euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barcea mare se referea la combinatia TDI+4x4+DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comnibatia 2.0 tdi cr 140 cp 4x4 +dsg a fost lansata in productie cu data de 1 noiembrie 2010.

Termenul de livrare era 15 martie pentru romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa dau comanda la Superb Ambition si sunt indecis asupra culorilor int+ext.

Ma tenteaza un interior gri dar nu am vazut niciunul live. Toate erau negre.

Are cineva interior gri? Arata bine? Este rezistent la murdarie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata m-am decis! Am dat avansul la un Superb Ambition TDI 170 Manuala :Driver:

Ca optionale am pus

-Bixenon

-Hill Hold + TPM

-Parbriz incalzit

-Bolero

-Scaune incalzite

-Senzori Parcare spate

-Sunset

-Tempomat

-Volan Multifunctional

Culoare: Gri Platinium

Interior: GRI+negru (Cred ca o sa fiu primul cu acest interior. Am cautat peste tot si nu am vazut niciunul. Toti au luat negre sau bej pe elegance)

Amuzant dar m-am convins sa-mi iau Superb in urma unui drive test cu un BMW 316d (negru+piele bej). Cutia+motorul de pe superb sunt mult mai rafinate si mai liniare ca raspuns decat pe BMW. Nu mai vorbesc de spatiul interior sau dotari...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

Felicitari si asteptare usoara. Cat a fost scorul? Cat era diferenta daca ai fi ales Elegance?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare ciudat ti-ai facut calculele zic eu .. pentru ca elegance-ul avea xenon+bolero+scauneincalzite si electrice+senzori parcare spate, oare dacaluat la pachet nu ajungeai tot acolo, tinand cont ca pe langa astea mai vin cateva in plus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa coste 22000 EUR cu 3 tichete de casare (deci 23000 EUR daca scad cat o sa dau pe tichete)

Legat de alegerea Ambition in loc de Elegance am facut urmatorul calcul:

Ambition TDI 170 M6 standard costa 23012 EUR

Elegance TDI 170 M6 standard costa 25608 EUR

Diferenta pret standard: 2600 EUR mai putin cu ambition

Dotari optionale (nestandard la nici una dintre ele)

vopsea metalizata: 469 EUR

volan multifunctional: 107 EUR

bolero : 288 EUR

parbriz incalzit: 180 EUR

sunset: 208 EUR

hill hold 72 EUR

------------------------------

total optionale generale 1324 EUR

Pret Ambition + optionale generale: 24336 EUR

Pret Elegance + optionale generale: 26932 EUR

Dotari optionale ambition (standard elegance):

xenon 884 eur

tempomat 166 EUR

TPM 47

senzori parcare 316 EUR

total optionale ambition: 1413

Total general Ambition: 25749 EUR

Total general Elegance: 26932 EUR

diferenta 1183 EUR

in care elegance oferea:

- jante pe 17 in conditiile in care eu vroiam de 16"

- roata de rezerva de uz temporar in loc de roata normala (asta e un minus serios la elegance)

- decor in lemn - care mi se pare oribil si sa dau 35 EUR ptr aluminiu care la ambition e standard mi se parea aiurea

- perdelute in spate - inutile deoarece am luat sunset

- bandourile laterale cromate se gasesc in catalogul de accesorii si o sa mi le pun dupa ce imi vine masina

- suportul de bauturi din cotiera spate nu imi trebuie

- scaun pasager electric - nu imi este necesar

Deci consider ca e mai convenabil sa iei Ambition la care sa adaugi ce iti trebuie de pe lista in loc sa ti le bage pe gat vrei nu vrei.

Alt motiv a fost combinatia de culori la interior negru+gri care la elegance nu exista (are bejul acela care se murdareste repede sau negru)

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa am facut si eu : am plecat de la Ambition la care am adaugat si am adaugat si am adaugat ... ; daca imi amintesc bine , la Elegance erau ceva insertii lemn la interior - bord si nu sufar asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-aha da matematic iese cumva dar :

- la elegance eu am roata re rezerva normala ( asa a venit si nu e cu optiune);

-sunset-ul ala e o mare vrajeala (multi colegi de forum iti pot confirma) asa ca eu tin perdelutele tot timpul ridicate, iar pe timp de vara nu cred ca face fata sunset+perdelute si tot o bate caldura.

-"bandourile laterale cromate se gasesc in catalogul de accesorii si o sa mi le pun dupa ce imi vine masina": cat costa? pune-le in pret la diferenta, cred ca sunt cateva sute de euro.

-"suportul de bauturi din cotiera spate nu imi trebuie" corect

-"scaun pasager electric - nu imi este necesar " corec, este doar moft

- ai uitat sa menzionezi de:

-oglinzile laterale (nu cea de interior) cu efect automat antiorbire (foarte utile in RO ) care sunt standard pe elegance si pe bani pe ambition

-scaune fata incalzite ------''-----------

-trebuie sa ai in vedere ca scaunele la elengace sunt diferite sunt mult mai confortabile si mai ergonomice. si difera tapiseriile textile.

