Jump to content

Consiliere achizitie


Marku
 Share

Postare recomandată

Vai de cozonacu` lui de dilar, funcționează

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jumatatea lui mai :)

esti invitat la un test, daca esti in zona :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul motiv de amaraciune este "celebra bataie in volant bimasica WV", fapt pentru care recomand si eu DSG.

Nu stiu daca asta ti-ar mai taia din amaraciune dar, si DSG-ul se "bucura" de acelasi volant :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi volant...si are si bataia despre care se vorbea Gorillaz_Doktor?

Observ ca si tu ai dsg 7 yummy!!

jumatatea lui mai :)

esti invitat la un test, daca esti in zona :)

Multumesc de invitatie dar sper ca pana atunci testul sa fi fost deja facut iar masina receptionata :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

bre...io intelesei asa in mare conceptu'...rapoarte diferite pt motoare diferite...da' asta inseamna ca "cel mai za best" e cutia de 140cp pe motoru' de 170. apelez din nou la logica: daca iau motoru de 140 cp/320 Nm si fac o remapare, o duc la 180 Cp si 380 Nm. Aplacand cuplu/CP mai mare decat ce am eu, pe o cutie etajata mai lung decat a mea, inseamna ca masina asta tunata va depasi top speed 222 de care ma bucur, urmand ca sa-mi dea undeva la 0.3 / 0.5 sec 0-100km/h; in cifre absolute, sa urce top speed de la 207 la minim 222 si sa coboare timpul de la 10,2 la sun 8.8 sec/100km/h. Mi se pare cam mult...ma rog...dezbatem, dezbatem...

in afara de asta, io daca as face masini, cand am un motor mai mic, pun rapoarte de multiplicare mai mici, am un motor mai nervos, pun rapoarte de multiplicare mai mari "hence" top speed mai mare si sec "la suta" mai putine...

incurcate sunt caile veveului...

@xxnelu - nu-mi taie deloc din amaraciune. Acu' io stiu ca am masina "simply clever", da' ma asteptam ca pe "flag ship" cum spune adso, sa nu am aceasta problema. Plus ca se pare ca nu apare la toata lumea...(vb de diesel "of course")..oi fi io mai norocos...

nu are aceeasi volant pt ca are 1.8T benzinaru' deh..

si pt ca are benzinar (cu Nm mai putini :blah_: ) DSG-ul are 7 viteze (cu diferente mai mici intre rapoarte), cu un top speed mai mic ca mine cu 2 km/h dar cu 0.3 sec mai rapid "la suta" :soothe[1]:

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am stat si eu si m-am gandit mult la benzina... numa' ca rulajul estimat e pe la 35-40K pe an.

m-am dat ieri cu un 1.8. daca dieselul mi s-a parut silentios (trec de pe PD), asta mi s-a parut cu noise cancellation :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine sunt in piatra de la 8 la 15:30 cand se termina serviciul, am cu mine un 1.8 tsi 160 4x4 , daca vrei sa te dai, fa un semn :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma molipsesc și de 4ori4.

multam fain, contact pm

adso, m-ai avut cu pedala, 1-0 :)

doctore, dupa cum spuneai, asa e si firesc, marimea rapoartelor sa fie direct proportionala cu puterea. Si e corecta observatia, cutia de pe 140 mergea pe motorul de 170 si viceversa.

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... cu un 1.8. daca dieselul mi s-a parut silentios (trec de pe PD), asta mi s-a parut cu noise cancellation :P

de asta iubesc eu benzina .. in primul rand..

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot la 1.8-ul asta am vazut inchiderea electrica a portbagajului. este ultra-nemaipomenita :D

am adaugat-o pe lista de optiuni :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

berlina are twindoor. care e chiar genial. eu cumpar combi strict din ratiuni estetice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

mie mi-a oferit dealerul sa monteze inchiderea la buton contra cca 400E fara tva pe berlina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dau urmatoarele:

S II limo - 2TDI CR 103 kw sau 140 cp - comfort - DSG - 4X4

Masa - 1650 kg incl. rezervor 90% și șofer + 1 adult, 2 copii, bagaje ~ 150 kg =1800kg la asta adaugam sarcina suplimentara a climei.

Problema ar fi, cei care conduceti motorizari diesel, cum credeti ca se va descurca mastodontul?

Cu anticipatie, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spun io, spun io: sunt nevoit sa iau un 140 din motive de... motive.

n-am condus 4*4, insa cel cu tractiune fata se misca mai bine decat octavia mea (1.9 - 105CP). Cum l-am condus si pe 170, diferenta se simte clar, insa se poate trai cu 140 (chiar se poate, trecand de pe una pe alta am avut sentimentul ca 'da' 170 se misca mai bine, nu ca 'vai ce lesinata e asta').

da' daca poti upgrada la 170, do it :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine-i lesinatu? :huh:

Si eu salivez dupa motorul cu 170 de cp. :wub:

Beleaua e ca cei 170cp sunt disponbili de la ambiţion in sus. Ambitionu imi baga la pachet niste dotări de vreo 1500 :ceuameni: de euro care-mi sunt absolut inutile. Banii acestia prefer sa-i dau pe dsg sau 4x4.

