Jump to content

Timeline Vento/JettaIII


paul_ral

Postare recomandată

Mai am destul de mult de lucru. Sper ca pana la sfarsitul lunii sa urc motorul și sa termin de lucrat la puntea fata, dupa care sa trec la puntea spate. Pana una alta, am reconditionat pielea volanului: degresat, spălat cusatura, vopsit pielea

SN850774.jpg

Link către comentariu

Odata ce ai vopsit-o chimic crezi ca mai are acelasi efec? :D Sa nu iti strice ce ai realizat pana acum. Eu zic sa-l lasi asa pentru ca arata f bine fata de cum era

Link către comentariu

Paul, conductele de frana le-ai schimbat pana la urma?

ai folosit conducte din comert si le-ai bercuit tu?

Link către comentariu

Deocamdata, nu am inlocuit conductele. O voi face in momentul cand voi trece la puntea spate.

Link către comentariu

Progrese, progrese, vorba colegului Rudolf.

Am fixat cuzineții de palier pe poziție

IMG_1055.jpg

Inainte de introducerea arborelui cuzineții se ung cu ulei

IMG_1056.jpg

Pozitionarea arborelui

IMG_1057.jpg

Pozitionarea cuzinetilor axiali e o treaba destul de migaloasa

IMG_1053.jpg

Str

Link către comentariu

Foarte tare Paul,astept cu nerabdare sa vad masina terminata ! Felicitari pentru rabdarea si pasiunea de care dai dovada...

Link către comentariu

Cea mai tare poze e ultima. :D Imi place cu ce e acoperit motorul.

Recunosc ca sunt progrese serioase.

Link către comentariu

După confecționarea șabloanelor am coborat la garaj și le-am poziționat pe panou, după care am trasat conturul.

IMG_1079.jpg

Se observă că surubul din partea de jos este folosit ca reper

IMG_1077.jpg

Indiferent ca tai 1-2 mm mai sus nu conteaza, totul e ca cea de-a doua gaură a aerotermei să fie data acolo unde

Link către comentariu

stii ce e interesant? la mien era marcat punctat pe partea interiaora a panoului ignifug, exact gaura pentru aeroterma. De fapt daca ma gandsc mai bine, ambele gauri + surub au fost marcate de fabrica. le-am taiat foarte simplu cu un flex + masina de gaurit si totul e brici :D cred ca si tu trebuie sa aia sa ceva :) daca ai nevoie de ajutor la climatornic,let me know , am trecut deja prin asta :D

Modificat de RedFighter
Link către comentariu

Astăzi am demontat bordul și am scos aeroterma. Operațiunea a durat aprox. 4 ore. M-am uitat sub protecția din bord și am constatat că nu sunt marcate locurile pentru intrările și ieșirile AC. Urmează ca m

Link către comentariu

Imaginea dezolantă și descurajantă a instalatiei electrice. Va trebui să pun ordine acolo

SN850778.jpg

Si o altă perspectivă

SN850788.jpg

Instalația electrică.Dezarmant, nu?

SN850780.jpg

Cruise control

SN850792.jpg

Nu doresc să prezint demontarea bordului. În interior lucrurile sunt simple. Sunt 2 piulite care trebuie demontate, și care se gasesc in cutia de apa.

Primul se află poziționat in spatele ECU, mai exact intre ECU si filtrul de polen

SN850796.jpg

Al doilea se află in spatele mecanismului ștergătoarelor de parbriz

SN850797.jpg

Pentru demontarea aerotermei se desfac cele 4 suruburi Torx 45 existente pe stâlpii A (2 pe stâlp), șuruburile de la coloana de direcție (2 buc. - eu le-am pus in locul celor 2 cu cap rotund) si 2 șuruburi cap 13 de la pedalier. Se elibereaza in acest mod cadrul metalic interior, ce permite scoaterea aerotermei. În compartimentul motor se desfac cele 3 piulite cu șaibă cap 10 marcate în imagine cu portocaliu. Cu galben am marcat locul piulitei de la aeroterma climatronicului pentru care trebuie dată gaură.

SN850799.jpg

Aceasta este aeroterma normală

SN850803.jpg

În interiorul mașinii am demontat insonorizantul și am acces la panoul ignifug. După cum se vede nu este trasat conturul pentru elementele AC

SN850781.jpg

Modificat de paul_ral
Link către comentariu

Extraordinar. Asa ceva nu credeam sa vad... Exceptional!!!

De remarcat grija, pasiunea, consecventa si dedicatia acestui proprietar.

Mai ca mi-as cumpara un vento ca acum am si manual de reparatii cu poze si explicatii foarte detaliate :blah: .

Felicitarile mele si mult, mult spor in continuare! :icon_thumright:

Link către comentariu

Felicitari pt. munca de pana acum si spor la treaba.

O intrebare am si eu; de ce ai pus semn si pe fulia de accesorii (pe acel "vibration damper").

Si daca alinierea se face la volant pe semnul "0", de ce au pus mult mai evident semnul aflat la 6 gr. inainte de PMS? (am vazut ca pe volant abia se vede "0").

spor la treaba in continuare

Link către comentariu

Felicitari pt. munca de pana acum si spor la treaba.

O intrebare am si eu; de ce ai pus semn si pe fulia de accesorii (pe acel "vibration damper").

Si daca alinierea se face la volant pe semnul "0", de ce au pus mult mai evident semnul aflat la 6 gr. inainte de PMS? (am vazut ca pe volant abia se vede "0").

spor la treaba in continuare

Pe fulia de accesorii este semnul făcut de constructor. El trebuie aliniat cu săgeata existentă pe capacul de protecție. Semnul ce indica 6 grade

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!