-la elegance ai acel capacel pe consola centrala(in fata manete de frana) unde este suportul pentru pahare .

oricum in principiu ai iesit bine nu e mare diferenta, daca stai sa te gandesti bine, oricum micile detalii pentru mine conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la elegance eu am roata re rezerva normala - asa e si la Ambition ;

-"scaun pasager electric - nu imi este necesar " corec, este doar moft- asa credeam si eu dar , asta iarna mi-a fost bine cu resou ; nu l-am comandat dar ... l-am primit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, am uitat sa mentionez si scaunele incalzite. Le-am comandat de pe lista de optionale si costa 223 EUR in plus.

Legat de roata de rezerva in oferta scrie clar la Elegance: Roata de rezerva de uz temporar in timp ce la Ambition zice "Pt V6 roata de rezerva de otel 18", uz temporar". Eu am dedus ca rotile de 17 fiind cu cauciucuri de 225, nu incap in compartimentul de sub portbagaj, in timp ce rotile pe 16 care au 205, incap.

Poate sa confirme cineva cu Elegance treaba asta?

Oricum nu vroiam roti de 17 deoarece le consider nepotrivite ptr conditiile din Romania - zdruncina mai tare si riscul sa le zgarii in borduri e mai mare.

Legat de confortul scaunelor, am stat in amandoua si pot spune ca diferenta este la nivelul umerilor, unde cele elegance au taietura gen Audi, in timp ce la Elegance semana cu cele de Octavia 2 (cu care sunt obisnuit)

Culorile in schimb (asta e oricum subiectiv) nu imi plac la Elegance deoarece fie sunt negre (e trist) fie sunt bej (se murdaresc usor de la blugi). Eu am preferat gri ptr a fi deschise la culoare dar cat de cat rezistente la jeg.

Oricum dupa primul an o sa-mi comand huse originale...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu gresesc,dar parca citisem undeva pe forum ca de exemplu la octavia 2 difera si calculatoarele alea de prin bord intre clasic si elegance.presupun ca si la superb e la fel,deci automat si de acolo ar fi oarecare diferenta intre echipari.poate sa ne confirme cineva care se pripece,daca am dreptate sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare rau ca ma bag in seama: am ridicat-o si eu in seara asta. Prime impresii... nu prea am. Am condus-o cativa km. Kessy e ok, nu-l regret.

In rest, cam greu cu intratul in garaj, dar m-am descurat :D

Duminica o duc la un drum, revin cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele astea l-am convis pe un coleg de al meu de si-a luat un Superb II cu toate ca vroia Passat din 2006-2007, Volvo S60, Toyota Avensis(a dat un Golf IV, ALH din 2001 cu 350mii km si 10000 EUR pe aceasta din 2009 si 45mii km). Este o berlina rosu Brunello, 2.0 TDI, 140 CP, Ambiton + incalzire scaune fata, bolero, bixenon, senzori parcare spate si senzori ploaie. Acum intrebarea este cat poate fi asigurarea full casco in cazul in care aveti(casco banui ca aveti) avand in vedere ca prin august-septembrie voi cumpara si eu una noua sau second dar break(90%) sau berlina daca va pica o oferta buna pe piata(ceva persoane cazute la ananghie). De la Skoda Fabia am trecut la Octavia Tour iar acum vreau direct Superb datorita spatiului(Octavia 2 sau 3 la spatiu interior e ca si Tour-ul banuiesc si nu putem compara cu Superb-ul).

PS.: Nu ma las pana nu sar in Skoda Superb pana la sfarsitul anului. Pot sa o iau acuma dar nu vreau credite ci cash(fara hartogaraie, banci....sunt satul de credite de la prima masina si apartament).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea si-a implinit azi cei 500 de km. si ca sa fiu ontopic: consiliere achizitie? da! :)

are tot ce mi-a placut la octavia, in mai mare si mai bine.

columbus e destul de greu de operat in trafic - dar cred ca e normal, cand ingramadesti atatea functii intr-un divais :D in plus, acolo unde stiu drumurile, il spulber la optimizarea traseului :blah_: insa, in combinatie cu ce afiseaza pe maxi-dot si indicatiile vocale, e surprinzator de eficient si ergonomic in calitate de navi.

paradoxal, singura chestie care m-a enervat pana acum e balba DSG-ului cand vreau sa plec mai rapid, insa cica chestia asta se rezolva dupa ce cutia 'invata' ce si cum. mai vedem.

per ansamblu, prima impresie e foarte buna :)

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catre barcea_mare:

Nu stiu la ce calculatoare de bord te referi?

Vrei sa spui ca la Octavia 2 difera maxidotul de afisajul standard?

In acest caz si pe elegance vine la fel ca si pe classic daca nu optezi ptr maxidot sau alte dotari care includ maxidot (gen incalzire stationara parca).

La Superb bordul este identic intre Ambition si Elegance. Amandoua au maxi-dot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!