Si totusi...ar merge onorabil, combinatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. doktore spune-mi si mie cine ti-a foerit inchiderea portbagajului la buton la berlina ?? ( asta daca am inteles eu corect)

2. markon nu renunta la 4x4 in favoarea dsg-ului, mai degraba invers; ai vazut si tu .... mai degraba renunti la putin confort si ai mai multa siguranta .. parerea mea ... de asemenea 140cp mie imi par cam putini, cateodata si eu simt ca am mai avea nevoie cand am masina plina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

@quino - nenea de la avia (e posibil totusi sa fi inteles eu gresit....)

cat priveste alegerea 4x4/dsg...fiecare are argumentele ei

io's bucurestean. asta inseamna ca iau traficul in dinti "on a daily basis". pentru mine 4x4 nu are o justificare clara. mi-ar fi placut cand am fost la munte intr-o zona mai "salbatica". in rest..car cca 100 kg in plus, consum mai mult, tocesc anvelopele si platesc shimb ulei diferential la 60 000, deci service mai scump. nu iau curbele la limita aderentei, nu fac offroad cu ea. Asadar, DSG m-ar ajuta zilnic, 4x4 ocazional si destul de rar.

Daca locuiesti in zone cu zapada/umed/noroi perioade lungi de timp, nu ai trafic urban "bara la bara", "merita" 4x4.

Daca iei masina dupa (cum am inteles) pentru "naveta", io unu as renunta si la dsg si la 4x4 si as pune 170 cai, sa depasesc linistit pe Autostrazi (=))), DN-uri si N-uri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In echiparea comfort,versiunea 4x4 este la pachet cu dsg-ul. Nu am optiune doar pentru 4x4.

4x4 cu M6 este disponibil doar de la ambition in sus, pe 1.8 tsi si 2 tdi cr 170 cp.

140 de cp, banuiesc (până voi face un drive test) că sunt suficienți pentru stilul meu de conducere. Nu mă interesează în mod deosebit accelerarea de la 0 la 100km/h ci mai mult comportamentul între 80 - 120 km/h, comportament uzual în trafic.

Concret, în trafic, dieselul are la 80km/h în tr.IV, 2500rpm. Tsi-ul, in aceleași condiții, are în jur de 2700rpm. Privind graficele putere cuplu de pe railweb, am constatat ca dieselul, la 2500 rpm, are cu 8kw(11cp) mai mult decât tsi-ul, turat la 2700rpm, iar cuplul este invariabil cu 70 Nm mai mare la diesel. În plus, valoarea mai ridicata a cuplului motor la diesel permite ca acesta să facă cu ușurință față sarcinii suplimentare dată de masa de peste 100 de kg a grupului de propulsie 4x4 sau alte asemenea sarcini cum ar fi, de exemplu, accelerarea în rampă cu mașina încărcată și clima pornită, când vrei să depășești un vehicul lent. Unde mai pui că, în ultimul exemplu, dsg-ul selectează automat, instantaneu, treapta de viteză care-ți livrează vârful de putere . Asta este deja siguranță nu doar confort. Din cauza asta, sincer să fiu, nu vreau să mă lipsesc nici de dsg :wub:

Si, nu stiu cum se explică, dar pe diesel indiferent daca masina era goală sau full, indiferent daca mergeam în rampă sau pe drum drept, avea aceeași forță, adică mare. Vorbesc aici despre un modest 1.9 tdi.

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE Doctore, am postat simultan și abia acum am vazut răspunsul tău. Era prea tarziu sa editez.

4x4 e util pentru ca de multe ori, iarna, ruta Piatra Neamț-Bicaz este offroad. In asemenea conditii 30 de cp in plus nu ma ajută.

Dsg-ul imi este util pentru ca chiar și

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Constat ca ai calculat foarte atent ce si cum. Dupa explicatiile tale, DSG 4x4 140 Cp se justifica din plin. Si sa nu-ti faci griji: 170 CP 4x4 DSG nu pupa Skoda Superb (veve orders) - parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are aceeasi volant pt ca are 1.8T benzinaru' deh..

si pt ca are benzinar (cu Nm mai putini :blah_: ) DSG-ul are 7 viteze (cu diferente mai mici intre rapoarte), cu un top speed mai mic ca mine cu 2 km/h dar cu 0.3 sec mai rapid "la suta" :soothe[1]:

1. Scuze de intarziere.

2. Dottore, nici ai aici n-ai nimerit-o (cu volantul la 1,8)...din pacate, si benzinarele DSG au volant dubla masa. :( Nu stiu cat difera de cel al diesel-urilor.

3. O avea ea mai putini Nm dar, nu-mi rupe shalele (trage mai liniar, cu plaja mai mare a cuplului max.)si de tinut ma tin dupa un diesel fara probleme, ba poate chiar il "bat" :blah_:.

Se dau urmatoarele:

S II limo - 2TDI CR 103 kw sau 140 cp - comfort - DSG - 4X4

Masa - 1650 kg incl. rezervor 90% și șofer + 1 adult, 2 copii, bagaje ~ 150 kg =1800kg la asta adaugam sarcina suplimentara a climei.

Problema ar fi, cei care conduceti motorizari diesel, cum credeti ca se va descurca mastodontul?

Cu anticipatie, multumesc!

Nu stiu motorinara cum se simte dar, benzinara mea, cu 5 pers. (ma rog, 2 adulti + 3 "copii") portbagaj full + portbagaj pe masina, s-a descurcat f. bine. :)

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haha, 'ai don jude, ca nici macar la TDI-PD 1.9 105 nu se simte nimic daca scoti A/C. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!